quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:34 schreef DrNick het volgende:
Ik denk: "Laat ik eens een rondje rijden"
HOHO!quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:34 schreef Patroon het volgende:
@kaas: haha. Jij hebt geen voordeel gehad van hazen. Dus zo eerlijk als wat
Jazeker! Hij heeft al kudo's in ontvangst mogen nemen van mijquote:Op maandag 18 augustus 2014 18:55 schreef Gripper het volgende:
[..]
Mooi verhaal, maar heb je m wel op strava staan?
http://www.strava.com/activities/181928861quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:55 schreef Gripper het volgende:
[..]
Mooi verhaal, maar heb je m wel op strava staan?
Je hebt een hele km voor kaas kunnen hazen, en toen kon je hem niet meer bijhouden?quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
HOHO!
4-2 en ik hebben een hele kilometer met 'm mee gefietst. Ik blijf erbij dat dat hem tot de finish gedreven heeft![]()
[..]
Precies!quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:19 schreef cafca het volgende:
[..]
Je hebt een hele km voor kaas kunnen hazen, en toen kon je hem niet meer bijhouden?
Haha, ja. Ik hou er wel van.quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:34 schreef Patroon het volgende:
Eigenlijk zijn we best wel een leuk stel zo met zijn allen.
Dan koop je het daar?quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Haha, ja. Ik hou er wel van.
Lieve, lieve vriendjes. Ik heb een nieuwe bracket nodig. Ik heb nu de campa centaur 68/111 maar kan nergens een nieuwe vindenAlleen bij allerlei buitenlandse winkels
Ik kan niet wachten om een keer met anderen van hier te gaan rijden. Maar het gaat nog wel ff duren voordat ik op jullie niveau mee kan. En dan moet ik ook nog eens m`n benen gaan scheren, matchende bidons kopen, etc. etc.quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:34 schreef Patroon het volgende:
Eigenlijk zijn we best wel een leuk stel zo met zijn allen.
Iets voor jou?quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Haha, ja. Ik hou er wel van.
Lieve, lieve vriendjes. Ik heb een nieuwe bracket nodig. Ik heb nu de campa centaur 68/111 maar kan nergens een nieuwe vindenAlleen bij allerlei buitenlandse winkels
Is roeien he? Of bedoel je naar damesbillen kijken? Heb het net gechecked, m'n zus doet niet mee dus zou 't wel kunnen doenquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:07 schreef Patroon het volgende:
[..]
Iets voor jou?
https://www.facebook.com/groups/126580690761715/?fref=nf
Deze heb ik: http://www.led247.nl/led2(...)slamp-hoofdlamp.htmlquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:07 schreef LethalP het volgende:
Fok!-coureurs,
Iemand nog suggesties voor een betaalbare voorlamp voor de racefiets.
(Enkel gebruik op wegen en dus niet voor in het bos)
Budget max. ¤ 100, liefst minder
Eisen zijn:
- Voldoende zicht bij onverlichte paden
- Voldoende accuduur voor +/- 4 uur rijden
- Te monteren op helm
Alvast bedankt!
Dit is wel een mooi crankstel voor je. Ook nog in Nederland ook.quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Daar is iets mis aan. Die pedalen+groep+wielen+frame kan niet voor die prijs. Of alles is afgeragd, of fake, of gejat.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:10 schreef Gripper het volgende:
[..]
Dit is wel een mooi crankstel voor je. Ook nog in Nederland ook.
http://link.marktplaats.nl/838051750
Niet als daarachter weer een groep zit die nog groter is. Btw, er kunnen meerdere pelotons zijn.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:19 schreef gerwinner het volgende:
Als de kopgroep groter is dan de achtervolgers, dan is de kopgroep toch het peloton?
Is het dan nog de kopgroep of de mongolenwaaier?quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:19 schreef gerwinner het volgende:
Als de kopgroep groter is dan de achtervolgers, dan is de kopgroep toch het peloton?
Naja, of de achtervolgers/'peloton' is de mongolenwaaier.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Is het dan nog de kopgroep of de mongolenwaaier?
Grupetto als het bergop gaat, maar dan zijn het niet echt achtervolgers meer, want ze zijn niet van plan om dichterbij te komen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:23 schreef gerwinner het volgende:
[..]
Naja, of de achtervolgers/'peloton' is de mongolenwaaier.
Ik zou me over dat soort dingen vooral niet te druk maken.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:30 schreef gerwinner het volgende:
Had twee lekke banden, tegelijk. Begon weer aan te sluiten en had al bedacht om niet bij de kopgroep aan te sluiten. We waren met 13renners van start gegaan en er waren 2 al gedubbeld, dus dan blijven er 10 in koers, dacht ik. Vervolgens sloot ik aan bij 6 mannen, want dat was de grootste groep. Begonnen er achteraf mensen van de achtervolging te zeuren dat ik bij het peloton had moeten aansluiten.
Vely good China quality.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:25 schreef kanovinnie het volgende:
Die zipp's zien er wel nep uit tov de andere zipp's die ik via google vind.
Als je bij de tweede P kijkt zie je het aan de balk waar speed weaponary staat.
yes si si mucho bienos kwalieteitos! Ies van auwe dakdekker gebent! Alteid binnen geweest ien garaag!quote:
Ja ik vroeg m er ook al naar voor de start. Ik zag die naven wel, dus dacht al dat ze nep waren. Maar zelfs dat stickertje met "handkar in Holland" zat er op, aan alle details was gedacht. Bij ffwd hadden ze nog nooit zulke goeie namaak gezien zeiden ze.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:35 schreef kaasplankje het volgende:
Die jongen in de kopgroep vd 24h met die gesoigneerde ingevette en gespierde benen (elite zonder contract) had ook 80mm FFWD full carbon clincher wielen. Er zaten novatec naven in. Ik zei tegen 'm onderweg zijn die wielen wel echte FFWDs? Toen zei hij dat hij ze wel als zodanig 2e hands gekocht had, maar toen hij ze wilde laten servicen bij FFWD trokken ze daar de wenkbrauwen op, want FFWD maakt heul geen full carbon clinchers.
Waar zou je het aan moeten zien? Ik weet niet hoe die novatec's er uit zien en als het er verder goed uitziet zou ik er ook intrappen denk ik (als ik niet zou weten dat er namaak's zijn). Zou er waarschijnlijk niet bij stilstaan.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:42 schreef Yankee het volgende:
Voordat je zoiets aanschaft controleer je dat toch even
Dat waardeer ik hoor! En opzich vind ik 'm (afgezien van de zipp's) nog best mooi. Lekker schreeuwerig, maar niet te.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:43 schreef Gripper het volgende:
Maare kano, ik zocht eigenlijk alleen maar een nieuw crankstel voor je, vond ik er zomaar een met een fiets er aan vast! Kan je de dracat een keer op het pontje overboord gooien
Bijvoorbeeld door op de site van ffwd te kijkenquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waar zou je het aan moeten zien? Ik weet niet hoe die novatec's er uit zien en als het er verder goed uitziet zou ik er ook intrappen denk ik (als ik niet zou weten dat er namaak's zijn). Zou er waarschijnlijk niet bij stilstaan.
Ja als je weinig verstand van zaken hebt kan je zo ergens denken een topdeal te scoren wat niet het geval is. Die wielen zullen misschien best redelijk zijn maar hebben toch een andere waarde dan jij wellicht verondersteld.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:45 schreef Yankee het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld door op de site van ffwd te kijken
quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:48 schreef Oksel het volgende:
FFWD moet efkes goed op Ali kijken wat voor moois ze daar maken, kunnen ze qua uiterlijk echt nog wat van leren, haha. Toffe wielen man.
Dus omdat 't nep is kan het qua uiterlijk niet mooi zijn? Kaaskaaskaas, doe's niet zo kortzichtig man. Dat je zegt dat het kutkwaliteit is, en nep dus lame is, okay.. maar qua looks zijn het gewoon toffe wielen.quote:
Je zit in het verkeerde topic schatquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:57 schreef GGMM het volgende:
Ben met een aantal vrienden een voetbaltoernooi aan het organiseren, maar twijfel nog over de bal.
http://intertoys-media-nl(...)s/Article/730122.jpg
Vind deze oprecht mooi qua looks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |