Dan zou je de tijdlijn wat dat betreft weer moeten bekijken.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:29 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Dus de Panamese autoriteiten geven de foto's al aan de familie ,terwijl de camera etc.. nog onderzocht moest gaan worden bij NFI in Rijswijk ?
Dat lijkt me heel goed mogelijk. Ik ga er niet van uit dat het NFI een dubieuze rol speelt. En wie weet wat voor gehakketak zich achter de schermen afspeelt tussen 'Nederland' en 'Panama'.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:05 schreef Marrije het volgende:
Misschien dat nfi meer tijd nodig had voor eea? Dat die resultaten later zouden komen?
MH370 wellichtquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:05 schreef Marrije het volgende:
Misschien dat nfi meer tijd nodig had voor eea? Dat die resultaten later zouden komen?
Zou het van het NFI om een soort contra-expertise gaan, of een second opinion (of hoe je dat in dit verband ook mag noemen)? Wellicht komen de resultaten en/of conclusies tussen Panama en NFI niet overeen en derhalve wordt door NFI nog niets gedeeld maar wordt er eerst nog verder onderzocht.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:14 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel goed mogelijk. Ik ga er niet van uit dat het NFI een dubieuze rol speelt. En wie weet wat voor gehakketak zich achter de schermen afspeelt tussen 'Nederland' en 'Panama'.
Dat vermoeden heb ik ook al een tijdje. Duurt namelijk wel erg langquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:01 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Zou het van het NFI om een soort contra-expertise gaan, of een second opinion (of hoe je dat in dit verband ook mag noemen)? Wellicht komen de resultaten en/of conclusies tussen Panama en NFI niet overeen en derhalve wordt door NFI nog niets gedeeld maar wordt er eerst nog verder onderzocht.
Heel lang jaquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:11 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Dat vermoeden heb ik ook al een tijdje. Duurt namelijk wel erg lang
Als je het pad volgt en de paddock oversteekt, kom je bij datzelfde beekje uit. Als je het beekje volgt kom je bij de boerderij van de familie Serracin. Ik weet niet hoe het beekje verder loopt maar bij de boerderij zijn L & K kennelijk niet gezien.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:37 schreef Spocke het volgende:
[..]
Maar waaaar gaat dat beekje heen?????
Dit was eigenlijk mn vraag Ik weet niet meer in welk topic dat bergbeekje werd besproken..... Iemand die dat nog weet??? Ik zou graag willen weten waar dat bergbeekje op uitkomt..... En of het mogelijk is dat ze door dat beekje te volgen uiteindelijk bij de rivier uitkomen, waar de korte broek van K. is gevonden..
wat ik begreep uit een artikel ging het om een dubbelcheck en aanvullend onderzoek.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:01 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Zou het van het NFI om een soort contra-expertise gaan, of een second opinion (of hoe je dat in dit verband ook mag noemen)? Wellicht komen de resultaten en/of conclusies tussen Panama en NFI niet overeen en derhalve wordt door NFI nog niets gedeeld maar wordt er eerst nog verder onderzocht.
en of dat dan aan stond.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:17 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Heel lang ja
ze kunnen de gsm's met forensic software zo uitlezen
en dan zien ze echt alles,ook met welke masten de
telefoons contact hebben gehad (+tijdstip)
Ook belangrijk om te weten is welk type fototoestel
ze hadden en of daar gps opzat.
Klinkt aannemelijk!quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:01 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Je bedoelt dat we allemaal maar gewoon net als jij een paar dagen geleden klakkeloos moeten aannemen dat Feliciano het gedaan heeft, waar jij zo goed als van overtuigd was? Dat lijkt je wel een goede manieren van 'leren denken'? Hou toch opquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:55 schreef mig72 het volgende:
De tijdlijn is al vastgesteld. Er kan nooit bewijs hiervoor komen maar het is veel waarschijnlijker dan niet. Leer denken op basis van waarschijnlijk vs mogelijk.
Anders kun je zo'n beetje iedere aanwijzing of vondst in twijfel trekken.
Ik word al deze nutteloze energie en insteek beu.
Uit die ene goede Telemetro video die alles laat zien van het Pianista pad, wordt er gesteld dat alle schuilhutten en boerderijen langs het pad onzichtbaar zijn, tenzij je weet waar je even van het pad af moet gaan. Ze staan er wel nooit verder dan een paar honderd meter vandaan.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:45 schreef Domnivoor het volgende:
Als je het pad volgt en de paddock oversteekt, kom je bij datzelfde beekje uit. Als je het beekje volgt kom je bij de boerderij van de familie Serracin. Ik weet niet hoe het beekje verder loopt maar bij de boerderij zijn L & K kennelijk niet gezien.
nee, das niet die ik zocht!!! maar toch bedanktquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:56 schreef vronie het volgende:
[..]
https://www.google.nl/#q=kris+en+lisanne+bergbeekje
dankje!!!!!quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als je het pad volgt en de paddock oversteekt, kom je bij datzelfde beekje uit. Als je het beekje volgt kom je bij de boerderij van de familie Serracin. Ik weet niet hoe het beekje verder loopt maar bij de boerderij zijn L & K kennelijk niet gezien.
Perico, zie je de boerderij van Serracin in die video?quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:44 schreef Perico het volgende:
[..]
Uit die ene goede Telemetro video die alles laat zien van het Pianista pad, wordt er gesteld dat alle schuilhutten en boerderijen langs het pad onzichtbaar zijn, tenzij je weet waar je even van het pad af moet gaan. Ze staan er wel nooit verder dan een paar honderd meter vandaan.
Nee dat bedoel ik niet. Ik bedoel dat we steeds dezelfde punten blijven doorbaggeren omdat men op basis van mogelijk niets wil uitsluiten. Dan zijn we terug bij af en kunnen er überhaupt geen conclusie s worden getrokken.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Je bedoelt dat we allemaal maar gewoon net als jij een paar dagen geleden klakkeloos moeten aannemen dat Feliciano het gedaan heeft, waar jij zo goed als van overtuigd was? Dat lijkt je wel een goede manieren van 'leren denken'? Hou toch op
Tja, wellicht hebben ze het wel achter de schermen al laten weten aan Panama en weet de familie dit ook en zoekt de advocaat de publiciteit om de druk op te voeren. Op wie dan ook.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:55 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Klinkt aannemelijk!Maar waarom heeft NFI dit nog niet gedeeld met Panameze autoriteiten en zoekt de advocaat van de familie van Kris de media op om dit te bewerkstelligen?
Maar je moet als forumbezoekers ook helemaal niet naar conclusies willen racen in dit soort zaken, wat mij betreft.quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:15 schreef mig72 het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik niet. Ik bedoel dat we steeds dezelfde punten blijven doorbaggeren omdat men op basis van mogelijk niets wil uitsluiten. Dan zijn we terug bij af en kunnen er überhaupt geen conclusie s worden getrokken.
Daarom moet je ook nooit zonder een tent mee op reis. Onverantwoordelijk gewoon als dit geen misdrijf was. Maar die grieten waren juist niet onverantwoordelijk.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:44 schreef Perico het volgende:
[..]
Uit die ene goede Telemetro video die alles laat zien van het Pianista pad, wordt er gesteld dat alle schuilhutten en boerderijen langs het pad onzichtbaar zijn, tenzij je weet waar je even van het pad af moet gaan. Ze staan er wel nooit verder dan een paar honderd meter vandaan.
Die ene oudere man die binnen 2,5 dag het hele pad tot Bocas del Toro liep, had ook de eerste dag al een prima schuilhut om te overnachten.
Na deze tweede bergbeek ben je in ieder geval snel in het gebied waar je de grote rivier een stuk of vijf keer kunt/gaat oversteken
Dus je wilt oneindig lang blijven bekvechten over dezelfde punten? Dat kan ook en ik vrees dat je je gelijk krijgt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar je moet als forumbezoekers ook helemaal niet naar conclusies willen racen in dit soort zaken, wat mij betreft.Hartstikke gevaarlijk.
Ik niet hoor, zie je mij oneindig lang blijven bekvechten (daar doe ik sowieso liever niet aan?) over dezelfde punten?quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:26 schreef mig72 het volgende:
[..]
Dus je wilt oneindig lang blijven bekvechten over dezelfde punten? Dat kan ook en ik vrees dat je je gelijk krijgt.
We schijnen wel progressie heel even te boeken alvorens wij dezelfde conversatie 3 of 4 topics herhalen. Maar goed, ik houd me verder gedeisd en wil nu ff kijken waar dit laatste ons naartoe leidt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik niet hoor, zie je mij oneindig lang blijven bekvechten (daar doe ik sowieso liever niet aan?) over dezelfde punten?Als er voor mij even geen interessante info is, post ik gewoon even niet en lees ik mee.
Wilde alleen even inhaken op het feit dat je nou al best vaak tegen anderen hebt gezegd dat we in cirkeltjes blijven praten. Gewoon vriendelijk bedoeld dit, maar als je dat vervelend vindt, scroll je er toch gewoon langs?Als mensen langer over één onderwerp willen praten dan dat jij dat wilt, so be it. Daar is het een forum voor.
misschien hebben de dames ook wel in zo'n schuilhut geslapen ?quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:44 schreef Perico het volgende:
[..]
Die ene oudere man die binnen 2,5 dag het hele pad tot Bocas del Toro liep, had ook de eerste dag al een prima schuilhut om te overnachten.
Na deze tweede bergbeek ben je in ieder geval snel in het gebied waar je de grote rivier een stuk of vijf keer kunt/gaat oversteken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |