Leuk!quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:11 schreef Samzz het volgende:
Myra, wil je mij in de OP zetten bij de meets? Ik kan niks garanderen, maar ik ga wel proberen te komen.
Waarom niet in de kuip, genoeg gras daarquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:17 schreef Royco1 het volgende:
Gaan we dan voor bij de Kuip picknicken?
Komen dan!quote:
goede vraagquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:17 schreef Royco1 het volgende:
kan ookquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waarom niet in de kuip, genoeg gras daar
Je moet het hoesje ook een beetje oprekken, dan past ie wel.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
![]()
![]()
Koop ik een nagelvijl, waar een hoesje bij zit want handig. Past de nagelvijl niet in het hoesje dat erbij geleverd is.![]()
Faalhazen...
Vooral niet bij de Kuip, denk ik.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:17 schreef Royco1 het volgende:
Net als vrouwenquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je moet het hoesje ook een beetje oprekken, dan past ie wel.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:18 schreef Samzz het volgende:
De toevoeging tbc is wel heel bedenkelijk.
Ik weet niet of ik kan, en het duurt gelukkig nog even dus ik kan nog nadenkenquote:
Misschien mogen we gebruik maken van de mooie grasmatten.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:17 schreef Royco1 het volgende:
Dat kan niet, het is hard plastic.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je moet het hoesje ook een beetje oprekken, dan past ie wel.
Wat betekent hetquote:
Terugsturen maarquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat kan niet, het is hard plastic.
Koop een Hêrome glasnagelvijl. De vijl onder de vijlen. Ik heb mijne al ruim vijf jaar.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat kan niet, het is hard plastic.
Je ziet het vaak bij slechte pauperseries zonder een eindequote:Op zondag 17 augustus 2014 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat betekent het. Behalve het obvious
.
Oh ja, goeie.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je ziet het vaak bij slechte pauperseries zonder een einde
to be confirmedquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat betekent het. Behalve het obvious
.
Het is een Herome.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Koop een Hêrome glasnagelvijl. De vijl onder de vijlen. Ik heb mijne al ruim vijf jaar.
wob?quote:
Het hoesje zat erbij.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bestel er dan ook het goede hoesje bij.
Of vijl deze op maat.
Mijne ook, maar er zat ook een hard hoesje bij zodat hij veilig mee kan in je tas. Alleen daar past hij dus niet in.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Mijne zit in een fluwelen hoesje.
aah, dat ken ik wel van overheden en zo.quote:
Want in dat fluwelen hoesje kan dat nietquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mijne ook, maar er zat ook een hard hoesje bij zodat hij veilig mee kan in je tas. Alleen daar past hij dus niet in.De vorige wel gewoon, maar die ben ik kwijt.
Ja, maar hard is wat anders dan sterk hè.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Want in dat fluwelen hoesje kan dat niet? Het is een glasvijl, krengen zijn zo hard als een vijl maar kan zijn
.
Hmm, ik vind dat plastic hoesje wel handig hoor. Heb het wel eerder gepresteerd om zo'n ding te slopen. En dat fluweel trekt zoveel stof aan, ziet er heel snel viezig uit denk ik.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Want in dat fluwelen hoesje kan dat niet? Het is een glasvijl, krengen zijn zo hard als een vijl maar kan zijn
.
Die van mij overleeft al vijf jaar in tassen, koffers en rondslingerend. Het is een vijl, geen porseleinen beeldje.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, maar hard is wat anders dan sterk hè.
Je moet 't ook zelf weten, natuurlijk.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hmm, ik vind dat plastic hoesje wel handig hoor. Heb het wel eerder gepresteerd om zo'n ding te slopen. En dat fluweel trekt zoveel stof aan, ziet er heel snel viezig uit denk ik.
Hm ken het ook wel van daarbuiten.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
aah, dat ken ik wel van overheden en zo.
Nouja, het punt was vooral dat het een hele grote faal is van Herome.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet 't ook zelf weten, natuurlijk.
Waar in R'dam?quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:29 schreef Myraela het volgende:
Gewoon allemaal komen, ik ga een lekkere picknick regelen.
Nice. Lang geleden dat ik gepicknickt heb. Hoop wel dat 't weer goed isquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:29 schreef Myraela het volgende:
Dat is het zeker, jaquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nouja, het punt was vooral dat het een hele grote faal is van Herome.
Ja.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:31 schreef Myraela het volgende:
Samzz, lust jij hummus? Met gegrilde groenten.
Oké dan kom ikquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:29 schreef Myraela het volgende:
Ik vond mijn gegrilde aubergine wel lekker.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:31 schreef Myraela het volgende:
Samzz, lust jij hummus? Met gegrilde groenten.
Ik heb net een nieuwe picknick rugzak gekocht, zo een met een groot koelvak en met elastiek om je deken onder vast te makenquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nice. Lang geleden dat ik gepicknickt heb. Hoop wel dat 't weer goed is.
gadverdammequote:Op zondag 17 augustus 2014 21:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kralingse plas. Zal binnenkort met twi wel eens gaan kijken wat het leukste plekje is.
Oeh, dat is wel een mooie omgeving ja, het leukste is eigenlijk met een bootje op het water.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kralingse plas. Zal binnenkort met twi wel eens gaan kijken wat het leukste plekje is.
Mijn oma heeft zo'n ouderwetse picknickmandquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb net een nieuwe picknick rugzak gekocht, zo een met een groot koelvak en met elastiek om je deken onder vast te maken
Precies. En ze leveren het bij elkaar in één verpakking.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is het zeker, ja. Het zijn geen vijlen van 50 cent.
Ja, die heeft mn moeder ook nog! Uit de jaren 50, met borden van nog echt porcelein en zoquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn oma heeft zo'n ouderwetse picknickmand. Met blokjesmotief aan de binnenkant
.
Ik heb een picknick mand. Zo eentje waar de borden, wijnglazen en bestek in vast zitten. En een kleedje en een koeltas. Alleen is het onwijs onhandig.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb net een nieuwe picknick rugzak gekocht, zo een met een groot koelvak en met elastiek om je deken onder vast te maken
Ja, dat heb ik een poosje terug daar gedaan. Was erg fijn.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oeh, dat is wel een mooie omgeving ja, het leukste is eigenlijk met een bootje op het water.
Jaquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, die heeft mn moeder ook nog! Uit de jaren 50, met borden van nog echt porcelein en zo
Dat gebeurt altijd op het water.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik een poosje terug daar gedaan. Was erg fijn.Verbranden als een malle, dat wel.
Daarom heb ik ook die rugtas gekochtquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb een picknick mand. Zo eentje waar de borden, wijnglazen en bestek in vast zitten. En een kleedje en een koeltas. Alleen is het onwijs onhandig.
Dat is wel ideaal.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook die rugtas gekochtZit eigenlijk alles in voor vier personen. Het bestek is netjes van metaal en echte glazen. Alleen de borden zijn kunstof. Het weegt allemaal heel weinig en er is ruim voldoende ruimte om groente, fruit, brood etc mee te nemen. En dan nog het koelvak.
Ideaal, had een vriendinnetje wie lid was van de zeilvereniging daar. Dus we gingen daar wel vaak zeilen, was erg leuk.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik een poosje terug daar gedaan. Was erg fijn.Verbranden als een malle, dat wel.
Ja, is zo mooiquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Waarin ze met elastiek vast zitten en zo. Zo tof.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is wel ideaal.Picknicken is tof.
Zolang je ook zoetigheid meeneemt kom ik wel. Desnoods op de motorquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is wel ideaal.Picknicken is tof.
Trustequote:Op zondag 17 augustus 2014 21:39 schreef Samzz het volgende:
Ik ga m'n bed opzoeken. Morgen weer vroeg dag en ik zit te gapen of het een lieve lust is.
Doei doei![]()
.
Welterusten!quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:39 schreef Samzz het volgende:
Ik ga m'n bed opzoeken. Morgen weer vroeg dag en ik zit te gapen of het een lieve lust is.
Doei doei![]()
.
weltrustequote:Op zondag 17 augustus 2014 21:39 schreef Samzz het volgende:
Doei doei![]()
.
Tuurlijk.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zolang je ook zoetigheid meeneemt kom ik wel. Desnoods op de motor
Slaaplekker!quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:39 schreef Samzz het volgende:
Doei doei![]()
.
Kleine vergoeding of zelf meenemen, ik vind het beide goedquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tuurlijk.Ik ga zelf bakken.
Twijfel alleen of ik ook het drinken meeneem, of dat iedereen dat zelf meeneemt. Mij maakt het niet uit, maar als wij het halen dan vraag ik gewoon een kleine vergoeding van iedereen.
Je moet imo sowieso een vergoeding vragen, voor 't etenquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tuurlijk.Ik ga zelf bakken.
Twijfel alleen of ik ook het drinken meeneem, of dat iedereen dat zelf meeneemt. Mij maakt het niet uit, maar als wij het halen dan vraag ik gewoon een kleine vergoeding van iedereen.
+1quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet imo sowieso een vergoeding vragen, voor 't eten.
Ligt er een beetje aan hoe groot de groep gaat worden. Voor een kleine groep is dat wel te overzien. Wij hebben dan niet de reiskosten die andere dan hebben. Maar dat zien we allemaal nog wel.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet imo sowieso een vergoeding vragen, voor 't eten.
En dan in alle slowchats gaan posten, en elk weekend voor een ander topic een meet organiseren. Dan hoef ik geen baan meer te zoeken.quote:
quote:
Het is een champagne en kaviaar picknick?quote:
Mits er 10p/week komtquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
En dan in alle slowchats gaan posten, en elk weekend voor een ander topic een meet organiseren. Dan hoef ik geen baan meer te zoeken.
Wacht maar, ik bel Alberto wel eventjes op. Die zal jullie oplichters wel eventjes ontmaskeren.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
En dan in alle slowchats gaan posten, en elk weekend voor een ander topic een meet organiseren. Dan hoef ik geen baan meer te zoeken.
Ja en Rob Geus he, want je moet maar afwachten hoe die keuken is....quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wacht maar, ik bel Alberto wel eventjes op. Die zal jullie oplichters wel eventjes ontmaskeren.
Ik neem mijn thermometer mee.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja en Rob Geus he, want je moet maar afwachten hoe die keuken is....
Hoezo, ga je d'r bed bekijken?quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik neem mijn thermometer mee.
En mijn UV lamp
quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:52 schreef Myraela het volgende:
Oh god, Rob komt mijn rubbertjes straks eventjes testen.
[ afbeelding ]
Ons rubbertje van de oven is al een tijdje afgescheurdquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:52 schreef Myraela het volgende:
Oh god, Rob komt mijn rubbertjes straks eventjes testen.
[ afbeelding ]
Te ruw geweest zeker.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:54 schreef twi het volgende:
[..]
Ons rubbertje van de oven is al een tijdje afgescheurd
goed idee wel. Ik moet eigenlijk mn dekens ook maar eens wassenquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het kleedje, en het bestek en dergelijke.
Je weet maar nooit met Twi he
Rubbertjes zijn niet onze specialiteitquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:54 schreef twi het volgende:
[..]
Ons rubbertje van de oven is al een tijdje afgescheurd
Klinkt alsof dat al een hele tijd geleden is.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
goed idee wel. Ik moet eigenlijk mn dekens ook maar eens wassen
Oke ik zal deze open deur maar even dicht doen /sluit deur.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:58 schreef Myraela het volgende:
Ik voel een vreetbui aankomen. Tijd om maar verstandig naar bed te gaan.
Ik gebruik ze eigenlijk nooitquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Klinkt alsof dat al een hele tijd geleden is.
to be confirmedquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:02 schreef aeque het volgende:
Wat betekent die tbc toevoeging in de OP bij de meets?
Lees een paar pagina's terugquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:02 schreef aeque het volgende:
Wat betekent die tbc toevoeging in de OP bij de meets?
Dit is makkelijker...quote:
True, en zoals ons aller Albinootje aangeeft, is het To Be Confirmedquote:
Ofwel misschien?quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
True, en zoals ons aller Albinootje aangeeft, is het To Be Confirmed
Blijkbaar jaquote:
Kralingse plas is toch ook goed te doen met het OV?quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Misschien mogen we gebruik maken van de mooie grasmatten.
Maar nee, ik twijfel wel nog welk park het makkelijkst te bereiken is. Park bij de Euromast is prima. Maar bij de Kralingse pas kunnen mensen gewoon parkeren.
Bijgekomen van een leuk weekend?quote:
Zo, daar hebben we onze hosselbaas, hoor. Moeders, verberg je dochters.quote:
Morgen pas denk ik. Maar dit was zeker een prima weekend!quote:
Eh, wie? Ik?quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zo, daar hebben we onze hosselbaas, hoor. Moeders, verberg je dochters.
Ha zeefje, hoe is het met jou?quote:
Dus het was eigenlijk gewoon een wraak actie?quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
HA. BOOJAH. Mug in actie vermoord. Al heb ik een eerdere actie gemist volgensmij, want het was wel een bloederig geval.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
HA. BOOJAH. Mug in actie vermoord. Al heb ik een eerdere actie gemist volgensmij, want het was wel een bloederig geval.
Alstuquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:33 schreef yats het volgende:
[..]
Morgen pas denk ik. Maar dit was zeker een prima weekend!
p.s fax thxs voor de TT!
Hoe kwam je er eigenlijk op?quote:
Mogguhquote:Op maandag 18 augustus 2014 04:58 schreef Royco1 het volgende:
Goedemorgen.
Uiteraard weer geen oog dichtgedaan vannacht dus gaat weer een lange dag worden.
Ik wil ook een fokster datenquote:Op maandag 18 augustus 2014 04:05 schreef Faxie het volgende:
Ik wil ook weer een Fokster datenWie durft?
Ik slaap al jaren slecht.quote:Op maandag 18 augustus 2014 05:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mogguh
Slaap je slecht tegenwoordig?
Klotequote:Op maandag 18 augustus 2014 05:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik slaap al jaren slecht.
En nu 2 weken vakantie gehad en dan is de omschakeling helemaal een ramp.
Time and place baby.quote:Op maandag 18 augustus 2014 04:05 schreef Faxie het volgende:
Ben jij zo eng dan, dat je daarvoor moet 'durven'?quote:Op maandag 18 augustus 2014 04:05 schreef Faxie het volgende:
Oeh, een onwetende. Snel, grijp je kans Faxie!quote:Op maandag 18 augustus 2014 08:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ben jij zo eng dan, dat je daarvoor moet 'durven'?
quote:Op maandag 18 augustus 2014 08:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oeh, een onwetende. Snel, grijp je kans Faxie!
Neehoor, Faxie is een hele degelijke en lieve jongen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 08:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Want het is algemeen bekend dat hij creepy is?
Maar wel een begrip als het aankomt op de wink wink nudge nudge posts.quote:Op maandag 18 augustus 2014 08:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neehoor, Faxie is een hele degelijke en lieve jongen.
Ja dat 'wanhopige' haal je er zo wel uit. Maar dat heeft weinig met durven te maken, dus ik dacht er is vast nog iets anders.quote:Op maandag 18 augustus 2014 08:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar wel een begrip als het aankomt op de wink wink nudge nudge posts.
Nope, just a shitload ofquote:Op maandag 18 augustus 2014 08:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja dat 'wanhopige' haal je er zo wel uit. Maar dat heeft weinig met durven te maken, dus ik dacht er is vast nog iets anders.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:36 schreef Samzz het volgende:
Mogguh. Heerlijk, de maandag beginnen met laag vliegen.
Is niet leukquote:
Ach, tis maandag en ik heb een kater. Samen ellendig zijn dan maar?quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is niet leuk.
Er is een meisje voor twee weken vakantiewerk, heel leuk, maar 't is net of ik alleen sta.
gangstah muziekquote:
Wat moet ik daar dan mee?quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
en vergeet niet het spelen met je smartphone
quote:
In een kring. En topics openen.quote:
Je leert het al!quote:
Is goed te doen hoor. 100 baantjes zonder rust, nu kijken of ik de 120 haalquote:
Ik doe geen vrouwen kwaad hoorquote:Op maandag 18 augustus 2014 10:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Waarom jij mij meppen
je zat toch alleen maar stil
Dm's sturen, hoe wil je anders communiceren met de dames? Met de mannen praten gaat nog wel, maar met vrouwen is eng hequote:Op maandag 18 augustus 2014 10:43 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Wat moet ik daar dan mee?
Nee stilzitten dat is het eckte werk.
[..]
oke danquote:Op maandag 18 augustus 2014 10:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
kewle film toffe soundtrack en meer zeg ik er niet overrrrr
Aha ja natuurlijk kan dat ook op mijn denkbeeldige zolderkamer?quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dm's sturen, hoe wil je anders communiceren met de dames? Met de mannen praten gaat nog wel, maar met vrouwen is eng he
Maar wat dan als ze iets terug zeggen?quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:02 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Aha ja natuurlijk kan dat ook op mijn denkbeeldige zolderkamer?
Nee maar serieus je kunt ook gewoon iemand aanspreken inplaats van de hele dag op je smartphone kijken
Nee man dat kan mijn autistenhartje niet aanquote:Op maandag 18 augustus 2014 11:02 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Nee maar serieus je kunt ook gewoon iemand aanspreken inplaats van de hele dag op je smartphone kijken
Geen idee zoveel ervaring heb ik niet.quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar wat dan als ze iets terug zeggen?
Gewoon ja knikken en het met ze eens zijn. Daar smelten ze van.quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:04 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Geen idee zoveel ervaring heb ik niet.
Zal het onthouden.quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gewoon ja knikken en het met ze eens zijn. Daar smelten ze van.
Nee, zegt me niets. Hoe gaat dat?quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je scheen een date te hebben
En je weet hoe dat gaat op FOK dates
Top!quote:
Nou meld je eens aan danquote:Op maandag 18 augustus 2014 10:57 schreef Brannagh het volgende:
Als Aeque naar zo'n meet gaat kom ik ook
Eerst date, dan relatie, breakup en dan het uitvechten in een topic.quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:11 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, zegt me niets. Hoe gaat dat?
[..]
Top!
Ow, en flinke spierpijn nu. Dat plafond slopen was leuk, maar ik voel het nu wel (inclusief voet waar ik vol in mee in een spijker stond)
Hm, die laatste twee sla ik liever over. Al is dat voor andere fokkers natuurlijk wel leuker om te lezen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Eerst date, dan relatie, breakup en dan het uitvechten in een topic.
Zo gaat dat.
Browniesquote:Op maandag 18 augustus 2014 11:12 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Moet dat? Ik kom gewoon. Neem mn brownies mee en heb nieuwe vrienden
sowieso leedvermaak is leuk vermaakquote:Op maandag 18 augustus 2014 11:16 schreef yats het volgende:
[..]
Hm, die laatste twee sla ik liever over. Al is dat voor andere fokkers natuurlijk wel leuker om te lezen.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:20 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Met witte chocola en frambozen
http://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R911306/frambozenbrownies
lekker dubbelzinnigquote:
quote:
Dan mis je de browniesquote:Op maandag 18 augustus 2014 11:23 schreef Giertje het volgende:
[..]ik geloof je maar van mij mag je zelf weten of je komt of niet want ik zal toch niet aanwezig zijn op de meet
quote:
Dat is juist het hele nut van een meet...quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:25 schreef Giertje het volgende:
[..]ik weet het maar het is zo ver plus ik ken de meeste niet echt goed
Kom je ook?quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is juist het hele nut van een meet...
Eerst proevenquote:Op maandag 18 augustus 2014 11:20 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Ik ken niemand behalve aeque en ik hou van Rotterdam, dus het is het reizen wel waard. Wellicht zijn er tegen die tijd van die kortingskaartjes van de appie ofzoquote:Op maandag 18 augustus 2014 11:25 schreef Giertje het volgende:
[..]ik weet het maar het is zo ver plus ik ken de meeste niet echt goed
weet ik wel maar ik sla toch over maybe een andere keerquote:Op maandag 18 augustus 2014 11:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is juist het hele nut van een meet...
Rotterdam is wel leuk jaquote:Op maandag 18 augustus 2014 11:26 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Ik ken niemand behalve aeque en ik hou van Rotterdam, dus het is het reizen wel waard. Wellicht zijn er tegen die tijd van die kortingskaartjes van de appie ofzo
Dat accent is briljant.quote:
Is Tiel dichter bij jou in de buurt?quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
weet ik wel maar ik sla toch over maybe een andere keer
De eerste datum kan ik niet, en de 2e, mocht die nodig zijn ivm het weer, zou heel misschien wel kunnen.quote:
appelpop ben ik waarschijnlijk wel aanwezig zoals ieder jaarquote:Op maandag 18 augustus 2014 11:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Is Tiel dichter bij jou in de buurt?
Week ervoor (12 en 13 sept) een Appelpop meet vanuit het 25+ topic.
[..]
De eerste datum kan ik niet, en de 2e, mocht die nodig zijn ivm het weer zou heel misschien wel kunnen.
en de baroeg zit ook in rotterdamquote:Op maandag 18 augustus 2014 11:29 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Dat accent is briljant.
De IJssalon
Bazar
Dunya Lokanta
Vapiano
Olympia
Het eten daar is echt omnomnom.
Leuk!quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
De eerste datum kan ik niet, en de 2e, mocht die nodig zijn ivm het weer, zou heel misschien wel kunnen.
Zolang ze niks jatten. Of is dat Amsterdam?quote:
Amsterdam is veel ergerquote:Op maandag 18 augustus 2014 11:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Leuk!
[..]
Zolang ze niks jatten. Of is dat Amsterdam?
Stad van alle nationaliteitenquote:
Ik vind de sfeer in rotterdam ook veel leuker dan in amsterdamquote:Op maandag 18 augustus 2014 11:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Stad van alle nationaliteiten
Rotterdam is leuk, is ook een stuk dichter in de buurt hier.
Heb je zo'n hekel aan fokkers?quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:20 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Rotterdam uberhaupt sfeer hadquote:Op maandag 18 augustus 2014 11:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
Ik vind de sfeer in rotterdam ook veel leuker dan in amsterdam
Meen je dat nou? Ik vind het precies andersom.quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
Dankzij de Euromast ligt de sfeer wat hoger.quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:36 schreef STING het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Rotterdam uberhaupt sfeer had
Ah, vandaar dat Utrecht ook zoveel sfeer heeft. Zal wel door de domtoren komen dan.quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dankzij de Euromast ligt de sfeer wat hoger.
Ik heb echt niks met amsterdamquote:Op maandag 18 augustus 2014 11:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Ik vind het precies andersom.
Utrecht vind ik ook een zeer leuke stad om te wezenquote:Op maandag 18 augustus 2014 11:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat Utrecht ook zoveel sfeer heeft. Zal wel door de domtoren komen dan.
Daar ben ik het niet mee eens. Ik heb eerlijk gezegd niet zoveel met Rotterdam. Maar dat kan misschien komen omdat ik gewoon een fan ben van oude binnensteden en Rotterdam dat (helaas) niet meer heeft.quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
qua gebouwen heeft rotterdam weinig sfeer dat kloptquote:Op maandag 18 augustus 2014 11:42 schreef yats het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Ik heb eerlijk gezegd niet zoveel met Rotterdam. Maar dat kan misschien komen omdat ik gewoon een fan ben van oude binnensteden en Rotterdam dat (helaas) niet meer heeft.
Utrechtquote:Op maandag 18 augustus 2014 11:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
Utrecht vind ik ook een zeer leuke stad om te wezen
Daar wen je aan. Al ben ik misschien wat bevooroordeeld doordat ik jaren in het centrum een van de meest toeristische steden van Nederland gewoond heb.quote:
jaaa vooral het uitgaan daar is geweldigquote:
Ligt aan de omstandigheden, maar dan mag een tikje op mijn billen welquote:Op maandag 18 augustus 2014 10:53 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik doe geen vrouwen kwaad hoor![]()
Behalve als ze dat willen
Ja heel engquote:Op maandag 18 augustus 2014 10:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dm's sturen, hoe wil je anders communiceren met de dames? Met de mannen praten gaat nog wel, maar met vrouwen is eng he
Ja want dan staat het vastquote:Op maandag 18 augustus 2014 11:12 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Moet dat? Ik kom gewoon. Neem mn brownies mee en heb nieuwe vrienden
Aeque, je hoort hetquote:Op maandag 18 augustus 2014 10:57 schreef Brannagh het volgende:
Als Aeque naar zo'n meet gaat kom ik ook
Jammer genoeg heeft die toren zijn naam niet mee...quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat Utrecht ook zoveel sfeer heeft. Zal wel door de domtoren komen dan.
Ik wilde dat ook al typen maar ik dacht, toch maar nietquote:Op maandag 18 augustus 2014 11:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ligt aan de omstandigheden, maar dan mag een tikje op mijn billen wel
quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ligt aan de omstandigheden, maar dan mag een tikje op mijn billen wel
Daar is een Fok!meet niet voorquote:Op maandag 18 augustus 2014 11:02 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Daar heb ik nog geen ervaring mee, maar ik vind het een mooie stad. Leuke terrasjes, winkeltjes, gezelligheid.quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
jaaa vooral het uitgaan daar is geweldig
Ja dat is wel erg des fok!s jaquote:Op maandag 18 augustus 2014 11:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Eerst date, dan relatie, breakup en dan het uitvechten in een topic.
Zo gaat dat.
Dat klinkt lekker jaquote:Op maandag 18 augustus 2014 11:20 schreef Brannagh het volgende:
[..]
oow je hebt daar zoveel leuke tentjesquote:Op maandag 18 augustus 2014 11:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar heb ik nog geen ervaring mee, maar ik vind het een mooie stad. Leuke terrasjes, winkeltjes, gezelligheid.Hopelijk kan ik mijn master daar doen, zou echt leuk zijn.
Nee, nee dat kan niet. Je hebt nog veel te leren.quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:02 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Leeeukquote:Op maandag 18 augustus 2014 11:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
oow je hebt daar zoveel leuke tentjes
en ook zaaltjes voor concertjes enzo
Elke stad heeft sfeer.... soms moet je ff zoeken en soms neem je het zelf meequote:Op maandag 18 augustus 2014 11:36 schreef STING het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Rotterdam uberhaupt sfeer had
Nou dom ende stom is die toren toch.... geen hersens en geen spraakvermogenquote:Op maandag 18 augustus 2014 11:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jammer genoeg heeft die toren zijn naam niet mee...
[..]
Ik wilde dat ook al typen maar ik dacht, toch maar niet
Een beetje van jezelf en een beetje van Rotterdam?quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Elke stad heeft sfeer.... soms moet je ff zoeken en soms neem je het zelf mee
Nou nee.....quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:55 schreef STING het volgende:
[..]
Een beetje van jezelf en een beetje van Rotterdam?
Dat er daar enorm veel gejat word meer nog dan in rotterdamquote:
waar is hier?quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
LeeeukHier hebben we een plek waar ook concerten zijn, maar dat zijn best matige bands.
True, truequote:Op maandag 18 augustus 2014 11:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nou dom ende stom is die toren toch.... geen hersens en geen spraakvermogen
Challenge accepted.quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Meer een uitdaging.... zie maar eens in die omstandigheden te komen
Oh FOK MEet mequote:Op maandag 18 augustus 2014 11:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Meer een uitdaging.... zie maar eens in die omstandigheden te komen
En dit.quote:
Heerlijk! Ik had toevallig nog wat over en daar ben ik nu blij om.quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
goed begin..... ik ga eens mijzelf naar de super slepen ....
Sleep ze!quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
goed begin..... ik ga eens mijzelf naar de super slepen ....
Mwah... geen idee.... ik laat mijn fiets in geen van die steden zonder slot staanquote:Op maandag 18 augustus 2014 11:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
Dat er daar enorm veel gejat word meer nog dan in rotterdam
maar goed almere spant de kroon
whehehe dat kan je in geen enkele stad doenquote:Op maandag 18 augustus 2014 11:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mwah... geen idee.... ik laat mijn fiets in geen van die steden zonder slot staan
In sommige steden kan dat best. Mijne is alleen ooit een keer door de gemeente 'gejat'.quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe dat kan je in geen enkele stad doen
Dat is niet waar..... in enschede heeft mijn fiets serieus eens 1 dag zo gestaan... sleutels er nog in and allquote:Op maandag 18 augustus 2014 12:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe dat kan je in geen enkele stad doen
Dat je het wegkrijgtquote:
Zwollywood.quote:
ja dat ja.... mooi slot gekniptquote:Op maandag 18 augustus 2014 12:01 schreef yats het volgende:
[..]
In sommige steden kan dat best. Mijne is alleen ooit een keer door de gemeente 'gejat'.
De bolletjes waren op en ik had nog geen zin om naar de supermarkt te gaan.quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat je het wegkrijgt![]()
Nasi is lekker maar alleen als avondeten.Doe mij maar een bruin bolletje aardbeienjam.
[..]
Zwollywood.
Bij mijne stonden niet eens borden. Dus waarom ze hem verwijderd hebben was me een raadsel. Ik kon hem voor 50 euro terug kopen, maar zoveel was hij lang niet meer waard.quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja dat ja.... mooi slot gekniptstoute gemeente.... Hadden ze mooi borden geplaatst maar net op een moment dat mijn fiets er al stond
Ik heb niet eens een fiets. En een motor slepen ze niet zo snel wegquote:Op maandag 18 augustus 2014 12:03 schreef yats het volgende:
[..]
Bij mijne stonden niet eens borden. Dus waarom ze hem verwijderd hebben was me een raadsel. Ik kon hem voor 50 euro terug kopen, maar zoveel was hij lang niet meer waard.
ik heb hier in apeldoorn 2 keer gehad dat mijn fiets is gejat en hij stond op slot en in het rekquote:Op maandag 18 augustus 2014 12:01 schreef yats het volgende:
[..]
In sommige steden kan dat best. Mijne is alleen ooit een keer door de gemeente 'gejat'.
Dan heb je vies veel geluk gehadquote:Op maandag 18 augustus 2014 12:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat is niet waar..... in enschede heeft mijn fiets serieus eens 1 dag zo gestaan... sleutels er nog in and all
aah dan heb je toch de hedon en de dokter als ik me niet vergisquote:Op maandag 18 augustus 2014 12:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat je het wegkrijgt![]()
Nasi is lekker maar alleen als avondeten.Doe mij maar een bruin bolletje aardbeienjam.
[..]
Zwollywood.
Ben niet zo van warm eten als ontbijt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:08 schreef artelligence het volgende:
Nasi goreng (nasi = rijst, nasi goreng = gebakken rijst) als ontbijt is lekker! Doet me denken aan Indonesië. Normaalste zaak van de wereld daar. Ook in Maleisië e.d.
Hedon bedoelde ik ja.quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:09 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb hier in apeldoorn 2 keer gehad dat mijn fiets is gejat en hij stond op slot en in het rek
[..]
Dan heb je vies veel geluk gehad
[..]
aah dan heb je toch de hedon en de dokter als ik me niet vergis
quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hedon bedoelde ik ja.De dokter kom ik eigenlijk nooit.
Ik normaal ook niet. Maar ik had gewoon echt geen zin om alleen voor brood nu naar de supermarkt te lopen (i know, de Albert Heijn is vlakbijquote:Op maandag 18 augustus 2014 12:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ben niet zo van warm eten als ontbijt.Hooguit een gebakken eitje maar dat zou ik nu ook niet wegkrijgen.
Goed ideequote:Op maandag 18 augustus 2014 09:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, tis maandag en ik heb een kater. Samen ellendig zijn dan maar?
Ja, hoor. Doet tot nu toe geen pijn. Icepacks helpen wel.quote:
Wat is er met je been dan?quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, hoor. Doet tot nu toe geen pijn. Icepacks helpen wel.
Oew okequote:
Ja, bij jou snap ik dat wel.quote:
Haha thanks.quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, bij jou snap ik dat wel.
Net even je blog gekeken, als ik van al die lekkere dingen restjes had, zou ik het ook niet erg vinden om dat als ontbijt te eten
Ik had niet moeten kijken, allemaal veel te lekker en heb trek nu haha
quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:42 schreef El_Thijs het volgende:
Nu we gezien hebben wat Myr maakt moeten we wel op de meet komen
Nee, twi was goed afgevallen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]twi heeft het maar getroffen.
Laat hem ook meeposten in de dieetclub dan.quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, twi was goed afgevallen.en toen leerde die mij kennen.
Verras onsquote:Op maandag 18 augustus 2014 12:45 schreef Myraela het volgende:
Ik ben al aan het bedenken wat ik allemaal voor de meet wil maken.
Hij is al weer goed bezig.quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Laat hem ook meeposten in de dieetclub dan.Komt het vanzelf goed.
Echte liefdequote:Op maandag 18 augustus 2014 12:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij is al weer goed bezig.Samen eraan gewerkt, nu gaan we het samen eraf werken.
Samen afwerkenquote:Op maandag 18 augustus 2014 12:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij is al weer goed bezig.Samen eraan gewerkt, nu gaan we het samen eraf werken.
watquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:03 schreef -Strawberry- het volgende:
R&P / Gekke shit wat je huidige vriendin/vriend wel eens doet
Wauw wat is deze.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Wauw wat is deze.
Maar 1 manier om erachter te komenquote:Op maandag 18 augustus 2014 08:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ben jij zo eng dan, dat je daarvoor moet 'durven'?
Sinds ik jou ken, ben ik ook aangekomen. Ik zie een patroon.quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, twi was goed afgevallen.en toen leerde die mij kennen.
Hij heeft met m'n ex. Ik mis haarquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Wauw wat is deze.
Ik ontken enige betrokkenheid.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sinds ik jou ken, ben ik ook aangekomen. Ik zie een patroon.
Had je ook met een borderliner?quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:37 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hij heeft met m'n ex. Ik mis haar
Misschien is het dan C_M haar schuld. Die ken ik even lang.quote:
Heb je een vriend?quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:44 schreef zeefje het volgende:
Ik ben ook dikker geworden sinds ik een vriend heb
quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:39 schreef Myraela het volgende:
Ze gooide eens de peper bus over mijn eitje, toen deed ze dat ook bij haar zelf
Peper is lekker.
Wanneer ze het niet met me eens is snijdt ze me open met haar nagels. Van die lange rode strepen op je armen.
Ze probeert je geil te maken, tijd voor goedmaak seks. Al trek ik ze liever over z'n rug.
Zeggen dat ze van je houdt, kom je daarna 5 minuten te laat thuis vertraging ontzettende emotionele boel. Ze liep zonder kas en telefoon weg janked en gillend over straat.
Je bent ook een lul als je te laat thuis komt nadat zij zegt dat ze van je houd. Je hoort eerder thuis te komen met een bos bloemen en chocolade.
Wanneer ze boos is gooit ze wel eens wat op de grond, een telefoon enzeau.
Indien boos op de telefoon geheel terecht. Ik smijt vooral mijn katten wel eens door het huis als ze irritant zijn.
Ze hielp een vriendin mee om een trap te zetten voor de vriend van mijn gf haar vriendin met texten:" i want you... Blabla" en daarna LUL je wil met mij vreemd eh? En toen stuurde ze alles door naar haar vriendin. Even later lag ze te janken want ze vond het zielig voor die knul.
Als hij na één goedkoop smsje al vreemd wilde gaan, dan is het erg vriendelijk van haar dat ze haar vriendin daarvan op de hoogte brengt. BFF's.
We stonden laatst in de supermarkt en ze wou wat en ik vond dat wat prijzig. Je bent ook AlTIJD hetzelfdd, ze gooide het terug in het schap en jankte de sinkel uit.
Ze wil iets uit de supermarkt, niet bij een juwelier. Doe niet zo moeilijk.
Tijdens onze anniversary zijn we bij de dierentuin geweest. Het was vrij druk. We liepen soms door groepjes heen. Plots ging mn vriendin ergens zitten en we hadden het over wat apen. Zij ging daar heen en ik ging een andere kant op. Plots kwam ze scheldend terug, you motherfucker je liet me in mn eentje praten ik stond voor lul, geen sex vanavond en ze stampvoete weg (midden in dierenpark)
1. Een romantische dagje naar de dierentuin?![]()
2. Watdefuck loop je een totaal andere kant op?
Mijn pa kreeg kanker en eerste wat ze zei, godver dat is niet goed voor onze relatie.
Het klinkt inderdaad alsof jullie eigenlijk aandacht in jullie relatie hadden moeten stoppen.
Ze hatsjoet/hatsjiet overal, bewust op kleding etc.
Weet je hoe smerig het is als je dat gewoon in de lucht doet?
Ze scheld mensen uit in de supermarkt.
Indien oudere of mensen met kinderwagen of jankende kinderen is dat volkomen terecht.
Ik gooide eens tuinkruiden over een dure salade die ik maakte voor haar. OMG what is this green shit?? En ze gooide het op de grond. I can never trust you again.
Wat is een dure salade? En verder vermoed ik dat je het over een potje gedroogde kruiden hebt. Iedereen weet dat verse kruiden veel lekkerder zijn.
Ze steelt producten uit boerderijen. Voedsel enzeau, wanneer ze daar over aangesprollken wordt is ze ontzettend giftig.
Ze moet wel stelen als jij alles in de supermarkt te duur vindt.
Ja zo ongeveerquote:
Volgens mij kun je dan beter opgelucht zijn dat je er vanaf bent.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:37 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hij heeft met m'n ex. Ik mis haar
Waar ken je 'm van?quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:46 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ja zo ongeveer
Waarschijnlijk weer van 2 weken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |