Leuk!quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:11 schreef Samzz het volgende:
Myra, wil je mij in de OP zetten bij de meets? Ik kan niks garanderen, maar ik ga wel proberen te komen.
Waarom niet in de kuip, genoeg gras daarquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:17 schreef Royco1 het volgende:
Gaan we dan voor bij de Kuip picknicken?
Komen dan!quote:
goede vraagquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:17 schreef Royco1 het volgende:
kan ookquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waarom niet in de kuip, genoeg gras daar
Je moet het hoesje ook een beetje oprekken, dan past ie wel.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
![]()
![]()
Koop ik een nagelvijl, waar een hoesje bij zit want handig. Past de nagelvijl niet in het hoesje dat erbij geleverd is.![]()
Faalhazen...
Vooral niet bij de Kuip, denk ik.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:17 schreef Royco1 het volgende:
Net als vrouwenquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je moet het hoesje ook een beetje oprekken, dan past ie wel.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:18 schreef Samzz het volgende:
De toevoeging tbc is wel heel bedenkelijk.
Ik weet niet of ik kan, en het duurt gelukkig nog even dus ik kan nog nadenkenquote:
Misschien mogen we gebruik maken van de mooie grasmatten.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:17 schreef Royco1 het volgende:
Dat kan niet, het is hard plastic.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je moet het hoesje ook een beetje oprekken, dan past ie wel.
Wat betekent hetquote:
Terugsturen maarquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat kan niet, het is hard plastic.
Koop een Hêrome glasnagelvijl. De vijl onder de vijlen. Ik heb mijne al ruim vijf jaar.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat kan niet, het is hard plastic.
Je ziet het vaak bij slechte pauperseries zonder een eindequote:Op zondag 17 augustus 2014 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat betekent het. Behalve het obvious
.
Oh ja, goeie.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je ziet het vaak bij slechte pauperseries zonder een einde
to be confirmedquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat betekent het. Behalve het obvious
.
Het is een Herome.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Koop een Hêrome glasnagelvijl. De vijl onder de vijlen. Ik heb mijne al ruim vijf jaar.
wob?quote:
Het hoesje zat erbij.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bestel er dan ook het goede hoesje bij.
Of vijl deze op maat.
Mijne ook, maar er zat ook een hard hoesje bij zodat hij veilig mee kan in je tas. Alleen daar past hij dus niet in.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Mijne zit in een fluwelen hoesje.
aah, dat ken ik wel van overheden en zo.quote:
Want in dat fluwelen hoesje kan dat nietquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mijne ook, maar er zat ook een hard hoesje bij zodat hij veilig mee kan in je tas. Alleen daar past hij dus niet in.De vorige wel gewoon, maar die ben ik kwijt.
Ja, maar hard is wat anders dan sterk hè.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Want in dat fluwelen hoesje kan dat niet? Het is een glasvijl, krengen zijn zo hard als een vijl maar kan zijn
.
Hmm, ik vind dat plastic hoesje wel handig hoor. Heb het wel eerder gepresteerd om zo'n ding te slopen. En dat fluweel trekt zoveel stof aan, ziet er heel snel viezig uit denk ik.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Want in dat fluwelen hoesje kan dat niet? Het is een glasvijl, krengen zijn zo hard als een vijl maar kan zijn
.
Die van mij overleeft al vijf jaar in tassen, koffers en rondslingerend. Het is een vijl, geen porseleinen beeldje.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, maar hard is wat anders dan sterk hè.
Je moet 't ook zelf weten, natuurlijk.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hmm, ik vind dat plastic hoesje wel handig hoor. Heb het wel eerder gepresteerd om zo'n ding te slopen. En dat fluweel trekt zoveel stof aan, ziet er heel snel viezig uit denk ik.
Hm ken het ook wel van daarbuiten.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
aah, dat ken ik wel van overheden en zo.
Nouja, het punt was vooral dat het een hele grote faal is van Herome.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet 't ook zelf weten, natuurlijk.
Waar in R'dam?quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:29 schreef Myraela het volgende:
Gewoon allemaal komen, ik ga een lekkere picknick regelen.
Nice. Lang geleden dat ik gepicknickt heb. Hoop wel dat 't weer goed isquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:29 schreef Myraela het volgende:
Dat is het zeker, jaquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nouja, het punt was vooral dat het een hele grote faal is van Herome.
Ja.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:31 schreef Myraela het volgende:
Samzz, lust jij hummus? Met gegrilde groenten.
Oké dan kom ikquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:29 schreef Myraela het volgende:
Ik vond mijn gegrilde aubergine wel lekker.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:31 schreef Myraela het volgende:
Samzz, lust jij hummus? Met gegrilde groenten.
Ik heb net een nieuwe picknick rugzak gekocht, zo een met een groot koelvak en met elastiek om je deken onder vast te makenquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nice. Lang geleden dat ik gepicknickt heb. Hoop wel dat 't weer goed is.
gadverdammequote:Op zondag 17 augustus 2014 21:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kralingse plas. Zal binnenkort met twi wel eens gaan kijken wat het leukste plekje is.
Oeh, dat is wel een mooie omgeving ja, het leukste is eigenlijk met een bootje op het water.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kralingse plas. Zal binnenkort met twi wel eens gaan kijken wat het leukste plekje is.
Mijn oma heeft zo'n ouderwetse picknickmandquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb net een nieuwe picknick rugzak gekocht, zo een met een groot koelvak en met elastiek om je deken onder vast te maken
Precies. En ze leveren het bij elkaar in één verpakking.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is het zeker, ja. Het zijn geen vijlen van 50 cent.
Ja, die heeft mn moeder ook nog! Uit de jaren 50, met borden van nog echt porcelein en zoquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn oma heeft zo'n ouderwetse picknickmand. Met blokjesmotief aan de binnenkant
.
Ik heb een picknick mand. Zo eentje waar de borden, wijnglazen en bestek in vast zitten. En een kleedje en een koeltas. Alleen is het onwijs onhandig.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb net een nieuwe picknick rugzak gekocht, zo een met een groot koelvak en met elastiek om je deken onder vast te maken
Ja, dat heb ik een poosje terug daar gedaan. Was erg fijn.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oeh, dat is wel een mooie omgeving ja, het leukste is eigenlijk met een bootje op het water.
Jaquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, die heeft mn moeder ook nog! Uit de jaren 50, met borden van nog echt porcelein en zo
Dat gebeurt altijd op het water.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik een poosje terug daar gedaan. Was erg fijn.Verbranden als een malle, dat wel.
Daarom heb ik ook die rugtas gekochtquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb een picknick mand. Zo eentje waar de borden, wijnglazen en bestek in vast zitten. En een kleedje en een koeltas. Alleen is het onwijs onhandig.
Dat is wel ideaal.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook die rugtas gekochtZit eigenlijk alles in voor vier personen. Het bestek is netjes van metaal en echte glazen. Alleen de borden zijn kunstof. Het weegt allemaal heel weinig en er is ruim voldoende ruimte om groente, fruit, brood etc mee te nemen. En dan nog het koelvak.
Ideaal, had een vriendinnetje wie lid was van de zeilvereniging daar. Dus we gingen daar wel vaak zeilen, was erg leuk.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik een poosje terug daar gedaan. Was erg fijn.Verbranden als een malle, dat wel.
Ja, is zo mooiquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Waarin ze met elastiek vast zitten en zo. Zo tof.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is wel ideaal.Picknicken is tof.
Zolang je ook zoetigheid meeneemt kom ik wel. Desnoods op de motorquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is wel ideaal.Picknicken is tof.
Trustequote:Op zondag 17 augustus 2014 21:39 schreef Samzz het volgende:
Ik ga m'n bed opzoeken. Morgen weer vroeg dag en ik zit te gapen of het een lieve lust is.
Doei doei![]()
.
Welterusten!quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:39 schreef Samzz het volgende:
Ik ga m'n bed opzoeken. Morgen weer vroeg dag en ik zit te gapen of het een lieve lust is.
Doei doei![]()
.
weltrustequote:Op zondag 17 augustus 2014 21:39 schreef Samzz het volgende:
Doei doei![]()
.
Tuurlijk.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zolang je ook zoetigheid meeneemt kom ik wel. Desnoods op de motor
Slaaplekker!quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:39 schreef Samzz het volgende:
Doei doei![]()
.
Kleine vergoeding of zelf meenemen, ik vind het beide goedquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tuurlijk.Ik ga zelf bakken.
Twijfel alleen of ik ook het drinken meeneem, of dat iedereen dat zelf meeneemt. Mij maakt het niet uit, maar als wij het halen dan vraag ik gewoon een kleine vergoeding van iedereen.
Je moet imo sowieso een vergoeding vragen, voor 't etenquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tuurlijk.Ik ga zelf bakken.
Twijfel alleen of ik ook het drinken meeneem, of dat iedereen dat zelf meeneemt. Mij maakt het niet uit, maar als wij het halen dan vraag ik gewoon een kleine vergoeding van iedereen.
+1quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet imo sowieso een vergoeding vragen, voor 't eten.
Ligt er een beetje aan hoe groot de groep gaat worden. Voor een kleine groep is dat wel te overzien. Wij hebben dan niet de reiskosten die andere dan hebben. Maar dat zien we allemaal nog wel.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet imo sowieso een vergoeding vragen, voor 't eten.
En dan in alle slowchats gaan posten, en elk weekend voor een ander topic een meet organiseren. Dan hoef ik geen baan meer te zoeken.quote:
quote:
Het is een champagne en kaviaar picknick?quote:
Mits er 10p/week komtquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
En dan in alle slowchats gaan posten, en elk weekend voor een ander topic een meet organiseren. Dan hoef ik geen baan meer te zoeken.
Wacht maar, ik bel Alberto wel eventjes op. Die zal jullie oplichters wel eventjes ontmaskeren.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
En dan in alle slowchats gaan posten, en elk weekend voor een ander topic een meet organiseren. Dan hoef ik geen baan meer te zoeken.
Ja en Rob Geus he, want je moet maar afwachten hoe die keuken is....quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wacht maar, ik bel Alberto wel eventjes op. Die zal jullie oplichters wel eventjes ontmaskeren.
Ik neem mijn thermometer mee.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja en Rob Geus he, want je moet maar afwachten hoe die keuken is....
Hoezo, ga je d'r bed bekijken?quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik neem mijn thermometer mee.
En mijn UV lamp
quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:52 schreef Myraela het volgende:
Oh god, Rob komt mijn rubbertjes straks eventjes testen.
[ afbeelding ]
Ons rubbertje van de oven is al een tijdje afgescheurdquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:52 schreef Myraela het volgende:
Oh god, Rob komt mijn rubbertjes straks eventjes testen.
[ afbeelding ]
Te ruw geweest zeker.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:54 schreef twi het volgende:
[..]
Ons rubbertje van de oven is al een tijdje afgescheurd
goed idee wel. Ik moet eigenlijk mn dekens ook maar eens wassenquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het kleedje, en het bestek en dergelijke.
Je weet maar nooit met Twi he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |