Oh, daar is een liedje van toch/quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel dus Top Vintage shoppen.
[..]
[..]
Jij hebt er veel te veel plezier in.

shoppen!!!!!!!quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat maakt tegenwoordig niet meer uit he.
Leve het internet

Ik heb wat dingen geleerd de afgelopen jarenquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jij hebt er veel te veel plezier in.

Betaal jijquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, daar is een liedje van toch/

Ik wil. Ik heb er twee, nu wil ik meeeerrrrrrquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, daar word ik niet zo wild van.

En hoeveel pagina's zijn er?quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil. Ik heb er twee, nu wil ik meeeerrrrrr. Ik heb al vijf jurken op m'n wishlist. En dat is van één pagina.

Misschien dat dit de drijfveer kan zijn om nu toch maar eens een CC aan te vragen.quote:

Oh daar belde ze me van de week voor op ja, heb maar ja gezegd.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Misschien dat dit de drijfveer kan zijn om nu toch maar eens een CC aan te vragen.

Denk dat het begin van het einde dan nabij isquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Misschien dat dit de drijfveer kan zijn om nu toch maar eens een CC aan te vragen.

That is a bit....shopaholicquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil. Ik heb er twee, nu wil ik meeeerrrrrr. Ik heb al vijf jurken op m'n wishlist. En dat is van één pagina.

12.quote:
Want dat is het magische kaartje waardoor ik opeens shitloads aan geld hebquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]

Addiction more like!quote:

Je hebt de jurken gezien, can you blame mequote:

Ja.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt de jurken gezien, can you blame me?

Dat lijkt in elk geval zo voor een aantal wekenquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
12.
[..]
Want dat is het magische kaartje waardoor ik opeens shitloads aan geld heb?

Exact.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
12.
[..]

Nope.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:33 schreef Evie het volgende:
we hebben toch het help Evie en Samzz aan jurkjesfonds? Is daar nog niet op gestort?

Oh dat valt nog wel mee danquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
12.
[..]

Neequote:
All make believe. Doe ik niet aan.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat lijkt in elk geval zo voor een aantal weken

Geen geld in ieder geval.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:33 schreef Evie het volgende:
[..]
we hebben toch het help Evie en Samzz aan jurkjesfonds? Is daar nog niet op gestort?

Giro 666 is leegquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:33 schreef Evie het volgende:
[..]

Daar trap ik niet in, Camiel. Daar trap ik niet inquote:

Je bent nu zeker des duivels?quote:

In dat geval moet je nog heel wat sparen danquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat zijn alleen de swingdresses.

De investering niet waar dus.quote:

Jaquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In dat geval moet je nog heel wat sparen dan

Jij verwacht dat hij nu meteen 1500 euro overmaakt?quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:36 schreef Evie het volgende:
[..]
Waarom niet?dan krijg je wel een foto

per jurkje post ik een foto hoorquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij verwacht dat hij nu meteen 1500 euro overmaakt?

Die rijke vent heb je nog wel nodig voor je kleding hobby dusquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja.
Nee, ik shop gewoon met mate. Komt goed. Ik kan dat.

Temptingquote:

Het valt allemaal reuze mee, hoorquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die rijke vent heb je nog wel nodig voor je kleding hobby dusHoe groot is je inloop kast nu?

quote:

Je praat er vaker over dan dat je daadwerklijk wat koopt?quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het valt allemaal reuze mee, hoor. Zoveel heb ik eigenlijk niet eens.

As do they all?quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je praat er vaker over dan dat je daadwerklijk wat koopt?

Gelukkig wel, anders zat ik denk ik in de schuldsanering. Helemaal als ik naar WT zou luisteren en een CC zou nemenquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je praat er vaker over dan dat je daadwerklijk wat koopt?

Schattigquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:44 schreef twi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze, voor jou of voor Samzz?

Geen idee, ik zie regelmatig wat nieuws hangen, maar er wordt nooit over gesproken.quote:
Hehe, snap ikquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig wel, anders zat ik denk ik in de schuldsanering. Helemaal als ik naar WT zou luisteren en een CC zou nemen.
Nee, zonder gekheid. Ik heb redelijk veel kleding, maar niet alles is duur spul, hoor.

Ja.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:45 schreef Samzz het volgende:
Is vragen of je whatsapp hebt het huidige equivalent van vragen naar een telefoonnummer?

Nee, dat zou het equivalent zijn naar het vragen of je een telefoon hebt.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:45 schreef Samzz het volgende:
Is vragen of je whatsapp hebt het huidige equivalent van vragen naar een telefoonnummer?

quote:
Wat is het?quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, dat zou het equivalent zijn naar het vragen of je een telefoon hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |