Hoezo onbezorgbaar? Wordt het niet gewoon naar het postkantoor gebracht bij een aantal mislukte bezorgpogingen?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:18 schreef Intermec het volgende:
Wat is de snelste site voor een SJ4000?
Pakketje van TMart was onbezorgbaar volgens PostNL dus weer onderweg terug.
TMart wil nu wachten tot het retour is voordat ze een nieuwe sturen. Aangezien ik over twee weken op vakantie ga zal dat dus vast en zeker niet meer op tijd zijn.
moeten ze wel een adres hebbenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:09 schreef rene90 het volgende:
[..]
Hoezo onbezorgbaar? Wordt het niet gewoon naar het postkantoor gebracht bij een aantal mislukte bezorgpogingen?
Waar heb je de steel gun besteld?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:20 schreef Waffle het volgende:
Vandaag de xiaomi steel gun binnen gekregen en natuurlijk meteen naast de earson er151 gezet. Ze zijn beide makkelijk hun geld waard. Ik had het idee dat de xiaomi wat helderder klinkt, terwijl de earson meer bass heeft. Qua volume scheelt het niet echt iets naar mijn gevoel. Qua design wint de xiaomi. Al is dat water en stof bestendige van de earson natuurlijk ook wel erg fijn.
Ik weet het niet denk dat ik ze beide maar houd
Ik had ook zoiets...bleek ik een propeller aan de verkeerde kant te hebben zitten ofzo. Dus check dat anders even.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:20 schreef l0lownkill het volgende:
Zo te zien werkt de defecte motor van mijn cheerson opeens weer, nu heb ik hem dus gekalibreerd maar trekt hij telkens 1 kant op. Nu heb ik hem geprobeerd te trimmen maar dit werkt gewoon niet, kan iemand die trim uitleggen aangezien de handleiding heel gebrekkig is? Hij gaat zegmaar automatisch achteruit, hij draait er niet bij dus neem ik aan dat het niet aan de engines ligt.
1. A1`en A2 diagonaal tegenover elkaar, automatisch B1 en B2 dan ook.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:20 schreef l0lownkill het volgende:
Zo te zien werkt de defecte motor van mijn cheerson opeens weer, nu heb ik hem dus gekalibreerd maar trekt hij telkens 1 kant op. Nu heb ik hem geprobeerd te trimmen maar dit werkt gewoon niet, kan iemand die trim uitleggen aangezien de handleiding heel gebrekkig is? Hij gaat zegmaar automatisch achteruit, hij draait er niet bij dus neem ik aan dat het niet aan de engines ligt.
Neequote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:13 schreef KdwPPr het volgende:
ik loop weer te falen, kan ik zelf een bericht verwijderen?
Niet meer bestellen bij Tmart.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:19 schreef Intermec het volgende:
Iemand nog tips?
Mn SJ4000 van TMart ligt blijkbaar al vanaf de 9e in Nederland..
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:58 schreef KdwPPr het volgende:
[..]
Ja idd, Nederland staat er niet op, kwam ik dus ook achter toen ik hem aan het ophangen was.
Opplakken stelt niet veel voor. Wel redelijk wat werk met uitknippen. En die van mij plakt ook niet goed in sommige hoekjes. Maar volgens mij komt dat wel goed als je hem terug blijft drukken.
Ik vroeg ook aan de verkoper hoe ik dat op kon lossen (van die hoekjes die losraken) en zijn antwoord was: "You will get a $2 coupon".. Oke prima, bedankt, maar dat vroeg ik niet.
Ontopic: Muur goed cleanen met amoniak. Proberen om in een keer goed (recht) op te plakken zodat je ze niet weer los hoeft te maken. Dat laatste kan dus wel, sommige stukken heb ik 3x los gehaald omdat ik ze niet recht genoeg vond.
Zo hangt ie hier:eh.. wat moet je precies uitknippen eigenlijk dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn het alleen ook de letters trouwens of heb je gewoon ook een wit vlak?
Wil hem eigenlijk op een donkere muur plakken
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
Ik was al even bang dat ik hem via een projector op de muur moest projecteren en dan vervolgens plakken maar!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:43 schreef shiznuts het volgende:
Bij 'Greenland' zie je de reflectie. Dat zijn dus geen individuele stickers, maar een grote stickers en als je het jezelf makkelijk wilt doen haal je daar rechthoeken uit die je op je muur plakt, i.p.v. dat je alles om de contouren van de letters gaat uitknippen/-snijden. Beetje veel gedoe eigenlijk dus.
@ Waffle: bedankt, hoef ik dus niet te gaan halen.Nu heb je echter weer een AEC BQ-615. Grmpf.
Lagere Fee.. ze kwamen bij mij een paar keer lager uit dan Mistertao. Bij paar ook niet dus ik switch beetje heen en weer tussen die tweequote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:21 schreef Dromer het volgende:
[..]
Interessant. Is dit een goede/is er je meer over bekend?
En je agent is ook deze 'cheapagency'? Heeft deze naast Paypal nog andere voordelen tov bv. Mistertao?
En dat bandje? Op goed geluk gekocht of is er meer over bekend?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:08 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Lagere Fee.. ze kwamen bij mij een paar keer lager uit dan Mistertao. Bij paar ook niet dus ik switch beetje heen en weer tussen die twee
Beetje op geluk, wel even gecheckt of de app ook engels was. En het een 'iets' bekender merk is in China oa met hulp van de Agent.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:16 schreef Dromer het volgende:
[..]
En dat bandje? Op goed geluk gekocht of is er meer over bekend?
Super! Dan wacht ik daar met spanning op.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:21 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Beetje op geluk, wel even gecheckt of de app ook engels was. En het een 'iets' bekender merk is in China oa met hulp van de Agent.Review komt er aan als hij binnen is.
Ik heb het niet helemaal duidelijk uitgelegd.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:43 schreef shiznuts het volgende:
Bij 'Greenland' zie je de reflectie. Dat zijn dus geen individuele stickers, maar een grote stickers en als je het jezelf makkelijk wilt doen haal je daar rechthoeken uit die je op je muur plakt, i.p.v. dat je alles om de contouren van de letters gaat uitknippen/-snijden. Beetje veel gedoe eigenlijk dus.
@ Waffle: bedankt, hoef ik dus niet te gaan halen.Nu heb je echter weer een AEC BQ-615. Grmpf.
Zo werkt het ook gewoon bij die stickers hoor..? Of jullie hebben de verkeerde soort gehaald maar de stickers ook uit china die ik aan mijn muur heb werken precies zo.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:47 schreef shiznuts het volgende:
Zou eigenlijk als een soort telefoon screenprotector moeten werken. Je haalt de folie eraf van de plakkant, dan plak je de boel erop. En dan als het eropzit haal je de beschermlaag van de voorzijde eraf.
In het geval van die wereldkaart in woordvorm eigenlijk dat je dus de letters los hebt als tussenlaag. Haal je eerst de laag eraf zodat de letters plakken. Plak je de boel in een keer. Dan haal je de supportlaag weg en houd je alleen de letters over, zonder blanco vulling of iets ertussen. Zo werkt het volgens mij ook bij stickers/decals voor op auto's. Of bij van die kauwgumtattoo's.
Dus het is niet zo, dat het gewoon 1 grote witte stikker is met zwarte letters?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:40 schreef KdwPPr het volgende:
[..]
Ik heb het niet helemaal duidelijk uitgelegd.
- Er zijn een paar grote vlakken: Azie is een groot vlak en Zuid Amerika bijvoorbeeld ook.
- Je bent er echt niet meer dan 2-3 uur mee bezig als je het heel goed en recht wilt doen.
- Het is een groot stickervel waar ik +/- 1 cm om de contouren van de landen ff snel heb uitgeknipt omdat ik dan alvast een "schets" op de muur kan maken met schilderstape zonder hem gelijk op te plakken. Dat is makkelijk omdat je dan weet hoe groot het is en hoe hoog/laag die het mooiste hangt. En ik heb hierna dus ook de afstand tussen Amerika en Europa aangepast, wat lastig is als je de stickers gelijk opplakt.
- Toen ik alles freestyle had opgehangen ben ik bij Azie begonnen, die sticker losgehaald en opgeplakt en zo naar alles steeds aangevuld.
Als ik per land precies uit had moeten knippen had ik het NOOIT gedaan, dan ging die rechtstreeks de prullenbak in. Je kan ook de snelle manier pakken en gewoon beginnen met plakken want je kan ze ook nog verhangen. Dan ben je in max 30 minuten klaar.
Een projector is btw wel een super idee. Als ik daar aan had gedacht had ik dat gedaan, puur om uit te lijnen. Ik baal er al van dat Canada 0,8 graden scheef hangt
Dat was ook een fantastisch idee geweest... de letters er allemaal uitknippen, en dan tegen de muur aanhouden (plakken) om vervolgens in te verven met wit.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:58 schreef shiznuts het volgende:
Dan had 'ie de contouren van de continenten/landen toch niet hoeven te volgen/uitknippen?
Dan had je bij groenland toch geen rechthoekige reflectie gezien?
Beter gewoon een sjabloon op de muur mikken en die inverven.
Na een dagje luisteren heb ik trouwens toch liever de xiaomiquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:43 schreef shiznuts het volgende:
Dat dacht ik dus ook, dat het zo was. Maar helaas, maar t valt allemaal mee hoor, gewoon bestellenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:05 schreef ManageTheAnger het volgende:
Dus het is niet zo, dat het gewoon 1 grote witte stikker is met zwarte letters?
had je in 2 verzendingen moeten doen. 1tje past er wel doorheen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:13 schreef N22 het volgende:
Briefje in de bus dat een pakketje niet door de brievenbus paste en derhalve bij de buren is bezorgd. Jammer dat het huisnummer van de desbetreffende buren niet gespecificeerd is![]()
Ik vermoed dat het de twee paar awei ES800M zijn die ik bij tinydeal heb besteld, dat is momenteel namelijk het enige pakketje wat ik nog open heb staan. Dat zou best vlot zijn overigens, 11 augustus besteld
Hij is al besteldquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:49 schreef KdwPPr het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, dat het zo was. Maar helaas, maar t valt allemaal mee hoor, gewoon bestellen
Zo. Wel betere muziek draaien a.u.b.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:03 schreef supayoshii het volgende:
hah, ik snap het, enig idee hoe ik hem kan mounten op me fietsstuur dan?zonder dat? hehe
Ga er maar niet vanuit. Als er nu had gestaan 'arrived at overseas' had je wel kans gemaakt.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:28 schreef Skiet het volgende:
Mijn NEO X8-H staat op despatched to overseas country NL met Singapore Post. Ben zelf zondag weer terug van vakantie, zou dus wel heel mooi zijn als hij zaterdag al bezorgd zou worden bij de buren. Singapore Post is over het algemeen wel vlot.
Of voor ¤3.53: http://www.tinydeal.com/d(...)lphone-p-135220.htmlquote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:33 schreef tokko1 het volgende:
Mijn cardboard kit heb ik weg van Aurabuy. Ik zie dat hij nu nog een dollar goedkoper is dan wat ik er voor betaald hebVoor nog geen ¤5 euro heb je 'm dus al in huis, koopje voor de echte china-gadget addict!
![]()
Held, geweldig. Vroeg mij al af waarom ze dat systeem niet gewoon openbaar maken voor iedereenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:35 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Of voor ¤3.53: http://www.tinydeal.com/d(...)lphone-p-135220.html
Wisten jullie al dat je hier Chinese tracking nummers kan omzetten naar 3S-codes?
http://parcels-uk.tntpost.com/
Haha, schaamteloos overgenomen hoor. Maar diegene die hier achter is gekomen, verdiend wel credits.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:21 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Held, geweldig. Vroeg mij al af waarom ze dat systeem niet gewoon openbaar maken voor iedereen
Ik kwam de bril bij Pandawill tegen voor $4.99! Ga hem denk ook maar bestellen, lijkt me wel geinig om eens te proberen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:33 schreef tokko1 het volgende:
[ afbeelding ]
Het opensource project Google cardboad is een knipoog van Google naar alle opkomende Virtual Reality brillen.
Ik zat me af te vragen of mn OnePlus (5.5") er in zou passen, maar 3x raden welke telefoon er gebruikt wordt als voorbeeldquote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:35 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ah nice, ik heb ook een OnePlusquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:29 schreef tharonny het volgende:
[..]
Ik kwam de bril bij Pandawill tegen voor $4.99! Ga hem denk ook maar bestellen, lijkt me wel geinig om eens te proberen.
[..]
Ik zat me af te vragen of mn OnePlus (5.5") er in zou passen, maar 3x raden welke telefoon er gebruikt wordt als voorbeeld![]()
In de OP met die link.!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:35 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Wisten jullie al dat je hier Chinese tracking nummers kan omzetten naar 3S-codes?
Godver! Koning! Dat zocht ik nou al tijden! Geen gewacht meer op antwoord op twitter!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:35 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien kan iemand de openingspost aanpassen (weet niet of ik dat kan/mag):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:45 schreef KdwPPr het volgende:
Ik heb contact gehad met http://chinaprices.us/ omdat ik de zoekmachine niet goed vond werken en hij heeft hem aangepast. Nu kan je makkelijker op 1 cent deals zoeken en bv op producten tussen 5 en 6 dollar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien kan iemand de openingspost aanpassen (weet niet of ik dat kan/mag):Lege zoekopdrachten zijn nu dus ook mogelijk (http://awesomescreenshot.com/0953cltfb2)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je light in the box toe kan voegen, en kan laten zien welk product 'free shipping' heeft en welke niet, zou dat nice zijn.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:31 schreef Gerlofm het volgende:
Hoi mannen, ik ben samen met een paar vrienden een website www.compareimports.com begonnen (soort chinaprices.us maar dan mooier, vind ik)
Zouden jullie eens kritisch hiernaar willen kijken,dan zouden we dingen kunnen veranderen en hopelijk uiteindelijk ook later veel gebruikt worden.
Ik weet dat we nu weinig websites vergelijken maar daar zijn we mee bezig!
Dank alvast!
Hangt van de vervoerder af, DHL, FedEx, UPS is kans altijd groter. . Dit is overigens het Chinese Webshops topic.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:09 schreef kikoooooo het volgende:
Ik kreeg net een pakketje uit canada binnen, moest 20 euro betalen aan de postbode. 13 inklaring, 6 nogwat BTW. Op t pakket stond keurig 48$.
Betaal je dit nou tegenwoordig altijd mocht de waarde hoger dan 22 euro zijn, aangegeven op het pakket? Of is het nog steeds een kwestie van pech hebben?
En ze waren het inderdaadquote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:13 schreef N22 het volgende:
Briefje in de bus dat een pakketje niet door de brievenbus paste en derhalve bij de buren is bezorgd. Jammer dat het huisnummer van de desbetreffende buren niet gespecificeerd is![]()
Ik vermoed dat het de twee paar awei ES800M zijn die ik bij tinydeal heb besteld, dat is momenteel namelijk het enige pakketje wat ik nog open heb staan. Dat zou best vlot zijn overigens, 11 augustus besteld
O ik vind t niet erg te betalen hoor. Ik vind t pechquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:25 schreef funky_fart het volgende:
@ Kikoooooo
Dat is geen pech, maar gewoon zoals de wet voorschrijft. Die keren dat je niet hoefde te betalen kun je dan ook beter als geluk beschouwen..
Ik weet het, t klinkt flauw, maar pech is iets anders dan geen mazzel hebben
Op vakantie, dus zou niet weten wat er binnen is en wat niet. Wordt weer feest als ik thuis ben.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:35 schreef RobertNL het volgende:
Heb de bestellingen gewoon al binnen
Hoe dan? In die searchbox gooien?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:35 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ja, met je postcode. Helaas moet hij dus al wel gekoppeld zijnquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:47 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Hoe dan? In die searchbox gooien?
Niet om het 1 of ander, maar is dit niet gewoon leden werving via dit forum?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:31 schreef Gerlofm het volgende:
Hoi mannen, ik ben samen met een paar vrienden een website www.compareimports.com begonnen (soort chinaprices.us maar dan mooier, vind ik)
Zouden jullie eens kritisch hiernaar willen kijken,dan zouden we dingen kunnen veranderen en hopelijk uiteindelijk ook later veel gebruikt worden.
Dank alvast!
Heeft die versie überhaupt NFC? Ben eens de grotere shops langs zitten kijken en op 3 (mogelijk 4) na lijken ze geen over NFC te beschikken.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:33 schreef tokko1 het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat ik niet een telefoon met NFC en de andere 'vereiste' fancy features heb die google aanraad kan ik niet alle functies direct gebruiken.
hmm wat had je besteld?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:10 schreef Downstar het volgende:
Lightinthebox/miniinthebox heeft mijn bestelling niet verzonden,
zie wel dat de datum nu op 27ste augutus staat.. terwijl hij eerder gewoon op 2 dagen later dan besteldatum stond.. Zullen ze mijn order zeker later ook nog wel cancellen...
Ik heb 5 orders geplaatst, zijn er 4 verzonden waarvan een aantal ook later dan op de site aangegeven. Ik had gisteren ook nog een verzendingsnotificatie. Dus annuleren zullen ze je order denk ik niet, tenzij het product echt niet leverbaar is.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:10 schreef Downstar het volgende:
Lightinthebox/miniinthebox heeft mijn bestelling niet verzonden,
zie wel dat de datum nu op 27ste augutus staat.. terwijl hij eerder gewoon op 2 dagen later dan besteldatum stond.. Zullen ze mijn order zeker later ook nog wel cancellen...
De aanbieding van de Action (maxxer)quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:34 schreef Dirkos1987 het volgende:
Weet iemand waar ik een goede wifi extender/versterker kan kopen, uiteraard voor een mooie prijs?
URL voor er151 van BG?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:31 schreef shiznuts het volgende:
BG denkt dat ik met al m'n gadgets zelf wel een shop kan beginnen.![]()
Sturen ze me zo'n kassa barcodescanner op, i.p.v. de bestelde ER151 (gewoon benieuwd naar de geüpdatete versie).
Maar goed, customer service is wel netjes en gaan een resend van het correcte product verzorgen.
Ik zag (en zie) hem niet op de frontpage, maar was idd al gaan zoeken naar Bluetooth speaker en eerste hit raak..quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:54 schreef shiznuts het volgende:
Staat gewoon op de frontpage van BG vermeld omdat 'ie natuurlijk zo'n hit is.
› http://www.banggood.com/W(...)Device-p-911696.html
Veel meer dan een ander klepje is het geloof ik niet, maar goed. Zijn altijd leuk om cadeau te doen ook.
[ afbeelding ] VS [ afbeelding ]
Ik kreeg 'm van eforchina (pricematch gedaan met BG, daarna 10% korting coupon) met doos eromheen. Lijkt wel gericht op de westerse markt.. Engels, Frans en Duits op de doos :squote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:54 schreef shiznuts het volgende:
Staat gewoon op de frontpage van BG vermeld omdat 'ie natuurlijk zo'n hit is.
› http://www.banggood.com/W(...)Device-p-911696.html
Veel meer dan een ander klepje is het geloof ik niet, maar goed. Zijn altijd leuk om cadeau te doen ook.
[ afbeelding ] VS [ afbeelding ]
Staat die nu op de site? want ik krijg hem nergens gevonden daar.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:40 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
De aanbieding van de Action (maxxer)
Is een prima apparaat en haal je ze bijna niet voor uit China.
[ afbeelding ]
Lijkt meer iets van douanebepalingen te zijn:quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:07 schreef Gunny het volgende:
Klaarblijkelijk was er bij inklaringen iemand die zich een beetje verveelde. Pakje vandaag had er een opvallend gele sticker opzitten met de volgende tekst:
Goods not fulfilling the
conditions prescribed by
article 9 amd 10 of the Treaty
establishing the European
Economic Community
Ik buit dus arme slecht betaalde Chinese arbeiders uit.
quote:TITLE I — Free Movement of Goods[edit]
Article 9
1. The Community shall be based upon a customs union covering the exchange of all goods and comprising both the prohibition, as between Member States, of customs duties on importation and exportation and all charges with equivalent effect and the adoption of a common customs tariff in their relations with third countries.
2. The provisions of Chapter 1, Section 1 and of Chapter 2 of this Title shall apply to products originating in Member States and also to products coming from third countries and having been entered for consumption in Member States.
Article 10
1. Products having been entered for consumption in a Member State shall be deemed to be products coming from a third country in cases where, in respect of such products, the necessary import formalities have been complied with and the appropriate customs duties or charges with equivalent effect have been levied in such Member State and where such products have not benefited by any total or partial drawback on such duties or charges.
2. The Commission shall, before the end of the first year after the date of the entry into force of this Treaty, lay down the methods of administrative co-operation to be adopted for the application of Article 9, paragraph 2, taking due account of the need for reducing as far as possible the formalities imposed on trade.
Before the end of the first year after the date of the entry into force of this Treaty, the Commission shall lay down the provisions applicable, as regards trade between Member States, to goods originating in another Member State in whose manufacture products have been used on which the appropriate customs duties or charges with equivalent effect in the exporting Member State have not been levied or which have benefited by a total or partial drawback on such duties or charges.
When laying down such provisions, the Commission shall take due account of the rules for the elimination of customs duties within the Community and for the progressive application of the common customs tariff.
Nouja,quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:02 schreef Gerlofm het volgende:
@ EugeneKrabs: bedankt voor het advies, ik zal eens kijken of we deze snel kunnen implementeren!
@Downstar: Natuurlijk heb je gelijk en zou dit werving kunnen betekenen via dit forum. Uiteindelijk zouden wij namelijk veel bezoekers willen hebben.
Nu is dat niet het enige waarom ik dit bericht hier post. Ik wil oprecht weten wat wij eventueel aan onze website zouden kunnen verbeteren zodat jullie het ook een fijne website zullen vinden. Ik hoop uiteindelijk dus dat het voor ons allebei een voordeel zal zijn. Ik zie de meerwaarde van onze website ook met coupon codes, site reviews, en dergelijke filters.
In eerste instantie was deze post om alleen maar te vragen of jullie kritisch naar de website zouden willen kijken. Uiteindelijk hoop ik dat jullie het een fijne website zullen vinden en er gebruik van zullen maken.
Ik had deze gevonden, die is toch weer anders. Hoeveel artikel 9 en 10 zouden er zijn?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:34 schreef Dromer het volgende:
[..]
Lijkt meer iets van douanebepalingen te zijn:
[..]
Kun je er niet voor zorgen dat als ik op bv. de Earson zoek dat ik dan AUTOMATISCH de goedkoopste prijs te zien krijg, dus inclusies aftrek van alle coupons die er op dat moment beschikbaar zijn. Als je dat voor elkaar krijgt heb je iig een meerwaarde t.o.v. Chinaprices.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:31 schreef Gerlofm het volgende:
Dank alvast!
Query is hier ook wat traag, informatie moet dus wat sneller opgehaald worden uit database iddquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:04 schreef KdwPPr het volgende:
[..]
Kun je er niet voor zorgen dat als ik op bv. de Earson zoek dat ik dan AUTOMATISCH de goedkoopste prijs te zien krijg, dus inclusies aftrek van alle coupons die er op dat moment beschikbaar zijn. Als je dat voor elkaar krijgt heb je iig een meerwaarde t.o.v. Chinaprices.
Ik ben gisteren bv. zeker 10-15 minuten bezig geweest voor een vriend die de Earson wilde. Hiervoor moet ik dan eerst de goedkoopste site zoeken en dan daarna die prijs gaan combineren met aanwezige werkende coupons.
14:04 > Net even getest: ik zoek op earson (http://www.compareimports.com/search/0/earson/1/) en krijg maar 1 resultaat bij DX en die zoekopdracht duurt nog 5-10 seconden ook. Werk aan de winkel
Weet iemand wat dit inhoud?quote:Goods not fulfilling the conditions prescribed by Article 9 and 10 of the Treaty establishing the European Economic Community
dat slaat, denk ik, op dit:quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:00 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Ik heb vandaag een pakketje binnen gekregen uit China. Op het pakketje staat een sticker met:
[..]
Weet iemand wat dit inhoud?
wat het precies inhoud, kan ik er niet helemaal uithalen..quote:Article 9
1. The Community shall be based upon a customs union covering the exchange of all goods and comprising both the prohibition, as between Member States, of customs duties on importation and exportation and all charges with equivalent effect and the adoption of a common customs tariff in their relations with third countries.
2. The provisions of Chapter 1, Section 1 and of Chapter 2 of this Title shall apply to products originating in Member States and also to products coming from third countries and having been entered for consumption in Member States.
Article 10
1. Products having been entered for consumption in a Member State shall be deemed to be products coming from a third country in cases where, in respect of such products, the necessary import formalities have been complied with and the appropriate customs duties or charges with equivalent effect have been levied in such Member State and where such products have not benefited by any total or partial drawback on such duties or charges.
2. The Commission shall, before the end of the first year after the date of the entry into force of this Treaty, lay down the methods of administrative co-operation to be adopted for the application of Article 9, paragraph 2, taking due account of the need for reducing as far as possible the formalities imposed on trade.
Before the end of the first year after the date of the entry into force of this Treaty, the Commission shall lay down the provisions applicable, as regards trade between Member States, to goods originating in another Member State in whose manufacture products have been used on which the appropriate customs duties or charges with equivalent effect in the exporting Member State have not been levied or which have benefited by a total or partial drawback on such duties or charges.
When laying down such provisions, the Commission shall take due account of the rules for the elimination of customs duties within the Community and for the progressive application of the common customs tariff.
Ik heb dit besteld, voor 25 dollar, moet ik nog verzendkostenn naar NL betalen van 24 dollar extra? Dus 36 dollar + 24 dollar verzendkosten met China airmail registered.quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:07 schreef tokko1 het volgende:
[ afbeelding ]
Het is alweer een tijdje geleden maar toen was de lokale china shopping rage chinese gaming gear, muizen toetsenborden en koptelefoons.. toen op aanraden van de alwetende Shiz een Fühlen muis gehaald.
Een maandje geleden hield mijn toetsenbord er mee op dus besloot ik daar ook maar een chinees alternatief voor te halen. Een Fühlen want de muis die ik heb bevalt me echt uitstekend! Dus op de Fühlen Tmall wat uitgezocht en via een agent naar Nederland gehaald.
[ afbeelding ]
Mijn oog is uiteindelijk gevallen op deze combinatie: 富勒MK950 无线键
[ afbeelding ]
De muis in deze set van toetsenbord en muis is visueel gelijk aan de Fühlen X100 muis die ik al heb, onder de kap bleek deze bij aankomst alleen wel te verschillen. Dit had ik kunnen weten maar toch niet goed gelezen/gezien voor het bestellen.
Eerst even wat specs van het toetsenbord en de muis voor de gebruikservaring:
• Toetsenbord grootte : 466,79 * 185,44 * 30,37 mm.
• Muis grootte : 104.68 * 60.11 * 38.54 mm
• POM lagering voor de keyboard toetsen
• Spillproof toetsenbord (water loopt er doorheen)
• Gecombineerde wireless ontvangen (2,4Ghz, 10m range)
• Muis met instelbare DPI (1000/1500/2000DPI)
[ afbeelding ]
Volgens mij heb ik nog geen review van de X100 gedaan dus daar vertel ik nu ook meteen maar wat over. Deze muis heb ik na veel zoekwerk gevonden in China omdat ik op zoek was naar een muis die wireless was maar ook bedraad te gebruiken was (en dan tevens oplaad). In Europa is dit soort muizen al op een hand te tellen maar in China was het zoeken naar een speld in een hooiberg. De X100 muis only bevalt me afgelopen maanden echt meer dan uitstekend naar de Logitech G700 die dit bedraad/wireless ook heeft.
De vorm van de twee muizen X100 en MK950 is hetzelfde, een medium formaat muis die goed in de hand ligt. Fijne duimsteun aan de zijkant heeft met daar twee extra navigator knoppen (oa handig bij browsen). De X100 heeft ook instelbare lichtjes die je via de bijgeleverde software kan instellen of gewoon random dingen kan laten doen zoals bij mij. De software hoeft dus niet geinstalleerd te worden om de muis(en) te laten werken. Plug en play![]()
In beide muizen zit een vakje voor opslag van de wireless module, die van de MK950 is zoals je gewend bent van logitech en dergelijke klein, USB stekker en klein blokje. Voor de X100 is het een iets groter dingetje die wat verder uitsteekt.. hij werkt op een andere band met snellere verbinding bla bla, hoefde van mij niet echt maarja die draad/draadloos functie is wel
. In de X100 zit dus een oplaadbare accu en de MK950 muis gaat een standaard AA? batterij. Hoe lang hij mee gaat, geen idee maar ben al twee weken nonstop aan het computeren.. en voorlopig gaat hij lekker door!
Op het onderstaande plaatje kan je de muis zien in vergelijking met een Logitech MX518, Fühlen X100, Logitech G700 en de Fühlen MK950.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het toetsenbord heeft geen mechanische toetsen waar sommige gamers bij zweren maar voor mij was dit geen vereiste. Er zijn wel speciale "POM" lagers zodat er minder slijtage is en de toetsaanslag soepeler zou zijn. In praktijk merk ik dat het inderdaad lekker soepel loopt, geen toetsen die blijven hangen en de travel van de toetsen is ook lekker. Verder gaan er twee standaard AA batterijen in het toetsenbord. Er zitten twee pootjes onder die achteraan het toetsenbord op kunnen tillen voor een iets ergonomische houding. Het uiterlijk van het toetsenbord is echt goed uitgewerkt met een leuk lijnenspel en wat inkepingen/vormen. Ziet er lekker gelikt uit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De wireless combo van muis en toetsenbord is ondanks dat ik dat de muis iets anders was als gedacht (beter lezen) een verademing voor mijn bureau.
![]()
Mechanisch/technisch gezien werkt alles ook top en voelt goed lekker aan. Geen merkbare lag of andere dingen om je aan te irriteren ontdekt.
Kortom echt een aanrader voor eenieder die een nieuw toetsenbord en muis combinatie zoekt. Wil je alleen een muis? Ga dan voor de iets duurdere Fühlen X100, dat bedraad opladen en gewoon door kunnen gamen ondanks dat je draadloze muis op is.. ideaal.
Ook kopen?
Fühlen X100 Muis op Tmall en op cheapagency, even bericht bij je order dat je de korting wil verwerken
Gekocht via Cheapagency.com voor $16.9 (product) Service Fee $16.9*6%=$1 en shipping Fee $27.35.
Fühlen MK950 Muis en Toetsenbord op Tmall en op cheapagency (ook bericht sturen over korting)
Gekocht via Cheapagency.com voor $16.9 (product) Service Fee $16.9*6%=$1 en shipping Fee $15.04.
Zie net dat ik ze met extra Tmall korting had gekocht toen..blijkbaar had Fühlen een aktie
Cheapagency gebruik af en toe.. ben Mistertao best wel zat qua dat ze geen paypal hebben enzo. Ze rekenen dus maar 6% fee en geen extra kosten voor paypal en dergelijke.. en shipping is ook prima via EMS (en in mijn geval ging het dan via TNT post.. binnen 1,5 week in huis). Kreeg trouwens ook netjes foto's voordat de items definitief naar mij verzonden werden.
Als iemand op "zeiksnor" zoekt doorlinken naar Downstarquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:34 schreef Gerlofm het volgende:
Ik weet dat de search functie inderdaad nog aan de trage kant is, hiermee ben ik al mee bezig.
Ik heb liever kritiek en uiteindelijk een goede website met toegevoegde waarde.
Daarom ben ik ook blij met de feedback en de ideeen.
ps. banggood: noemt deze geen Earson in hun description maar Waterproof Shockproof Bluetooth Speaker For iPhone Smartphone Device.
Ik snap je wel hoor Downstar, maar wil gewoon dat de website meer gericht is op diegene die china gadgets kopen en dat we niet alleen onze website maken hoe wat wij denken dat belangrijk is.
Dat ondanks dat het met een westerse postdienst is geleverd, er wel BTW en invoerrechten over betaald moet worden als het meer waard is dan 22 euro.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:00 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Ik heb vandaag een pakketje binnen gekregen uit China. Op het pakketje staat een sticker met:
[..]
Weet iemand wat dit inhoud?
Mooi dat ze dan alles 10x zo goedkoop op het pakketje hebben gezetquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:45 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Dat ondanks dat het met een westerse postdienst is geleverd, er wel BTW en invoerrechten over betaald moet worden als het meer waard is dan 22 euro.
Ik hoefte aan de deur niks te betalen. Dus het zal wel goed zitten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:03 schreef mschol het volgende:
[..]
dat slaat, denk ik, op dit:
[..]
wat het precies inhoud, kan ik er niet helemaal uithalen..
Wat heb je besteld dat uit Polen kwam?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:41 schreef davedavy het volgende:
Eerste twee LITB pakketjes ontvangenEentje vanuit Polen met PostNL, en een doosje vanuit China ook met PostNL. Lekker snel.
Gewoon een transparant hoesje voor de iPhone 5(S)quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:43 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Wat heb je besteld dat uit Polen kwam?
Heb je nog een generieke LITB code dan?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:41 schreef davedavy het volgende:
Eerste twee LITB pakketjes ontvangenEentje vanuit Polen met PostNL, en een doosje vanuit China ook met PostNL. Lekker snel.
Wifi is volgens mij enkel handig als je je camera op afstand wilt besturen. Dit wilt zeggen, opzetten, afzetten, pauzeren terwijl je er zelf niet aankan... Maar dat moet je zelf bekijken voor welk doel je deze wilt gebruikenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:38 schreef Llewy het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel een SJ4000 bestellen, maar vraag me af of de WiFi versie de meerprijs waard is. Iemand van jullie die dat kan bevestigen/ontkennen?
En volgens chinaprices.us is Aliexpress de voordeligste met zo'n 77 dollar(voor de gewone), maar ik ga er maar vanuit dat dit ook fake kan zijn? Banggood met coupon maar doen dan dus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |