Vorige keer hadden ze .66 liter Sapporo blikkenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kingfisher bier, man wat ik dat veel gedronken.
Tiger en Tsingtao hebben ze ook. Geen Japans bier dit keer.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vorige keer hadden ze .66 liter Sapporo blikken
Mwa, ik zorg eerder voor een kick naar travel tijdens de japan special.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Jammer dat Knut het topic direct zo'n ONZ tintje moet meegeven. Dit gaat Admiraal_Anaal niet op prijs stellen.
Dakhaas.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mwa, ik zorg eerder voor een kick naar travel tijdens de japan special.
Ik ga ook echt geen inktvissen en paling dingen kijken. Ik houd die schijn wel op omdat ik niemand wil discrimineren.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mwa, ik zorg eerder voor een kick naar travel tijdens de japan special.
Vind ik beide niet zo, die Japanse zijn trouwens net zo min bijzonderquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:00 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Tiger en Tsingtao hebben ze ook. Geen Japans bier dit keer.
Aziatische biertjes zijn alleen ter plaatse lekker vanwege de sfeer. Verder zijn ze vaak vrij vlak en passen daarom goed bij de extremere smaken van de Aziatische keuken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind ik beide niet zo, die Japanse zijn trouwens net zo min bijzonder
Jammer ditquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ga ook echt geen inktvissen en paling dingen kijken. Ik houd die schijn wel op omdat ik niemand wil discrimineren.
Ik nodig je van harte uit om een gastreportage te doen. Ik introduceer je wel als ervaringsdeskundige.quote:
Het is meer de associatie dan de smaak inderdaad, verder niets mis mee maar niet beter dan het bier hierquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Aziatische biertjes zijn alleen ter plaatse lekker vanwege de sfeer. Verder zijn ze vaak vrij vlak en passen daarom goed bij de extremere smaken van de Aziatische keuken.
Hetzelfde met Europese biertjes. Een Perroni in Toscane drinkt toch veek lekkerder weg dan in Nederland.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is meer de associatie dan de smaak inderdaad, verder niets mis mee maar niet beter dan het bier hier
Is net als Tiger ook van Heineken meen ikquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hetzelfde met Europese biertjes. Een Perroni in Toscane drinkt toch veek lekkerder weg dan in Nederland.
Ik kwam zojuist een foto van jullie tegenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
HOI, wat is er beste Mortaxx
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik kwam zojuist een foto van jullie tegen
[ afbeelding ]
Wie? Marcel Bout?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Man United haalt Rojo binnen. Was 4e keus.
Iemand stampt nu boos naar het kantoor van Woodward.
Ik zei Karina nog zo dat groen haar dik deed doen lijken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik kwam zojuist een foto van jullie tegen
[ afbeelding ]
valt wel mee johquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zei Karina nog zo dat groen haar dik deed doen lijken.
Ze heeft geen groen haar?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zei Karina nog zo dat groen haar dik deed doen lijken.
Duitsers hebben meeste Japanse brouwerijen opgezet. Beerlao was een Tsjech.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is net als Tiger ook van Heineken meen ik
Op vakantie smaakt bier altijd goed.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hetzelfde met Europese biertjes. Een Perroni in Toscane drinkt toch veek lekkerder weg dan in Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |