SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Yuki op 19-08-2014 12:21:01 ]♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Zo maar eens herstellen met een TTM parcoursverkenning.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Herstellen moet ik nu ook, grote kans dat ik de Halve Marathon van Eindhoven in oktober niet ga redden![]()
![]()
![]()
![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
OK dank je dan ga ik het ook niet proberenquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:41 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Dan heb je compressiekousen dus totaal niet nodig.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:14 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan hoe je dat indeelt/doet niet? Als je in die 2 keer per week alsnog een beetje varieert met tempo/interval en wat meer rustig/lange afstand zal het nog steeds wel helpen. Niet enorm snel, maar toch.
Vind zelf 3x per week wel de sweetspot, flexibel genoeg voor de rest van je week qua plannen. Regelmatig 2 dagen rust ipv 1, goed in te delen op die manier.Ook niet als je nog een andere sport doet? Ik zaalvoetbal 1 á 2 keer in de week dus die tellen een beetje als interval/tempo. Kan me voorstellen dat dat voor veldvoetbal en andere sporten (handbal, volleybal etc. en squash, tennis etc.) dan ook wel een beetje geldt (daar heb je over het algemeen ook wel conditie voor nodig) en je dus met 2 keer wel kan verbeteren?quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:26 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Over het algemeen genomen verbeter je dan niet meer, hoe je het ook indeelt. Je doet dan gewoon genoeg om je conditie en tempo op peil te houden. Meer niet. Wil je conditie of snelheid verder verbeteren, zul je echt drie keer moeten lopen.Sono bello, sono sano, sono Palermitano!![]()
Ik ga lekker niets doen vandaagEn morgen misschien ook, gewoon voor het lekker. En over lekker gesproken: lekker leesvoer, je verslag Jero
Misschien ooit... Dromen mag.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Yuki, mag ik bij de 30KM van de Groet uit Schoorl run?Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik denk dat het met 2 keer hardlopen in de week naast het zaalvoetballen ook wel moet lukken. Ben zelf ook begonnen met hardlopen naast het (veld)voetballen en dat beviel mij prima qua intensiteit en herstel. Je zal wel het beste kunnen aanvoelen wat voor jou het beste werkt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:38 schreef ser het volgende:
[..]
OK dank je dan ga ik het ook niet proberen
[..]
[..]
Ook niet als je nog een andere sport doet? Ik zaalvoetbal 1 á 2 keer in de week dus die tellen een beetje als interval/tempo. Kan me voorstellen dat dat voor veldvoetbal en andere sporten (handbal, volleybal etc. en squash, tennis etc.) dan ook wel een beetje geldt (daar heb je over het algemeen ook wel conditie voor nodig) en je dus met 2 keer wel kan verbeteren?![]()
Leuk! Ik jompel je de finish overquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:13 schreef SEMTEX het volgende:
Yuki, mag ik bij de 30KM van de Groet uit Schoorl run?![]()
![]()
Net ook bij de LIDL de reflectorbandjes, reflectorvest en sokken (geen hardloopsokken maar dunne nette sokken, ik word altijd enorm blij als ik nieuwe sokken koop) gekocht.
![]()
Altijd handig om goedkoop dat soort dingen te kunnen kopen. Houd je nog eens wat over voor een nieuw paar schoenen.Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later![]()
Ook lekker!quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:29 schreef GotC het volgende:
Bami
Hier herstellen van een krachttraining met zelfgemaakte groentesoep.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik had ook de gewone sokken bij de Lidlquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:13 schreef LasTeR het volgende:
Net ook bij de LIDL de reflectorbandjes, reflectorvest en sokken (geen hardloopsokken maar dunne nette sokken, ik word altijd enorm blij als ik nieuwe sokken koop) gekocht.
![]()
Altijd handig om goedkoop dat soort dingen te kunnen kopen. Houd je nog eens wat over voor een nieuw paar schoenen.zitten fijn! Vest en bandjes had ik nog, van vorig jaar
![]()
Overigens had ik nog een 3km loopje beloofd, en die heb ik gelopen! M'n Garmin vond t alleen niet zo leuk geloof ik
http://connect.garmin.com/modern/activity/568216792[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hobbelig rondje!quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:25 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik had ook de gewone sokken bij de Lidlzitten fijn! Vest en bandjes had ik nog, van vorig jaar
![]()
Overigens had ik nog een 3km loopje beloofd, en die heb ik gelopen! M'n Garmin vond t alleen niet zo leuk geloof ik
http://connect.garmin.com/modern/activity/568216792
Maar wel weer een training dichterbij 7^^!![]()
Ja, Garmin was ook de hele weg aan het schreeuwen. "Sneller!!", "Langzamer!!", "Sneller!!", "Langzamer!!", zeikerd! Maar nu snap ik hetquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:31 schreef GotC het volgende:
[..]
Hobbelig rondje!
Maar wel weer een training dichterbij 7^^!![]()
En inderdaad. Dit was training 19. Ik begin richting de helft te geraken!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:01 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Leuk! Ik jompel je de finish over![]()
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
wel met een hoop ballen hoop ik.... of whey erbij!quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:29 schreef GotC het volgende:
Bami
Hier herstellen van een krachttraining met zelfgemaakte groentesoep.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:33 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, Garmin was ook de hele weg aan het schreeuwen. "Sneller!!", "Langzamer!!", "Sneller!!", "Langzamer!!", zeikerd! Maar nu snap ik het![]()
En inderdaad. Dit was training 19. Ik begin richting de helft te geraken!Lekker bezig!
![]()
Leuke verslagen en foto's nog van dit weekend![]()
Nu weer even zwelgen omdat mijn knie bomvol vocht zit en ik geen idee heb waarom... In de loop van de dag werd hij wat stijfjes en inmiddels ook erg dik![]()
![]()
als je een andere sport beoefend dan kan je in mijn ogen met twee keer lopen een heel eind komen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:38 schreef ser het volgende:
Ook niet als je nog een andere sport doet? Ik zaalvoetbal 1 á 2 keer in de week dus die tellen een beetje als interval/tempo. Kan me voorstellen dat dat voor veldvoetbal en andere sporten (handbal, volleybal etc. en squash, tennis etc.) dan ook wel een beetje geldt (daar heb je over het algemeen ook wel conditie voor nodig) en je dus met 2 keer wel kan verbeteren?
Je snelheid zal niet 1,2,3 omhoog vliegen, maar dat gebeurt op een gegeven moment ook niet meer met 4 keer per week lopen, maar je conditie kan je evengoed uitbouwen door je lange duurloop langer te maken'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Overbelast?quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:00 schreef Nirak het volgende:
Nu weer even zwelgen omdat mijn knie bomvol vocht zit en ik geen idee heb waarom... In de loop van de dag werd hij wat stijfjes en inmiddels ook erg dik![]()
als troost.... een zwelgje!quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:00 schreef Nirak het volgende:
Nu weer even zwelgen omdat mijn knie bomvol vocht zit en ik geen idee heb waarom... In de loop van de dag werd hij wat stijfjes en inmiddels ook erg dik
Heb vrijdag voor het laatst gelopen en geen centje pijn.. Het is echt even een mysterie.. Misschien heb ik me vandaag ergens verstapt en het niet in de gaten gehad.. Het is wel mijn "probleem knie" waaraan ik al tig keer geopereerd ben. Maar dit is de eerste keer sinds ik hardloop dat hij opspeelt en niet eens van het hardlopen.quote:![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
als troost.... een zwelgje!
[ afbeelding ]![]()
![]()
Herstelloopje: check.
Parcoursverkenning van de Tilburg Ten Miles gedaan, met een groepje van een mannetje of 30.
Heel luxe, met fietsbegeleiding en verkeersregelaars.
Was leuk, en op een tempo dat wel aangenaam was na dit weekend
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Speciaal voor Wolve en Moblo, maar ook erg leuk om te lezen voor trailrunners en iedereen die er wat tips voor wilt.
http://issuu.com/wildswim(...)ample_6db2c7fe427a89![]()
Met dank aan streamnl, de foto van het bruggetje dat ik gemist heb...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:21 schreef Guard het volgende:
Met dank aan streamnl, de foto van het bruggetje dat ik gemist heb...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij stond tenminste niet in de rij!
Ik ben net terug van mijn loopje. Mijn benen hadden er niet veel zin in vandaag maar toch mijn geplande "ongeveer 5km" gelopen. Volgens Smashrun haalde ik een nieuwe snelste tijd op de 4km. Wel 3 hele seconden sneller dan de vorige snelste tijd.
https://www.endomondo.com/workouts/393386533/13622849"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Met dank aan streamnl, de foto van het bruggetje dat ik gemist heb...Slimme actie. Je zou toch natte voeten krijgen en het scheelt even wachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik snap die mensen ook niet die daar staan te wachten. Ach ja.Zo ver ik weet is vocht vaak een teken van overbelasting. Je lichaam wil iets koelen. Maar ik ben geen dokter. Sterkte ermee. Hopelijk is het snel over.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:07 schreef Nirak het volgende:
Heb vrijdag voor het laatst gelopen en geen centje pijn.. Het is echt even een mysterie.. Misschien heb ik me vandaag ergens verstapt en het niet in de gaten gehad.. Het is wel mijn "probleem knie" waaraan ik al tig keer geopereerd ben. Maar dit is de eerste keer sinds ik hardloop dat hij opspeelt en niet eens van het hardlopen.![]()
Met dank aan streamnl, de foto van het bruggetje dat ik gemist heb...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En bedankt door deze foto is trail de spook definitief van de shortlist voor volgend jaar.![]()
Welke afstand?quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:39 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]![]()
En bedankt door deze foto is trail de spook definitief van de shortlist voor volgend jaar.Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Ik bedacht me vandaag, mede door de trip van streamnl en Jero, dat er bij onze Oosterburen toch een karrevracht aan trailwedstrijden gehouden moeten worden. Denk bv eens aan het zwarte woud, of het Ahrtal, ook heel mooi.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:39 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]![]()
En bedankt door deze foto is trail de spook definitief van de shortlist voor volgend jaar.
Ik ga binnenkort een keer op zoek.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Zondequote:Op maandag 18 augustus 2014 21:39 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]![]()
En bedankt door deze foto is trail de spook definitief van de shortlist voor volgend jaar., het is echt een trail die (als je van trailrunnen houdt) je toch minstens een keer gelopen moet hebben. Hier lijkt het even druk, maar als je een klein beetje vooraan start en/of hier dus gewoon het water overgaat hoef je helemaal geen last te hebben van de drukte.
Bij de eerste klim kan je makkelijk iedereen inhalen die minder snel gaat en daarna heb je nog 2 kilometer bredere paden voordat je de echt kleinere paadjes krijgt.
Het is echt een hele toffe trail en ontzettend technisch. Heb bijvoorbeeld horen zeggen dat de 100k TdF zwaarder was dan de CCC (101km tijdens de UTMB).![]()
Zo. Weer 10km op de teller. Training met buikspieren en 7x600p200 (schrijft Zwabbert dat zo?)Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Maar jij loopt vooraan en hebt dus nergens last van. Ik heb ook elders gelezen over Mel en Patries die lekker de trail des fantomes liepen al gierend van het lachen met een glas witte wijn in het vooruitzicht.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:50 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Zonde, het is echt een trail die (als je van trailrunnen houdt) je toch minstens een keer gelopen moet hebben. Hier lijkt het even druk, maar als je een klein beetje vooraan start en/of hier dus gewoon het water overgaat hoef je helemaal geen last te hebben van de drukte.
Bij de eerste klim kan je makkelijk iedereen inhalen die minder snel gaat en daarna heb je nog 2 kilometer bredere paden voordat je de echt kleinere paadjes krijgt.
Het is echt een hele toffe trail en ontzettend technisch. Heb bijvoorbeeld horen zeggen dat de 100k TdF zwaarder was dan de CCC (101km tijdens de UTMB).Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Mn verste afstand ooit (hoop ik regelmatig te kunnen zeggen de komende weken).
6km in een, voor mij comfortabele, 6:42 /km gemiddeld.
Moet wel opzoek naar wat leukere routes nu ik wat langere afstanden ga lopen...
https://www.endomondo.com/workouts/393399436/10707661![]()
Ik ben allergisch voor drukke loopjes zoals de zeven heuvelen of de halve van egmond. Schoorl klinkt ook al vreselijk en over iets als de van dam tot dam maar te zwijgen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:50 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Zonde, het is echt een trail die (als je van trailrunnen houdt) je toch minstens een keer gelopen moet hebben. Hier lijkt het even druk, maar als je een klein beetje vooraan start en/of hier dus gewoon het water overgaat hoef je helemaal geen last te hebben van de drukte.
Het is echt een hele toffe trail en ontzettend technisch. Heb bijvoorbeeld horen zeggen dat de 100k TdF zwaarder was dan de CCC (101km tijdens de UTMB).![]()
waren dat niet sreamnl en guard?quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:54 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Maar jij loopt vooraan en hebt dus nergens last van. Ik heb ook elders gelezen over Mel en Patries die lekker de trail des fantomes liepen al gierend van het lachen met een glas witte wijn in het vooruitzicht.![]()
![]()
![]()
Met dank aan streamnl, de foto van het bruggetje dat ik gemist heb...Net de automobilist met haast die de file even via de spitsstrook voorbij gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gave foto!
![]()
Het is een mooie en uitdagende trail,en ik ben zeker blij dat ik hem gelopen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:50 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Het is echt een hele toffe trail en ontzettend technisch. Heb bijvoorbeeld horen zeggen dat de 100k TdF zwaarder was dan de CCC (101km tijdens de UTMB).
Maar de 26 ga ik zeker niet meer doen daar, die heb ik nu gedaan.
De "logische" stap is om dan de volgende afstand te pakken, de 50 km.
Maar als ik ooit zo'n afstand ga lopen wordt dat echt de Eiger E51.
Vergelijk je nou de TdF (450 lopers op de 26k) met de 7^^ (40.000 lopers)?quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:55 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor drukke loopjes zoals de zeven heuvelen of de halve van egmond. Schoorl klinkt ook al vreselijk en over iets als de van dam tot dam maar te zwijgen.
450 lopers... nog geeneens 500. Het is nog steeds een kneuterig loopje.
En de Mel en Patriesen heb je overal wel rondlopen, dat moeten jullie toch weten.
Maar het mij verder ook niet uit, het is jullie eigen gemis.![]()
![]()
Die foto
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Lekkere training met dat relatief korte herstel! (En met juiste notatiequote:Op maandag 18 augustus 2014 21:52 schreef mosselmossel het volgende:
Zo. Weer 10km op de teller. Training met buikspieren en 7x600p200 (schrijft Zwabbert dat zo?))
Het is wel jammer van Endomondo dat alleen de km-tijden zichtbaar zijn en niet de rondetijden, of zie ik iets over het hoofd?![]()
Herstel was prima. Niks gemerkt in mijn benen van die 27km van zaterdag,quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:06 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Lekkere training met dat relatief korte herstel! (En met juiste notatie)
Het is wel jammer van Endomondo dat alleen de km-tijden zichtbaar zijn en niet de rondetijden, of zie ik iets over het hoofd?
Je kan ook op Garmin kijken, daar staan wel de rondetijden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:09 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Herstel was prima. Niks gemerkt in mijn benen van die 27km van zaterdag,
Je kan ook op Garmin kijken, daar staan wel de rondetijden:Ja wat dat betreft is Garmin Connect weer wat handiger. Zo heeft elke site weer zijn eigen voor en nadelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi dat je die 27km kennelijk zo goed verwerkt hebtGeeft vertrouwen voor de verdere voorbereiding.
![]()
In dat perspectief valt het inderdaad allemaal wel mee. Ach wie weet als ik volgend jaar rond die tijd niks anders te doen heb.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:59 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Vergelijk je nou de TdF (450 lopers op de 26k) met de 7^^ (40.000 lopers)?
En de Mel en Patriesen heb je overal wel rondlopen, dat moeten jullie toch weten.
Maar het mij verder ook niet uit, het is jullie eigen gemis.![]()
kom naar Naseby.... voor ieder wat wils qua afstand en nog geen 100 deelnemers!!quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:59 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Vergelijk je nou de TdF (450 lopers op de 26k) met de 7^^ (40.000 lopers)?
Maar het mij verder ook niet uit, het is jullie eigen gemis.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dat fotootje van Guard is ook al na een krappe 500m ofzo trouwens, dus vlak in het begin. Dan ligt alles nog bij elkaar. Daarna komt een behoorlijke klim die alles weer uit elkaar trekt. Die mensen die daar staan te wachten zijn dom bezig, het is een trail, je kan gewoon door het water, maar ze willen de voeten nog niet nat hebben.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:14 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
In dat perspectief valt het inderdaad allemaal wel mee.![]()
Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook het bruggetje heb gepakt, maar ik moest voor de 1e keer 50km en wou de natte voeten zolang mogelijk uitstellen. Later bleek dat ik daar geen last van had, weet ik nu voor de volgende keer. En ik hoefde toch niet te wachten
![]()
![]()
Als ik ooit naar NZ kom om te lopen zou ik graag Tarawera willen doen denk ik. Daar ben ik wel gecharmeerd van. Maar dat kan ook door iets anders komenquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:16 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
kom naar Naseby.... voor ieder wat wils qua afstand en nog geen 100 deelnemers!!![]()
![]()
* Murmeli wil lopen.
Denk dat ik stiekem woensdag een klein rondje doe. Ff checken of de knie al zin heeft in de 10km van donderdag. Is zo rottig als ik er 5km van huis achter kom dat het nog niet gaat.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
5 naar huis wandelen is best te doen hoorquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:40 schreef Murmeli het volgende:
* Murmeli wil lopen.
Denk dat ik stiekem woensdag een klein rondje doe. Ff checken of de knie al zin heeft in de 10km van donderdag. Is zo rottig als ik er 5km van huis achter kom dat het nog niet gaat.als je in een rondje loopt is het meestal minder
![]()
![]()
Ja als t moet wel. Ook wel eens 7 naar huis gelopen. Met koorts.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:53 schreef Nirak het volgende:
[..]
5 naar huis wandelen is best te doen hoorals je in een rondje loopt is het meestal minder
Dit rondje heeft geen kortere terugweg. Als ik precies aan de andere kant van de kralingse plas zit is t echt nog wel een km of 5. Of iets meer (hele route is 11)
Jij succes met je knie trouwenshopelijk is t snel weg!
https://www.endomondo.com/workouts/393421088/7102294
Mijn loopje van zondag. Het is wat rommelig want het was een racevest die even wennen was, een aantal plaspauzes, eten tussendoor en de weg zoeken zo nu en dan.
Beentjes voelen weer redelijk ok.
Weet wel dat een sub 4 uur op de marathon er waarschijnlijk nog niet inzit.
Nu nog een marathon uitzoeken.
Ik heb over 3 weken de strongmanrun, dan 26 oktober de devilstrail en dan eind november tisvoorniks.
Dus ik kan na tisvoorniks iets doen, of tisvoorniks aanpassen naar M of tussen strongmanrun en devilstrail iets plannen.. maar dan ben ik denk ik niet genoeg hersteld voor de devilstrail.
Mogelijkheden mogelijkheden..Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Tot ziens in Spijkenisse dan maar!quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:32 schreef Daywalk3r het volgende:
Nu nog een marathon uitzoeken.
Ik heb over 3 weken de strongmanrun, dan 26 oktober de devilstrail en dan eind november tisvoorniks.
Tussen november en maart heb ik geen andere marathon gevonden (behalve een paar kleine loopjes over meerdere ronden. (Hoewel, tisvoorniks zou ook een mooie M zijn.)![]()
Ja maar die is dan weer 2 weken na de 30 bij tisvoorniks. Al zou ik die denk ik ook wel naar 21 kunnen zetten evt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:36 schreef pijll het volgende:
[..]
Tot ziens in Spijkenisse dan maar!
Tussen november en maart heb ik geen andere marathon gevonden (behalve een paar kleine loopjes over meerdere ronden. (Hoewel, tisvoorniks zou ook een mooie M zijn.)Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Kut, keelpijnDat wordt morgen inderdaad nog een rustdagje denk ik. Nu rap naar bed met een kop thee en honing.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Inderdaad tot in spijkenisse dan maar.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:47 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja maar die is dan weer 2 weken na de 30 bij tisvoorniks. Al zou ik die denk ik ook wel naar 21 kunnen zetten evt.![]()
![]()
neck check....just saying....quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 05:47 schreef flipsen het volgende:
Kut, keelpijnDat wordt morgen inderdaad nog een rustdagje denk ik. Nu rap naar bed met een kop thee en honing.
Ruby?quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:27 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Als ik ooit naar NZ kom om te lopen zou ik graag Tarawera willen doen denk ik. Daar ben ik wel gecharmeerd van. Maar dat kan ook door iets anders komenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:
al zou ik persoonlijk voor Anna kiezen, Ruby is met 5'3" wat aan de kleine kant
Ik heb een vraagje, gister een korte duurloop gehad van 3 km (in trainingsschema van loopgroep) en toen ik thuis kwam deed ineens mijn linker scheen zeer. beetje in het midden, aan de rechter buitenkant van het bot. Na voorzichtig rekken en douchen heb ik het een kwartier gekoeld. Vanochtend was de pijn er nog.
Morgen is er weer een training, die maar overslaan? Langs de dokter?![]()
![]()
Ja dan kan ze je niet uit echt uit de wind houdenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 08:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
al zou ik persoonlijk voor Anna kiezen, Ruby is met 5'3" wat aan de kleine kant![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:36 schreef pijll het volgende:
[..]
Tot ziens in Spijkenisse dan maar!
Tussen november en maart heb ik geen andere marathon gevonden (behalve een paar kleine loopjes over meerdere ronden. (Hoewel, tisvoorniks zou ook een mooie M zijn.)
Ik ga ook absoluut voor Anna!!
RD jij had een (goeie) regenjas die niet te benauwd is om een aantal uren te dragen, toch?
Welke was dat? Ik zoek regenjas die ik eventueel (ik noem maar even iets) 4uur kan dragen zonder weg te zweten door de jas.Bij pijn niet trainen. Spierpijn is wat anders. Ik zou even rustig aan doen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 08:15 schreef Silmarwen het volgende:
Ik heb een vraagje, gister een korte duurloop gehad van 3 km (in trainingsschema van loopgroep) en toen ik thuis kwam deed ineens mijn linker scheen zeer. beetje in het midden, aan de rechter buitenkant van het bot. Na voorzichtig rekken en douchen heb ik het een kwartier gekoeld. Vanochtend was de pijn er nog.
Morgen is er weer een training, die maar overslaan? Langs de dokter?![]()
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 08:15 schreef Silmarwen het volgende:
Morgen is er weer een training, die maar overslaan? Langs de dokter?
Balen zeg! Beter wat langer rust houden ja.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
oh ja goeie, ademende regenjas...
gaat duur worden, maar is wel fijnMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ja ik baal enorm. Ik ging echt als een speer en tijdens het lopen deed het geen zeer. Nu vooral als ik de trap op en af ga. Vandaag zou ik sowieso niet lopen gelukkig. Maar ook die linker enkel is gevoelig. Ik heb ooit een scooterongeluk gehad en toen enkel gebroken (in het gewricht zelf) en de banden ingescheurd. Sindsdien is die enkel sowieso gammel.![]()
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 08:30 schreef GotC het volgende:
'Hardlopen is zo'n goedkope sport!'...said no runner ever.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 08:30 schreef GotC het volgende:
'Hardlopen is zo'n goedkope sport!'...said no runner ever.
Als je aan de ademende regenjassen gaat wordt het wel prijzig idd. Gelukkig ben ik niet van plan om lang genoeg te gaan lopen om zo'n ding nodig te hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 08:52 schreef hatsaflats het volgende:
Als je aan de ademende regenjassen gaat wordt het wel prijzig idd. Gelukkig ben ik niet van plan om lang genoeg te gaan lopen om zo'n ding nodig te hebbenEurootje per training ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
F means you're fucked![]()
Ooit ben je geen student meerquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 08:57 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Bij mijn AV krijg ik 45% studentenkorting, dat scheelt een boel
F means you're fucked![]()
Daar gaat het vaak ook mis, bij het als een speer gaan. Gewrichten hebben meer tijd nodig om te wennen dan je conditie. Best frustrerend soms, maar het went. En als je er rekening mee houdt kan je heerlijk hobbelen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 08:24 schreef Silmarwen het volgende:
Ja ik baal enorm. Ik ging echt als een speer en tijdens het lopen deed het geen zeer. Nu vooral als ik de trap op en af ga. Vandaag zou ik sowieso niet lopen gelukkig. Maar ook die linker enkel is gevoelig. Ik heb ooit een scooterongeluk gehad en toen enkel gebroken (in het gewricht zelf) en de banden ingescheurd. Sindsdien is die enkel sowieso gammel.
Ivm je enkel is het misschien wel slim om er een arts oid naar te laten kijken.
Voor nu in ieder geval een of twee trainingen overslaan.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
1 november hoop ik klaar te zijn met alles. Vanaf dan moet ik m'n studentenkorting gaan missenquote:Maar als het goed is compenseert m'n loon daar wel voor
![]()
![]()
Nou, ik heb ook 20 seconden vertraging opgelopen en het bruggetje genomen. Nieuwe sokken op het laatste moment en angst voor blaren enzo. Als het na 10km was, OK, maar wilde het risico zo snel niet lopen. Ook ik heb er achteraf geen last van gehad. Sterker nog: ik had een miniplekje wrijving, wat wegging na de eerste rivier oversteek. Heerlijk gelopen met natte poten!quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:17 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dat fotootje van Guard is ook al na een krappe 500m ofzo trouwens, dus vlak in het begin. Dan ligt alles nog bij elkaar. Daarna komt een behoorlijke klim die alles weer uit elkaar trekt. Die mensen die daar staan te wachten zijn dom bezig, het is een trail, je kan gewoon door het water, maar ze willen de voeten nog niet nat hebben.![]()
Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook het bruggetje heb gepakt, maar ik moest voor de 1e keer 50km en wou de natte voeten zolang mogelijk uitstellen. Later bleek dat ik daar geen last van had, weet ik nu voor de volgende keer. En ik hoefde toch niet te wachten
Ja doei.![]()
Ik heb verleden jaar een Salomon GTX active shell jacket angeschaft.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 08:22 schreef streamnl het volgende:
Ik ga ook absoluut voor Anna!!
RD jij had een (goeie) regenjas die niet te benauwd is om een aantal uren te dragen, toch?
Welke was dat? Ik zoek regenjas die ik eventueel (ik noem maar even iets) 4uur kan dragen zonder weg te zweten door de jas.
[..]
http://www.salomon.com/us/product/gtx-active-shell-jacket-m.html
Bij lange na niet de goedkoopste jas op de markt (volgens mij kosttehij 275 euro) en daarom misschien niet een jas wat je in de kast heb hangen voor een klein buitje maar voor lange trainingen vind ik het nog steeds een fantatische aankoop.
Mocht het tijdens Naseby of de Kepler regenen dan bestaat de kans dat ik een uurtje of 10 in de regen loop tijdens winterse omstandigheden....en hier is deze jas prima gschikt voor!
Verder is het een lichtgewicht jas die slim fit is zodat je in een sterke wind niet de hele tijd een flapperende jas om je heen hebt.
Wind and waterproof en evengoed prima ademend.
En wat ik zelf heel comfortabel vind is de skin fit hood, in je capauchon zit elastiek zodat het 'snug' rond je hoofd zit en je dus niet elke keer als je je hoofd omdraai tegen de binnenkant van de capauchon aan kijk.
De jas heeft maar een kleine borstzak, voor mij met genoeg om mijn muts en handschoenen in te stoppen als ik het warm krijg, voor de rest heb ik een pack
kortom, voor mij nog steeds het geld meer dan waard'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Goedkopere (nog steeds 150 pond ofzo) optie is mijn Ronhill Tempest trail. Veel van de features van rd's jas, maar wat goedkoper! En superlicht!Ja doei.![]()
Die is redelijk "betaalbaar" bij sportsshoes:quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:22 schreef motorbloempje het volgende:
Goedkopere (nog steeds 150 pond ofzo) optie is mijn Ronhill Tempest trail. Veel van de features van rd's jas, maar wat goedkoper! En superlicht!
http://www.sportsshoes.com/products/?q=ronhill+tempest+trail![]()
Ja! Ik had de mijne ook voor 75 ofzo, model van vorig jaaralleen niet meer in alle maten te vinden altijd. Vaak alleen de extremen.
Ja doei.![]()
Ik zie soms door de bomen het bos niet meer bij al die jasjes.
moet je bijvoorbeeld waterproof hebben, of is water repellant al genoeg?
Breathable of met ventilation.
Ligt natuurlijk aan het gebruik, voor "normale" loopjes in Hollandsch weer lijkt me zo'n Salomon als RD heeft wat overkill, maar als ik toch ooit nog een keer een trail van 50 km ga doen is het weer niet overdreven.
Dus of nu een redelijk practische kopen voor niet zo heel veel geld en straks misschien nog een keer een hele dure kopen, of nu een dure.
@RD, we hebben het afgelopen weekend nog over die jasjes gehad, en de vraag die naar voren kwam was of die dingen niet heel erg kwetsbaar zijn, omdat ze zo dun en lichtgewicht zijn?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Bij uitverkoop in gewone winkels kan ik altijd wel m'n lol op qua maat, maar in sportwinkels dus echt nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:30 schreef motorbloempje het volgende:
Ja! Ik had de mijne ook voor 75 ofzo, model van vorig jaaralleen niet meer in alle maten te vinden altijd. Vaak alleen de extremen.
Schijnt dat daar veel sportieve mensen komen, ofzo.
![]()
hartstikke bedankt voor je feedback!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
Ik heb verleden jaar een Salomon GTX active shell jacket angeschaft.
http://www.salomon.com/us/product/gtx-active-shell-jacket-m.html
Bij lange na niet de goedkoopste jas op de markt (volgens mij kosttehij 275 euro) en daarom misschien niet een jas wat je in de kast heb hangen voor een klein buitje maar voor lange trainingen vind ik het nog steeds een fantatische aankoop.
Mocht het tijdens Naseby of de Kepler regenen dan bestaat de kans dat ik een uurtje of 10 in de regen loop tijdens winterse omstandigheden....en hier is deze jas prima gschikt voor!
Verder is het een lichtgewicht jas die slim fit is zodat je in een sterke wind niet de hele tijd een flapperende jas om je heen hebt.
Wind and waterproof en evengoed prima ademend.
En wat ik zelf heel comfortabel vind is de skin fit hood, in je capauchon zit elastiek zodat het 'snug' rond je hoofd zit en je dus niet elke keer als je je hoofd omdraai tegen de binnenkant van de capauchon aan kijk.
De jas heeft maar een kleine borstzak, voor mij met genoeg om mijn muts en handschoenen in te stoppen als ik het warm krijg, voor de rest heb ik een pack
kortom, voor mij nog steeds het geld meer dan waardIk heb een fijne regenjas maar niet voor langere stukken. Dan is hij te warm en krijg ik het snel benauwd. Heb jij dat bij deze ook?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:22 schreef motorbloempje het volgende:
Goedkopere (nog steeds 150 pond ofzo) optie is mijn Ronhill Tempest trail. Veel van de features van rd's jas, maar wat goedkoper! En superlicht!
En hoe is het nu met je rug/duim?![]()
Guard: kijk naar de regels van de trails die je wilt lopen. Hier valt er veel onder de regels van de Fell Runners en Trail Runners organisaties. Die schrijven waterproof voor, en nog wat andere eisen. Mijn jas werd specifiek bij vermeld dat hij goedgekeurd was
Ja doei.![]()
Protip!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:38 schreef motorbloempje het volgende:
Guard: kijk naar de regels van de trails die je wilt lopen. Hier valt er veel onder de regels van de Fell Runners en Trail Runners organisaties. Die schrijven waterproof voor, en nog wat andere eisen. Mijn jas werd specifiek bij vermeld dat hij goedgekeurd was
Thanks
Ik wil graag mijn rondje gaan lopen maar vandaag wordt mijn keukenmachine met blender () bezorgd en het tijdvak staat nog steeds op 8:30-21:30
![]()
![]()
![]()
Dan had je de wekker vroeger moeten zettenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:39 schreef Serinde het volgende:
Ik wil graag mijn rondje gaan lopen maar vandaag wordt mijn keukenmachine met blender () bezorgd en het tijdvak staat nog steeds op 8:30-21:30
![]()
![]()
![]()
Smoothie timequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:39 schreef Serinde het volgende:
![]()
Waterproof en ademen gaan niet helemaal goes samen maar heb er afgelopen marathon training toch al veel plezier van gehad.
Duim is nog goed paars/zwart maar veel van de pijn is weg, al moet ik nog geen hele zware dingen tillen/vastpakken. Rug is 'mweh'. Straks even uitzoeken wat er hier qua fysio onder de NHS valt.Ja doei.![]()
Kledingvoorschriften voor een aan hardlopen gerelateerde sport? Hm, kunnen organisaties mooi een deal maken met de producenten van al die dure en nucleairkleurige oerlelijke jasje et cetera.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:38 schreef motorbloempje het volgende:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: