Beter maken ze Kazim gelijk captain.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:54 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nee, anders had hij Kongolo wel captain gemaakt.
erg Te Vrede kan die ook niet zijn over de laatste duels van Lexie.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:51 schreef TC03 het volgende:
Ik vraag me af, zou Rutten stiekem ontevreden zijn over Immers?
Maar 4 miljoen is dus niet 'erg veel'.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:55 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat zeg ik helemaal niet. Maar als je erg veel moet betalen voor zulke spelers, moet je misschien gewoon een jaar rustig aan doen, in plaats van het geld maar zomaar uitgeven. We zitten nu wel in het stadium: gaat de speler je in de toekomst nog geld opleveren ja/nee en ga je met deze speler hoger eindigen ja/nee.
Doen!!!!! Jaar huren en evt aanschaffen daarna.quote:
Transfervrij na dat jaar dus die dikke wil dan maar wat graag naar een clubquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:01 schreef Toekito het volgende:
[..]
Doen!!!!! Jaar huren en evt aanschaffen daarna.
4 miljoen pond voor Guidetti?quote:
Hij kan misschien nog wel stapjes maken, maar tegen de tijd dat hij weg gaat is hij 27/28. Dan krijg je geen mooie bedragen meer hoor. Pellè was voor ons een absolute topper en gaat voor maar 8-10 miljoen weg. Wat denk je dat een aardige middenvelder dan gaat opleveren in het buitenland?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:59 schreef Tomatenboer het volgende:[..]
Maar 4 miljoen is dus niet 'erg veel'.
Bovendien kan Toornstra best nog wat verdere stappen maken bij Feyenoord en misschien zelfs nog iets meer waard worden ook. Ik denk ook dat Toornstra weldegelijk een speler is waarmee je hoger gaat eindigen.
Toornstra wordt hopeloos onderschat hier.
Huur-koop. Ik kan me voorstellen dat we hem huren en verplicht voor x ¤ overnemen na bijvoorbeeld 20 wedstrijden. Als hij dan niet fit is, of niet goed genoeg, stel je hem gewoon niet op en hoef je hem niet over te nemen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:02 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
4 miljoen pond voor Guidetti?
En dan vinden ze Toornstra duur.
Ik krijg tranen in mijn ogen, als ik er aan denk dat we het dit seizoen met Te Vrede moeten gaan doen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:04 schreef Slobeend het volgende:
Ik word moe van de Kwiedetti geruchten. Gewoon niet meer doen.
Ik heb bij Toornstra een beetje het idee dat ie qua carriere kan gaan lijken op Dirk Kuijt. Hij kwam pas op zijn 19e over van de amateurs en sloot pas op z'n 21e aan bij het eerste van ADO. Daarna is ie eigenlijk elk seizoen beter geworden en meer gaan scoren.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:03 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hij kan misschien nog wel stapjes maken, maar tegen de tijd dat hij weg gaat is hij 27/28. Dan krijg je geen mooie bedragen meer hoor. Pellè was voor ons een absolute topper en gaat voor maar 8-10 miljoen weg. Wat denk je dat een aardige middenvelder dan gaat opleveren in het buitenland?
Alsof je vorig seizoen Feyenoord keek voor het voetbal manquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:06 schreef elCholo het volgende:
[..]
Ik krijg tranen in mijn ogen, als ik er aan denk dat we het dit seizoen met Te Vrede moeten gaan doen.
Is het dan voor City niet veel gunstiger om hem alleen te verhuren. Blijkt hij echt fit en er weer veel in te leggen kunnen ze hem veel simpeler voor een goed bedrag verkopen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:04 schreef H.FR het volgende:
[..]
Huur-koop. Ik kan me voorstellen dat we hem huren en verplicht voor x ¤ overnemen na bijvoorbeeld 20 wedstrijden. Als hij dan niet fit is, of niet goed genoeg, stel je hem gewoon niet op en hoef je hem niet over te nemen.
ik overweeg voor Excelsior te worden voor een jaartje.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:06 schreef elCholo het volgende:
[..]
Ik krijg tranen in mijn ogen, als ik er aan denk dat we het dit seizoen met Te Vrede moeten gaan doen.
Kwiedetti, Driedetti en "Toornstra als vervanger van Clasie" mogen nog wel?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:09 schreef Caland het volgende:
Vanaf nu het verboden woord in dit topic: Guidetti.
De opvolger van 'hij die niet genoemd mag worden'.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:09 schreef Caland het volgende:
Vanaf nu het verboden woord in dit topic: Guidetti.
Contract loopt na dit seizoen af. Dus ze zullen hem alleen willen verhuren als het niet anders kan, of met een overnameplicht voor x ¤.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Is het dan voor City niet veel gunstiger om hem alleen te verhuren. Blijkt hij echt fit en er weer veel in te leggen kunnen ze hem veel simpeler voor een goed bedrag verkopen.
Vervanger voor Clasie?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:11 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Kwiedetti, Driedetti en "Toornstra als vervanger van Clasie" mogen nog wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |