abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143575922
nvm na lezen van bericht onder me

[ Bericht 68% gewijzigd door #ANONIEM op 18-08-2014 23:34:05 ]
pi_143575928
Manu :')

quote:
Aston Villa is bereid om El Ahmadi over een seizoen te laten gaan. Dan heeft de middenvelder een aflopend contract bij de Engelse club. Geïnteresseerde ploegen kunnen hem tegen die tijd transfervrij ophalen in Birmingham.

Dertig jaar
"Ik ben inderdaad transfervrij en dus liggen alle opties open. Maar er is toch wel een grote kans dat ik terugkeer naar Nederland. Ik ben straks dertig jaar, en het zou een mooi moment zijn om nog een paar jaar in Nederland te spelen. Ik woon nu al jaren in Engeland, maar Nederland blijft toch mijn thuis. Ik mis mijn familie hier. Als ik ook maar even vrij ben, ga ik terug naar Enschede", zegt El Ahmadi tegen TC/Tubantia.

Goal.com :')
Maar dat had ik dus gelezen, dus Twente wellicht voorkeur, maar alles in NL is wel prima
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_143575971
quote:
Dank voor de link. ^O^

Maar er staat inderdaad dat hij graag zijn carriere bij FC Twente zou afsluiten.

Maar als ik het goed heb is hij nu 29. Dus hij zou nog prima 3 jaar bij Feyenoord kunnen voetballen en daarna afbouwen bij FC Twente.

Bovendien staat er dat hij graag nog met Chery zou samenspelen. Als Feyenoord dus mogelijk Chery haalt dan voelt El Ahmadi wellicht wat voor Feyenoord?

Al twijfel ik persoonlijk wel over het aantrekken van El Ahmadi. Uiteindelijk maar één echt goed seizoen gespeeld onder Feyenoord, en bovendien zie ik toch liever jongere spelers naar Feyenoord komen die vervolgens met veel winst doorverkocht kunnen worden.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_143576017
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 23:34 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dank voor de link. ^O^

Maar er staat inderdaad dat hij graag zijn carriere bij FC Twente zou afsluiten.

Maar als ik het goed heb is hij nu 29. Dus hij zou nog prima 3 jaar bij Feyenoord kunnen voetballen en daarna afbouwen bij FC Twente.

Bovendien staat er dat hij graag nog met Chery zou samenspelen. Als Feyenoord dus mogelijk Chery haalt dan voelt El Ahmadi wellicht wat voor Feyenoord?

Al twijfel ik persoonlijk wel over het aantrekken van El Ahmadi. Uiteindelijk maar één echt goed seizoen gespeeld onder Feyenoord, en bovendien zie ik toch liever jongere spelers naar Feyenoord komen die vervolgens met veel winst doorverkocht kunnen worden.
In de link speelt die nog bij Feyenoord, is een wat ouder bericht zoals Henrys later ook zegt, had ik ook niet meteen door
pi_143576030
quote:
Vraag me toch af wat hij fout doet dat Te Vrede de voorkeur over hem krijgt. Was ooit een van onze grootste talenten.
pi_143576302
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 23:35 schreef Henrys het volgende:

[..]

Vraag me toch af wat hij fout doet dat Te Vrede de voorkeur over hem krijgt. Was ooit een van onze grootste talenten.
Achahbar O+ O+ O+ O+ O+ O+
Ja gewoon verhuren die arme jongen :(
pi_143576363
Voor de liefhebbers, A Bola van vandaag:

...
pi_143576372
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 23:35 schreef Henrys het volgende:

[..]

Krijgt ook nooit echt een kans hé. Zelfs niet als invaller.

Zal hij structureel falen op de trainingen wellicht?
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_143576497
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 23:42 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Krijgt ook nooit echt een kans hé. Zelfs niet als invaller.

Zal hij structureel falen op de trainingen wellicht?
Zit niet eens meer bij de selectie.
Ik denk dat trainers hem gewoon niet als een type zien die gaat scoren.
En hij komt snelheid tekort voor de buitenkant.
Maar als ik zijn jong oranje wedstrijden terugkijk kom ik klaar bij elk balcontact van hem O+ O+ O+
pi_143576612
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 23:42 schreef Obiekulu het volgende:
Voor de liefhebbers, A Bola van vandaag:

[ afbeelding ]
Mijn Portugees is niet 'je van het', maar Clasie voor 12 miljoen naar Porto ofzo?
pi_143576713
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 23:45 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Zit niet eens meer bij de selectie.
Ik denk dat trainers hem gewoon niet als een type zien die gaat scoren.
En hij komt snelheid tekort voor de buitenkant.
Maar als ik zijn jong oranje wedstrijden terugkijk kom ik klaar bij elk balcontact van hem O+ O+ O+
Hij is daarbij ook nog eens te klein.
pi_143576837
Feyenoord gaat veel te veel betalen voor een voetballer zonder doorgroeimogelijkheden, zonder doorverkoopwaarde, waarvan ik nog steeds niet snap op welke positie hij komt te spelen. Het is een loper, maar absoluut geen vervanger van Clasie. Voor de zoveelste keer zit er amper logica achter. Wat een zooi.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_143576914
quote:
14s.gif Op maandag 18 augustus 2014 23:50 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Hij is daarbij ook nog eens te klein.
Te klein vind ik geen argument.
Is balvaster dan Te Vrede en kan ook beter koppen (zal wel veel minder luchtduels winnen en zal meer hebben aan strakke voorzetten).
pi_143576927
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 23:47 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Mijn Portugees is niet 'je van het', maar Clasie voor 12 miljoen naar Porto ofzo?
Feyenoord heeft de prijs nu 'opgedreven' naar 12 miljoen ja. Onderhandelingen zijn gaande.
...
pi_143576957
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 23:47 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Nee, volgens mij gaat het over de moeilijke onderhandelingen omdat Feyenoord 12 miljoen vraagt.
pi_143576982
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2014 23:55 schreef Obiekulu het volgende:

[..]

Feyenoord heeft de prijs nu 'opgedreven' naar 12 miljoen ja. Onderhandelingen zijn gaande.
Dat dus. :P
pi_143577003
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 23:54 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Te klein vind ik geen argument.
Is balvaster dan Te Vrede en kan ook beter koppen (zal wel veel minder luchtduels winnen en zal meer hebben aan strakke voorzetten).
Dus jij beweert dat hij met zijn lengte minder luchtduels wint maar beter kan koppen dan Te Vrede?
pi_143577036
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2014 23:55 schreef Obiekulu het volgende:

[..]

Hoe betrouwbaar is die krant? Gister werd er bij RTV Rijnmond nog beweerd dat Porto niet veel meer van zich liet horen.
pi_143577084
quote:
18-08-2014 | 'Manchester City vraagt 3,1 miljoen euro voor Guidetti'
Manchester City verlangt een bedrag van 2,5 miljoen pond, zo’n 3,1 miljoen euro, voor John Guidetti. De Zweedse spits mag vertrekken bij de Engelse topclub, evenals Micah, Sinclair en Nastasic. Feyenoord is geïnteresseerd om de Zweed over te nemen van de club uit Manchester. Naast Feyenoord zou onder andere ook Juventus geïnteresseerd zijn in de diensten van de aanvaller. (Telegraph)
via FR12
pi_143577167
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 23:58 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Feyenoord > Juventus

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_143577182
3 miljoen? Gewoon doen. Mooi salarisje overeenkomen en je hebt een mooie deal.

Is voor de jongen zelf ook de enige manier weer goed en in vorm te komen.
Aut Caesar aut nihil
pi_143577218
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 23:58 schreef Maastoren het volgende:

[..]

PIETR in 1, 2, 3.... :P

Niet teveel voor Guidetti. Moet dus zeker haalbaar zijn voor Feyenoord. Is wellicht een gokje waard. Al blijft 3 miljoen veel voor een gokje natuurlijk.

Dan zijn we wellicht voor 3,1 voor Guidetti en 3 miljoen voor Toornstra klaar en houden we nog budget over voor een linksback ofzo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')