abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143533697
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2014 22:45 schreef PIETR het volgende:

[..]

Maar wat nou als Feyenoord besluit niet te gaan?
Dan zegt UEFA 3-0 verlies. Gok ik.
pi_143533797
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 22:45 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dan zegt UEFA 3-0 verlies. Gok ik.
Dikke kans idd.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  zondag 17 augustus 2014 @ 22:51:50 #278
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_143533993
Waarom hebben we eigenlijk geen fatsoenlijk alternatief voor Boëtius? Tegelijkertijd op rechts drie opties (Schaken, Bilal en Kazim). :{
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_143534015
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2014 22:51 schreef TC03 het volgende:
Waarom hebben we eigenlijk geen alternatief voor Boëtius? Tegelijkertijd op rechts drie opties (Schaken, Bilal en Kazim). :{
Manu, speelt de laatste wedstrijden beter dan Boeitius
pi_143534156
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2014 22:51 schreef TC03 het volgende:
Waarom hebben we eigenlijk geen fatsoenlijk alternatief voor Boëtius? Tegelijkertijd op rechts drie opties (Schaken, Bilal en Kazim). :{
Volgens mij kan Basacikoglu ook op links spelen (zo spelen ze de afgelopen wedstrijden ook beiden afwisselend links en rechts, de gehele wedstrijd op wisselende posities dus) en Manu kan ook op links.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zondag 17 augustus 2014 @ 22:56:13 #281
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_143534228
Manu. :{
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_143534464
Gewoon Slabbekoorn linksbuiten.
Daarmee geef je een signaal af.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_143534919
Al die mensen die Ziyech een lafaard noemen :')

Sportief gezien zitten Feyenoord en Twente gewoon op hetzelfde niveau. Als je bij Twente de garantie krijgt dat je op de nummer 10 positie komt te spelen dan is de keuze gewoon snel gemaakt.
pi_143535184
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 23:10 schreef Breekfast het volgende:
Al die mensen die Ziyech een lafaard noemen :')

Sportief gezien zitten Feyenoord en Twente gewoon op hetzelfde niveau. Als je bij Twente de garantie krijgt dat je op de nummer 10 positie komt te spelen dan is de keus gewoon snel gemaakt.
Garanties horen niet in het topvoetbal thuis. Die zijn namelijk afhankelijk van hoe je speelt, de vorm van de dag en of je het talent waarmaakt.

Als Ziyech logisch nadenkt dan had hij ook kunnen beseffen dat hij bij Feyenoord op 10 terecht zou zijn gekomen en basisspeler zou zijn geweest.

Maar goed, het kan ook zijn dat hij voor Twente heeft gekozen omdat hij liever speelt in een team met meer technisch begaafde spelers en een team dat beter loopt en dit seizoen een grotere kans heeft op een hoge eindklassering dan Feyenoord.

Hoe dan ook, het mislukken van deze transfer kun je zowel onze technische staf verwijten als Ziyech zelf.

Maar goed, Feyenoord komt wel weer met een andere middenvelder op de proppen. :)
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_143535425
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 23:14 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Garanties horen niet in het topvoetbal thuis. Die zijn namelijk afhankelijk van hoe je speelt, de vorm van de dag en of je het talent waarmaakt.

Als Ziyech logisch nadenkt dan had hij ook kunnen beseffen dat hij bij Feyenoord op 10 terecht zou zijn gekomen en basisspeler zou zijn geweest.

Maar goed, het kan ook zijn dat hij voor Twente heeft gekozen omdat hij liever speelt in een team met meer technisch begaafde spelers en een team dat beter loopt en dit seizoen een grotere kans heeft op een hoge eindklassering dan Feyenoord.

Hoe dan ook, het mislukken van deze transfer kun je zowel onze technische staf verwijten als Ziyech zelf.

Maar goed, Feyenoord komt wel weer met een andere middenvelder op de proppen. :)
Je geeft nu zelf al aan dat Ziyech in een beter team terecht komt. En daarnaast kun je in ieder geval zeggen dat hij bij Twente meer kans heeft om meteen op zijn favoriete positie te spelen. Wat kun je Ziyech dan precies verwijten dat hij voor Twente kiest? :?
pi_143535631
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 23:18 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Je geeft nu zelf al aan dat Ziyech in een beter team terecht komt. En daarnaast kun je in ieder geval zeggen dat hij bij Twente meer kans heeft om meteen op zijn favoriete positie te spelen. Wat kun je Ziyech dan precies verwijten dat hij voor Twente kiest? :?
Dat hij niet het karakter toont om eventuele concurrentie aan te gaan bij Feyenoord maar makkelijk kiest voor "garanties".

Daarnaast heeft Twente, naar mijn mening, een beter team dan Feyenoord momenteel. Kan me voorstellen dat Ziyech die mening ook is toegedaan. Dat is een legitieme reden. Maar tevens een korte termijn visie. Want volgend seizoen en de seizoenen daarna kan dat weer helemaal andersom zijn.

Maar sowieso, concurrentie van Immers. :')
pi_143535897
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 23:22 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dat hij niet het karakter toont om eventuele concurrentie aan te gaan bij Feyenoord maar makkelijk kiest voor "garanties".

Daarnaast heeft Twente, naar mijn mening, een beter team dan Feyenoord momenteel. Kan me voorstellen dat Ziyech die mening ook is toegedaan. Dat is een legitieme reden. Maar tevens een korte termijn visie. Want volgend seizoen en de seizoenen daarna kan dat weer helemaal andersom zijn.

Maar sowieso, concurrentie van Immers. :')
Dus een speler toont karakter door voor een slechter team te kiezen met minder zekerheid op een basisplaats op je favoriete positie. Klinkt eerder als stompzinnig dan dat het iets met karakter te maken heeft.

Daarnaast is het idee dat Feyenoord het over 2 jaar zoveel beter zou doen dan Twente ook nergens op gebaseerd.
pi_143535944
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 23:28 schreef Breekfast het volgende:
slechter team
oh?
pi_143535974
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 23:28 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Dus een speler toont karakter door voor een slechter team te kiezen met minder zekerheid op een basisplaats op je favoriete positie. Klinkt eerder als stompzinnig dan dat het iets met karakter te maken heeft.
Zoveel minder is Feyenoord ook weer niet, en de concurrentie van Immers had hij met 2 vingers in z'n neus gewonnen.

Maar hij moet beseffen dat garanties niet bestaan in het topvoetbal.
pi_143536002
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 23:29 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

oh?
Woorden van Tomatenboer zelf. :)
pi_143536099
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 23:30 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Woorden van Tomatenboer zelf. :)
Klopt, ik vind de selectie van FC Twente momenteel beter dan die van Feyenoord momenteel.

Ook als je naar de basis kijkt dan zit er bij Twente veel meer voetballend en technisch vermogen in het team dan bij Feyenoord momenteel. Ook spelen er meer spelers met een goed spelinzicht bij Twente dan bij Feyenoord in de basis op dit moment.
pi_143536688
De transferperiode verloopt tot nu toe wat teleurstellend maar slechter als Mark Wotte zal Van Geel het niet doen.. ik probeer even positief te denken :')
pi_143536760
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 23:31 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Klopt, ik vind de selectie van FC Twente momenteel beter dan die van Feyenoord momenteel.

Ook als je naar de basis kijkt dan zit er bij Twente veel meer voetballend en technisch vermogen in het team dan bij Feyenoord momenteel. Ook spelen er meer spelers met een goed spelinzicht bij Twente dan bij Feyenoord in de basis op dit moment.
Mooi dat je daar eerlijk over bent.

Ik snap dat Feyenoord supporters teleurgesteld zijn, maar Ziyech kun je echt niks kwalijk nemen. Het is gewoon een logische keuze in sportief opzicht.

Daarnaast vind ik dat je als je zo graag een gewilde speler als Ziyech wil halen, wat een aanvallende middenvelder is, dat je ook bereidt meot zijn te zeggen dat Ziyech waarschijnlijk een voorkeur krijgt ten opzichte van Immers.

Een echte vervanger voor Clasie is Ziyech uberhaupt toch niet? Aangezien dat een verdedigende middenvelder is? Dan was een type als Mokotjo beter geweest.

Dus ik snap niet helemaal waarom Feyenoord zo op zoek is naar een aanvallend ingestelde middenvelder.
  zondag 17 augustus 2014 @ 23:51:37 #294
131800 Tarado
capô de fusca
pi_143537002
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 23:46 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Mooi dat je daar eerlijk over bent.

Ik snap dat Feyenoord supporters teleurgesteld zijn, maar Ziyech kun je echt niks kwalijk nemen. Het is gewoon een logische keuze in sportief opzicht.

Daarnaast vind ik dat je als je zo graag een gewilde speler als Ziyech wil halen, wat een aanvallende middenvelder is, dat je ook bereidt meot zijn te zeggen dat Ziyech waarschijnlijk een voorkeur krijgt ten opzichte van Immers.

Een echte vervanger voor Clasie is Ziyech uberhaupt toch niet? Aangezien dat een verdedigende middenvelder is? Dan was een type als Mokotjo beter geweest.

Dus ik snap niet helemaal waarom Feyenoord zo op zoek is naar een aanvallend ingestelde middenvelder.
Lijkt me toch niet dat Ziyech bang is dat hij de concurrentie met Immers niet aan zou durven, Feyenoord was gewoon te laat
  Moderator zondag 17 augustus 2014 @ 23:58:57 #295
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_143537307
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 23:51 schreef Tarado het volgende:

[..]

Lijkt me toch niet dat Ziyech bang is dat hij de concurrentie met Immers niet aan zou durven, Feyenoord was gewoon te laat
Te laat?
  maandag 18 augustus 2014 @ 00:06:19 #296
131800 Tarado
capô de fusca
pi_143537627
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2014 23:58 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Te laat?
Ja
pi_143537678
Hoop trouwens niet dat Clasie een transfer gaat forceren
pi_143537736
quote:
15s.gif Op maandag 18 augustus 2014 00:07 schreef Henrys het volgende:
Hoop trouwens niet dat Clasie een transfer gaat forceren
Het is momenteel dat Feyenoord op zich wel wil, maar Porto niet (althans, als ik de media moet geloven)
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_143537777
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 00:08 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Het is momenteel dat Feyenoord op zich wel wil, maar Porto niet (althans, als ik de media moet geloven)
Schijnt dat Porto 9 miljoen heeft geboden en Feyenoord 12 wil
pi_143537790
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 00:09 schreef Henrys het volgende:

[..]

Schijnt dat Porto 9 miljoen heeft geboden en Feyenoord 12 wil
nice.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')