Allemaal leuk en aardig maar lees je niet wat ik zeg?quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, allemaal leuk en aardig, maar als hij soms hele dag amper wat eet weet iedereen wel dat je te weinig binnen krijgt.
Dat lees ik wel. Maar vraag maar aan JR wat hij dagelijks gemiddeld eetquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig maar lees je niet wat ik zeg?
Ik zeg dat mensen het zelf heel moeilijk kunnen inschatten wat ze binnen krijgen.
Hoezo?quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:58 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik vind mijn bovenbenen echt vreselijk.
Niks mis met wat zelfbevlekking op zijn tijdquote:
Dat heb ik net al gepostquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat lees ik wel. Maar vraag maar aan JR wat hij dagelijks gemiddeld eetDan kan je het zelf bepalen
Lekker.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:58 schreef Fera het volgende:
Ik eet maar drie dozen minisnacks per dag en toch blijf ik aankomen. Ik snap er niks van. :S
Erg herkenbaarquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:58 schreef LittleBrownie het volgende:
Zijn best breed, lijk daardoor dikkerquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo?
[..]
Niks mis met wat zelfbevlekking op zijn tijd
Nee, dat kan niet. Mensen weten niet wat ze eten en snel vragen aan mensen wat ze binnen krijgen komt echt totaal niet overeen met wat ze daadwerkelijk eten EN drinken.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat lees ik wel. Maar vraag maar aan JR wat hij dagelijks gemiddeld eetDan kan je het zelf bepalen
Ik vind sprieten als bovenbenen ook niet alles hoor.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zijn best breed, lijk daardoor dikker
Die van mij zijn ook irritant breed. Mortaxx wees mij er zelfs om af door de ontbrekende thigh gapquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:58 schreef LittleBrownie het volgende:
Niet zoveel mis mee hoor, beter als dunne ielebeentjesquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zijn best breed, lijk daardoor dikker
Ze zijn uit verhouding laat ik het zo zeggenquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind sprieten als bovenbenen ook niet alles hoor.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het enige wat breed aan mij is is mijn muzieksmaak
quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die van mij zijn ook irritant breed. Mortaxx wees mij er zelfs om af door de ontbrekende thigh gap
Wat bedoel je dan precies? Want als je aan mij vraagt wat ik heb gegeten vandaag kan ik dat toch best nauwkeurig op noemen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet. Mensen weten niet wat ze eten en snel vragen aan mensen wat ze binnen krijgen komt echt totaal niet overeen met wat ze daadwerkelijk eten EN drinken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |