abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144595768
Een lurker hier die me kan helpen met mijn isolatie? K&W / Isolatie in voorzetwand
pi_144732263
De laatste muur zit er ook in:

Nu alleen nog het huidige rasterwerk verstevigen, maar het hout is alweer op (inschatten blijft lastig) dus komende week dat aanvullen en dan weer verder.

Het isolatiemateriaal is ook binnen :) dus zodra de elektra er in zit kan dat er ook in :)
pi_144732312
^O^
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_144732407
Electra... Ik heb nog wat liggen als je daar behoefte aan hebt ;) en in de buurt bent natuurlijk :P
pi_144733583
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 20:31 schreef Cobra4 het volgende:
^O^
pi_144734809
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 20:31 schreef Cobra4 het volgende:
^O^
  Moderator zondag 21 september 2014 @ 10:42:44 #207
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_144746403
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 20:30 schreef Puala het volgende:
De laatste muur zit er ook in:

[ link | afbeelding ]

Nu alleen nog het huidige rasterwerk verstevigen, maar het hout is alweer op (inschatten blijft lastig) dus komende week dat aanvullen en dan weer verder.

Het isolatiemateriaal is ook binnen :) dus zodra de elektra er in zit kan dat er ook in :)
^O^

Je maakt goede vorderingen ! :)
  Milf zondag 21 september 2014 @ 11:01:54 #208
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_144746668
Topper!
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_144962335

En met die foto's kwam ineens het besef dat als het zo door gaat ik écht mijn kerstboom in de woonkamer ga kunnen zetten (mijn doel sinds ik hoorde dat de boel open moest) :o *O*
pi_144962582
toppie zeg ^O^
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
pi_144964158
Niet vergeten tzt de waterpas weer uit de muur te halen ;)
pi_144964626
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 20:25 schreef iamredleader het volgende:
Niet vergeten tzt de waterpas weer uit de muur te halen ;)
Komt goed. Ik heb me vanmiddag rot gezocht naar dat ding en toen lag ie hoger op een balkje :')
pi_144964696
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 20:36 schreef Puala het volgende:

[..]

Komt goed. Ik heb me vanmiddag rot gezocht naar dat ding en toen lag ie hoger op een balkje :')
_O-
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_144964994
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 20:36 schreef Puala het volgende:

[..]

Been there, done that... laatst nog echt 3 dagen aan het zoeken geweest naar mijn goede zaklamp.

Bleek boven de voordeur te liggen op een plankie waar ik bezig was geweest... :')

Sowieso kan ik NIKS meer vinden sinds ik alles heb moeten verkassen naar zolder enzo.

Op topic: wtf, 300 inbouwdozen op een rij daar beneden???

Je bent goed bezig!!!
Laat die handjes wapperen!
pi_144965048
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 20:46 schreef Gieliovd het volgende:

[..]

Been there, done that... laatst nog echt 3 dagen aan het zoeken geweest naar mijn goede zaklamp.

Bleek boven de voordeur te liggen op een plankie waar ik bezig was geweest... :')

Sowieso kan ik NIKS meer vinden sinds ik alles heb moeten verkassen naar zolder enzo.

Op topic: wtf, 300 inbouwdozen op een rij daar beneden???

Je bent goed bezig!!!
Ik zal maar niet zeggen dat ik dan al sinds de start van mijn verbouwing op zoek ben naar een zaag he? Ik weet zeker dat ik hem heb, maar geen idee waar :')

"maar 12" en ik heb me 4x moeten verantwoorden richting mijn moeder & stiefmoeder waarom ik er zo veel wilde. En dan twijfel ik dus nog om er 4 bij te zetten :')
pi_144965169
Oh en een andere mijlpaal O+ Ik heb vrijdag mijn vloer besteld :9 hij was in de aanbieding, dus het is wat vroeg maar het scheelt toch flink geld.

Ik weet alleen niet of ik zelf ook in visgraat ga leggen, want dat zie ik nog niet zo zitten :@ En dat zwarte randje wat ze langs de muur hebben vind ik in een recht-toe-recht-aan woonkamer niets toevoegen, dus die komt er ook niet :)
pi_144965171
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 20:47 schreef Puala het volgende:

[..]

Ik zal maar niet zeggen dat ik dan al sinds de start van mijn verbouwing op zoek ben naar een zaag he? Ik weet zeker dat ik hem heb, maar geen idee waar :')

Die heb je laatst nog gebruikt. :D
pi_144965188
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 20:50 schreef Cobra4 het volgende:
eb je laatst nog gebruikt.
Andere zaag. Dat is mijn handzaak, maar ik ben de zaag die bij mijn verstekbak hoort kwijt :')
pi_144965205
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 20:51 schreef Puala het volgende:

[..]

Andere zaag. Dat is mijn handzaak, maar ik ben de zaag die bij mijn verstekbak hoort kwijt :')
Oh. :D
pi_144965237
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 20:51 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Oh. :D
Zodra ik een nieuwe heb gekocht zal ie wel opduiken :Y

Ik heb vrijdag ook nog een grote waterpas (120 cm lang naast de 50cm lange die ik al heb) gekocht. Toch wel leuk hoor, dat soort spul kopen :9
pi_144965342
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 20:52 schreef Puala het volgende:

[..]

Zodra ik een nieuwe heb gekocht zal ie wel opduiken :Y

Ik heb vrijdag ook nog een grote waterpas (120 cm lang naast de 50cm lange die ik al heb) gekocht. Toch wel leuk hoor, dat soort spul kopen :9
Je hebt je ingehouden en verder niks gekocht? (buiten de vloer) :D
pi_144965399
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 20:55 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Je hebt je ingehouden en verder niks gekocht? (buiten de vloer) :D
Een lampje voor in de bouwlamp, maar verder niets. Rib uit m'n lijf die vloer :D :')
pi_144965508
Sjieke vloer!! Erg mooi in visgraat ook, en die bies, tja ik houd er wel van. Ook in een recht toe recht aan kamer. Zal wel prijzig vloertje zijn!

Zelf leggen van visgraat lijkt me wel moeilijk ja, en die bies ook. Daar moet je een invalzaag voor hebben met liniaal en veel zaagkunsten.

@ zaag: ja dat heb ik ook altijd. Kan de troep niet vinden, dus koop nieuwe... kom je thuis: ah, daar :') Vooral ook met materialen. Dacht ik dat iets op was, kom ik ergens weer een doos van 200 stuks tegen ofzo. Zo heb ik volgens mij nu nog 3000 stuks 4x40 schroeven.
Laat die handjes wapperen!
pi_144965834
Het is plakvinyl, dus dan is visgraat ineens veel makkelijker. Want dan is het gewoon een goeie lineaal en een scherp stanleymes :) Maar zo'n bies. Ik weet niet. Als je kijkt hoeveel van de woonkamer langs de randen nog zichtbaar is.. dan zie je er vrij weinig van. En het maakt het alleen maar weer moeilijker. En ik ben bang dat ik niet precies genoeg ben, dus dat het uiteindelijk geen toevoeging is.

Ah, zonde van je schroeven. Maar wellicht kan je ze boven nog gebruiken? ;)

Ik heb voor mijn boven verdieping ook eens zitten schetsen wat ik zou willen. Maar dan word het ineens wel een hele drastische verbouwing. Want dan zou de badkamer van rechts achter naar links voor gaan incl. alle muren op de schop.
pi_144966527
Oh en vandaag trouwens ook gehoord dat het plafond in mijn keuken open mag. Er zit een stopcontact/lichtschakelaar aangesloten op de meterkast van het woonhuis en die hebben we losgekoppeld vorig weekend bij het verwijderen van de oude bedrading/buizen. En dat is niet netjes aan te sluiten op het nieuwe stroomnetwerk zonder in de keuken wat te moeten breken -O- Helaas -O-

Hopelijk is het voldoende om een klein luikje te zagen en dat weer netjes af te werken. Maar ik baal er wel van -O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')