Allemaal leuk en aardig maar lees je niet wat ik zeg?quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, allemaal leuk en aardig, maar als hij soms hele dag amper wat eet weet iedereen wel dat je te weinig binnen krijgt.
Dat lees ik wel. Maar vraag maar aan JR wat hij dagelijks gemiddeld eetquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig maar lees je niet wat ik zeg?
Ik zeg dat mensen het zelf heel moeilijk kunnen inschatten wat ze binnen krijgen.
Hoezo?quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:58 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik vind mijn bovenbenen echt vreselijk.
Niks mis met wat zelfbevlekking op zijn tijdquote:
Dat heb ik net al gepostquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat lees ik wel. Maar vraag maar aan JR wat hij dagelijks gemiddeld eetDan kan je het zelf bepalen
Lekker.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:58 schreef Fera het volgende:
Ik eet maar drie dozen minisnacks per dag en toch blijf ik aankomen. Ik snap er niks van. :S
Erg herkenbaarquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:58 schreef LittleBrownie het volgende:
Zijn best breed, lijk daardoor dikkerquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo?
[..]
Niks mis met wat zelfbevlekking op zijn tijd
Nee, dat kan niet. Mensen weten niet wat ze eten en snel vragen aan mensen wat ze binnen krijgen komt echt totaal niet overeen met wat ze daadwerkelijk eten EN drinken.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat lees ik wel. Maar vraag maar aan JR wat hij dagelijks gemiddeld eetDan kan je het zelf bepalen
Ik vind sprieten als bovenbenen ook niet alles hoor.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zijn best breed, lijk daardoor dikker
Die van mij zijn ook irritant breed. Mortaxx wees mij er zelfs om af door de ontbrekende thigh gapquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:58 schreef LittleBrownie het volgende:
Niet zoveel mis mee hoor, beter als dunne ielebeentjesquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zijn best breed, lijk daardoor dikker
Ze zijn uit verhouding laat ik het zo zeggenquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind sprieten als bovenbenen ook niet alles hoor.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het enige wat breed aan mij is is mijn muzieksmaak
quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die van mij zijn ook irritant breed. Mortaxx wees mij er zelfs om af door de ontbrekende thigh gap
Wat bedoel je dan precies? Want als je aan mij vraagt wat ik heb gegeten vandaag kan ik dat toch best nauwkeurig op noemen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet. Mensen weten niet wat ze eten en snel vragen aan mensen wat ze binnen krijgen komt echt totaal niet overeen met wat ze daadwerkelijk eten EN drinken.
Ja, dat snap ik ook wel. Maar globaal zal je het toch wel snel in kunnen schatten?quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:01 schreef Crack_ het volgende:
Een voedingsanamnese afnemen bij iemand duurt ongeveer een half uur.. dus nee dat gaat echt niet Fok-it. Als ik een volledige voedingsanamnese vergelijk met wat iemand zegt te eten dan missen daar soms gewoon 800 calorieën omdat mensen gewoon heel veel dingen vergeten![]()
Jezusquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wist je dat het wereldrecord 3 uur is?
Nee, ik kan je nu al vertellen dat je heel veel gaat vergeten. Jij bent niet anders dan andere mensen en ik ben dat ook niet. Ik moest ook ooit zo'n anamnese af laten nemen en zelfs ik vergat de helft. Gewoon tussendoortjes of het plakje kaas of het drinken of weet ik veel.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan precies? Want als je aan mij vraagt wat ik heb gegeten vandaag kan ik dat toch best nauwkeurig op noemen.
Als je bedoelt dat je niet de hoeveelheden beleg in kan schatten die je op je brood smeert okay. dat snap ik ja.
Nee, dat kunnen de meeste mensen (zeg 90%) niet.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook wel. Maar globaal zal je het toch wel snel in kunnen schatten?
Naja, goed, misschien ook niet.
Ditquote:
Hm apart.. Nou ja goed. Ik snap ook wel dat je niet op de calorie kan tellen wat je op hebtquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, ik kan je nu al vertellen dat je heel veel gaat vergeten. Jij bent niet anders dan andere mensen en ik ben dat ook niet. Ik moest ook ooit zo'n anamnese af laten nemen en zelfs ik vergat de helft. Gewoon tussendoortjes of het plakje kaas of het drinken of weet ik veel.
En hoe veel beleg je op je brood doet hoort er ook bij he.. dat kan namelijk héél erg oplopen in calorieën. Zelfde als avond eten, mensen hebben geen idee hoeveel gram aardappelen zij eten of weet ik het.
Een vriendin van mij die hield haar kcal bij en ik ging dat snel even bekijken en er klopte geen tyfus van. Die dacht dat ze 70g olijfolie gebruikte om der vlees in te bakken, dat soort dingen allemaal
Ook te weinig, niet als je wilt afvallen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm apart.. Nou ja goed. Ik snap ook wel dat je niet op de calorie kan tellen wat je op hebt
Maar als ik nu even naga wat ik op heb vandaag:
2 boterhammen met pindakaas en hagelslag
1 banaan
en een pizza
verder nog glas melk, glas verse jus, blikje cola, en wat glazen siroop.
Ik vraag me dan echt sterk af wat ik nu vergeten zou moeten zijn
Ik draag nooit sloffen, heb genoeg aan mijn sokkenquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het de perfecte sloffen in de winter
Dat wil ikquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:07 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ook te weinig, niet als je wilt afvallen.
Ja, dan komen de vragen wat voor een boterhammen, wat voor pindakaas, wat voor hagelslag, hoe dik was die shit, hoe groot was die banaan, wat voor een pizza? Hoe groot was je glas? Wat voor melk dronk je? Zelfde geldt voor de jus, zelfde voor de cola en zelfde voor de siroop.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm apart.. Nou ja goed. Ik snap ook wel dat je niet op de calorie kan tellen wat je op hebt
Maar als ik nu even naga wat ik op heb vandaag:
2 boterhammen met pindakaas en hagelslag
1 banaan
en een pizza
verder nog glas melk, glas verse jus, blikje cola, en wat glazen siroop.
Ik vraag me dan echt sterk af wat ik nu vergeten zou moeten zijn
Ja dat vind ik echt pure aidsquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik draag nooit sloffen, heb genoeg aan mijn sokken
Hmhm, ja als voedingsdeskundige moet je wel zo expliciet doorvragen inderdaad.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dan komen de vragen wat voor een boterhammen, wat voor pindakaas, wat voor hagelslag, hoe dik was die shit, hoe groot was die banaan, wat voor een pizza? Hoe groot was je glas? Wat voor melk dronk je? Zelfde geldt voor de jus, zelfde voor de cola en zelfde voor de siroop.
Verder krijg je dan nog vragen of je niks at als ontbijt, of je niks at tussen door, of je toen je een boterham met pindakaas ging besmeren je ook pindakaas of hagelslag in je mond deed die je niet op je boterham deed, of je pindakaas en hagelslag op één boterham at of dat je één boterham at met hagelslag en de ander met pindakaas en als dat zo was of je boter gebruikte en zo ja welke etc etc etc etf
Ik haat op sokken lopenquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo dan? Lekker glijden door de huiskamer, genieten
Dat moet niet alleen als diëtist maar dat moet je altijd doen wil je afvallen of aankomen. Gewoon, omdat wat je denkt dat iemand eet zonder te berekenen (of al die shit uit je hoofd te weten) het totaal niet kloptquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hmhm, ja als voedingsdeskundige moet je wel zo expliciet doorvragen inderdaad.
Ik eet ondertussen nog een bolletje met houmousquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik voel me enigszins oncomfortabel door al dit gepraat over afvallen.
Slecht geweten?quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik voel me enigszins oncomfortabel door al dit gepraat over afvallen.
Ja maar ja, hoe weet je even snel hoeveel gram pindakaas ej op je boterham smeert.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat moet niet alleen als diëtist maar dat moet je altijd doen wil je afvallen of aankomen. Gewoon, omdat wat je denkt dat iemand eet zonder te berekenen (of al die shit uit je hoofd te weten) het totaal niet klopt![]()
.
Waar staat dat?quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:10 schreef LittleBrownie het volgende:
Volgens myfitnesspal drink ik te weinig
Totaal niet, vind ik juist relaxed lopen. Beter als op schoenen in een huisquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik haat op sokken lopenHeb een soort vloeren smetvrees ofzo. Vind bij andere mensen op sokken lopen echt helemaal vreselijk
quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik eet ondertussen nog een bolletje met houmous
Enorm.quote:
Normale mensen die weten dat niet. Dat is mijn hele puntquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar ja, hoe weet je even snel hoeveel gram pindakaas ej op je boterham smeert.
Netjes Kaneelquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb vandaag op: 2 tosti's met 1 plak edammer. (dus 4 boterhammen en 2 plakken kaas).
Een broodje met zaden (geen idee wat voor) met sojaboter en kaas.
2 van die liga achtige dingen met gedroogd fruit en witte chocola.
2 chocolaatjes.
2 glazen cola.
2 glazen limonade.
1 glas sinaasappelsap.
[..]
Enorm.
Waar de fuck is je avond etenquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb vandaag op: 2 tosti's met 1 plak edammer. (dus 4 boterhammen en 2 plakken kaas).
Een broodje met zaden (geen idee wat voor) met sojaboter en kaas.
2 van die liga achtige dingen met gedroogd fruit en witte chocola.
2 chocolaatjes.
2 glazen cola.
2 glazen limonade.
1 glas sinaasappelsap.
[..]
Enorm.
Hm, ja, dat was ook meer mijn vraag. Maar dat kan je blijkbaar gewoon goed inschatten inderdaad.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Normale mensen die weten dat niet. Dat is mijn hele punt.
Als ik een boterham met pindakaas besmeer en ik vraag hoeveel denk je dat hier ongeveer op zit dan heb jij geen idee of je 10 20 30 of weet ik het moet zeggen want je weet het gewoon écht niet. Jij weet niet hoeveel pindakaas in welke hoeveelheid weegt en ik weet dat allemaal wel want jarenlang les in gehad en geoefend en zelf bijgehouden.
tosti`squote:
Ja, omdat ik het allemaal heb gewogen.. Manier waarop Fera het zegt.. En dan uiteindelijk weet je het.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, ja, dat was ook meer mijn vraag. Maar dat kan je blijkbaar gewoon goed inschatten inderdaad.
Damn..quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik drink ook wel weinig denk ik![]()
1 glas chocomel voor ontbijt
2 glazen water bij avondeten
1 glas fanta in de avond
1 glas bier in de nacht
Ik was vergeten dat ik wilde afvallen.quote:
Ik nam een tosti en toen zakte ik op de bank.quote:
Goeie vraagquote:
Nou en.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:21 schreef Crack_ het volgende:
Ja, laten we allemaal zeggen wat we vandaag gegeten hebben..
ik heb een pizza met zalm, salami, kaas, ui, champignon en geitenkaas opquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:21 schreef Crack_ het volgende:
Ja, laten we allemaal zeggen wat we vandaag gegeten hebben..
Ja, dat ding heb ik niet eens verderquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:19 schreef Crack_ het volgende:
Ohnee, niet manier waarop Fera het zegt maar meestal kun je nog keer op dat knopje van je keukenweegschal drukken dat ie wat je op dat ding hebt staan meeweegt zeg maar dus dan staat ie op 0 incl schaaltje (of boterham) en besmeer je hem en het getal wat dan op je keukenweegschaal staat is je pindakaas.
Zalm en salami? Lijkt me geen lekkere combiquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik heb een pizza met zalm, salami, kaas, ui, champignon en geitenkaas op
Klinkt lekkerquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik heb een pizza met zalm, salami, kaas, ui, champignon en geitenkaas op
dan heb je het niet geproefdquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zalm en salami? Lijkt me geen lekkere combi
Gewicht na - gewicht voor werkt ookt lijkt mijquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:19 schreef Crack_ het volgende:
Ohnee, niet manier waarop Fera het zegt maar meestal kun je nog keer op dat knopje van je keukenweegschal drukken dat ie wat je op dat ding hebt staan meeweegt zeg maar dus dan staat ie op 0 incl schaaltje (of boterham) en besmeer je hem en het getal wat dan op je keukenweegschaal staat is je pindakaas.
Klopt maar ik hou sowieso niet zo van salami, vind het niet vies hoor maar kies het niet snel op mijn pizzaquote:
O ja, dat kan ook.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:19 schreef Crack_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |