ik weet het. Ik heb alle goede jeugdspelers opgehaald.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb nu wel vreemdelingen legioen omdat er in Nederland en Scandinavië weinig (haalbare) toppers zijn
Daar had ik ook last vanquote:Op maandag 18 augustus 2014 18:54 schreef 44rdbei het volgende:
iemand hier ervaring mee? zou leuk zijn om af en toe eens doelpunt te uploaden maar bij inloggen in youtube blijft hij dezelfde foutmelding geven:
[ afbeelding ]
Ja, idd. Moet ik ff diep nadenken.quote:
hij vraagt om een email adres.. dus ik heb mijn email adres uit gmail opgegeven welke gekoppeld is met youtube. dat werkt niet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:23 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ja, idd. Moet ik ff diep nadenken.
Het kwam er iig op neer dat je niet moet inloggen met je YT account maar met andere gegevens.
-edit-
Als je een emailadres hebt bij Gmail, probeer dat eens?
Als username je gmailadres invullen, en als password t password van je gmailaccount. Dat werkte bij mij.
Fm13 inderdaad.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:28 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
hij vraagt om een email adres.. dus ik heb mijn email adres uit gmail opgegeven welke gekoppeld is met youtube. dat werkt niet.
gebruikt jij FM 2013? daar vraagt hij volgens mij inderdaad om een username.
ik zie nu in youtube nog een ander mail adres staan:quote:
Probeer dat maar idd.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:33 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
ik zie nu in youtube nog een ander mail adres staan:
.....@pages.plusgoogle.com
misschien moet ik die straks eens proberen.
als ik het zo lees had RKC een penalty verdiendquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:01 schreef DeHovenier het volgende:
M'n AMC krijgt de bal van mn keep op de middellijn, maar hij wordt getackled door een spelern van RKC. Gaan die Waalwijkers protesteren omdat ze geen penalty toegewezen kregen![]()
Die kregen ze later ookquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:05 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
als ik het zo lees had RKC een penalty verdiend
terechtquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:14 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Die kregen ze later ook
1-1 eindstand
nou ik heb wel zo'n beetje alle opties geprobeerd.quote:
Dat is toch maar clubje uit de 3e divisie?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:55 schreef mvdk_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zit al sinds ~2012 in de Bündesligaquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:59 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Dat is toch maar clubje uit de 3e divisie?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:38 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
nou ik heb wel zo'n beetje alle opties geprobeerd.
lukt gewoon niet.
Anders ga ik gewoon camtasia downloaden.
Godver, net voordat ik hem wil aantrekken (transfervrij) gaat Málaga er met de buit vandoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |