Deze conclusie trok ik al toen ik zag dat het topic van deze user was.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:35 schreef deadprez het volgende:
Je laat voor het gemak maar even weg dat het pedofielen waren?
Dit jaquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:36 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Deze conclusie trok ik al toen ik zag dat het topic van deze user was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je suis Charlie Sheen
"Hey, kindje, kindje, kijk dan! Kom eens een kusje geven!"quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:38 schreef tijnhet het volgende:
Ook een leuk standpunt trouwens was dat ze naaktlopen overal legaal wilden maken.
Ik vind het eigenlijk bizar dat je niet overal naakt mag rondlopen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:38 schreef tijnhet het volgende:
Ook een leuk standpunt trouwens was dat ze naaktlopen overal legaal wilden maken.
Nee, het is een smeerkees die op FOK! een karikatuur van zichzelf probeert te zijn.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:38 schreef HostiMeister het volgende:
The troll is strong with this one.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:39 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk bizar dat je niet overal naakt mag rondlopen.
Je word gewoon gedwongen een bepaald mens te zijn terwijl iedereen eigenlijk vrij hoort te zijn en mag leven zoals hij/zij wilt zonder een onderdeel van de kapitalistisch maatschappij te zijn.
Trollen dus.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:39 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nee, het is een smeerkees die op FOK! een karikatuur van zichzelf probeert te zijn.
Het is een enorme troll, maar daarnaast: als je trolt met pedosekuele inhoud, dan ben je sowieso al niet goed bij je hoofdquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:39 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nee, het is een smeerkees die op FOK! een karikatuur van zichzelf probeert te zijn.
Ja, ik zou het ook niet erg vinden als ik overal met mijn snikkel zou mogen zwierenzwaaien. Lekker luchtig. Misschien dat anderen er wel aanstoot aan zouden nemen, maar het lijkt me een fijn en menselijk stukje vrijheid.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:39 schreef RetRy32 het volgende:
Je word gewoon gedwongen een bepaald mens te zijn terwijl iedereen eigenlijk vrij hoort te zijn en mag leven zoals hij/zij wilt zonder een onderdeel van de kapitalistisch maatschappij te zijn.
Jij bent tegen beter onderwijs?quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:39 schreef I-Claudius het volgende:
Wat een ongelooflijk slechte standpunten in de OP zeg
quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:38 schreef NotYou het volgende:
TS wil gewoon legaal kinderen kunnen neuken.Dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niemand dwingt je volgens Nederlandse maatstaven te leven. Dat wordt alleen wel afgedwongrn in Nederland. Als jij geen deel uit wil maken van de maatschappij, moet je dat zelf weten. Dan moet je jezelf alleen wel verwijderen uit de maatschappij.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:39 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
stiekem de pedopartij?quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:36 schreef Scuidward het volgende:
-Stemrecht vanaf 12 jaar
Wat?
-Verlaging meerderjarigheid naar 16
WAT?!
Niet stiekem hoor.quote:
Bullshit.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:42 schreef I-Claudius het volgende:
Niemand dwingt je volgens Nederlandse maatstaven te leven. Dat wordt alleen wel afgedwongrn in Nederland. Als jij geen deel uit wil maken van de maatschappij, moet je dat zelf weten. Dan moet je jezelf alleen wel verwijderen uit de maatschappij.
lol helemaal niet stiekem dusquote:
'Beter onderwijs' deel laten uitmaken van je programma vind ik heel erg dom. Beter onderwijs als statement ook. Iedereen kan zulke simpele dingen roepen. Je moet vertellen hoe, dan kan men het er pas mee eens of oneens zijn. Wellicht zijn het ongelooflijke kutplannen waarmee ze het onderwijs willen verbeteren.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:40 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Jij bent tegen beter onderwijs?
Naja. Dit staat principe los van seks. Kinderen van 12 zijn te naïef om te stemmen en 18 vind ik wel mooi voor meerderjarig, eerder verhogen als je naar hersenen kijkt. Zie ook wel overeenkomsten met Occupy: "Jongens, het moet allemaal compleet anders en zo snel mogelijk."quote:
Daarom moet je jezelf ook buiten de maatschappij plaatsen als je je niet aan de regels van die maatschappij wil conformeren. In de Nederlandse maatschappij is het onacceptabel. Wil je vrij leven zonder aan de banden van de maatschappij gelegd wil worden, moet je ergens als een kluizenaar in een hutje op de hei gaan wonen ergens in niemandsland. Maar het kan nog best, zelfs in onze overbevolkte wereld zijn er nog plekken waar je bandeloos kunt leven, vrij zoals je wilt, zonder je ergens aan te moeten conformeren.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:44 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Bullshit.
Als ik naakt over straat loop word ik in elkaar gemept door agenten en vastgezet op het bureau en moet ik als ik dit de 2de keer doe anderhalf jaar TBS.
Het is ook een stuk uitgebreider dan dat, maar kon het niet echt makkelijk samenvatten.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:46 schreef I-Claudius het volgende:
[..]
'Beter onderwijs' deel laten uitmaken van je programma vind ik heel erg dom. Beter onderwijs als statement ook. Iedereen kan zulke simpele dingen roepen. Je moet vertellen hoe, dan kan men het er pas mee eens of oneens zijn. Wellicht zijn het ongelooflijke kutplannen waarmee ze het onderwijs willen verbeteren.
Dat is een argument dat gebruikt wordt in politieke theorieën die stellen dat de overheid zijn autoriteit legitimeert door (impliciete) instemming van haar burgers. Dat door te 'blijven' in een land, je dus impliciet instemt met de autoriteit van de overheid. Probleem daarmee is onder andere dat emigreren duur is, en dat je wellicht nergens hebt om heen te gaan. Dat maakt die "keuze" onvrij en dus vals. Maar daarnaast claimt de overheid dus wel autoriteit over iedereen die op 'haar' grondgebied is, vanaf het moment dat ze daar geboren worden, ookal heb je eigenlijk niks met dat land. Boehoe!quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:42 schreef I-Claudius het volgende:
[..]
Niemand dwingt je volgens Nederlandse maatstaven te leven. Dat wordt alleen wel afgedwongrn in Nederland. Als jij geen deel uit wil maken van de maatschappij, moet je dat zelf weten. Dan moet je jezelf alleen wel verwijderen uit de maatschappij.
Je begrijpt dat je als Nederlander buiten Nederland, nogsteeds strafbaar bent voor het overtreden van de Nederlandse wet? En dat je dus geen afstand kan doen van Nederlandquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:49 schreef I-Claudius het volgende:
[..]
Daarom moet je jezelf ook buiten de maatschappij plaatsen als je je niet aan de regels van die maatschappij wil conformeren. In de Nederlandse maatschappij is het onacceptabel. Wil je vrij leven zonder aan de banden van de maatschappij gelegd wil worden, moet je ergens als een kluizenaar in een hutje op de hei gaan wonen ergens in niemandsland. Maar het kan nog best, zelfs in onze overbevolkte wereld zijn er nog plekken waar je bandeloos kunt leven, vrij zoals je wilt, zonder je ergens aan te moeten conformeren.
Haha, dat is eigenlijk wel grappig. Je kan alleen afstand doen van je Nederlandse nationaliteit als je ook een andere hebt. Kennelijk mag je niet staatloos zijn...quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:53 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Je begrijpt dat je als Nederlander buiten Nederland, nogsteeds strafbaar bent voor het overtreden van de Nederlandse wet? En dat je dus geen afstand kan doen van Nederland
Als een grote groep mensen met elkaar samenleeft, heb je regels nodig. Dat is al sinds het begin der tijden zo. Holbewoners trokken al samen op in stammen, met een stamhoofd. Daar was het principe al heel simpel, als het je niet bevalt, hoef je niet in een stam te leven. Dan sta je er alleen voor, vrij om te doen wat je wil maar ook zonder de veiligheid die het biedt. Om hoe meer mensen het gaat, en hoe meer bezittingen, hoe meer regels daarmee gepaard gaan. Hoe meer bezittingen je hent, hoe harder je beschermd moet worden voor je buurman. Ook dat zag je al vroeg in de geschiedenis. Mesopotamie, macedonie, de oude grieken, de romeinen en zo verder naar voren naar nu. Het zit in de mens zo veel mogelijk te willen vergaren en daar hebben ze bescherming voor nodig. Nou snap ik op zich wel dat je dat verachterlijk vindt, maar zo gaat het wel. Die mensen leven dus samen, binnen hun regels.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:50 schreef tijnhet het volgende:
[..]
Dat is een argument dat gebruikt wordt in politieke theorieën die stellen dat de overheid zijn autoriteit legitimeert door (impliciete) instemming van haar burgers. Dat door te 'blijven' in een land, je dus impliciet instemt met de autoriteit van de overheid. Probleem daarmee is onder andere dat emigreren duur is, en dat je wellicht nergens hebt om heen te gaan. Dat maakt die "keuze" onvrij en dus vals. Maar daarnaast claimt de overheid dus wel bezit over iedereen die op 'haar' grondgebied is, vanaf het moment dat ze daar geboren worden, ookal heb je eigenlijk niks met dat land. Boehoe!
Financieel gezien heb je gelijk dat je best het land uit kan komen. Dan heb je echter nog wel het probleem dat je bestemming hoogstwaarschijnlijk een staat is, met weer eigen wetten en regels waar je je dan natuurlijk ook niet aan wilt houden. Ongeclaimd land is behoorlijk schaars.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:06 schreef I-Claudius het volgende:
Maar als je je niet in die regels kunt, of je niet wil conformeren, kan je gewoon buiten de samenleving plaatsen als je wil.
Ik heb al een greencard aangevraagd, ik ga me aansluiten bij NAMBLA.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:18 schreef voederbietel het volgende:
Start een politiekpartij op met die standpunten.
Precies. Kan dus gewoon. Maar niet in Nederlandquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:18 schreef tijnhet het volgende:
[..]
(Alhoewel ik betwijfel dat men je zal gaan opzoeken in Niemandsland om die wetten te gaan enforcen.)
Het enige standpunt waar wat voor te zeggen is, is het standpunt over de huwelijken. De rest is dom gelulquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:50 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Het is ook een stuk uitgebreider dan dat, maar kon het niet echt makkelijk samenvatten.
Als je een referentie nodig hebt ben ik je man.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:36 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik heb al een greencard aangevraagd, ik ga me aansluiten bij NAMBLA.
nog steeds betrouwbaarder dan de pvda/vvdquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:35 schreef deadprez het volgende:
Je laat voor het gemak maar even weg dat het pedofielen waren?
Waarom? Ik vind het goede standpunten.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:47 schreef I-Claudius het volgende:
[..]
Het enige standpunt waar wat voor te zeggen is, is het standpunt over de huwelijken. De rest is dom gelul
Ook al onderdeel van NAMBLA?quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als je een referentie nodig hebt ben ik je man.
Nee, voor die greencard.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:47 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Ook al onderdeel van NAMBLA?
Iemand die voor die standpunten is, moet wel een troll zijn? Arrogantie is jou ook niet vreemd heh.quote:
Nah, het is toch net alsof ik de loterij probeer te winnen.quote:
hehehehequote:Op maandag 18 augustus 2014 16:48 schreef Manke het volgende:
Niet eens gratis tandheelkunde. [ afbeelding ]
Wat is er mis met politieke ambities?quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:41 schreef hoink581 het volgende:
Jammer Demon. Ik hoop dat je heel goed begrijpt wat je doet en daarmee ook snapt dat alle recht van spreken hebt verspeeld zodra je weer komt huilen.
Niet bepaald.quote:
Dat het toevallig voor een partij is die voor het verleggen van de meerderjarigheid is. Terwijl je maar blijft schreeuwen dat het toch echt smaad is als mensen je pedofiel noemen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:42 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Wat is er mis met politieke ambities?
nee. Iemand die onlangs nog grote woorden gebruikte als "smaadschrift op fok" omdat volgens ts valselijk werd beweert dat hij een ongezonde voorkeur voor jonge jongens heeft (waar hij voldoende aanleiding voor heeft gegeven ) ; die nu topics opent met als strekking dat het jammer is dat de pedopartij niet meer bestaat is daarentegen wel een troll.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Iemand die voor die standpunten is, moet wel een troll zijn? Arrogantie is jou ook niet vreemd heh.
Dat is het ook, maar dat is niet waar dat topic over ging.quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat het toevallig voor een partij is die voor het verleggen van de meerderjarigheid is. Terwijl je maar blijft schreeuwen dat het toch echt smaad is als mensen je pedofiel noemen.
Ga er dan ook niet meer op inquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:46 schreef hoink581 het volgende:
Maar het is al lang duidelijk dat je heel veel aandacht nodig hebt, al is het negatief.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:47 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Dat is het ook, maar dat is niet waar dat topic over ging.
Net zo lang blijven triggeren tot hij een half jaar mag wieberen is even effectief.quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:47 schreef beverton het volgende:
[..]
Ga er dan ook niet meer op in. Dan kan hij zich ook niet meer aftrekken op alle aandacht.
Waarom doe jij dat niet gewoon Hoinkquote:
Dat zie ik helaas zo snel nog niet gebeuren, maar ik voel je frustraties broerquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Net zo lang blijven triggeren tot hij een half jaar mag wieberen is even effectief.
Ik ben dan ook één van de meest rationele users in KLBquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:49 schreef beverton het volgende:
[..]
Dat zie ik helaas zo snel nog niet gebeuren, maar ik voel je frustraties broer
Dat je maar snel andere bezigheden mag vinden, bij voorkeur zonder kinderen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:53 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik ben dan ook één van de meest rationele users in KLB
In de kroeg komen anders niet zoveel kinderen hoorquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:55 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dat je maar snel andere bezigheden mag vinden, bij voorkeur zonder kinderen.
Zijn nog wel meer FOK!(st)ers die we kunnen recruterenquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:07 schreef BabeWatcher het volgende:
Terechten klacht.
Ik noteer bij dezen uw naam. Samen met Linkse_Boomknuffelaar gaan wij een nieuwe partij beginnen, gebaseerd op naastenliefde, vrijheid, diversiteit, eerlijkheid en solidariteit.
Uit de EU, nauwe samenwerking aangaan met de laatste landen op deze wereld die nog goed fuctioneren, Noord-Korea, Venezuela, Cuba en Rusland.
Binnen de kortste keren zal de halve wereld naar het zuiden afreizen om zich bij ons aan te sluiten.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:28 schreef PriesterB het volgende:
Linkse_Boomknuffelaar, Babewatcher en TS moeten ze een enkeltje naar de zuidpool sturen.
Ok, waar kan ik stemmen? Oh.quote:9.7 Iedereen mag buiten naakt rondlopen.
Er zijn geen gegronde redenen om dit niet toe te staan. Wegens de hygiëne moeten naaktlopers wel een handdoek gebruiken als zij gaan zitten op openbare zitplaatsen in bijvoorbeeld parken of op stations.
In de OP staat geen woord over pedofilie.quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:46 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
nee. Iemand die onlangs nog grote woorden gebruikte als "smaadschrift op fok" omdat volgens ts valselijk werd beweert dat hij een ongezonde voorkeur voor jonge jongens heeft (waar hij voldoende aanleiding voor heeft gegeven ) ; die nu topics opent met als strekking dat het jammer is dat de pedopartij niet meer bestaat is daarentegen wel een troll.
ja, kanker boelers.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:28 schreef PriesterB het volgende:
Linkse_Boomknuffelaar, Babewatcher en TS moeten ze een enkeltje naar de zuidpool sturen.
Voederbietel, plz. Normaal kun je ook zo goed tussen de lijntjes lezen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:34 schreef voederbietel het volgende:
In de OP staat geen woord over pedofilie.
Is altijd al zo geweest hier.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:14 schreef Copthorne het volgende:
Nu ben ik wel klaar met dat getroll omtrent pedofilie.
Dat klopt. Dat is zodat hij de vermoordde onschuld kan spelen zodra je hem daarop aanspreekt. Je kan deze post ook niet los zien van zijn historie. Dat hij zich uitgerekend tot juist deze partij aangetrokken voelt is natuurlijk geen toeval.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:34 schreef voederbietel het volgende:
[..]
In de OP staat geen woord over pedofilie.
Als je die kerel gelijk geeft, houdt het vanzelf wel op denk ik.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Voederbietel, plz. Normaal kun je ook zo goed tussen de lijntjes lezen.
Dan spreek je 'em er niet op aan.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:18 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dat klopt. Dat is zodat hij de vermoordde onschuld kan spelen zodra je hem daarop aanspreekt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |