Dat is het geld dubbel en dwars waardquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Roomservice heb ik nog nooit gehad.
Wat dieren betreft, zeker. Sowieso, ik ben dol op die Bolle, hoe zwaar ie het bloed ook onder m'n nagels vandaan haalt, soms.quote:
Rijke vent zoeken, dan maarquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is het geld dubbel en dwars waard![]()
Zelfs voor het ontbijt
Lekker relaxed eten laten komen. zorgen dat er al een fles champagne klaar staat op de kamer.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Roomservice heb ik nog nooit gehad.
Dat maakt het wel leuker. Een beetje tegenstribbelen moet kunnen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat dieren betreft, zeker. Sowieso, ik ben dol op die Bolle, hoe zwaar ie het bloed ook onder m'n nagels vandaan haalt, soms.
Hoef je niet rijk voor te zijn, als je een beetje oplet waar en wanneer je boekt. Sommige hotels rekenen nauwelijks wat extra bij roomservice wanneer het restaurant gewoon geopend is.quote:
mooi kromgepraat iddquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tweede keus betekent dat er een ander op de eerste plaats staat. Dat is doorgaans niet het geval als je aangeeft weer op de markt te zijn.
Ik weet wat roomservice inhoudtquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lekker relaxed eten laten komen. zorgen dat er al een fles champagne klaar staat op de kamer.
Of zelfs het ontbijt op de kamer laten komen.
Het is niet een beetje tegenstribbelen. Als meneer geen zin heeft, dan rent ie zo de stal weer in. Of ik er nu op zit of nietquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat maakt het wel leuker. Een beetje tegenstribbelen moet kunnen.
Ik wilde alleen maar aangeven dat dat erg relaxed is om te doenquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet wat roomservice inhoudt.
[..]
Het is niet een beetje tegenstribbelen. Als meneer geen zin heeft, dan rent ie zo de stal weer in. Of ik er nu op zit of niet.
Hmm... Goede tip. Eigenlijk nooit over nagedacht. Ik word altijd misselijk wanneer ik de menukaarten op hotelkamers zie liggen. Achterlijke prijzen voor random broodjes.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoef je niet rijk voor te zijn, als je een beetje oplet waar en wanneer je boekt. Sommige hotels rekenen nauwelijks wat extra bij roomservice wanneer het restaurant gewoon geopend is.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet wat roomservice inhoudt.
[..]
Het is niet een beetje tegenstribbelen. Als meneer geen zin heeft, dan rent ie zo de stal weer in. Of ik er nu op zit of niet.
Ja, maar dat hoefde op zich niet omdat ik dat meteen geloofquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wilde alleen maar aangeven dat dat erg relaxed is om te doen
Dat is vaak wel het geval jaquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmm... Goede tip. Eigenlijk nooit over nagedacht. Ik word altijd misselijk wanneer ik de menukaarten op hotelkamers zie liggen. Achterlijke prijzen voor random broodjes.
sinds wanneer ben jij een dokter?quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo'n ontsteking doet meestal bij elke beweging heel erg veel pijn. Dus dan zou dit wat anders zijn
NU!quote:
Wanneer ik er weer eentje tegenkom, dan zal ik het je laten wetenquote:
Pfff, ik snap wel dat je paard weer terug zijn stal in loopt.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar dat hoefde op zich niet omdat ik dat meteen geloof.
OK!!quote:
Please doquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wanneer ik er weer eentje tegenkom, dan zal ik het je laten weten
Ja, het is ook zo vervelend lekker een buitenritje te makenquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Pfff, ik snap wel dat je paard weer terug zijn stal in loopt.
Shoppen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:25 schreef Samzz het volgende:
Somebody slap me. Ik heb zin om te shoppen.
Het is zondagavond mens.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:25 schreef Samzz het volgende:
Graag!quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:25 schreef Samzz het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |