Deze conclusie trok ik al toen ik zag dat het topic van deze user was.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:35 schreef deadprez het volgende:
Je laat voor het gemak maar even weg dat het pedofielen waren?
Dit jaquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:36 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Deze conclusie trok ik al toen ik zag dat het topic van deze user was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je suis Charlie Sheen
"Hey, kindje, kindje, kijk dan! Kom eens een kusje geven!"quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:38 schreef tijnhet het volgende:
Ook een leuk standpunt trouwens was dat ze naaktlopen overal legaal wilden maken.
Ik vind het eigenlijk bizar dat je niet overal naakt mag rondlopen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:38 schreef tijnhet het volgende:
Ook een leuk standpunt trouwens was dat ze naaktlopen overal legaal wilden maken.
Nee, het is een smeerkees die op FOK! een karikatuur van zichzelf probeert te zijn.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:38 schreef HostiMeister het volgende:
The troll is strong with this one.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:39 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk bizar dat je niet overal naakt mag rondlopen.
Je word gewoon gedwongen een bepaald mens te zijn terwijl iedereen eigenlijk vrij hoort te zijn en mag leven zoals hij/zij wilt zonder een onderdeel van de kapitalistisch maatschappij te zijn.
Trollen dus.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:39 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nee, het is een smeerkees die op FOK! een karikatuur van zichzelf probeert te zijn.
Het is een enorme troll, maar daarnaast: als je trolt met pedosekuele inhoud, dan ben je sowieso al niet goed bij je hoofdquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:39 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nee, het is een smeerkees die op FOK! een karikatuur van zichzelf probeert te zijn.
Ja, ik zou het ook niet erg vinden als ik overal met mijn snikkel zou mogen zwierenzwaaien. Lekker luchtig. Misschien dat anderen er wel aanstoot aan zouden nemen, maar het lijkt me een fijn en menselijk stukje vrijheid.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:39 schreef RetRy32 het volgende:
Je word gewoon gedwongen een bepaald mens te zijn terwijl iedereen eigenlijk vrij hoort te zijn en mag leven zoals hij/zij wilt zonder een onderdeel van de kapitalistisch maatschappij te zijn.
Jij bent tegen beter onderwijs?quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:39 schreef I-Claudius het volgende:
Wat een ongelooflijk slechte standpunten in de OP zeg
quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:38 schreef NotYou het volgende:
TS wil gewoon legaal kinderen kunnen neuken.Dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niemand dwingt je volgens Nederlandse maatstaven te leven. Dat wordt alleen wel afgedwongrn in Nederland. Als jij geen deel uit wil maken van de maatschappij, moet je dat zelf weten. Dan moet je jezelf alleen wel verwijderen uit de maatschappij.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:39 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
stiekem de pedopartij?quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:36 schreef Scuidward het volgende:
-Stemrecht vanaf 12 jaar
Wat?
-Verlaging meerderjarigheid naar 16
WAT?!
Niet stiekem hoor.quote:
Bullshit.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:42 schreef I-Claudius het volgende:
Niemand dwingt je volgens Nederlandse maatstaven te leven. Dat wordt alleen wel afgedwongrn in Nederland. Als jij geen deel uit wil maken van de maatschappij, moet je dat zelf weten. Dan moet je jezelf alleen wel verwijderen uit de maatschappij.
lol helemaal niet stiekem dusquote:
'Beter onderwijs' deel laten uitmaken van je programma vind ik heel erg dom. Beter onderwijs als statement ook. Iedereen kan zulke simpele dingen roepen. Je moet vertellen hoe, dan kan men het er pas mee eens of oneens zijn. Wellicht zijn het ongelooflijke kutplannen waarmee ze het onderwijs willen verbeteren.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:40 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Jij bent tegen beter onderwijs?
Naja. Dit staat principe los van seks. Kinderen van 12 zijn te naïef om te stemmen en 18 vind ik wel mooi voor meerderjarig, eerder verhogen als je naar hersenen kijkt. Zie ook wel overeenkomsten met Occupy: "Jongens, het moet allemaal compleet anders en zo snel mogelijk."quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |