Is meer de jetlag, had 8 uur tijdsverschilquote:Op zondag 17 augustus 2014 16:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Niks nieuws onder de zon dus. Denk ik.
[..]
Vakantie is lekker he.
Schiet er ook lekker in jaquote:Op zondag 17 augustus 2014 16:54 schreef STING het volgende:
[..]
Is meer de jetlag, had 8 uur tijdverschil
Dat werkt volgens mij echt alleen als het bandje nog heel nieuw is, want anders genoeg gillende 'vrouwen' om uit te kiezen gok ik.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een vrouwelijke groupie, als dat geen neuken wordt.
Had gewoon de wekker moeten zetten toen ik er vanochtend rond 8 uur even uitging, maar ben er weer ingetraptquote:
don was ook dronken.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:55 schreef Evie het volgende:
[..]
Dan zou ik wel wat meer praten volgens don
En nog je les niet geleerd zeker?quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:56 schreef STING het volgende:
[..]
Had gewoon de wekker moeten zetten toen ik er vanochtend rond 8 uur even uitging, maar ben er weer ingetrapt
Geen idee, daar zal ik de volgende keer achterkomen, wanneer ik weer eens naar het westen vliegquote:Op zondag 17 augustus 2014 16:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En nog je les niet geleerd zeker?
MEER schildpaddenquote:Op zondag 17 augustus 2014 16:58 schreef STING het volgende:
[..]
Geen idee, daar zal ik de volgende keer achterkomen, wanneer ik weer eens naar het westen vlieg
En anders hebben we de foto's nog!quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:58 schreef STING het volgende:
[..]
Geen idee, daar zal ik de volgende keer achterkomen, wanneer ik weer eens naar het westen vlieg
Goed dat je het zegt, heb nog steeds wat foto's om door te spitten.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En anders hebben we de foto's nog!
Omdat katten nu eenmaal dieren der bazen zijn.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:01 schreef Yvie_lu het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom er in verhouding zoveel 'artsy' mensen (met katten) om OkCupid zitten?
Nog niet eerder van gehoord.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:01 schreef Yvie_lu het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom er in verhouding zoveel 'artsy' mensen (met katten) om OkCupid zitten?
Ik moest wel lachenquote:
Ohwquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat katten nu eenmaal dieren der bazen zijn.
Wat is OkCupid en wat is er mis met artsy?quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:01 schreef Yvie_lu het volgende:
quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:05 schreef STING het volgende:
[..]
Vind ik deze toch het leukst
[ afbeelding ]
Een van de laatste 6 die het nest van 109 had verlaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |