Een beetje een open deur he.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:45 schreef Samzz het volgende:
Is vragen of je whatsapp hebt het huidige equivalent van vragen naar een telefoonnummer?
eeuh ja, een groot deel van de bevolking belt niet eens meerquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:45 schreef Samzz het volgende:
Is vragen of je whatsapp hebt het huidige equivalent van vragen naar een telefoonnummer?
Jaquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:45 schreef Samzz het volgende:
quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:45 schreef Samzz het volgende:
quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:45 schreef Samzz het volgende:
Ja, echt puur aids. Ik vind bellen veel leuker.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
eeuh ja, een groot deel van de bevolking belt niet eens meerdie willen alleen nog maar appen
Snotverpotjes, het is niet leuk meerquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:47 schreef Evie het volgende:
[..]overkwam mij ook onlangs,, damn this world is changing!
Gewoon bevestigen en je nummer niet geven toch.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:45 schreef Samzz het volgende:
Het gaat natuurlijk om de praktijk, want het werd me net gevraagd.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Theoretisch gezien heeft WT gelijk, maar in de praktijk ik.
Just go with the flowquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Snotverpotjes, het is niet leuk meer.
Ik bel ook liever, dan heb je veel beter contact, kan je tonaties horen, ipv die stomme smileys. En je kan het doen tijdens het rijdenquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, echt puur aids. Ik vind bellen veel leuker.
Wel een beetje afhankelijk van wie of waarom.
Eyy dushi, pass me je whatsapp.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:47 schreef Evie het volgende:
[..]overkwam mij ook onlangs,, damn this world is changing!
Plottwist als hij het zou vragen aan de telefoon of via SMS.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk om de praktijk, want het werd me net gevraagd.
Ik heb ook gewoon gezegd dat ik wel Whatsapp heb, maar dat ik niet zomaar mijn nummer aan random strangers ga gevenquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gewoon bevestigen en je nummer niet geven toch.
Hier wel een van de keiharde voordelen van Ping overigens.
WeChat is ook wel geinig.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gewoon bevestigen en je nummer niet geven toch.
Hier wel een van de keiharde voordelen van Ping overigens.
Dan ik dus he.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk om de praktijk, want het werd me net gevraagd.
De goede oude tijd dat je smachtend bij de telefoon stond te wachten of je voicemailbandje afluisterde om hem vol mooie nummertjes te hebben staan is voorbij..quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Snotverpotjes, het is niet leuk meer.
Romantiek is doodquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:49 schreef Evie het volgende:
[..]
De goede oude tijd dat je smachtend bij de telefoon stond te wachten of je voicemailbandje afluisterde om hem vol mooie nummertjes te hebben staan is voorbij..![]()
En ik hou zo van mooie stemmen.. zucht
Waar moet het heen met romantiek hedendaags?
De romantiek is down the drain.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:49 schreef Evie het volgende:
[..]
De goede oude tijd dat je smachtend bij de telefoon stond te wachten of je voicemailbandje afluisterde om hem vol mooie nummertjes te hebben staan is voorbij..![]()
En ik hou zo van mooie stemmen.. zucht
Waar moet het heen met romantiek hedendaags?
Is meer een check of je liegt of niet.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:45 schreef Samzz het volgende:
Leg eens uit?quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:50 schreef twi het volgende:
[..]
Is meer een check of je liegt of niet.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:50 schreef Evie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil een romantische manDaar geef ik al mn mannen voor op hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |