Welkom in klaagbaakquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:09 schreef Ganymedez het volgende:
[..]
Hebben jullie niets anders in te brengen op dit forum
Rot op met je overdreven gaytaaltjequote:Op zondag 17 augustus 2014 18:14 schreef Ganymedez het volgende:
[..]
Kun je het niet aan dat ik fabulous ben?
quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:16 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Rot op met je overdreven gaytaaltjekutkloon
En ik ben flamboyant me. Out & Proud. Wat wil je doen dan?quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:17 schreef Hoplahopla het volgende:
Trots zijn op de flikker uithangen... Moet kunnen toch?
Ik hang liever de man uit, want dat ben ik nou eenmaal.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:19 schreef BozeHaas het volgende:
Ow dat komt door mijn anti virus, ook op het internet zitten homo's vol met virussen
Dus wat je wil zeggen is dat je kleding leuk vindt die zelfs de vetzakken nog niet willen dragen?quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:07 schreef Ganymedez het volgende:
Maar toen kwam ik een heel leuke polo tegen van D&G, hebben ze de kleur die ik wil niet in mijn maat. Allemaal van die XXL's waren nog over, bleh.
Vetzakken hebben mijn perfecte lijf niet. Duh!quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:20 schreef zovty het volgende:
[..]
Dus wat je wil zeggen is dat je kleding leuk vindt die zelfs de vetzakken nog niet willen dragen?
quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:21 schreef Ganymedez het volgende:
[..]
Vetzakken hebben mijn perfecte lijf niet. Duh!
Oh, dus omdat ik mezelf ben verdien ik het om in elkaar geslagen te worden???quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:20 schreef chroestjov het volgende:
Allemaal leuk en aardig dat flamboyante maar dan ook niet gaan huilen als je een keer in elkaar wordt geslagen wegens irritant gedrag, homoseksueel zijn is namelijk geen vrijbrief voor het vertonen van irritant gedrag.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:30 schreef MichaelScott het volgende:
Ik begin ineens begrip te krijgen voor potenrammers
Ts voelt zich aangesproken.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:22 schreef Ganymedez het volgende:
[..]
Oh, dus omdat ik mezelf ben verdien ik het om in elkaar geslagen te worden???
Heb jij er last van? NEE! Dan moet je maar gewoon uit m'n buurt blijven aso!
Het ergste is dat het dan altijd de schuld is van mensen die intolerant zijn tegenover homo's. Om de een of andere reden beseffen dat soort mensen niet dat het gewoon vervelend is om om te gaan met narcisten die altijd alle aandacht naar zichzelf toetrekken, of ze man of vrouw en hetero of homo zijn staat daar dan volledig los van.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:20 schreef chroestjov het volgende:
Allemaal leuk en aardig dat flamboyante maar dan ook niet gaan huilen als je een keer in elkaar wordt geslagen wegens irritant gedrag, homoseksueel zijn is namelijk geen vrijbrief voor het vertonen van irritant gedrag.
Mag wat mij betreft wel banbaar zijn.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:05 schreef KreKkeR het volgende:
TS doet het er volgens mij om. Beetje jammer.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:20 schreef Toto69 het volgende:
Het enige positieve aan dit topic is TS zijn HIV
Hehehehe.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:20 schreef Toto69 het volgende:
Het enige positieve aan dit topic is TS zijn HIV
TR gemacht voor het aankondigen van een TR.quote:
Tokkie.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:20 schreef chroestjov het volgende:
Homo's zijn het probleem niet.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:31 schreef Leafeon672 het volgende:
Hoe meer homo's op FOK!, hoe meer homohaters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |