Goeie vraagquote:
Nou en.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:21 schreef Crack_ het volgende:
Ja, laten we allemaal zeggen wat we vandaag gegeten hebben..
ik heb een pizza met zalm, salami, kaas, ui, champignon en geitenkaas opquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:21 schreef Crack_ het volgende:
Ja, laten we allemaal zeggen wat we vandaag gegeten hebben..
Ja, dat ding heb ik niet eens verderquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:19 schreef Crack_ het volgende:
Ohnee, niet manier waarop Fera het zegt maar meestal kun je nog keer op dat knopje van je keukenweegschal drukken dat ie wat je op dat ding hebt staan meeweegt zeg maar dus dan staat ie op 0 incl schaaltje (of boterham) en besmeer je hem en het getal wat dan op je keukenweegschaal staat is je pindakaas.
Zalm en salami? Lijkt me geen lekkere combiquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik heb een pizza met zalm, salami, kaas, ui, champignon en geitenkaas op
Klinkt lekkerquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik heb een pizza met zalm, salami, kaas, ui, champignon en geitenkaas op
dan heb je het niet geproefdquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zalm en salami? Lijkt me geen lekkere combi
Gewicht na - gewicht voor werkt ookt lijkt mijquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:19 schreef Crack_ het volgende:
Ohnee, niet manier waarop Fera het zegt maar meestal kun je nog keer op dat knopje van je keukenweegschal drukken dat ie wat je op dat ding hebt staan meeweegt zeg maar dus dan staat ie op 0 incl schaaltje (of boterham) en besmeer je hem en het getal wat dan op je keukenweegschaal staat is je pindakaas.
Klopt maar ik hou sowieso niet zo van salami, vind het niet vies hoor maar kies het niet snel op mijn pizzaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |