Dragon age ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:56 schreef VulpX het volgende:
[..]
Ik hou het even bij Destiny, Unity en Dragon Age.
Als het net zo gaat worden als DA1 toen deze uitkwam, dan kan ik wel een aantal maanden aan deze game spenderen. Zelfs nu speel ik die game nog.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dragon age ben ik ook wel benieuwd naar.
PES 2015quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:50 schreef VulpX het volgende:
[..]
Vanaf september begint het AAA game festival qua releases, dus gewoon nog even geduld. We hebben het eerste jaar bijna achter de rug, de grote releases beginnen nu te komen.
ervarings dingetje hequote:
Fifa 15quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
PES 2015
GTA V
Misschien MGS.
Veel meer is er nog niet echt om naar uit te kijken.
Heb het nog nooit gespeeld, maar ik kan er van uit gaan dat het een soort skyrim is? Of is dat vloeken in de kerk ?quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:13 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Als het net zo gaat worden als DA1 toen deze uitkwam, dan kan ik wel een aantal maanden aan deze game spenderen. Zelfs nu speel ik die game nog.
Het zijn beide fantasy RPG's, maar daar houden de overeenkomsten eigenlijk al op.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Heb het nog nooit gespeeld, maar ik kan er van uit gaan dat het een soort skyrim is? Of is dat vloeken in de kerk ?
Vergelijk het met The Witcher, maar dan toffer qua verhaalquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Heb het nog nooit gespeeld, maar ik kan er van uit gaan dat het een soort skyrim is? Of is dat vloeken in de kerk ?
Witcherquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vergelijk het met The Witcher, maar dan toffer qua verhaal
Ga hem niet direct kopen maar kom van xbox af, is denk ik erg als halo met wat extra.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:18 schreef Che_ het volgende:
[..]
Destiny is echt gaar, snap die hype niet.
En PES > Fifa, natuurlijk
neequote:
Tja als je alles wil hebben uit dat lijstje dan kost het je wel aardig wat jaquote:
Stoorde me er al aanquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:21 schreef Jimbo het volgende:
Zo, de autist in mij heeft ook gelijk alles maar op alfabetische volgorde gezet
PES is anders dit jaar.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:19 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ga hem niet direct kopen maar kom van xbox af, is denk ik erg als halo met wat extra.
En PES is al jaren niet boven fifa uitgekomen.
Het is helemaal niet als Halo.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:19 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ga hem niet direct kopen maar kom van xbox af, is denk ik erg als halo met wat extra.
En PES is al jaren niet boven fifa uitgekomen.
quote:
je staat er al bijquote:
FIFA14 voor last-gen was drama. FIFA14 voor next-gen is prima.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:22 schreef Che_ het volgende:
[..]
PES is anders dit jaar.
PES was niet zo goed de afgelopen jaren, maar Fifa is echt helemaal drama.
ik 2quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:20 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Tja als je alles wil hebben uit dat lijstje dan kost het je wel aardig wat ja. Ik zie er maar 1 titel in staan die ik wil
jupquote:
PES 2015 beste sportgame bij Gamescom toch?quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:23 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
FIFA14 voor last-gen was drama. FIFA14 voor next-gen is prima.
Sorry, maar ik vind zelf dat de gameplay beelden die ik heb gezien mij doen denken aan halo. Niet kwa charachters en wapens maar wel met speelstijl en layout etc.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:26 schreef VulpX het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een reactie? Je hebt de game niet gespeeld.
Nee man. Geen toernooi-modus, geen 2 vs. 2 co-op met een maat op de bank, geen fatsoenlijke carriere-modus waarin je spelers kunt zoeken met een zoekmachine. Bepaalde trophies worden niet uitgedeeld. Fifa 14 was duidelijk een haastig klusje. Ik hoop dat Fifa 15 het weer goed maakt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:23 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
FIFA14 voor last-gen was drama. FIFA14 voor next-gen is prima.
Stiekem is t halo 2.0quote:
als ze nou eens op de gameplay focusden ipv op het publiekquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:27 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Nee man. Geen toernooi-modus, geen 2 vs. 2 co-op met een maat op de bank, geen fatsoenlijke carriere-modus waarin je spelers kunt zoeken met een zoekmachine. Bepaalde trophies worden niet uitgedeeld. Fifa 14 was duidelijk een haastig klusje. Ik hoop dat Fifa 15 het weer goed maakt.
Je hebt de game zelf niet gespeeld, maar de mening van mensen die dat wel hebben gedaan wimpel je af met eenquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:27 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind zelf dat de gameplay beelden die ik heb gezien mij doen denken aan halo. Niet kwa charachters en wapens maar wel met speelstijl en layout etc.
Vind het halo noemen zelf ook alleen maar een compliment. Er is geen reeks waar ik zoveel tijd in heb zitten als Halo.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Stiekem is t halo 2.0
Vind de PVP echt wel als halo aanvoelen. En dat is helemaal niet verkeerd
Kon niet ruiken dat je hem hebt gespeeld, alsnog vind ik het alleen maar prettig als het als halo aanvoelt. Favo games op de xbox.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:28 schreef VulpX het volgende:
[..]
Je hebt de game zelf niet gespeeld, maar de mening van mensen die dat wel hebben gedaan wimpel je af met een
Dit ook. EA moet de prioriteit leggen bij het fixen van bestaande problemen i.p.v. het toevoegen van nieuwe dingen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als ze nou eens op de gameplay focusden ipv op het publiek
Wellicht dus eerst nadenken of normaal reageren voordat je met die kanslozequote:Op maandag 18 augustus 2014 16:29 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Kon niet ruiken dat je hem hebt gespeeld, alsnog vind ik het alleen maar prettig als het als halo aanvoelt. Favo games op de xbox.
Eerste woord van mijn reactie op je reactie was sorry, snap niet waarom je zo lang blijft zagenquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:31 schreef VulpX het volgende:
[..]
Wellicht dus eerst nadenken of normaal reageren voordat je met die kanslozesmileys begint te strooien.
Hetgeen waar ik mij in de laatste delen van Fifa misschien nog wel het meeste aan stoor zijn de trage menu'squote:Op maandag 18 augustus 2014 16:30 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Dit ook. EA moet de prioriteit leggen bij het fixen van bestaande problemen i.p.v. het toevoegen van nieuwe dingen.
Fifa 14
Ik stoorde mij in de carričre aan 3 dingen, het geluid als je teruggaat uit een menu, de muziek en de omroeper van de premier league. (kwam er later wel achter dat je hem kan skippen met select maar blijft irritant)quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:34 schreef LinQ het volgende:
[..]
Hetgeen waar ik mij in de laatste delen van Fifa misschien nog wel het meeste aan stoor zijn de trage menu's
Er komt een FF15 aan in 2015. Daar gaat alles voor wijken.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:56 schreef VulpX het volgende:
[..]
Ik hou het even bij Destiny, Unity en Dragon Age.
Klopt, maar PES loopt nu al jaren ver achter op FIFA. We hebben ook ieder jaar wel meegemaakt dat previews voor PES erg positief waren (vorig jaar nog, inclusief een goede demo, en ik kocht de game ook in de eerste week om het weer een kans te geven), maar uiteindelijk valt het toch te vaak weer zwaar tegen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
PES 2015 beste sportgame bij Gamescom toch?
Ow ja, maar dat lijstje van mij is ook alleen tot eind dit jaar (december). 2015 wordt een aanslag op mijn portemonnee qua games, daar ga ik niet eens een lijstje van proberen te makenquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:41 schreef wdn het volgende:
[..]
Er komt een FF15 aan in 2015. Daar gaat alles voor wijken.
Maar tot dan is het voor mij: The Witcher (limited edition besteld)en Dragon Age.
En daarvoor eerst Tales of Xillia 2 (maar dat is voor de ps3 helaas).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |