Maar dat was niet op het eerste gezicht dan hequote:Op zondag 17 augustus 2014 16:32 schreef Samzz het volgende:
Liefde op het eerste gezicht... Nooit meegemaakt. Wel haat na een break-up.
Eerder op het laatste gezicht hoop ik.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dat was niet op het eerste gezicht dan he
Haat op het laatste gezicht.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Misschien liet 'ie na de break up pas voor het eerst zijn echte gezicht zien?quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:34 schreef Royco1 het volgende:
ahhhh ik wil best een kerel een serenade toe komen zingen!quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Eén en al geblaat over emancipatie, maar op zulke momenten vervalt elke vrouw in oude rolpatronen.
Dat ik niet nadacht over door diegene mn huis doorgeneukt te worden, maar alleen nadacht over dat hij mooi was en wat er in m om zou gaan. En dat is verliefdheid. Lust is als je pur sang alleen de sekskant wil.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:32 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Wat is volgens jou het verschil dan
De lulquote:Op zondag 17 augustus 2014 16:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien liet 'ie na de break up pas voor het eerst zijn echte gezicht zien?
Ligt eraan, is het eerste gezicht wanneer true colours getoond wordenquote:Op zondag 17 augustus 2014 16:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Doe maar nietquote:Op zondag 17 augustus 2014 16:35 schreef Evie het volgende:
[..]
ahhhh ik wil best een kerel een serenade toe komen zingen!
[..]
Dat ik niet nadacht over door diegene mn huis doorgeneukt te worden, maar alleen nadacht over dat hij mooi was en wat er in m om zou gaan. En dat is verliefdheid. Lust is als je pur sang alleen de sekskant wil.
Tot iemand de dierenambulance belt?quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:35 schreef Evie het volgende:
[..]
Technisch gezien niet helemaal denk ik, maak ik tel hem goed.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt eraan, is het eerste gezicht wanneer true colours getoond worden?
Da's ook lust.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:35 schreef Evie het volgende:
Dat ik niet nadacht over door diegene mn huis doorgeneukt te worden, maar alleen nadacht over dat hij mooi was en wat er in m om zou gaan. En dat is verliefdheid. Lust is als je pur sang alleen de sekskant wil.
Dat kanquote:Op zondag 17 augustus 2014 16:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt eraan, is het eerste gezicht wanneer true colours getoond worden?
Fanfareorkest huren. Of de jostibandquote:Op zondag 17 augustus 2014 16:37 schreef Watertornado het volgende:
Gewoon een moderne aubade doen toen, dj setje neerzetten, 18" subwoofers en andere versterking neerlepelen en de buurt en je liefde met een hardstyle set wakker maken.
Maar niet met hardstyle WTquote:Op zondag 17 augustus 2014 16:37 schreef Watertornado het volgende:
Gewoon een moderne aubade doen toen, dj setje neerzetten, 18" subwoofers en andere versterking neerlepelen en de buurt en je liefde met een hardstyle set wakker maken.
ik noem dat natte voeten.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:37 schreef Evie het volgende:
[..]
t was niet alsof er een plas onder me ontstond![]()
Dat noem ik pas lust
Vet? Freudiaanse vertyping?quote:
In jouw geval noem ik het gewoon onhandig als er weer eens een plas onder je ligt.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:37 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat noem ik pas lust
Maar een klein slakkenspoortje was dus wel zichtbaar?quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:37 schreef Evie het volgende:
Dat noem ik pas lust
Hahahaha verdorie ik wil weer eens natte voeten krijgen door iemandquote:
quote:
Ik niet. Dan is het ooraids op het eerste gezichtquote:Op zondag 17 augustus 2014 16:35 schreef Evie het volgende:
[..]
90's gangster rap.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat dan? 80's hiphop? 96's oldskool? Disco?
zelfkennis. 14.gifquote:Op zondag 17 augustus 2014 16:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet. Dan is het ooraids op het eerste gezicht.
"Normaal gillen de vrouwen pas zo als ik ze sla."quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:39 schreef Samzz het volgende:
Ik had het zelf niet mooier kunnen zeggenquote:Op zondag 17 augustus 2014 16:38 schreef Evie het volgende:
[..]thnx .. alleen niet in mn zangkunsten of?
Dan heb je wel het voordeel dat ze je wellicht op je bek pakken om je te laten stoppen met zingenquote:Op zondag 17 augustus 2014 16:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
dan ga je daten. en koop je een gitaar.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:38 schreef Evie het volgende:
[..]
Hahahaha verdorie ik wil weer eens natte voeten krijgen door iemand
[..]ligt aan de kerel..
quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
"Normaal gillen de vrouwen pas zo als ik ze sla."
N.W.A. met Just don't bite it. Ook goed voor het verwachtingsmanagement.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:39 schreef Royco1 het volgende:
90's gangster rap.
Bitches love gangster rap.
Zou het er niet op wagen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:40 schreef Evie het volgende:
[..]
Dan heb je wel het voordeel dat ze je wellicht op je bek pakken om je te laten stoppen met zingen
ik jat er wel ergens een.. veel goedkoperquote:Op zondag 17 augustus 2014 16:40 schreef perro. het volgende:
[..]
dan ga je daten. en koop je een gitaar.
Kijkt er iemand hier romantische komedies hoor.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:40 schreef Evie het volgende:
[..]
Dan heb je wel het voordeel dat ze je wellicht op je bek pakken om je te laten stoppen met zingen
pics van je oranje bajesoverall.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:40 schreef Evie het volgende:
[..]
ik jat er wel ergens een.. veel goedkoper
quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
90's gangster rap.
Ludacris - Move Bitch, in acapellaquote:Op zondag 17 augustus 2014 16:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
90's gangster rap.
smooth WTquote:Op zondag 17 augustus 2014 16:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zwart-witte breedtestrepen zouden haar nog best wel staan.
En nu zonder make-upquote:Op zondag 17 augustus 2014 16:43 schreef STING het volgende:
[..]
[ [url=https://s1.yimg.com/bt/api/res/1.2/Xq0Ca6V6y7m6y6FwH.z4tw--/YXBwaWQ9eW5ld3M7Zmk9ZmlsbDtoPTQyMTtweG9mZj01MDtweW9mZj0wO3E9NzU7dz03NDk-/http://l.yimg.com/os/423/(...)03408.jpg]afbeelding[/url] ]
Vind ik haar in de serie toch een stuk mooier.
ik dacht meer aan handboeien.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:41 schreef STING het volgende:
[..]
Kijkt er iemand hier romantische komedies hoor.
"You had me at "ik wil met je onder de douche'"
komen er dan wel hoor!quote:
quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ze doet het niet zo goed op foto's, nee.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:43 schreef STING het volgende:
[..]
[ [url=https://s1.yimg.com/bt/api/res/1.2/Xq0Ca6V6y7m6y6FwH.z4tw--/YXBwaWQ9eW5ld3M7Zmk9ZmlsbDtoPTQyMTtweG9mZj01MDtweW9mZj0wO3E9NzU7dz03NDk-/http://l.yimg.com/os/423/(...)03408.jpg]afbeelding[/url] ]
Vind ik haar in de serie toch een stuk mooier.
Oh, nee, dan zou ik meer denke naan zo'n loden bal aan een ketting.quote:
Zonder zonnebril aubquote:Op zondag 17 augustus 2014 16:44 schreef STING het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet alle Hollywood artiesten zijn per definitie lelijk zonder makeup
Jij kent toch geen angst?quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:45 schreef Evie het volgende:
[..]een beetje angst gaat er wel door me heen nu ja!
geen gitaar jatten dan.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:45 schreef Evie het volgende:
[..]een beetje angst gaat er wel door me heen nu ja!
Moeten we bang voor hem zijn?quote:
quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:47 schreef STING het volgende:
[..]
Dat je zin zo uit een romantische komedie had kunnen komen
quote:
Perro, knul. Wat heb je gedaan dat iedereen hier met het angstzweet in de bilnaad zit?quote:
niks. volgens mij is evie dronken.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Perro, knul. Wat heb je gedaan dat iedereen hier met het angstzweet in de bilnaad zit?
Ik hoop het wel voor haar. Anders betekent het dat ze nuchter zoveel onzin uitkraamt.quote:
Je kan toch ergens groupie van worden? Misschien een suggestiequote:Op zondag 17 augustus 2014 16:47 schreef Evie het volgende:
[..]
wel voor perro!
[..]leen er wel eentje!
Niks nieuws onder de zon dus. Denk ik.quote:
Vakantie is lekker he.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:53 schreef STING het volgende:
Pff, bijna 17:00 en nog maar net 2 uur op.
Gelukkig morgen nog een dagje vrij en dan mag ik weer.
Een vrouwelijke groupie, als dat geen neuken wordt.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:53 schreef Yvie_lu het volgende:
Je kan toch ergens groupie van worden? Misschien een suggestie
Is meer de jetlag, had 8 uur tijdsverschilquote:Op zondag 17 augustus 2014 16:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Niks nieuws onder de zon dus. Denk ik.
[..]
Vakantie is lekker he.
Schiet er ook lekker in jaquote:Op zondag 17 augustus 2014 16:54 schreef STING het volgende:
[..]
Is meer de jetlag, had 8 uur tijdverschil
Dat werkt volgens mij echt alleen als het bandje nog heel nieuw is, want anders genoeg gillende 'vrouwen' om uit te kiezen gok ik.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een vrouwelijke groupie, als dat geen neuken wordt.
Had gewoon de wekker moeten zetten toen ik er vanochtend rond 8 uur even uitging, maar ben er weer ingetraptquote:
don was ook dronken.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:55 schreef Evie het volgende:
[..]
Dan zou ik wel wat meer praten volgens don
En nog je les niet geleerd zeker?quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:56 schreef STING het volgende:
[..]
Had gewoon de wekker moeten zetten toen ik er vanochtend rond 8 uur even uitging, maar ben er weer ingetrapt
Geen idee, daar zal ik de volgende keer achterkomen, wanneer ik weer eens naar het westen vliegquote:Op zondag 17 augustus 2014 16:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En nog je les niet geleerd zeker?
MEER schildpaddenquote:Op zondag 17 augustus 2014 16:58 schreef STING het volgende:
[..]
Geen idee, daar zal ik de volgende keer achterkomen, wanneer ik weer eens naar het westen vlieg
En anders hebben we de foto's nog!quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:58 schreef STING het volgende:
[..]
Geen idee, daar zal ik de volgende keer achterkomen, wanneer ik weer eens naar het westen vlieg
Goed dat je het zegt, heb nog steeds wat foto's om door te spitten.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En anders hebben we de foto's nog!
Omdat katten nu eenmaal dieren der bazen zijn.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:01 schreef Yvie_lu het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom er in verhouding zoveel 'artsy' mensen (met katten) om OkCupid zitten?
Nog niet eerder van gehoord.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:01 schreef Yvie_lu het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom er in verhouding zoveel 'artsy' mensen (met katten) om OkCupid zitten?
Ik moest wel lachenquote:
Ohwquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat katten nu eenmaal dieren der bazen zijn.
Wat is OkCupid en wat is er mis met artsy?quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:01 schreef Yvie_lu het volgende:
quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:05 schreef STING het volgende:
[..]
Vind ik deze toch het leukst
[ afbeelding ]
Een van de laatste 6 die het nest van 109 had verlaten
Ja, ik vind ze ook altijd het leukst als ze m'n tuin onderschijten.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
OhwBeetje jammer alleen als je er redelijk allergisch voor bent.
Het zijn ook mooie beesten om naar te kijken en zijn lief en schattig, maar ze zijn nog leuker buiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |