Dat moet niet alleen als diëtist maar dat moet je altijd doen wil je afvallen of aankomen. Gewoon, omdat wat je denkt dat iemand eet zonder te berekenen (of al die shit uit je hoofd te weten) het totaal niet kloptquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hmhm, ja als voedingsdeskundige moet je wel zo expliciet doorvragen inderdaad.
Ik eet ondertussen nog een bolletje met houmousquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik voel me enigszins oncomfortabel door al dit gepraat over afvallen.
Slecht geweten?quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik voel me enigszins oncomfortabel door al dit gepraat over afvallen.
Ja maar ja, hoe weet je even snel hoeveel gram pindakaas ej op je boterham smeert.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat moet niet alleen als diëtist maar dat moet je altijd doen wil je afvallen of aankomen. Gewoon, omdat wat je denkt dat iemand eet zonder te berekenen (of al die shit uit je hoofd te weten) het totaal niet klopt![]()
.
Waar staat dat?quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:10 schreef LittleBrownie het volgende:
Volgens myfitnesspal drink ik te weinig
Totaal niet, vind ik juist relaxed lopen. Beter als op schoenen in een huisquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik haat op sokken lopenHeb een soort vloeren smetvrees ofzo. Vind bij andere mensen op sokken lopen echt helemaal vreselijk
quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik eet ondertussen nog een bolletje met houmous
Enorm.quote:
Normale mensen die weten dat niet. Dat is mijn hele puntquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar ja, hoe weet je even snel hoeveel gram pindakaas ej op je boterham smeert.
Netjes Kaneelquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb vandaag op: 2 tosti's met 1 plak edammer. (dus 4 boterhammen en 2 plakken kaas).
Een broodje met zaden (geen idee wat voor) met sojaboter en kaas.
2 van die liga achtige dingen met gedroogd fruit en witte chocola.
2 chocolaatjes.
2 glazen cola.
2 glazen limonade.
1 glas sinaasappelsap.
[..]
Enorm.
Waar de fuck is je avond etenquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb vandaag op: 2 tosti's met 1 plak edammer. (dus 4 boterhammen en 2 plakken kaas).
Een broodje met zaden (geen idee wat voor) met sojaboter en kaas.
2 van die liga achtige dingen met gedroogd fruit en witte chocola.
2 chocolaatjes.
2 glazen cola.
2 glazen limonade.
1 glas sinaasappelsap.
[..]
Enorm.
Hm, ja, dat was ook meer mijn vraag. Maar dat kan je blijkbaar gewoon goed inschatten inderdaad.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Normale mensen die weten dat niet. Dat is mijn hele punt.
Als ik een boterham met pindakaas besmeer en ik vraag hoeveel denk je dat hier ongeveer op zit dan heb jij geen idee of je 10 20 30 of weet ik het moet zeggen want je weet het gewoon écht niet. Jij weet niet hoeveel pindakaas in welke hoeveelheid weegt en ik weet dat allemaal wel want jarenlang les in gehad en geoefend en zelf bijgehouden.
tosti`squote:
Ja, omdat ik het allemaal heb gewogen.. Manier waarop Fera het zegt.. En dan uiteindelijk weet je het.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, ja, dat was ook meer mijn vraag. Maar dat kan je blijkbaar gewoon goed inschatten inderdaad.
Damn..quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik drink ook wel weinig denk ik![]()
1 glas chocomel voor ontbijt
2 glazen water bij avondeten
1 glas fanta in de avond
1 glas bier in de nacht
Ik was vergeten dat ik wilde afvallen.quote:
Ik nam een tosti en toen zakte ik op de bank.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |