quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:30 schreef Puala het volgende:
De laatste muur zit er ook in:
[ link | afbeelding ]
Nu alleen nog het huidige rasterwerk verstevigen, maar het hout is alweer op (inschatten blijft lastig) dus komende week dat aanvullen en dan weer verder.
Het isolatiemateriaal is ook binnendus zodra de elektra er in zit kan dat er ook in
Komt goed. Ik heb me vanmiddag rot gezocht naar dat ding en toen lag ie hoger op een balkjequote:Op zaterdag 27 september 2014 20:25 schreef iamredleader het volgende:
Niet vergeten tzt de waterpas weer uit de muur te halen
quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Komt goed. Ik heb me vanmiddag rot gezocht naar dat ding en toen lag ie hoger op een balkje
Been there, done that... laatst nog echt 3 dagen aan het zoeken geweest naar mijn goede zaklamp.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Komt goed. Ik heb me vanmiddag rot gezocht naar dat ding en toen lag ie hoger op een balkje
Ik zal maar niet zeggen dat ik dan al sinds de start van mijn verbouwing op zoek ben naar een zaag he? Ik weet zeker dat ik hem heb, maar geen idee waarquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:46 schreef Gieliovd het volgende:
[..]
Been there, done that... laatst nog echt 3 dagen aan het zoeken geweest naar mijn goede zaklamp.
Bleek boven de voordeur te liggen op een plankie waar ik bezig was geweest...
Sowieso kan ik NIKS meer vinden sinds ik alles heb moeten verkassen naar zolder enzo.
Op topic: wtf, 300 inbouwdozen op een rij daar beneden???
Je bent goed bezig!!!
Die heb je laatst nog gebruikt.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen dat ik dan al sinds de start van mijn verbouwing op zoek ben naar een zaag he? Ik weet zeker dat ik hem heb, maar geen idee waar![]()
Oh.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:51 schreef Puala het volgende:
[..]
Andere zaag. Dat is mijn handzaak, maar ik ben de zaag die bij mijn verstekbak hoort kwijt
Zodra ik een nieuwe heb gekocht zal ie wel opduikenquote:
Je hebt je ingehouden en verder niks gekocht? (buiten de vloer)quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Zodra ik een nieuwe heb gekocht zal ie wel opduiken
Ik heb vrijdag ook nog een grote waterpas (120 cm lang naast de 50cm lange die ik al heb) gekocht. Toch wel leuk hoor, dat soort spul kopen![]()
Een lampje voor in de bouwlamp, maar verder niets. Rib uit m'n lijf die vloerquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je hebt je ingehouden en verder niks gekocht? (buiten de vloer)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |