Dragon age ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:56 schreef VulpX het volgende:
[..]
Ik hou het even bij Destiny, Unity en Dragon Age.
Als het net zo gaat worden als DA1 toen deze uitkwam, dan kan ik wel een aantal maanden aan deze game spenderen. Zelfs nu speel ik die game nog.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dragon age ben ik ook wel benieuwd naar.
PES 2015quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:50 schreef VulpX het volgende:
[..]
Vanaf september begint het AAA game festival qua releases, dus gewoon nog even geduld. We hebben het eerste jaar bijna achter de rug, de grote releases beginnen nu te komen.
ervarings dingetje hequote:
Fifa 15quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
PES 2015
GTA V
Misschien MGS.
Veel meer is er nog niet echt om naar uit te kijken.
Heb het nog nooit gespeeld, maar ik kan er van uit gaan dat het een soort skyrim is? Of is dat vloeken in de kerk ?quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:13 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Als het net zo gaat worden als DA1 toen deze uitkwam, dan kan ik wel een aantal maanden aan deze game spenderen. Zelfs nu speel ik die game nog.
Het zijn beide fantasy RPG's, maar daar houden de overeenkomsten eigenlijk al op.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Heb het nog nooit gespeeld, maar ik kan er van uit gaan dat het een soort skyrim is? Of is dat vloeken in de kerk ?
Vergelijk het met The Witcher, maar dan toffer qua verhaalquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Heb het nog nooit gespeeld, maar ik kan er van uit gaan dat het een soort skyrim is? Of is dat vloeken in de kerk ?
Witcherquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vergelijk het met The Witcher, maar dan toffer qua verhaal
Ga hem niet direct kopen maar kom van xbox af, is denk ik erg als halo met wat extra.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:18 schreef Che_ het volgende:
[..]
Destiny is echt gaar, snap die hype niet.
En PES > Fifa, natuurlijk
neequote:
Tja als je alles wil hebben uit dat lijstje dan kost het je wel aardig wat jaquote:
Stoorde me er al aanquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:21 schreef Jimbo het volgende:
Zo, de autist in mij heeft ook gelijk alles maar op alfabetische volgorde gezet
PES is anders dit jaar.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:19 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ga hem niet direct kopen maar kom van xbox af, is denk ik erg als halo met wat extra.
En PES is al jaren niet boven fifa uitgekomen.
Het is helemaal niet als Halo.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:19 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ga hem niet direct kopen maar kom van xbox af, is denk ik erg als halo met wat extra.
En PES is al jaren niet boven fifa uitgekomen.
quote:
je staat er al bijquote:
FIFA14 voor last-gen was drama. FIFA14 voor next-gen is prima.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:22 schreef Che_ het volgende:
[..]
PES is anders dit jaar.
PES was niet zo goed de afgelopen jaren, maar Fifa is echt helemaal drama.
ik 2quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:20 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Tja als je alles wil hebben uit dat lijstje dan kost het je wel aardig wat ja. Ik zie er maar 1 titel in staan die ik wil
jupquote:
PES 2015 beste sportgame bij Gamescom toch?quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:23 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
FIFA14 voor last-gen was drama. FIFA14 voor next-gen is prima.
Sorry, maar ik vind zelf dat de gameplay beelden die ik heb gezien mij doen denken aan halo. Niet kwa charachters en wapens maar wel met speelstijl en layout etc.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:26 schreef VulpX het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een reactie? Je hebt de game niet gespeeld.
Nee man. Geen toernooi-modus, geen 2 vs. 2 co-op met een maat op de bank, geen fatsoenlijke carriere-modus waarin je spelers kunt zoeken met een zoekmachine. Bepaalde trophies worden niet uitgedeeld. Fifa 14 was duidelijk een haastig klusje. Ik hoop dat Fifa 15 het weer goed maakt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:23 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
FIFA14 voor last-gen was drama. FIFA14 voor next-gen is prima.
Stiekem is t halo 2.0quote:
als ze nou eens op de gameplay focusden ipv op het publiekquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:27 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Nee man. Geen toernooi-modus, geen 2 vs. 2 co-op met een maat op de bank, geen fatsoenlijke carriere-modus waarin je spelers kunt zoeken met een zoekmachine. Bepaalde trophies worden niet uitgedeeld. Fifa 14 was duidelijk een haastig klusje. Ik hoop dat Fifa 15 het weer goed maakt.
Je hebt de game zelf niet gespeeld, maar de mening van mensen die dat wel hebben gedaan wimpel je af met eenquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:27 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind zelf dat de gameplay beelden die ik heb gezien mij doen denken aan halo. Niet kwa charachters en wapens maar wel met speelstijl en layout etc.
Vind het halo noemen zelf ook alleen maar een compliment. Er is geen reeks waar ik zoveel tijd in heb zitten als Halo.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Stiekem is t halo 2.0
Vind de PVP echt wel als halo aanvoelen. En dat is helemaal niet verkeerd
Kon niet ruiken dat je hem hebt gespeeld, alsnog vind ik het alleen maar prettig als het als halo aanvoelt. Favo games op de xbox.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:28 schreef VulpX het volgende:
[..]
Je hebt de game zelf niet gespeeld, maar de mening van mensen die dat wel hebben gedaan wimpel je af met een
Dit ook. EA moet de prioriteit leggen bij het fixen van bestaande problemen i.p.v. het toevoegen van nieuwe dingen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als ze nou eens op de gameplay focusden ipv op het publiek
Wellicht dus eerst nadenken of normaal reageren voordat je met die kanslozequote:Op maandag 18 augustus 2014 16:29 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Kon niet ruiken dat je hem hebt gespeeld, alsnog vind ik het alleen maar prettig als het als halo aanvoelt. Favo games op de xbox.
Eerste woord van mijn reactie op je reactie was sorry, snap niet waarom je zo lang blijft zagenquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:31 schreef VulpX het volgende:
[..]
Wellicht dus eerst nadenken of normaal reageren voordat je met die kanslozesmileys begint te strooien.
Hetgeen waar ik mij in de laatste delen van Fifa misschien nog wel het meeste aan stoor zijn de trage menu'squote:Op maandag 18 augustus 2014 16:30 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Dit ook. EA moet de prioriteit leggen bij het fixen van bestaande problemen i.p.v. het toevoegen van nieuwe dingen.
Fifa 14
Ik stoorde mij in de carričre aan 3 dingen, het geluid als je teruggaat uit een menu, de muziek en de omroeper van de premier league. (kwam er later wel achter dat je hem kan skippen met select maar blijft irritant)quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:34 schreef LinQ het volgende:
[..]
Hetgeen waar ik mij in de laatste delen van Fifa misschien nog wel het meeste aan stoor zijn de trage menu's
Er komt een FF15 aan in 2015. Daar gaat alles voor wijken.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:56 schreef VulpX het volgende:
[..]
Ik hou het even bij Destiny, Unity en Dragon Age.
Klopt, maar PES loopt nu al jaren ver achter op FIFA. We hebben ook ieder jaar wel meegemaakt dat previews voor PES erg positief waren (vorig jaar nog, inclusief een goede demo, en ik kocht de game ook in de eerste week om het weer een kans te geven), maar uiteindelijk valt het toch te vaak weer zwaar tegen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
PES 2015 beste sportgame bij Gamescom toch?
Ow ja, maar dat lijstje van mij is ook alleen tot eind dit jaar (december). 2015 wordt een aanslag op mijn portemonnee qua games, daar ga ik niet eens een lijstje van proberen te makenquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:41 schreef wdn het volgende:
[..]
Er komt een FF15 aan in 2015. Daar gaat alles voor wijken.
Maar tot dan is het voor mij: The Witcher (limited edition besteld)en Dragon Age.
En daarvoor eerst Tales of Xillia 2 (maar dat is voor de ps3 helaas).
Fifa 14 was toch echt een stap terug, ook op nextgen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:49 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Klopt, maar PES loopt nu al jaren ver achter op FIFA. We hebben ook ieder jaar wel meegemaakt dat previews voor PES erg positief waren (vorig jaar nog, inclusief een goede demo, en ik kocht de game ook in de eerste week om het weer een kans te geven), maar uiteindelijk valt het toch te vaak weer zwaar tegen.
PES was vorger echt zonder twijfel de beste voetbalreeks, maar de laatste jaren is PES slechter geworden, en FIFA veel beter. Sinds FIFA09 is FIFA de beste. Niet perfect, maar wel beter dan PES.
Ik hoop ook dat PES weer echt gaat concurreren, maar ik geef FIFA15 dit jaar weer het voordeel van de twijfel, en de reacties op PES2015 wacht ik dan wel rustig af.
Ja als het een Halo shooter voor de PS4 is dan haal ik hem wel. Is het een 13 in een dozijn shooter dan laat ik hem ook liggen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:22 schreef PBateman1978 het volgende:
Shadows of Mordor is oktober.
In september alleen Destiny maar 100% zeker is dat nog niet, voor mij dan.
Ik vond deze laatst nog in een cd mapquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:49 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Klopt, maar PES loopt nu al jaren ver achter op FIFA. We hebben ook ieder jaar wel meegemaakt dat previews voor PES erg positief waren (vorig jaar nog, inclusief een goede demo, en ik kocht de game ook in de eerste week om het weer een kans te geven), maar uiteindelijk valt het toch te vaak weer zwaar tegen.
PES was vorger echt zonder twijfel de beste voetbalreeks, maar de laatste jaren is PES slechter geworden, en FIFA veel beter. Sinds FIFA09 is FIFA de beste. Niet perfect, maar wel beter dan PES.
Ik hoop ook dat PES weer echt gaat concurreren, maar ik geef FIFA15 dit jaar weer het voordeel van de twijfel, en de reacties op PES2015 wacht ik dan wel rustig af.
geeneens destiny ?quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:37 schreef TARDIS. het volgende:
Geen games voor mij in september. Shadow of Mordor ziet er nog wel vet uit, maar dat is het ook. Alle games die ik wil komen in de maanden erna.
novemberquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:26 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik vond deze laatst nog in een cd map
[ afbeelding ]
speel nog steeds trouw PESHeb een aantal keren FIFA een kans gegeven maar het is just not the same...
evil is toch verlaat naar februari ?quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:41 schreef speknek het volgende:
Oktober wordt een best maandje. Bayonetta 2, Dragon Age, Alien Isolation, Shadows of Mordor, Evil Within. (in die volgorde van hype)
Dragon Age komt ook in november pasquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:41 schreef speknek het volgende:
Oktober wordt een best maandje. Bayonetta 2, Dragon Age, Alien Isolation, Shadows of Mordor, Evil Within. (in die volgorde van hype)
Bayonetta 2 is Wii U exclusive.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:41 schreef speknek het volgende:
Ik speelde destijds International Superstar Soccer, op de SNES. Sterker nog, ik had een copybox, dus maanden eerder speelde ik al de Japanse versiequote:Op maandag 18 augustus 2014 17:26 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
speel nog steeds trouw PESHeb een aantal keren FIFA een kans gegeven maar het is just not the same...
ISS op de SNESquote:Op maandag 18 augustus 2014 18:15 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik speelde destijds International Superstar Soccer, op de SNES. Sterker nog, ik had een copybox, dus maanden eerder speelde ik al de Japanse versie
De allereerste FIFA voor de Sega Megadrive heb ik hier ook nog wel ergens liggen
ah.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:50 schreef VulpX het volgende:
[..]
Ow ja, maar dat lijstje van mij is ook alleen tot eind dit jaar (december). 2015 wordt een aanslag op mijn portemonnee qua games, daar ga ik niet eens een lijstje van proberen te maken
Wow, nice!! Ik doe ook vaak een aantal runs tussen andere games door.. heb er nog geen 20 uur op zitten denk ik. Heb je ook die hyperbosses verslagen?quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:30 schreef Kensuke het volgende:
Ontzettend genoten van Rogue Legacy. Topgame. 40 uur over de platinum gedaan.
20quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:39 schreef Jimbo het volgende:
Wat is eigenlijk de lvlcap van destiny ?
je liegtquote:
quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
evil is toch verlaat naar februari ?
Oh oeps daar waren een paar wiki's niet geüpdatet. Dat scheelt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dragon Age komt ook in november pas
Dan ga ik die nog wel snoeihard gamen jong!quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:57 schreef Drankster het volgende:
[..]
Bayonetta 2 is Wii U exclusive.
Precies, FIFA speelt zo anders.. Nadat ik gameplay beelden heb gezien van PES15 @ Gamescom; Kom maar opquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:26 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jep, je moest alles doen voor de trophies.quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:32 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Wow, nice!! Ik doe ook vaak een aantal runs tussen andere games door.. heb er nog geen 20 uur op zitten denk ik. Heb je ook die hyperbosses verslagen?
Nieuwe fox-engine...dit, dat allus.... ik ben benieuwd.quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:45 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Precies, FIFA speelt zo anders.. Nadat ik gameplay beelden heb gezien van PES15 @ Gamescom; Kom maar op
*start PES13 op
Respect.... dat is toch wel redelijk insanequote:Op maandag 18 augustus 2014 19:46 schreef Kensuke het volgende:
[..]
Jep, je moest alles doen voor de trophies.Neo-Khidr en Neo-Vuurbal...moest voor beide minstens 50x proberen.
Nice! Nu net voor de tweede keer uitgespeeld, dus die trophy is binnen. Ik laat het er wel bij, denk ik. Misschien nog even proberen alle blueprints te vinden, ben er bijna. Verder is het wel goed, die Neo-bosses zijn mij iets te pittig.quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:30 schreef Kensuke het volgende:
Ontzettend genoten van Rogue Legacy. Topgame. 40 uur over de platinum gedaan.
Gedaan!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Doe allebei en verbeter wat scores van mij. Heb ik weer motivatie.
Bij de volgende power word je pas verwend. Dan zie je ook wat de PS4 grafisch allemaal kan!quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:11 schreef Rijst het volgende:
paar maandjes terug Infamous gekocht. Zit nu pas echt helemaal in de game. Echt bruut wanneer je die neon power krijgt
maarja dan heb je een PC, monitor, toetsenbord, muis, boksjes etc.. voor behoorlijk wat geld. Als je echt goed gamespul wil kom je zo op 1500euquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:42 schreef Vault-Boy het volgende:
Moet wel eerlijk zeggen dat ik door Steam een beetje verpest ben qua games kopen online. Zat net even op mijn Steamaccount en ineens moest ik er weer aan denken.
Kijk in de US store zijn games idd goedkoper dan in de EU store, maar als je kijkt wat je voor nieuwe games kan betalen op de pc. Er is nu wel een sale in de EU store, maar nog steeds kost bijvoorbeeld BF4 35 euro en Tomb Raider 30 euro. Als je die games op de pc koopt, dan betaal je nu voor BF4 20 euro en voor Tomb Raider 6,50.
Snap ook wel dat je het eigenlijk niet moet vergelijken, maar het is toch wel een behoorlijk verschil qua online prijzen.
Op de een of andere manier blijf ik het toch wel lastig vinden om games online te kopen op een console.
Netjes! Ik kom over een paar maanden weer terugquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Gedaan!
Van alle kasten die wij beiden gekocht hebben, heb ik nu 11x de hi-score en jij 8.![]()
Bij alle 5 de onafhankelijke kasten heb ik de hoogste score. Bij de Marvel kasten heb ik op eentje de hi-score en jij op 3.
En bij de Starwars kasten hebben we allebei 5x de hoogste score.
Jouw beurt weer, ik ga voor nu even Trials spelen.
perfectquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:00 schreef Richie2000 het volgende:
Hoe zit het met de drops in diablo op de console? Op de pc waren ze altijd vrij beroerd.
Waren beroerd... Dat is al heel lang geledenquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:00 schreef Richie2000 het volgende:
Hoe zit het met de drops in diablo op de console? Op de pc waren ze altijd vrij beroerd.
Sinds loot 1.5 op de console zijn de drops awesome, veel legendary's en ook relevant. Nu heb je loot 2.0 en dat is nog beter dan dat.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:00 schreef Richie2000 het volgende:
wou dat ik hem niet al op de ps3 gespeeld hadquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:17 schreef Sodapoppin het volgende:
ik ben er al helemaal klaar voor om een allnighter te pullen straks om 1 uurook een goeie voorraad snacks en drinken
Kijken of ik minimaal lvl60 kan halen.
Adventure Mode verhelpt datquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:18 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wou dat ik hem niet al op de ps3 gespeeld hadecht een toffe game maar wordt imo helaas wel saai na een (lange) tijd.
have fun
adv mode is ook gewoon saai na ee ntijdjequote:
Heb hem op de PC gespeeld, ben hem nog niet zatquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
adv mode is ook gewoon saai na ee ntijdje
Bullet-hel inderdaad. Bijna niet door te komen zonder flinke upgrades.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:41 schreef Mystikvm het volgende:
New Game +2 is trouwens ook pure hel
ah ik had 'm wel zonder reaper of souls gespeeldquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:20 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Heb hem op de PC gespeeld, ben hem nog niet zat
ik ben leader van de fok clan, wil je me aanraken ?quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:23 schreef Sodapoppin het volgende:
Ik denk dat het je game dan niet echt is....
Ben onderhand ook paragon 477 op PC
altijdquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik ben leader van de fok clan, wil je me aanraken ?
Ik heb de fok clan gemaakt wil jij mij aanraken?quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik ben leader van de fok clan, wil je me aanraken ?
als ie nog actief is welquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik heb de fok clan gemaakt wil jij mij aanraken?
xim4 kopen dusquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:03 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Even proberen BF te ruilen tegen Infamous. BF is toch niet helemaal mijn ding. Singleplayer is wel leuk, maar ik heb al moeite zat op easy
Online kan ik er helemaal geen flikker van.
Maar die is graties!quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:36 schreef speknek het volgende:
Vergat natuurlijk dat driveclub ook in oktober komt doh.
Om vervolgens niks meer aan dat ding te hebben. Sony en MS zullen het wel patchen dat dat ding niet meer gebruikt kan worden (als het redelijk aantrekt in de markt).quote:
Geen idee, maar zou er dan eindelijk .MKV support in komen, of doet voorlopig alleen Microsoft dat...?quote:
Only Msoft. Soonyquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:17 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Geen idee, maar zou er dan eindelijk .MKV support in komen, of doet voorlopig alleen Microsoft dat...?
kan niet gepatched worden en en het is gewoon legaalquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:59 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Om vervolgens niks meer aan dat ding te hebben. Sony en MS zullen het wel patchen dat dat ding niet meer gebruikt kan worden (als het redelijk aantrekt in de markt).
zolang er maar dlna in zit, dan komt mkv ook wel goedquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:17 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Geen idee, maar zou er dan eindelijk .MKV support in komen, of doet voorlopig alleen Microsoft dat...?
ja, de ps+ versie, maar die is ingekortquote:
Legaal maar wel echt tering laag natuurlijkquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 07:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kan niet gepatched worden en en het is gewoon legaal![]()
de ps4 ziet hem gewoon als ps4 controller alleen dat ding zet de movements om naar bewegingen die de ps4 begrijpt.
Op de ps3 was ie ook veel gebruikt, en daar was ie ook al zn 6-7 jaar ofzo
dat zal je nog zo tegenvallenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 07:58 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Legaal maar wel echt tering laag natuurlijkmet keyboard en muis sloop je iedereen man
Want? Het publiek us al jaren oogaids wat het spel grondig verneukt. Word eens tijd dat Fifa het stadiongevoel over weet te brengen naar het scherm.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:30 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Dit ook. EA moet de prioriteit leggen bij het fixen van bestaande problemen i.p.v. het toevoegen van nieuwe dingen.
Fifa 14
ergens eind dit jaarquote:
Ieder zn dingquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 08:37 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ben sowieso niet van plan om 100 euro aan zo'n ding uit te geven
Zeker en snap ook best dat iemand zo'n ding koopt hoor. Controller is in shooters heel erg wennen, zeker als je pc gewend bent.quote:
mja, probeert t al sinds duke nukem time to kill (bazen spel in multiplayerquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:50 schreef Jorwol het volgende:
est dat iemand zo'n ding koopt hoor. Controller i
Ja met beide ervaring. VGP duurt meestal een 1,5week voordat je het binnen hebt. WOWHD heeft bij mij vaak ineens iets niet op voorraad en duurt het langer. Ze stunten best vaak met prijzen en dan preorderen er zoveel mensen dat je lang moet wachten op je game.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:35 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Hebben jullie ervaring met WOWHD en Videogamesplus.ca?
Ik vind Zavvi best prima, duurt alleen lang, maar soms is het echt heel goedkoop, maar zie op beide Diablo voor zo'n 45e staan. Best prima prijsje.
en inklaringskosten van 10-15 euroquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:42 schreef Jorwol het volgende:
VGP is wel echt goedkoop, 60 Canadese dollars voor een controller, scheelt een berg! Zelfs al moet je nog eventueel btw lappen
Dan alsnog 2 euro goedkoperquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:43 schreef donald_dick het volgende:
[..]
en inklaringskosten van 10-15 euro
VGP verpakt het als "toy gift" en met een normale naam zonder stickers van de winkel.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:43 schreef donald_dick het volgende:
[..]
en inklaringskosten van 10-15 euro
Nope, regiovrijquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:40 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Maar is de PS4 dan dus niet region-locked?
HELAAS!?!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:23 schreef Cikx het volgende:
Ben Diablo 3 nu aan het downloaden, helaas zo meteen wel naar de introweek van de Uni.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:23 schreef Cikx het volgende:
Ben Diablo 3 nu aan het downloaden, helaas zo meteen wel naar de introweek van de Uni.
Gisteren Nielson bij de opening, werd er niet erg warm van.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
HELAAS!?!
Introweken zijn zowat het leukste wat je maar kan meemaken als student.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
HELAAS!?!
Introweken zijn zowat het leukste wat je maar kan meemaken als student.
whehehehquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:55 schreef RRuben het volgende:
Net naar de gamemania geweest voor die actie... Gaan ze me weigeren omdat ik 17 benmaar ik kom wel een 18+ spel inleveren
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:55 schreef RRuben het volgende:
Net naar de gamemania geweest voor die actie... Gaan ze me weigeren omdat ik 17 benmaar ik kom wel een 18+ spel inleveren
![]()
![]()
doe t nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:52 schreef Friday12 het volgende:
Ik wil toch stieken D3 spelen op de PS4
Een hel voor de organisatie kan ik je melden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:58 schreef Jimbo het volgende:
Intro weken WAREN leuk
nu mag er massaal niet meer gedronken worden omdat ze onder de 18 zijn
sta je dan met je spaflesje met vodka stoer te doen
Valt opzich wel mee, maar 7% is onder de 18.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:58 schreef Jimbo het volgende:
Intro weken WAREN leuk
Terecht belhamel.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:55 schreef RRuben het volgende:
![]()
![]()
met die bandjesquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Een hel voor de organisatie kan ik je melden.
en dan nog.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja gekloot is dat man. En waarschijnlijk drie dagen lang politieagentje spelen
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:55 schreef RRuben het volgende:
![]()
![]()
Als het voor de uni is zal dat nog wel meevallen. Meesten zijn daar wel al 18. Voor hbo is dat minder jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:58 schreef Jimbo het volgende:
Intro weken WAREN leuk
Daar is natuurlijk rekening mee gehoudenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en dan nog.
1 iemand van 18 haalt t bier
de rest drinkt het op
game mania zuidplein ?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:48 schreef RRuben het volgende:
http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=322&iid=209 op hun EIGEN site staat dat je minimaal 16 moet zijn om een 18+ spel te kopen...![]()
![]()
Morgen maar even heen gaan en dit laten zien en hem dissen.
Donderdag even langsgaan als ik in de buurt ben.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:29 schreef Mystikvm het volgende:
Mediamarkt verkoopt Diablo voor 52 euro. Scheelt je wachten op de post.
daar heb je t al.quote:
haha ja man. We hebben zelfs een hele molukkerswijk hier dus variatie genoegquote:
Haha ja dat verbaast me niets, die zijn wel goed bekend met het traject assen-groningen jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:00 schreef RRuben het volgende:
[..]
haha ja man. We hebben zelfs een hele molukkerswijk hier dus variatie genoegen 70.000 inwoners, net geen gehucht
ja dat ken ik ja, vaak genoeg gehoord hierquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:22 schreef Jimbo het volgende:
ik zal hem gelijk even uitleggen
http://nl.wikipedia.org/wiki/Treinkaping_bij_De_Punt
Ah Bovensmildequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:00 schreef RRuben het volgende:
[..]
haha ja man. We hebben zelfs een hele molukkerswijk hier dus variatie genoegen 70.000 inwoners, net geen gehucht
haha chil!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:29 schreef Koopsie het volgende:
[..]
Ah Bovensmildedaar heb ik 18jaar gewoond
Niet iedereen hier kent tquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:29 schreef RRuben het volgende:
[..]
ja dat ken ik ja, vaak genoeg gehoord hier![]()
Wat zijn dat dan voor sticksquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:36 schreef VulpX het volgende:
Zo, X1 sticks zijn binnen. Net controller uit elkaar gesloopt, gelijk schier er weer zo'n veertje alle kanten op... Maar het is toch gelukt. Sticks zitten wat hoger, maar het voelt wel lekker aan. Nu alleen nog even wachten op mijn nieuwe accu's...
TLG confirmed!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:30 schreef Drankster het volgende:
Sony Japan houdt op 1 september persconferentie
Meer old school turned based JRPG's en KH 3 pls!
Ik wil graag D3 hebben, maar ik woon niet in die omgeving.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:58 schreef xminator het volgende:
Iemand die in omgeving amsterdam woont en die nog op zoek is naar een game icm. 3 halen 2 betalen actie van saturn?
Shenmue.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:30 schreef Drankster het volgende:
Waar woon je dan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:05 schreef VulpX het volgende:
[..]
Ik wil graag D3 hebben, maar ik woon niet in die omgeving.
Ik woon in Wageningen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:08 schreef xminator het volgende:
[..]
Waar woon je dan?
Wil zelf D3 en maybe TLOU kopen, kan dus 1 game of 2 games voor anderen kopen.. Zodoende ben je uiteindelijk ~45 euro per game kwijt max.
I dont know, op de webshop staat die voor 60 eypo.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:12 schreef VulpX het volgende:
[..]
Ik woon in Wageningen.
Maar wat is de prijs van D3 bij de Saturn dan? ¤52,- toch? Als je daar 3 van hebt kost het maar ¤35,- p.p..
Hmmm, dan is het al een stukje onaantrekkelijker.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:16 schreef xminator het volgende:
[..]
I dont know, op de webshop staat die voor 60 eypo.
artikel niet gelezen maar isd at voor de TGS ?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:30 schreef Drankster het volgende:
Ja, TGS begint pas later in de maand.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
artikel niet gelezen maar isd at voor de TGS ?
sony had nog wat verassingen in petto. zou leuk zijnquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:26 schreef VulpX het volgende:
[..]
Ja, TGS begint pas later in de maand.
Want? Dus jij vindt het prima als Fifa 15 dezelfde glitches en bugs heeft als Fifa 14, maar wel een nieuw publiekquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 08:23 schreef Keltie het volgende:
[..]
Want? Het publiek us al jaren oogaids wat het spel grondig verneukt. Word eens tijd dat Fifa het stadiongevoel over weet te brengen naar het scherm.
Nintendo zal toch wel snel met IETS moeten komen, dus OF een flink price-drop, OF een nieuwe console, OF een handjevol nieuwe games die er zeer veelbelovend uitzien voor een breed publiek...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
sony had nog wat verassingen in petto. zou leuk zijn
Neem ook aan dat nintendo de TGS niet mist? Een doldwaze pricedrop van de WII U zou ook fijn zijn
Ik heb daar wel interesse in. Dan wil ik ook wel D3 als in zo'n constructie mogelijk is.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:12 schreef VulpX het volgende:
[..]
Ik woon in Wageningen.
Maar wat is de prijs van D3 bij de Saturn dan? ¤52,- toch? Als je daar 3 van hebt kost het maar ¤35,- p.p..
The Last Guardian. Believe.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:27 schreef Jimbo het volgende:
sony had nog wat verassingen in petto. zou leuk zijn
Volgens mij doet Nintendo nooit mee aan de TGS. Was het vroegere Spaceworld niet Nintendo's TGS-vervanger?quote:Neem ook aan dat nintendo de TGS niet mist? Een doldwaze pricedrop van de WII U zou ook fijn zijn
de nieuwe zelda liet me huilenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:31 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nintendo zal toch wel snel met IETS moeten komen, dus OF een flink price-drop, OF een nieuwe console, OF een handjevol nieuwe games die er zeer veelbelovend uitzien voor een breed publiek...
Die nieuwe Zelda ziet er echt zeer veelbelovend uit, maar ik betwijfel of die volgend jaar al zal verschijnen, en ik vermoed eerder dat het een launchgame zal worden voor een nieuwe console, zoals destijds gebeurde met Twilight Princes...
Misschien dat ze een Mario Galaxy HD Bundle aankondigen, dus Galaxy 1 en 2 voor de WiiU, en dan gewoon te spelen met de pad, ipv nunchucks. Dat gekoppeld aan een mooie price-drop, en lagere prijzen voor de games die 1-2 jaar oud zijn, zouden me wel overhalen om een WiiU te halen.
Ook zie ik liever dat ze de hardware upgraden, dus die tablet-controller gewoon FullHD, en een grotere HDD erin, en die regio-blocks droppen.
Ik vond die cartoon meuk juist schitterend. Geweldige grafische stijl. Deze cell-shading heb ik juist VEEL liever dan dat realistischere gedoe.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
de nieuwe zelda liet me huilen
Waarom niet gewoon de stijl zoals op de screens die je bij de wii u launch zag![]()
Zoveel mooier dan die cartoon meuk
en zo verschillen smakenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:40 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik vond die cartoon meuk juist schitterend. Geweldige grafische stijl. Deze cell-shading heb ik juist VEEL liever dan dat realistischere gedoe.
Tja, die demo doet me dan weer veel minder...quote:
MM is 52quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:12 schreef VulpX het volgende:
[..]
Ik woon in Wageningen.
Deze uitspraak mag ingelijst wordenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat is dat met die Nintendo-praat hierzo?
Zeker als die van Roy komtquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Deze uitspraak mag ingelijst worden
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Daarom bedoel ik ook juist
Linkje aub?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:36 schreef VulpX het volgende:
Zo, X1 sticks zijn binnen. Net controller uit elkaar gesloopt, gelijk schier er weer zo'n veertje alle kanten op... Maar het is toch gelukt. Sticks zitten wat hoger, maar het voelt wel lekker aan. Nu alleen nog even wachten op mijn nieuwe accu's...
TLOUquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:30 schreef Fokker101 het volgende:
Heeft iemand nog game's te koop dus BF of AC of COD. (Of te ruil)
Of je speelt het heel lang of je bent het snel zat.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:48 schreef Rossdale het volgende:
Toch net maar diablo gehaald, impulsaankoopje
Wat wil je er voor hebben?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, uitgespeeld in een paar dagen en daarna niet meer naar omgekeken.
Die zijn er inderdaad niet, die hebben hun eigen event vlak voor of na de TGS in Kyoto als ik het goed heb.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:36 schreef chibibo het volgende:
Volgens mij doet Nintendo nooit mee aan de TGS. Was het vroegere Spaceworld niet Nintendo's TGS-vervanger?
30.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wat wil je er voor hebben?
Bedankt nog hč!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:33 schreef Mystikvm het volgende:
Grappig, in Diablo 3 droppen de eindbazen legendaries voor mensen in je Friends List.
De sticks die ik had staan er nu niet meer, maar kijk even op Ebay, daar heb ik ze ook vandaan. Kosten een paar dollar.quote:
ja, maar als t goed is pakt paypal em niet omdat je in NL ingeschreven bentquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:42 schreef Disker91 het volgende:
Denk ook dat ik Diablo ga kopen. Als ik dat via PayPal doe in de US store dan berekend PayPal toch het verschil in euro's en dollars automatisch? (nooit gebruikt nog). Dus is Diablo 45,05 euro. Leuke prijs als tussendoortje.
Niet online zekerquote:
jawel, maar d3 stond online op 20+ dagen voor ie weer binnen was ofzoquote:
Ik heb enorm slechte ervaringen met het online gebeuren van Saturnquote:
Zie t ook nergens online staan, dan van die aanbiedingen``quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:48 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
jawel, maar d3 stond online op 20+ dagen voor ie weer binnen was ofzo
http://www.saturn.nl/mcs/(...)2032.html?langId=-11quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zie t ook nergens online staan, dan van die aanbiedingen``
Dus men gebruikt amerikaanse PSN-cards?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja, maar als t goed is pakt paypal em niet omdat je in NL ingeschreven bent
Voor zulk soort games ben ik dus niet gemaakt...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:10 schreef Jimbo het volgende:
uurtje gameplay
ohja, kan spoilers bevatten
Dit iddquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:26 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Voor zulk soort games ben ik dus niet gemaakt...
retweetquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:26 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ik kreeg weer een gift voor jouquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:05 schreef Cikx het volgende:
Heb nu 2 legendaries op level 12, gaat echt te makkelijk zo.
waarom niet ?te eng of teveel gore?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:44 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
[..]
Mooi dat ik niet de enige ben.
Dit vind ik er dus echt niet meer eng uit zien nu ik P.T. gespeeld heb. Dat is pas creepyquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:26 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Wat is er zo eng aan, die hele game heeft één miniscule schrikmomentje, daarna is ie zo voorspelbaar als 1+1quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:14 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Dit vind ik er dus echt niet meer eng uit zien nu ik P.T. gespeeld heb. Dat is pas creepy
Beetje als Doom 3, daar weet je op gegeven moment ook uit welke dead obvious paneel ze dit keer komen springen onder het mom van *boe*quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Wat is er zo eng aan, die hele game heeft één miniscule schrikmomentje, daarna is ie zo voorspelbaar als 1+1
Gewoon griezelig. hou ik niet van. Soms met films alleen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
waarom niet ?te eng of teveel gore?
Vind t zelf eigenlijk wel meevallen.. Al moet ik zeggen dat ik bij de eerste silent hill mn broek bijna volgescheten hebmaarja toe nwas ik 6-7 oid
P.T.?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:14 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Dit vind ik er dus echt niet meer eng uit zien nu ik P.T. gespeeld heb. Dat is pas creepy
Playable Teaser.... oftewel Philent Thill..... oftewel Silent Hillsquote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:27 schreef Chrizs het volgende:
Voor trials fusion is nu (US), morgen EU empire of the sky beschikbaar
Vandaag niet meerquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]![]()
Ga je wel je best doen daar?
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:45 schreef Ralluff het volgende:
Iemand in voor een paar potjes FIFA nu of later vandaag?
62 levels binnen een halve dag: Gaat het uplevelen dan veels te makkelijk, of zijn er idioot veel levels, of wat...?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:13 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Vandaag om 17:00 begonnen
[ afbeelding ]
morgen lvl 70D3 ROS = fucking crack... de game is echt ZO VEEL beter geworden.
Ik speel met 3 man op master/torment; = extra xp + wat hardcore legendary setjes (complete Cain's fate set) & een hellfire ringuit m'n ps3 profiel ... dan haal je op een gegeven moment paar honderd % bonus xp ofzo.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:28 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
62 levels binnen een halve dag: Gaat het uplevelen dan veels te makkelijk, of zijn er idioot veel levels, of wat...?
D3 bestaat ook pas 1 dagquote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:28 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
62 levels binnen een halve dag: Gaat het uplevelen dan veels te makkelijk, of zijn er idioot veel levels, of wat...?
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:31 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik speel met 3 man op master/torment; = extra xp + wat hardcore legendary setjes (complete Cain's fate set) & een hellfire ringuit m'n ps3 profiel ... dan haal je op een gegeven moment paar honderd % bonus xp ofzo.
Normaal gesproken doe je er een heel stuk langer over, helemaal op hardcore. Ik heb honderden uren in diablo 3 gestoken op de ps3, vandaar dat ik die gear heb en op die difficulty kan spelen.
Tja, dat ie al op PS3 gespeeld had, wist ik niet, he...!?quote:
Zijn er beetje public games ofniet?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:49 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik vind 'm solo ook prima te doen... beetje dungeons crawlen, looten... erg ontspannend.
Meh...public games op de ps3 vond ik altijd kut, iedereen heeft gemodde zooi (enige maar gelijk ook het grootste nadeel van Diablo op de console), en op hardcore heb je player killers.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:51 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zijn er beetje public games ofniet?
Ohja die hackers... trieste fuckers verpesten het weer voor iedereenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:54 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Meh...public games op de ps3 vond ik altijd kut, iedereen heeft gemodde zooi (enige maar gelijk ook het grootste nadeel van Diablo op de console), en op hardcore heb je player killers.
NL heeft volgens mij honderdmiljoenmiljard talen erbijquote:Op woensdag 20 augustus 2014 07:44 schreef Keltie het volgende:
Diablo 3 NL store: 69 euro en 62 GB.
Diablo 3 US store: 59 dollar en 28 GB.
Zoals Manuel zou zeggen:
Que?
NL versie is dan met NL subs ofzo? 34 GB aan talen? Sjezusquote:Op woensdag 20 augustus 2014 07:45 schreef Jorwol het volgende:
[..]
NL heeft volgens mij honderdmiljoenmiljard talen erbij
Schijnbaar ook Frans, Duits etc. Las ik ergens anders in ieder gevalquote:Op woensdag 20 augustus 2014 07:49 schreef Keltie het volgende:
[..]
NL versie is dan met NL subs ofzo? 34 GB aan talen? Sjezus
Aan de andere kant, doe tijdens Windows updates even niet opletten en hij gaat ook alle language packs installeren, tegen de tijd dat'ie daarmee klaar is heb je ook een compleet plantsoen op je buik
Even gegoogled. Kwam vergelijkbare vragen en antwoorden voor Infamous tegen. Vanmiddag maar eens wat US cards opsnorren, begon toch te kriebelen na het zien van de trailert..quote:Op woensdag 20 augustus 2014 07:58 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Schijnbaar ook Frans, Duits etc. Las ik ergens anders in ieder geval
Je kunt hem hier ook gewoon voor een fatsoenlijke prijs in de winkel krijgen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:00 schreef Keltie het volgende:
[..]
Even gegoogled. Kwam vergelijkbare vragen en antwoorden voor Infamous tegen. Vanmiddag maar eens wat US cards opsnorren, begon toch te kriebelen na het zien van de trailert..
mjah.. Weer een disc. Meer herrie met spelen, wisselen etc.. Ben wel fan van het digitale geneuzelquote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je kunt hem hier ook gewoon voor een fatsoenlijke prijs in de winkel krijgen.
Mja opzich wel, al is samen wel leuker denk ik. Gisteren even bij Donderjager in de game gedropt en ondanks dat ik even geen headset had, maakte het de game direct 20x leukerquote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:49 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik vind 'm solo ook prima te doen... beetje dungeons crawlen, looten... erg ontspannend.
Ja was erg fun. Ik had op het moment ook niet de beschikking over mijn headset, omdat m'n vrouwtje TV aan het kijken was op de iPad.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mja opzich wel, al is samen wel leuker denk ik. Gisteren even bij Donderjager in de game gedropt en ondanks dat ik even geen headset had, maakte het de game direct 20x leuker
Af en toe, laatste tijd vooral singleplayer games gespeeld eigenlijkquote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:21 schreef TARDIS. het volgende:
Doen jullie ook echt veel gamen met elkaar?
Mja ik ook wel. Watch_Dogs en TLoU nodigen niet heel erg uit om lekker met een groep online te gaan.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Af en toe, laatste tijd vooral singleplayer games gespeeld eigenlijk
Mee eensquote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:32 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
Ja was erg fun. Ik had op het moment ook niet de beschikking over mijn headset, omdat m'n vrouwtje TV aan het kijken was op de iPad.
Maar Diablo 3 is gewoon een fucking relaxte game op de console. Gewoon achterover zitten en slashen maar. Dat is wel anders als ik Battlefield 4 speel, daar zit ik gefocust en gebogen voor de televisie en krijg ik na een paar potjes last van m'n nek ofzo door mijn houding.![]()
En wat is de Crusader een bazen class.
EA Sports. "It's in the game."quote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:47 schreef maniack28 het volgende:
EA heeft officieel aangekondigd dat EAHSL (met meerdere in 1 team) niet in NHL PS4/X1 versie zit. Wat een fucking faalhazen. Like, iedereen die ik ken uit die community heeft een nieuwe console gekocht om over te stappen en dan halen ze een van de kernfeatures uit de game...
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
EA Sports. "It's in the game."
quote:Yeah and thing was Rammer was asked last year why a NHL 14 version for PS4/xbox1 was not pushed, he said several times "Well we really want to give complete focus to NHL 15" and put all the extra time to good use and now he says
quote:The team was focused on delivering the best possible experience we could, really maxing it out on Gen-3 (PS3/360) with NHL 14. The reality is that we had 12 months to develop NHL 15 itself.
quote:Wow the lies are endless with this company
Niet in mijn versie iigquote:
Als je locale op nederland staat wel geloof ik, al heb ik engelse subs wat nederlandse vertalingen zijn soms echt afschuwelijk.quote:
Crusaders inderdaadquote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:32 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
Ja was erg fun. Ik had op het moment ook niet de beschikking over mijn headset, omdat m'n vrouwtje TV aan het kijken was op de iPad.
Maar Diablo 3 is gewoon een fucking relaxte game op de console. Gewoon achterover zitten en slashen maar. Dat is wel anders als ik Battlefield 4 speel, daar zit ik gefocust en gebogen voor de televisie en krijg ik na een paar potjes last van m'n nek ofzo door mijn houding.![]()
En wat is de Crusader een bazen class.
Tijdje geleden naar gekeken.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is er hier iemand met een vertical stand? Ik denk dat ik zo'n ding ga aanschaffen in verband met de ruimte. Nu staat de PS4 pal naast de PS3 en vooral de PS3 heeft moeite met zijn warmte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |