quote:
Op zondag 28 augustus 2005 22:39 schreef Githa het volgende:Ik zou wel een programmatje maken wat je die dag wil doen, ter plekken verzinnen werkt meestal niet
Ik weet natuurlijk niet waar Jasper van houd maar er zijn vele leuke doe dingen om zo'n dag mee te vullen
![]()
Thema's zijn vaak leuk en makkelijk
Programma's werkten hier juist nooit... Dan had mijn moeder vanalles bedacht, en waren we al uren met het eerste spel bezig, bedachten daarna zelf iets en dan vond ze het allang best...
Thema's zijn inderdaad perfect. Ik heb tot mijn 12e nog nooit een feestje buiten de deur gegeven, altijd lekker thuis met een thema. We hebben sprookjesfeesten, bakkersfeesten, waterfeesten (zeepbaan in de tuin, succes verzekerd!!!), mini-playbackshows en, toen we erg klein waren, werkte brood versieren altijd goed: mijn moeder liet het brood in de lengte snijden bij de bakker, kocht een hele hoop soorten hagelslag, jam, pasta, pindakaas en kokosbrood en wij mochten aan de slag moet het hele zooitje... Zelfde deden we altijd met cake (wel gewone plakjes) aan het begin van een feestje. Altijd leuk en er is zo een half uurtje voorbij...