Napoli wint ook wel van Bilbao. Noem eens 5 spelers van Bilbao.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
NOS kiest altijd voor 1 grote naam, ongeacht de tegenstander. Beter hadden ze Napoli - Athletic Bilbao gedaan. Arsenal wint toch makkelijk.
Muniain, Laporte, Aduriz, Susaeta, Benat.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Napoli wint ook wel van Bilbao. Noem eens 5 spelers van Bilbao.
Gaan er toch weer uit tegen Bayern of Barcelona, verspilde moeite.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:55 schreef IsaacCuenca het volgende:
Het is toch een genot om Arsenal te zien, liever dan die 4 andere hoor
Je bent zelf een verspilde moeite.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:57 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Gaan er toch weer uit tegen Bayern of Barcelona, verspilde moeite.
Muniain kent sowieso iedereen wel en die kunnen echt wel ballenquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Napoli wint ook wel van Bilbao. Noem eens 5 spelers van Bilbao.
Zonde. Arsenal besiktas gaat een explosieve wedstrijd worden.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:48 schreef Karina het volgende:
Ik gok dat ik met een half oog ga kijken. Het discogifje is wel grappig trouwens.
6-0 en 0-3 lijkt me realistischer.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:15 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Zonde. Arsenal besiktas gaat een explosieve wedstrijd worden.
Gok op een score van 7-5.
Besiktas heeft toch ook wel wat goeds daar rond lopenquote:Op maandag 18 augustus 2014 18:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
6-0 en 0-3 lijkt me realistischer.
NOu dat is misschien dan de enige wedstrijd waarbij ik met 1 oog ga kijken ipv een halvequote:Op maandag 18 augustus 2014 18:15 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Zonde. Arsenal besiktas gaat een explosieve wedstrijd worden.
Gok op een score van 7-5.
Was tegen Feyenoord niet te zienquote:Op maandag 18 augustus 2014 18:16 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Besiktas heeft toch ook wel wat goeds daar rond lopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
Kijk alsnog liever Arsenalquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
NOS kiest altijd voor 1 grote naam, ongeacht de tegenstander. Beter hadden ze Napoli - Athletic Bilbao gedaan. Arsenal wint toch makkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |