Daar trap ik niet in, Camiel. Daar trap ik niet inquote:
Je bent nu zeker des duivels?quote:
In dat geval moet je nog heel wat sparen danquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat zijn alleen de swingdresses.
De investering niet waar dus.quote:
Jaquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In dat geval moet je nog heel wat sparen dan
Jij verwacht dat hij nu meteen 1500 euro overmaakt?quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:36 schreef Evie het volgende:
[..]
Waarom niet?dan krijg je wel een foto
per jurkje post ik een foto hoorquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij verwacht dat hij nu meteen 1500 euro overmaakt?
Die rijke vent heb je nog wel nodig voor je kleding hobby dusquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja.
Nee, ik shop gewoon met mate. Komt goed. Ik kan dat.
Temptingquote:
Het valt allemaal reuze mee, hoorquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die rijke vent heb je nog wel nodig voor je kleding hobby dusHoe groot is je inloop kast nu?
quote:
Je praat er vaker over dan dat je daadwerklijk wat koopt?quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het valt allemaal reuze mee, hoor. Zoveel heb ik eigenlijk niet eens.
As do they all?quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je praat er vaker over dan dat je daadwerklijk wat koopt?
Gelukkig wel, anders zat ik denk ik in de schuldsanering. Helemaal als ik naar WT zou luisteren en een CC zou nemenquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je praat er vaker over dan dat je daadwerklijk wat koopt?
Schattigquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:44 schreef twi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze, voor jou of voor Samzz?
Geen idee, ik zie regelmatig wat nieuws hangen, maar er wordt nooit over gesproken.quote:
Hehe, snap ikquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig wel, anders zat ik denk ik in de schuldsanering. Helemaal als ik naar WT zou luisteren en een CC zou nemen.
Nee, zonder gekheid. Ik heb redelijk veel kleding, maar niet alles is duur spul, hoor.
Ja.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:45 schreef Samzz het volgende:
Is vragen of je whatsapp hebt het huidige equivalent van vragen naar een telefoonnummer?
Nee, dat zou het equivalent zijn naar het vragen of je een telefoon hebt.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:45 schreef Samzz het volgende:
Is vragen of je whatsapp hebt het huidige equivalent van vragen naar een telefoonnummer?
quote:
Wat is het?quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, dat zou het equivalent zijn naar het vragen of je een telefoon hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |