Hm, FCUpdate zegt een knieblessure, dat heb ik helemaal niet meegekregen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dacht vrijdag te horen dat ie ook nog blessure had?
Ik ook niet, tot vrijdagquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:07 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hm, FCUpdate zegt een knieblessure, dat heb ik helemaal niet meegekregen.
Ik niet.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:09 schreef Henrys het volgende:
Zie trouwens wel liever Karsdorp dan Vormer op die plek
Gudelj heeft Porto afgewezen. Zal dan ook wel niet naar Feyenoord komen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:10 schreef Scrummie het volgende:
Ik zie Toornstra niet komen als Clasie niet vertrekt overigens.
Tenzij die ook op de plek van Immers gaat spelen. Aangezien we toch al aantal potjes met de punt naar achter spelen (Immers en Vilhena voor Clasie).
Oh, en indien Clasie wel vertrekt zie ik het liefste Gudelj.
We speelden vorig seizoen ook met de punt naar achter.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:10 schreef Scrummie het volgende:
Ik zie Toornstra niet komen als Clasie niet vertrekt overigens.
Tenzij die ook op de plek van Immers gaat spelen. Aangezien we toch al aantal potjes met de punt naar achter spelen (Immers en Vilhena voor Clasie).
Oh, en indien Clasie wel vertrekt zie ik het liefste Gudelj.
Vilhena die niet kan voetballen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:11 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee hoe goed die Karsdorp nou eigenlijk is.
Porto haalt werkelijk elk jong talent uit het buitenland.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:12 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Gudelj heeft Porto afgewezen. Zal dan ook wel niet naar Feyenoord komen.
Ruildeal Vormer + 50 procent transferopbrengst = 3 miljoon?quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:12 schreef Caland het volgende:
[..]
We speelden vorig seizoen ook met de punt naar achter.
En AZ vraagt volgens mij minimaal
7 miljoen voor Gudelj.
Ja nee misschien.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:15 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ruildeal Vormer + 50 procent transferopbrengst = 3 miljoon?
Spelers ruilen gaat echt niet zo makkelijk. De transfersom moet kloppen, allebei de teams moeten interesse hebben in de spelers die betrokken zijn, de spelers moeten interesse hebben in de teams waar ze naartoe gaan en de ze moeten een contract overeen komen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:15 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ruildeal Vormer + 50 procent transferopbrengst = 3 miljoon?
Ik denk dat dit dus perfect is.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Spelers ruilen gaat echt niet zo makkelijk. De transfersom moet kloppen, allebei de teams moeten interesse hebben in de spelers die betrokken zijn, de spelers moeten interesse hebben in de teams waar ze naartoe gaan en de ze moeten een contract overeen komen.
Kansloos in dat geval.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:12 schreef Caland het volgende:
[..]
We speelden vorig seizoen ook met de punt naar achter.
En AZ vraagt volgens mij minimaal
7 miljoen voor Gudelj.
De Zeeuwquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kansloos in dat geval.
Maarja. Word toch Brama of de Zeeuw.
AZ heeft hem ook voor 3 miljoen gekocht, zelfs als ze Vormer ervoor terugkrijgen zullen ze dat niet doen denk ikquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:21 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik denk dat dit dus perfect is.
Vormer speelt op de plaats van Gudelj en is van AZ niveau, Vormer komt weinig aan de bak bij Feyenoord en wilt weg.
Gudelj zou een stap hoger willen.
Ja, nu jij die namen net zo opnoemt, dacht ik bij mezelf wel zoiets van ; fuck ja, dat zou zo maar eens kunnenquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zie jij het niet gebeuren dan? De Zeeuw en Sigthorsson. Ik zie het van Geel doen.
Brama en de Zeeuw. Je hoorde het hier eerst.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zie jij het niet gebeuren dan? De Zeeuw en Sigthorsson. Ik zie het van Geel doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |