SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
Dan heeft Mario Been zijn sollicitatie geen indruk gemaakt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Schijnt dat Sherwood de nieuwe trainer wordt van Crystal Palace.
twitter:chelseafc twitterde op maandag 18-08-2014 om 20:00:16Chelsea team v Burnley: Courtois; Ivanovic, Cahill, Terry (c), Azpilicueta; Fabregas, Matic; Schurrle, Oscar, Hazard; Diego Costa. #CFC reageer retweet
Cech out.twitter:chelseafc twitterde op maandag 18-08-2014 om 20:00:41Subs v Burnley: Cech, Zouma, Filipe Luis, Mikel, Willian, Torres, Drogba. #CFC reageer retweet
Top? Niet ivm de Cech van pakweg 5/6 jaar terug.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:08 schreef Belgosome het volgende:
Cech matig? Niet overdrijven. Was nog steeds top
Man wat is het toch zonde dat zo'n keeper op de bank moet zitten.twitter:BBCSport twitterde op dinsdag 19-08-2014 om 10:54:58Jose Mourinho wants Petr Cech to stay at @chelseafc despite starting the season with Courtois http://t.co/vgSYeYBOC9 http://t.co/CJakkcdROw reageer retweet
En bij Courtois is dat niet zonde?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:02 schreef Dos37 het volgende:
Man wat is het toch zonde dat zo'n keeper op de bank moet zitten.twitter:BBCSport twitterde op dinsdag 19-08-2014 om 10:54:58Jose Mourinho wants Petr Cech to stay at @chelseafc despite starting the season with Courtois http://t.co/vgSYeYBOC9 http://t.co/CJakkcdROw reageer retweet
Ookquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En bij Courtois is dat niet zonde?
quote:Malk Mackay lost Crystal Palace job over racist, sexist, homophobic & anti-semitic SMS’s
The Daily Mail’s Matt Lawton has done some excellent work in uncovering the full story as to why Malky Mackay’s appointment at Crystal Palace dramatically imploded at the 11th hour.
Mackay had appeared a shoo-in to take over at Selhurst Park until Wednesday afternoon, at which point stories about a rift over backroom staff emerged.
That story quickly gave way to a much darker tale that placed Cardiff owner Vincent Tan at the centre of the action, along with a dossier of wrongdoing from Mackay’s time at the Bluebirds.
The Daily Mail have now got their hands on the detail of the dossier, and the accusations are incredible.
Mackay, along with Crystal Palace sporting director Iain Moody (former of Cardiff), are accused of writing racist, sexist, homophobic and anti-semitic text messages.
The text messages have now been sent to the FA in breach of rules against actions which may constitute ‘aggravated misconduct’ against the Beautiful Game.
prima aankoopquote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:11 schreef Iwanius het volgende:
Jongens... Manchester United & Louis van Gaal hebben hun eerste nieuwe verdediger binnen.
Marcos Rojo naar Manchester United.
Wat vinden we ervan?
twitter:CPFC twitterde op donderdag 21-08-2014 om 12:48:07Iain Moody has resigned from his role as Sporting Director at #cpfc http://t.co/9sG6peUsIZ reageer retweet
Het is dan wel geen social media, maar ik blijf me verbazen over mensen die van alles de wereld in slingeren en niet denken wat de gevolgen kunnen zijn.quote:
Heb Dummett, Cabella en Riviere nog niet zien spelen, maar op papier ziet dit team er voor PL begrippen redelijk armoedig uit. Zou me niet verbazen als die in de problemen gaan komen, al zijn teams als Burnley, WBA en Palace denk ik nog wel zwakker.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Krul; Janmaat, Williamson, Coloccini, Dummett; Anita, Colback; Gouffran, Sissoko, Cabella; Riviere.
Nog geen Siem.
Aston heeft niet echt bepaald veel betere namenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:50 schreef Grifte het volgende:
[..]
Heb Dummett, Cabella en Riviere nog niet zien spelen, maar op papier ziet dit team er voor PL begrippen redelijk armoedig uit. Zou me niet verbazen als die in de problemen gaan komen, al zijn teams als Burnley, WBA en Palace denk ik nog wel zwakker.
Cabella was wel aardig bezig tegen City qua acties. Riviere was niet overzichtelijk, schiet te hard en te snel, wacht niet snel af.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:50 schreef Grifte het volgende:
[..]
Heb Dummett, Cabella en Riviere nog niet zien spelen, maar op papier ziet dit team er voor PL begrippen redelijk armoedig uit. Zou me niet verbazen als die in de problemen gaan komen, al zijn teams als Burnley, WBA en Palace denk ik nog wel zwakker.
Zijn op het oog weinig kwijt geraakttwitter:NorwichCityFC twitterde op zaterdag 23-08-2014 om 12:15:02#NCFC team v @Official_ITFC: Ruddy; Martin (c), R Bennett, Turner, Whittaker; Tettey, Johnson; Lafferty, Hoolahan, Redmond; Grabban. reageer retweet
Cabella was bij Montpolier echt een baas.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:02 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Cabella was wel aardig bezig tegen City qua acties. Riviere was niet overzichtelijk, schiet te hard en te snel, wacht niet snel af.
Nope, doet het juist erg matig.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja! Doet het toch goed daar tot nu toe
Niet echt dacht ik, is die vorige week niet met de grond gelijk gemaakt?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja! Doet het toch goed daar tot nu toe
2-0 verliezen van city is echt met de grond gelijk gemaakt worden inderdaadquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Niet echt dacht ik, is die vorige week niet met de grond gelijk gemaakt?
Toch een belangrijke fout bij de goal van Silva.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
2-0 verliezen van city is echt met de grond gelijk gemaakt worden inderdaad
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Siem de Jong nog steeds geblesseerd?
Moet gewoon wennen aan het niveau. Zie genoeg goeie dingen vandaag. Opkomend blijft hij sowieso een sterke backquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toch een belangrijke fout bij de goal van Silva.
Maar verdedigend is hij (nog altijd) niet fantastisch.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet gewoon wennen aan het niveau. Zie genoeg goeie dingen vandaag. Opkomend blijft hij sowieso een sterke back
Waar Janmaat fout op fout stapelde.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
2-0 verliezen van city is echt met de grond gelijk gemaakt worden inderdaad
Hey, maar 2-0 verloren van City.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kun je wel stellen ja. Wat was die slecht zeg.
Oh ja, als je gewoon simpelweg scorebordjournalistiek toepast viel het wel mee inderdaad.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hey, maar 2-0 verloren van City.
Dus?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik schakel over naar de bundesliga
xDquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:21 schreef IsaacCuenca het volgende:
Siem de Jong nog steeds geblesseerd?
Zijn er nog boeiende wedstrijden daar dan?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Welke match?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Google, gebruik het.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn er nog boeiende wedstrijden daar dan?
dortmund - leverkussenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn er nog boeiende wedstrijden daar dan?
Ja, die is alleen pas om 18.30 haha.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:27 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dortmund - leverkussen
schijnt een kaskraker te zijn
Je bent zelf te vinden op Google.quote:
Topshowquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:27 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dortmund - leverkussen
schijnt een kaskraker te zijn
oh dan speelt arsenal tegen everton..quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, die is alleen pas om 18.30 haha.
Kijk nu hannover-Schalke
Ja, zat ook te twijfelen. Maar Dortmund gaat bij mij al jaar en dag voorquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:32 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
oh dan speelt arsenal tegen everton..
die kijk ik liever
Gewoon allebei tegelijkquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:32 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
oh dan speelt arsenal tegen everton..
die kijk ik liever
siemeke speelt goed hequote:
Eentje is voor de doellijntechnologiequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:36 schreef onlogisch het volgende:
Waarom heeft die scheidsrechter 2 horloge's om?
Lijkt de aRENa wel.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:36 schreef Gramulanion het volgende:
Villa supporters gaan massaal eerder weg.
Lijkt wel de Kuipquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:36 schreef Gramulanion het volgende:
Villa supporters gaan massaal eerder weg.
Had toch te maken met zo'n barvrouw die via een Griekse satelliet goedkoper uit kwam?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:38 schreef onlogisch het volgende:
Zo'n gekut dat ze maar 1 wedstrijdje uit mogen zenden
Streamquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou nee hoor. Ja wel in actie maar we gaan het niet zien.
Dat heeft niets met Sport1 te maken, domme plank.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:44 schreef onlogisch het volgende:
Sport 1 was beter. Toen kon je gewoon tussen 3 of 4 PL wedstrijden schakelen
Ligt niet aan FOX.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:44 schreef onlogisch het volgende:
Doe eens aardig tegen mijn vriend onlogisch.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat heeft niets met Sport1 te maken, domme plank.
juistem.. Verdiep je anders een keer in de materie.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:44 schreef onlogisch het volgende:
Dat weet ik. Dat neemt niet weg dat het ten tijden van Sport 1 beter was.quote:
Het is juist, niet juistem.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
juistem.. Verdiep je anders een keer in de materie.
in de ma-teer-iequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:46 schreef GGMM het volgende:
ote:
Op zaterdag 23 augustus 2014 15:44 schreef onlogisch het volgende:
Ja ze moesten achter al die joden aanrennen hè, dan leer je dat wel.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:50 schreef Gramulanion het volgende:
Schürrle is een Duitser dus hij loopt veel.
Wat een analyse.
Oké.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ze moesten achter al die joden aanrennen hè, dan leer je dat wel.
Nu al hatenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Chelsea zal vast niet zo aanvallend gaan spelen in de CL tegen de topteams.
Lekker verdedigertje op het middenveld dan.
Mwah, dat is wat overdreven. Bij de meeste clubs onder de middenmoot zijn zat lege plekken, aangezien de prijs/kwaliteitverhouding meestal wat zoek is, of de achterban is niet groot genoeg.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:03 schreef hafcfan het volgende:
Veel lege plekken. Zie je niet vaak in Engeland.
Ik heb het zelf nog nooit echt gezien, maar moet zeggen dat ik ook bijna nooit kijk na die clubs. Alleen nu voor Pellequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:05 schreef Grifte het volgende:
[..]
Mwah, dat is wat overdreven. Bij de meeste clubs onder de middenmoot zijn zat lege plekken, aangezien de prijs/kwaliteitverhouding meestal wat zoek is, of de achterban is niet groot genoeg.
Sunderland/Southampton/Aston Villa/Newcastle/Stoke etc hebben vaak wel wat ruimte over.
De Pel nog niet helemaal.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:10 schreef Eppie_NL het volgende:
Mooi om te zien dat Tadic publiekslieveling is.
Nog geen bal gehad zekerquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De Pel nog niet helemaal.
Genot dan als die dadelijk tegen bijvoorbeeld een sloper uit de League one moet spelen voor de bekerquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Haar zit zeker verkeerd en dus kan hij niet fijn op z'n gemakkie door 't veld hobbelen.
Haar zit gewoon geil.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Haar zit zeker verkeerd en dus kan hij niet fijn op z'n gemakkie door 't veld hobbelen.
twitter:samuelJayC twitterde op zaterdag 23-08-2014 om 16:26:07Fulham on course for 4 straight defeats. 1-0 down at Derby. #Magath #ffc reageer retweet
Ik gun het die Magath welquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:samuelJayC twitterde op zaterdag 23-08-2014 om 16:26:07Fulham on course for 4 straight defeats. 1-0 down at Derby. #Magath #ffc reageer retweet
Die gaan zo Portsmouth achternaquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Paar jaar terug nog EL finale.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die gaan zo Portsmouth achterna
dat mis ik ookquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:44 schreef onlogisch het volgende:
Toen er nog iets van beleid was .quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Paar jaar terug nog EL finale.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Toen er nog iets van beleid was .
Zit die Magath daar nog steeds ?
Staat in die hashtag toch? Dus dacht van welquote:
Heb niets met Fulham, altijd een grijze muis gevonden. Dus prima, zijn leukere clubs in L1 die voor hun in de plaats kunnen komen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat Stekelenburg daarvoor koos vorig jaarquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Staat in die hashtag toch? Dus dacht van wel
Heitinga en Emanuelson danquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat Stekelenburg daarvoor koos vorig jaar
Onder Jol kon het best, dacht gewoon te kunnen spelen daar.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat Stekelenburg daarvoor koos vorig jaar
Leedsquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die gaan zo Portsmouth achterna
Het netwerk van Jolquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heitinga en Emanuelson dan.
Manolevje.. Enoh..
Allemaal Raiola (Jol) afval .quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heitinga en Emanuelson dan.
Manolevje.. Enoh..
Het stadion is inderdaad het mooiste aan die club.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:31 schreef Grifte het volgende:
[..]
Heb niets met Fulham, altijd een grijze muis gevonden. Dus prima, zijn leukere clubs in L1 die voor hun in de plaats kunnen komen.
Al is het (deels gerenoveerde) stadion wel tof, hopelijk kom ik daar nog eens.
Magath gun je zoiets helemaal, wat een clown is dat.
Laten we wel wezen , Stekel speelde echt kut daarquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Onder Jol kon het best, dacht gewoon te kunnen spelen daar.
Magath is een mongool
Bij elke buitenlandse club tot nu toe.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Laten we wel wezen , Stekel speelde echt kut daar
Nottingham Forest..quote:
Gewoon een vreselijk overschatte keeper. Had één goed jaartje.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Laten we wel wezen , Stekel speelde echt kut daar
Gelukkig gaat die amper spelen bij Monacoquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij elke buitenlandse club tot nu toe.
Hebben toch gewoon 2x de CL in de kast staan zonder kampioen te zijn geworden ooit?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nottingham Forest..
Leeds was wel hard rond 2000 met Kewell, Viduka, Ferdinand , Bowyer , Harte etc
Nieuwe vd Sar in de jeugd nogquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon een vreselijk overschatte keeper. Had één goed jaartje.
1978 nog kampioenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hebben toch gewoon 2x de CL in de kast staan zonder kampioen te zijn geworden ooit?
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:31 schreef Grifte het volgende:
[..]
Heb niets met Fulham, altijd een grijze muis gevonden. Dus prima, zijn leukere clubs in L1 die voor hun in de plaats kunnen komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vermeer de nieuwe Menzoquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nieuwe vd Sar in de jeugd nog
Ooh kort geleden dusquote:
Geen compliment , een vergelijking met Menzo.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vermeer de nieuwe Menzo
[..]
Ooh kort geleden dus
Zoals wel meer traditieclubs. Ook van de clubs die nu de dienst uitmaken zullen er over 30 jaar wel een paar heel ver weggezakt zijn,.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Geen compliment , een vergelijking met Menzo.
Maar wel een grote traditieclub die afgezakt is .
Mwah nu die clubs zoveel geld hebben is het wel makkelijk om aan de top te blijven.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zoals wel meer traditieclubs. Ook van de clubs die nu de dienst uitmaken zullen er over 30 jaar wel een paar heel ver weggezakt zijn,.
Zijn wel weer op de weg terug, zie ze wel Top-6 halen dit seizoen. Hoe kan het ook anders, met een buitenlandse investeerder.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Geen compliment , een vergelijking met Menzo.
Maar wel een grote traditieclub die afgezakt is .
Chelsea en Man Sjitty als die eigenaartjes er genoeg van hebbenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zoals wel meer traditieclubs. Ook van de clubs die nu de dienst uitmaken zullen er over 30 jaar wel een paar heel ver weggezakt zijn,.
Milwal moet eens promoverenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:45 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zijn wel weer op de weg terug, zie ze wel Top-6 halen dit seizoen. Hoe kan het ook anders, met een buitenlandse investeerder.
Wel een mooi stadion en trouwe achterban, en qua historie horen ze gewoon in de PL. Al kan je dat van een pak meer clubs in de lagere divisies zeggen.
Leeds mag van mij ook wel terug .quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:45 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zijn wel weer op de weg terug, zie ze wel Top-6 halen dit seizoen. Hoe kan het ook anders, met een buitenlandse investeerder.
Wel een mooi stadion en trouwe achterban, en qua historie horen ze gewoon in de PL. Al kan je dat van een pak meer clubs in de lagere divisies zeggen.
Ik vind dat ding zo lelijk he. Dat gerenoveerde deel aan de Theems past totaal niet meer bij het oude.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:31 schreef Grifte het volgende:
[..]
Voetballandschap kan in 30 jaar erg veel veranderen hoor, kijk maar naar het verschil t.o.v. 30 jaar terug.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mwah nu die clubs zoveel geld hebben is het wel makkelijk om aan de top te blijven.
Of dood gaan en hun erfgenaam geen zin heeft in die onzinquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Chelsea en Man Sjitty als die eigenaartjes er genoeg van hebben
Toen had je die Arabieren ook niet. Als het nu 2 jaar minder gaat pompen ze er toch zo 200 mil in.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voetballandschap kan in 30 jaar erg veel veranderen hoor, kijk maar naar het verschil t.o.v. 30 jaar terug.
Heb je gelijk in, maar je zou er alleen al puur voor de hoofdtribune heen moeten gaan imo.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik vind dat ding zo lelijk he. Dat gerenoveerde deel aan de Theems past totaal niet meer bij het oude.
Architect heeft zijn eigen stijl erdoorheen gedrukt zonder rekening te houden met wat er staat. Zonde.
[ afbeelding ]
Lekker rellen.quote:
Ja dat kan dus over 30 jaar weer totaal anders zijn. Arabieren met minder macht of geen zin meer in voetbalclubs.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Toen had je die Arabieren ook niet. Als het nu 2 jaar minder gaat pompen ze er toch zo 200 mil in.
Leeds United, Nottingham Forest en Sheffield Wednesday die promoveren.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Leeds mag van mij ook wel terug .
Nog geen club geweest waar de Sjeik dat deed. Alleen in Rusland een, maar die pakte toch niet echt door qua aankopen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker rellen.
[..]
Ja dat kan dus over 30 jaar weer totaal anders zijn. Arabieren met minder macht of geen zin meer in voetbalclubs.
In 30 jaar kan veel gebeuren.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nog geen club geweest waar de Sjeik dat deed. Alleen in Rusland een, maar die pakte toch niet echt door qua aankopen.
Transfer sommen van 260 miljoen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In 30 jaar kan veel gebeuren.
Paar clubs uit die Championship mogen van mij nog diep zakken zoals Cardiff .quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:52 schreef Grifte het volgende:
[..]
Leeds United, Nottingham Forest en Sheffield Wednesday die promoveren.
Hull City, QPR en West Bromwich Albion die degraderen.
Dat zou prachtig zijn, al vind ik de Championship qua competitie eigenlijk wel toffer, en is het geen probleem als ze erin blijven. Lekker 7000 fans mee kunnen nemen naar een Blackburn Rovers, dat kan in de PL niet.
Dat gaat zeker gebeuren. 10 jaar terug kon je voor 21 miljoen een wereldtopper halen, nu haal je voor dat geld een bankzitter bij een Engelse subtopper.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Transfer sommen van 260 miljoen.
Die eigenaar daar moet echt opdonderen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Paar clubs uit die Championship mogen van mij nog diep zakken zoals Cardiff .
Clubkleuren en logo veranderen .quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die eigenaar daar moet echt opdonderen.
Alleen spelers kopen die een geboortedatum hebben waar een '8' in voorkomt
Dat soort mensen maken het voetbal kapotquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Clubkleuren en logo veranderen .
Inderdaad optyfen met die spleetoog
RIP Ado den Haagquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat soort mensen maken het voetbal kapot
Die hebben ook geen idee wat voor spelers ze kopenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Eigenaren sowieso. Newcastle heeft ook zo'n debiel die eigenlijk geen idee heeft waarom hij de club gekocht heeft.
Tim Krul?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Zijn ook Newcastlefans die niet naar het stadion komen tot dat figuur is opgerot.
Ga ik ook doen met Jan de Jonge.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Zijn ook Newcastlefans die niet naar het stadion komen tot dat figuur is opgerot.
Herácles Heràcles gaat degraderenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ga ik ook doen met Jan de Jonge.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Racist.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Clubkleuren en logo veranderen .
Inderdaad optyfen met die spleetoog
Herácles Héraclesquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Herácles Heràcles gaat degraderen
Heraclesselectie zit vol met wannabe,s zoals Fledurrusquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Bedankt Stijnquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gramulanion voegt weinig toe op FOK!
Roda 2.0quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heraclesselectie zit vol met wannabe,s zoals Fledurrus
Alle leuke spelertjes van paar jaar terug zijn helaas weg. Nu is het helemaal niks.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heraclesselectie zit vol met wannabe,s zoals Fledurrus
Ervaring is het devies.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Aan hem zal het niet gelegen hebben.
Ik boycot Exelsior uit. Dat zal ze leren.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Over een maand hoef je pas weer naar het stadion.
PEC kan nog verder gaan dan dat als iedereen fit blijftquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alle leuke spelertjes van paar jaar terug zijn helaas weg. Nu is het helemaal niks.
PEC heeft hun rol ingenomen als leuke middenmoter
wordt ook verliesquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik boycot Exelsior uit. Dat zal ze leren.
Iedereen boycot Excelsior uit.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik boycot Exelsior uit. Dat zal ze leren.
Wij waren toen wel beter dan Pec van nu. Heel veel 6-1 uitslagen enzo.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alle leuke spelertjes van paar jaar terug zijn helaas weg. Nu is het helemaal niks.
PEC heeft hun rol ingenomen als leuke middenmoter
Misschien paar seizoenen rond plek 8 strijden, maar die vallen ook vanzelf wel weer terug. Word geen club als Heerenveen of Groningen denk ik.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
PEC kan nog verder gaan dan dat als iedereen fit blijft
PEC is beter want meer prijzen gepakt en Europees voetbal.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wij waren toen wel beter dan Pec van nu. Heel veel 6-1 uitslagen enzo.
Geen groot achterland idd met Go Ahead , Twente , Heracles in hun omgevingquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien paar seizoenen rond plek 8 strijden, maar die vallen ook vanzelf wel weer terug. Word geen club als Heerenveen of Groningen denk ik.
Hun zijn nog geen 6e ge eindigt in een eredivisie die toen nog veel sterker was dan nu. En EL is ook alleen maar door de beker.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PEC is beter want meer prijzen gepakt en Europees voetbal.
Dat geldt meer als een keer met grote uitslagen winnen
nog steeds geen hattrick?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:08 schreef hafcfan het volgende:
Pelle mag wel eens wat gaan doen wil die niet nu al een miskoop worden genoemd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geeft ook niet, met een stabiele middenmoter zijn is ook niks mis.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Geen groot achterland idd met Go Ahead , Twente , Heracles in hun omgeving
Veel sterker valt ook wel mee, is maar een paar jaar terug.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hun zijn nog geen 6e ge eindigt in een eredivisie die toen nog veel sterker was dan nu. En EL is ook alleen maar door de beker.
Hopelijk speelt Alexis beter als van de week tegen Besiktasquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:09 schreef IsaacCuenca het volgende:
beter zit OZIL vanavond in de opstelling bij Arsenal
Zullen 'm wel nodig hebben vandaag, lastige pot.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:09 schreef IsaacCuenca het volgende:
beter zit OZIL vanavond in de opstelling bij Arsenal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |