met je tracking number contact opnemen bij postnlquote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:19 schreef Intermec het volgende:
Iemand nog tips?
Mn SJ4000 van TMart ligt blijkbaar al vanaf de 9e in Nederland..
zou ik proberenquote:
Interessant. Is dit een goede/is er je meer over bekend?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:26 schreef tokko1 het volgende:
Oeh net van m'n taobao agent weer foto's van een van m'n volgende pakketjes...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
http://cheapagency.com/Detail.aspx?id=40428274094
wat is het?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:26 schreef tokko1 het volgende:
Oeh net van m'n taobao agent weer foto's van een van m'n volgende pakketjes...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
http://cheapagency.com/Detail.aspx?id=40428274094
Voornamelijk een stappenteller zoals de Fitbit. Doet van alles behalve hartslag meten.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:35 schreef MrNiles het volgende:
[..]
wat is het?
kan ik er een engelse versie van vinden..ben namelijk opzoek naar een hartslagmeter voor het hardlopen
sonde...weet je niet toevallig een leuke hartslagmeter?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:36 schreef Dromer het volgende:
[..]
Voornamelijk een stappenteller zoals de Fitbit. Doet van alles behalve hartslag meten.
Nope. Zou zelf ook graag iets goeds zonder borstband willen hebben, maar dat is lastig. LG en Intel (smart earbuds) hebben wel iets, maar dan betaal je ook heftig...quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:39 schreef MrNiles het volgende:
[..]
sonde...weet je niet toevallig een leuke hartslagmeter?
Hoezo onbezorgbaar? Wordt het niet gewoon naar het postkantoor gebracht bij een aantal mislukte bezorgpogingen?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:18 schreef Intermec het volgende:
Wat is de snelste site voor een SJ4000?
Pakketje van TMart was onbezorgbaar volgens PostNL dus weer onderweg terug.
TMart wil nu wachten tot het retour is voordat ze een nieuwe sturen. Aangezien ik over twee weken op vakantie ga zal dat dus vast en zeker niet meer op tijd zijn.
moeten ze wel een adres hebbenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:09 schreef rene90 het volgende:
[..]
Hoezo onbezorgbaar? Wordt het niet gewoon naar het postkantoor gebracht bij een aantal mislukte bezorgpogingen?
Waar heb je de steel gun besteld?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:20 schreef Waffle het volgende:
Vandaag de xiaomi steel gun binnen gekregen en natuurlijk meteen naast de earson er151 gezet. Ze zijn beide makkelijk hun geld waard. Ik had het idee dat de xiaomi wat helderder klinkt, terwijl de earson meer bass heeft. Qua volume scheelt het niet echt iets naar mijn gevoel. Qua design wint de xiaomi. Al is dat water en stof bestendige van de earson natuurlijk ook wel erg fijn.
Ik weet het niet denk dat ik ze beide maar houd
Ik had ook zoiets...bleek ik een propeller aan de verkeerde kant te hebben zitten ofzo. Dus check dat anders even.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:20 schreef l0lownkill het volgende:
Zo te zien werkt de defecte motor van mijn cheerson opeens weer, nu heb ik hem dus gekalibreerd maar trekt hij telkens 1 kant op. Nu heb ik hem geprobeerd te trimmen maar dit werkt gewoon niet, kan iemand die trim uitleggen aangezien de handleiding heel gebrekkig is? Hij gaat zegmaar automatisch achteruit, hij draait er niet bij dus neem ik aan dat het niet aan de engines ligt.
1. A1`en A2 diagonaal tegenover elkaar, automatisch B1 en B2 dan ook.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:20 schreef l0lownkill het volgende:
Zo te zien werkt de defecte motor van mijn cheerson opeens weer, nu heb ik hem dus gekalibreerd maar trekt hij telkens 1 kant op. Nu heb ik hem geprobeerd te trimmen maar dit werkt gewoon niet, kan iemand die trim uitleggen aangezien de handleiding heel gebrekkig is? Hij gaat zegmaar automatisch achteruit, hij draait er niet bij dus neem ik aan dat het niet aan de engines ligt.
Neequote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:13 schreef KdwPPr het volgende:
ik loop weer te falen, kan ik zelf een bericht verwijderen?
Niet meer bestellen bij Tmart.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:19 schreef Intermec het volgende:
Iemand nog tips?
Mn SJ4000 van TMart ligt blijkbaar al vanaf de 9e in Nederland..
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:58 schreef KdwPPr het volgende:
[..]
Ja idd, Nederland staat er niet op, kwam ik dus ook achter toen ik hem aan het ophangen was.
Opplakken stelt niet veel voor. Wel redelijk wat werk met uitknippen. En die van mij plakt ook niet goed in sommige hoekjes. Maar volgens mij komt dat wel goed als je hem terug blijft drukken.
Ik vroeg ook aan de verkoper hoe ik dat op kon lossen (van die hoekjes die losraken) en zijn antwoord was: "You will get a $2 coupon".. Oke prima, bedankt, maar dat vroeg ik niet.
Ontopic: Muur goed cleanen met amoniak. Proberen om in een keer goed (recht) op te plakken zodat je ze niet weer los hoeft te maken. Dat laatste kan dus wel, sommige stukken heb ik 3x los gehaald omdat ik ze niet recht genoeg vond.
Zo hangt ie hier:eh.. wat moet je precies uitknippen eigenlijk dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn het alleen ook de letters trouwens of heb je gewoon ook een wit vlak?
Wil hem eigenlijk op een donkere muur plakken
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
Ik was al even bang dat ik hem via een projector op de muur moest projecteren en dan vervolgens plakken maar!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:43 schreef shiznuts het volgende:
Bij 'Greenland' zie je de reflectie. Dat zijn dus geen individuele stickers, maar een grote stickers en als je het jezelf makkelijk wilt doen haal je daar rechthoeken uit die je op je muur plakt, i.p.v. dat je alles om de contouren van de letters gaat uitknippen/-snijden. Beetje veel gedoe eigenlijk dus.
@ Waffle: bedankt, hoef ik dus niet te gaan halen.Nu heb je echter weer een AEC BQ-615. Grmpf.
Lagere Fee.. ze kwamen bij mij een paar keer lager uit dan Mistertao. Bij paar ook niet dus ik switch beetje heen en weer tussen die tweequote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:21 schreef Dromer het volgende:
[..]
Interessant. Is dit een goede/is er je meer over bekend?
En je agent is ook deze 'cheapagency'? Heeft deze naast Paypal nog andere voordelen tov bv. Mistertao?
En dat bandje? Op goed geluk gekocht of is er meer over bekend?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:08 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Lagere Fee.. ze kwamen bij mij een paar keer lager uit dan Mistertao. Bij paar ook niet dus ik switch beetje heen en weer tussen die twee
Beetje op geluk, wel even gecheckt of de app ook engels was. En het een 'iets' bekender merk is in China oa met hulp van de Agent.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:16 schreef Dromer het volgende:
[..]
En dat bandje? Op goed geluk gekocht of is er meer over bekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |