Haal gewoon een paar spelers uit je tweede teamquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:22 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Transfer periode is sowieso dicht.
ik heb nog wel een aardige cv in de jeugd maar die durf ik nog niet op te stellen.quote:
centrale verwarming?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:23 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
ik heb nog wel een aardige cv in de jeugd maar die durf ik nog niet op te stellen.
Bazoer is verkocht.
Niet goed genoeg.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:23 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Haal gewoon een paar spelers uit je tweede team
quote:
Anders zet je even snel een VM op CV?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:27 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Niet goed genoeg.
Enige optie is Blind centraal zetten maar dat kan pas als Boilesen weer fit is.
Anders heb ik geen links back.
Hoe goed is Riedewald?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:25 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
wat een luxe.
Ik heb momenteel achterin wel een issue.
Ik heb centaal alleen Veltman en Denswil over.
Daarachter zit Viergever maar die maakt veel fouten en lijkt het niveau niet aan te kunnen
nu heb ik Riedewald doorgeschoven naar het eerste, ik hoop dat het stabiel blijft achterin tot het eind van de competitie.
Vollandquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat moment dat je aanvallers fapwaardig zijn
ik kan vanavond wel even een screentje maken.quote:
Oké. In 2013 zat hij er nog niet in dacht ik. Dijks was toen altijd wel degelijk als back.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:30 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
ik kan vanavond wel even een screentje maken.
Op moment is het middelmaat, maar heeft wel talent.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:28 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
ik snap hem nu ook![]()
Mij een beetje voor gek zetten.
De Jong maar die kan geen linie zakken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:28 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Anders zet je even snel een VM op CV?
Ik zal eens kijken vanavond. Als hij in mijn game zit moet ik hem hebben gespot.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:06 schreef donroyco het volgende:
Heeft iemand Martin Ødegaard al opgezocht?
VBL / 15 jarige Noor opgeroepen voor nationale elftal
-edit-
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |