Me en soms zijn we hier gemachtigd om naar je leeftijd te vragen dus bij deze ...quote:
*Pets*!! Annie M.G.quote:
Je leeft nog , maar dan nog kan het zn moeder zijn toch ?quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:53 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
*Pets*!! Annie M.G.
Cultuurbarbaar
En theemuts ook, beetje Annie naast Pu
t
i
n zetten
Da's lang geleden!quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:53 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
*Pets*!! Annie M.G.
Cultuurbarbaar
En theemuts ook, beetje Annie naast Pu
t
i
n zetten
Ja, maar ik heb een leven dus zit zelden op FOK! Had even niets te doen, en wilde eens kijken hoe het met jullie gaatquote:
Never!! Annie M.G. Schmidt was een kunstenares, een schrijfster, een lieverd, en een begenadigd menselijk mens.quote:maar dan nog kan het zn moeder zijn toch ?
Hallo KT, hoe gaat het met jou? Nog altijd supercynisch?quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Da's lang geleden!
Gelukkig nog steeds even ongeremd als altijd.
Ik noem het liever supernegatief....cynisch klinkt zo positief.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:57 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hallo KT, hoe gaat het met jou? Nog altijd supercynisch?
Ik dacht meer aan die TreeHut als userquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:56 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb een leven dus zit zelden op FOK! Had even niets te doen, en wilde eens kijken hoe het met jullie gaat
Gaat het goed met je Chufi??
[..]
Wel OK
Never!! Annie M.G. Schmidt was een kunstenares, een schrijfster, een lieverd, en een begenadigd menselijk mens.
Die kwalbak op die andere foto's mocht willen dat ie zo'n moeder had gehad in plaats van een Eucalypta.
Awww.... dankjewelquote:
Dan geloof je het toch niet?quote:
Dankjewel!quote:
Sorry, er is wat tussen gekomen waardoor ik er niet meer aan toe gekomen ben.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wanneer gaat jouw webpagina het doen?
Ik klik bijna elke dag, maar er blijft maar staan under construction.
Er zijn hier genoeg gasten die je willen helpenquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:30 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Awww.... dankjewel.
[..]
Dan geloof je het toch niet?.
[..]
Dankjewel!.
[..]
Sorry, er is wat tussen gekomen waardoor ik er niet meer aan toe gekomen ben.
Ik was al heel ambitieus begonnen, maar uiteindelijk staat er nu nog steeds die tijdelijke pagina. Ik baal er wel van, ik wil graag wat meer over mezelf erop zetten.
Ik moet zeggen dat er nog zoveel dingen liggen hier die ik moet doen. Maar door vermoeidheid (medicatie) en depressie komt het er maar niet van.
Wat jij wiltquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik noem het liever supernegatief....cynisch klinkt zo positief.
Owwwww, die ken ik niet hoor. Ik zie alleen wat die theemuts post, en da's soms een weinig ridicuul.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan die TreeHut als user
Leefquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:44 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wat jij wilt
[..]
Owwwww, die ken ik niet hoor. Ik zie alleen wat die theemuts post, en da's soms een weinig ridicuul.
Ik ben er weer vandoor, mijn leven roept
Oh, dat zou wel fijn zijnquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zijn hier genoeg gasten die je willen helpen
Alles in perspectief....je depressie overwinnen is natuurlijk wezenlijk belangrijker dan je website updaten.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:30 schreef AdoraBelle het volgende:
Sorry, er is wat tussen gekomen waardoor ik er niet meer aan toe gekomen ben.
Ik was al heel ambitieus begonnen, maar uiteindelijk staat er nu nog steeds die tijdelijke pagina. Ik baal er wel van, ik wil graag wat meer over mezelf erop zetten.
Ik moet zeggen dat er nog zoveel dingen liggen hier die ik moet doen. Maar door vermoeidheid (medicatie) en depressie komt het er maar niet van.
Ik voel hier al een bereidheidquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Alles in perspectief....je depressie overwinnen is natuurlijk wezenlijk belangrijker dan je website updaten.
mooie fotoquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die had ik ook al gezien ... Beetje te faggot ... ala Freddie Mercury ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |