SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien kan iemand de openingspost aanpassen (weet niet of ik dat kan/mag):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:45 schreef KdwPPr het volgende:
Ik heb contact gehad met http://chinaprices.us/ omdat ik de zoekmachine niet goed vond werken en hij heeft hem aangepast. Nu kan je makkelijker op 1 cent deals zoeken en bv op producten tussen 5 en 6 dollar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien kan iemand de openingspost aanpassen (weet niet of ik dat kan/mag):Lege zoekopdrachten zijn nu dus ook mogelijk (http://awesomescreenshot.com/0953cltfb2)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je light in the box toe kan voegen, en kan laten zien welk product 'free shipping' heeft en welke niet, zou dat nice zijn.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:31 schreef Gerlofm het volgende:
Hoi mannen, ik ben samen met een paar vrienden een website www.compareimports.com begonnen (soort chinaprices.us maar dan mooier, vind ik)
Zouden jullie eens kritisch hiernaar willen kijken,dan zouden we dingen kunnen veranderen en hopelijk uiteindelijk ook later veel gebruikt worden.
Ik weet dat we nu weinig websites vergelijken maar daar zijn we mee bezig!
Dank alvast!
Hangt van de vervoerder af, DHL, FedEx, UPS is kans altijd groter. . Dit is overigens het Chinese Webshops topic.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:09 schreef kikoooooo het volgende:
Ik kreeg net een pakketje uit canada binnen, moest 20 euro betalen aan de postbode. 13 inklaring, 6 nogwat BTW. Op t pakket stond keurig 48$.
Betaal je dit nou tegenwoordig altijd mocht de waarde hoger dan 22 euro zijn, aangegeven op het pakket? Of is het nog steeds een kwestie van pech hebben?
En ze waren het inderdaadquote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:13 schreef N22 het volgende:
Briefje in de bus dat een pakketje niet door de brievenbus paste en derhalve bij de buren is bezorgd. Jammer dat het huisnummer van de desbetreffende buren niet gespecificeerd is![]()
Ik vermoed dat het de twee paar awei ES800M zijn die ik bij tinydeal heb besteld, dat is momenteel namelijk het enige pakketje wat ik nog open heb staan. Dat zou best vlot zijn overigens, 11 augustus besteld
O ik vind t niet erg te betalen hoor. Ik vind t pechquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:25 schreef funky_fart het volgende:
@ Kikoooooo
Dat is geen pech, maar gewoon zoals de wet voorschrijft. Die keren dat je niet hoefde te betalen kun je dan ook beter als geluk beschouwen..
Ik weet het, t klinkt flauw, maar pech is iets anders dan geen mazzel hebben
Op vakantie, dus zou niet weten wat er binnen is en wat niet. Wordt weer feest als ik thuis ben.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:35 schreef RobertNL het volgende:
Heb de bestellingen gewoon al binnen
Hoe dan? In die searchbox gooien?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:35 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Wisten jullie al dat je hier Chinese tracking nummers kan omzetten naar 3S-codes?
http://parcels-uk.tntpost.com/
Ja, met je postcode. Helaas moet hij dus al wel gekoppeld zijnquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:47 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Hoe dan? In die searchbox gooien?
Niet om het 1 of ander, maar is dit niet gewoon leden werving via dit forum?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:31 schreef Gerlofm het volgende:
Hoi mannen, ik ben samen met een paar vrienden een website www.compareimports.com begonnen (soort chinaprices.us maar dan mooier, vind ik)
Zouden jullie eens kritisch hiernaar willen kijken,dan zouden we dingen kunnen veranderen en hopelijk uiteindelijk ook later veel gebruikt worden.
Ik weet dat we nu weinig websites vergelijken maar daar zijn we mee bezig!
Dank alvast!
Heeft die versie überhaupt NFC? Ben eens de grotere shops langs zitten kijken en op 3 (mogelijk 4) na lijken ze geen over NFC te beschikken.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:33 schreef tokko1 het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat ik niet een telefoon met NFC en de andere 'vereiste' fancy features heb die google aanraad kan ik niet alle functies direct gebruiken.
hmm wat had je besteld?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:10 schreef Downstar het volgende:
Lightinthebox/miniinthebox heeft mijn bestelling niet verzonden,
zie wel dat de datum nu op 27ste augutus staat.. terwijl hij eerder gewoon op 2 dagen later dan besteldatum stond.. Zullen ze mijn order zeker later ook nog wel cancellen...
Ik heb 5 orders geplaatst, zijn er 4 verzonden waarvan een aantal ook later dan op de site aangegeven. Ik had gisteren ook nog een verzendingsnotificatie. Dus annuleren zullen ze je order denk ik niet, tenzij het product echt niet leverbaar is.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:10 schreef Downstar het volgende:
Lightinthebox/miniinthebox heeft mijn bestelling niet verzonden,
zie wel dat de datum nu op 27ste augutus staat.. terwijl hij eerder gewoon op 2 dagen later dan besteldatum stond.. Zullen ze mijn order zeker later ook nog wel cancellen...
De aanbieding van de Action (maxxer)quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:34 schreef Dirkos1987 het volgende:
Weet iemand waar ik een goede wifi extender/versterker kan kopen, uiteraard voor een mooie prijs?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |