Kinderfeestjes... Ik ben er nog niet echt aan toe denk ikquote:Op maandag 18 augustus 2014 09:42 schreef miss_sly het volgende:
Vanmorgen ook weer heel blij naar school, groep 2! Met uitnodigingen voor haar kinderfeestje aanstaande zaterdag. Ze had er echt zin in, ze had alle vriendjes en vriendinnetjes en de juf echt gemist.
Ik ben er ook niet aan toequote:Op maandag 18 augustus 2014 09:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kinderfeestjes... Ik ben er nog niet echt aan toe denk ik![]()
Ik had zaterdag wel een springkussen gehuurd. (Leuk bedrijf ook, ze hadden een kapotte stroomkabel erbij geleverd, die veroorzaakte kortsluiting met een onwijze steekvlam als gevolg. Ondanks dat ik de kabel meteen weggooide heb ik mn hand lelijk verbrand. ik moet er niet aan denken wat er had kunnen gebeuren....)
Het weer is echt dramatisch!quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet aan toeMaar ze wil echt, echt graag. Ik had gehoopt op mooi weer, bij ons verzamelen, speurtocht naar de natuurspeeltuin hier einde van de wijk en daar picknicken en spelen. Dat zit er helaas niet in, dus ik moet echt aan de bak
Nogal, heel vervelend.quote:
Oudhollandse spelletjes?quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nogal, heel vervelend.
Dus we zijn een programma aan het maken voor binnen. Ik geloof dat ik in ieder geval pannenkoeken ga bakken en dat we beginnen met cakejes versieren. Het is van 10-14 uur, dus we hebben er na heel veel tijd om uit te rusten
Ze wil dus beginnen met cakejes versieren. Ze wil ook spijkerpoepen. We hadden bedacht iets met opdrachtjes, net zoals bij het spel Knappe Koppen (op een been staan, een liedje zingen, achter je rug in je handen klappen, dat soort dingen. Opdrachten in ballonnen, die kapotgeprikt moeten worden. Zoiets?quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oudhollandse spelletjes?
Koekhappen, spijkerpoepen, ezeltje prik, sjoelen, blikken gooien... dat soort?
Nee, we zijn alweer een weekje terug. Vorige week nog met een uitstapje naar Abu Dhabi, en nu gewoon weer thuis, en hub weer op reis.quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Strenge lerares![]()
Zijn jullie nog in den lande?
quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:53 schreef miss_sly het volgende:
Was er niet een topic over kinderfeestjes? Ik heb dat proberen te vermijden, maar een keer moet je er toch aan, he?
Vrij spelen plus taart is al bijna een kinderfeestje toch?quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:07 schreef Claudia_x het volgende:
[..]!
Ik ben niet zo van een vast programma. Wij gaan met Ivans verjaardag waarschijnlijk één ding doen (een soort zoektocht) en verder gewoon vrij spelen.
Eigenlijk heb ik hier elk weekeinde al een kinderfeestje in huis.
Nou ja, ik wil iets te doen hebben, voor het geval vrij spelen niet lekker loopt, zeg maar. Ik ga niet kost wat kost dat programma afwerken als ze lekker spelen. Maar mocht dat niet lopen, dan wil ik ze wel bezighouden. Dus we gaan het zien.quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:07 schreef Claudia_x het volgende:
[..]!
Ik ben niet zo van een vast programma. Wij gaan met Ivans verjaardag waarschijnlijk één ding doen (een soort zoektocht) en verder gewoon vrij spelen.
Eigenlijk heb ik hier elk weekeinde al een kinderfeestje in huis.
Precies, datquote:Op maandag 18 augustus 2014 10:17 schreef livelink het volgende:
Als de kinderen het naar hun zin hebben is het een kinderfeestje, eigenlijk.
Zo lekker dan...quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kinderfeestjes... Ik ben er nog niet echt aan toe denk ik![]()
Ik had zaterdag wel een springkussen gehuurd. (Leuk bedrijf ook, ze hadden een kapotte stroomkabel erbij geleverd, die veroorzaakte kortsluiting met een onwijze steekvlam als gevolg. Ondanks dat ik de kabel meteen weggooide heb ik mn hand lelijk verbrand. ik moet er niet aan denken wat er had kunnen gebeuren....)
O, dat vind ik nou echt, echt leuk! Dat ga ik mijn dame voorleggen, want ze is niet zo van de foto's maken, maar het idee vind ik echt heel erg leuk!quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:44 schreef amaranta het volgende:
Wat heel leuk was (en is) een groepsfoto maken, en even snel afdrukken bij hema of kruidvat.
Een lijstje (ikea) laten versieren en aan het einde de foto mee geven.
Hebben wij ooit gedaan, en ik hoor van veel mamas dat de foto nog steeds bij de kinderen op de kamer staat.
Echt een leuk aandenken/herinnering.
Glitterplakletetters en figuren van de hema.quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
O, dat vind ik nou echt, echt leuk! Dat ga ik mijn dame voorleggen, want ze is niet zo van de foto's maken, maar het idee vind ik echt heel erg leuk!
Hoe heb je dat lijstje versierd? stickers, kralen, verf, stiften?
Dat is ook een goede, tot alle kindjes er zijn, toch?quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:45 schreef Moonah het volgende:
Als je in rust wil beginnen: leg kleurplaten met stiften/potloden klaar!
Of een grote bak lego of playmo!quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is ook een goede, tot alle kindjes er zijn, toch?
Ik heb er ook even een telefoontje aan gewijd.quote:
ook leuk om te beplakken zijn de spanen doosjes van Xenos.quote:
Wij gingen op mijn verjaardag (medio december) altijd naar buiten. Ik heb me voorgenomen om dat ook bij mijn kinderen te doen, die in november en januari jarig zijn. Eerst binnen verzamelen, dan naar buiten iets ondernemen en daarna knus samen eten.quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:39 schreef livelink het volgende:
Ik heb juist een keer voor mijn oudste die in januari jarig is een winterbarbecue georganiseerd. Dat was wel heel leuk. Een grote partytent met veel vuurkorven en dan een barbecue in de avond. Dat gaf wel een spannend sfeertje.
Bookmark. Ik zie handige tafeltjes-tips. Leuk voor mijn groep 4 meisje.quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:02 schreef poemojn het volgende:
Is dit wat je zoekt Claudia? http://www.onderwijsgek.nl/LEERLIJN_REKENEN.pdf
Heb jij al een groep 4 meisje?quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:40 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Bookmark. Ik zie handige tafeltjes-tips. Leuk voor mijn groep 4 meisje.
Het gaat gewoon bizar snelquote:Op maandag 18 augustus 2014 12:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Heb jij al een groep 4 meisje?
Ik dacht dat jouw oudste net zo oud was als mijn meisje. Hoe kom ik daar nou bij?
O, ze is maar liefst twee jaar ouder. Ja, gaat hard, he?quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:47 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Het gaat gewoon bizar snel![]()
Oudste 06-2007
Kleuter 04-2010
Ja, interessant! Dan kan ik eens peilen hoe dat op onze school zit. Ivan vindt rekenen heel leuk en het zou fijn zijn als hij door de aandacht voor rekenen school zelf leuker zou gaan vinden.quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:02 schreef poemojn het volgende:
Is dit wat je zoekt Claudia? http://www.onderwijsgek.nl/LEERLIJN_REKENEN.pdf
Vindt hij school echt niet leuk, of alleen niet nu zo na de vakantie?quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:15 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, interessant! Dan kan ik eens peilen hoe dat op onze school zit. Ivan vindt rekenen heel leuk en het zou fijn zijn als hij door de aandacht voor rekenen school zelf leuker zou gaan vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |