SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door mosselmossel op 18-08-2014 16:01:45 ]Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Oh! Koud en regen bij de finish. Nu lekker thuis op de bank met warme choco met slagroom! In augustus ja!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Haha geniale titel ja! Spierpijn valt bij mij best mee, wel beetje stijf, maar kon nog normaal traplopen enzo. Morgen zal het vast iets erger zijn. Wel goed last van mijn rechterpols. Tijdens een val iets te hard opgevangen denk ik. Wond op mijn scheenbeen van een dikke tak onder het water is ook behoorlijk gevoelig. Lekker zo'n trail!
Klinkt goed mossel, geniet van je hot choco! Het is echt lelijk weer hier ja, in de Ardennen was het beter... maar toen was ik dan ook vlakbij Stream.![]()
Zag het op FB ja. Zag er dik uit?quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:01 schreef Jero_nimo het volgende:
Haha geniale titel ja! Spierpijn valt bij mij best mee, wel beetje stijf, maar kon nog normaal traplopen enzo. Morgen zal het vast iets erger zijn. Wel goed last van mijn rechterpols. Tijdens een val iets te hard opgevangen denk ik. Wond op mijn scheenbeen van een dikke tak onder het water is ook behoorlijk gevoelig. Lekker zo'n trail!
Klinkt goed mossel, geniet van je hot choco! Het is echt lelijk weer hier ja, in de Ardennen was het beter... maar toen was ik dan ook vlakbij Stream.
@Pijll: bon chance!![]()
Wat een prestaties bij de TdF. Ook andere mooie afstanden en tijden langs zien komen.
![]()
Denk dat ik vanavond ook nog een rondje ga doen, is nu wel fijne temperatuur om te lopen.![]()
quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:52 schreef pijll het volgende:
Toptitel, mossel!
De lucht breekt hier open, ik ga ook eens een stukkie lopen vanmiddag.
Briljante TT inderdaad mossel!!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
36km gelopen. Was deels een routepuzzeltocht maar tis gelukt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:38 schreef Daywalk3r het volgende:
36km gelopen. Was deels een routepuzzeltocht maar tis gelukt.Goed bezig
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Hier valt de pijntjes ook wel mee (gelukkig).
Ik voel dat ik iets gedaan heb.![]()
En om nog terug te komen over de zelfgemaakte bars... Ik vond die bananen bar erg goed te eten. Heb geen hongerklop ofzo gehad. Dus voor mij is het voor herhaling vatbaar.
@Guard, dm even je mailadres, dan stuur ik je het bestandje.
@Mossel, het is even afwachten hoe mijn lichaam hersteld maar als het tempo niet te hoog is, kan ik dit weekend wel LDL uitzetten (21km verhard...) door mijn speeltuin.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:38 schreef Daywalk3r het volgende:
36km gelopen. Was deels een routepuzzeltocht maar tis gelukt.![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:14 schreef Guard het volgende:
Leuk verslag, prima prestatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TL;DR: trailers... rare lui![]()
Ook voor de andere TdF'ers een hele dikkeen/of
natuurlijk.
Daarmee vergeleken valt mijn training van vanmorgen (met een beetje hobbelen over de duinen en door wat bos) totaal in het niet. Al heb ik ook lol gehad. Dat dan weer wel.![]()
LOL dat is het belangrijkst.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:42 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Leuk verslag, prima prestatie![]()
Ook voor de andere TdF'ers een hele dikkeen/of
natuurlijk.
Daarmee vergeleken valt mijn training van vanmorgen (met een beetje hobbelen over de duinen en door wat bos) totaal in het niet. Al heb ik ook lol gehad. Dat dan weer wel.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
@Mr.B, lol is ook belangrijk!En duinen en bos zijn natuurlijk heerlijk om in te lopen!
![]()
Daywalker, wat een afstand!!!Ook echt vet netjes gedaan! Zag hem al langskomen op FB ja. Lekker met het windje tegen
.
Op GoT wou ik een klein verslagje typen, maar bij mij wordt het vaak toch wat uitgebreider. Dus hier alvast het korte verslagje van mijn TdF, de lange komt nog wel op mijn blog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:50 schreef Jero_nimo het volgende:
@Mr.B, lol is ook belangrijk!En duinen en bos zijn natuurlijk heerlijk om in te lopen!
![]()
Daywalker, wat een afstand!!!Ook echt vet netjes gedaan! Zag hem al langskomen op FB ja. Lekker met het windje tegen
.
Op GoT wou ik een klein verslagje typen, maar bij mij wordt het vaak toch wat uitgebreider. Dus hier alvast het korte verslagje van mijn TdF, de lange komt nog wel op mijn blog.
Nogmaals... een nette prestatie kerel!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
.
Ook hier past eigenlijk alleen een hele groteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./
.
Geweldige prestatie!
(als is dat trailrunnen als ik het zo lees echt niets voor mij)
En Daywalker: jij hebt ook een behoorlijke lange tijd lol kunnen hebben. 36km! Al eerder zo ver gelopen?![]()
![]()
.
Wat een supertof verslagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dito prestatie natuurlijk!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Nope. 30 was t verste en dat was alweer even geleden. Na een poosje ging de lol er wel een beetje af qua vermoeidheid maar kon t redelijk volhouden.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:58 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Ook hier past eigenlijk alleen een hele grote/
.
Geweldige prestatie!
(als is dat trailrunnen als ik het zo lees echt niets voor mij)
En Daywalker: jij hebt ook een behoorlijke lange tijd lol kunnen hebben. 36km! Al eerder zo ver gelopen?
Nathan racevest is tevens ok bevonden. Was een beetje onwennig in het begin maar op een gegeven moment merkte ik er niets meer van.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
![]()
.
Mooi verslag van een super prestatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Check mijn tempo. Dat voelt voor jou alsof het op z'n elfendertigst gaat.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:39 schreef streamnl het volgende:
Hier valt de pijntjes ook wel mee (gelukkig).
Ik voel dat ik iets gedaan heb.![]()
En om nog terug te komen over de zelfgemaakte bars... Ik vond die bananen bar erg goed te eten. Heb geen hongerklop ofzo gehad. Dus voor mij is het voor herhaling vatbaar.
@Guard, dm even je mailadres, dan stuur ik je het bestandje.
@Mossel, het is even afwachten hoe mijn lichaam hersteld maar als het tempo niet te hoog is, kan ik dit weekend wel LDL uitzetten (21km verhard...) door mijn speeltuin.
[..]![]()
![]()
Komt goed@!
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Bananenbar ?quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:39 schreef streamnl het volgende:
Hoe maak je die dingen? Ik ben ook wat aan het experimenteren en ik wilde bananen drogen, maar een barretje is misschien beter.![]()
Ah. ik zie het op Endo. Ik zal deze week eens gaan spelen. Waarschijnlijk heb je het hier al gezegd (ik moet alles nog steeds nalezenquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:09 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Check mijn tempo. Dat voelt voor jou alsof het op z'n elfendertigst gaat.Komt goed@!
) maar ik zie je link naar je blog. Ik zie dus dat het gelukt is
![]()
Mooi zo!http://bioteaful.nl/sportrecept-chocolade-havermout-sportreep/quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:11 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Bananenbar ?
Hoe maak je die dingen? Ik ben ook wat aan het experimenteren en ik wilde bananen drogen, maar een barretje is misschien beter.![]()
Back, ging lekker maar wat is het warm buitenHartje winter in Patagonie, 12 graden (en het wordt 17 geloof ik). Weg sneeuw, da´s dan wel weer jammer. Mijn kuiten hadden nog wat last van mijn "tempoloopje" van eergisteren, maar toch lekker 50 minuutjes uitgehobbeld in een heeeeeeel rustig tempo om ook te proberen de hartslag voor mijn doen laag te houden. Prima gelukt (behalve op heuveltjes natuurlijk), tevreden en een nieuw weekrecord van 22,43km en 15e in de Fok-poule. Wat makkelijker gaat als je op maandag begint en dan om de dag rent natuurlijk
Nu koffie zetten en verslagen lezen
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Top!quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:13 schreef streamnl het volgende:
http://bioteaful.nl/sportrecept-chocolade-havermout-sportreep/
Ik zal er denk ik wel een eigen variant van maken zonder chocola (de Stipst-reeptm)
![]()
Lekkere verslagen op deze herfstachtige zondag
Ik ben er met dank aan Dr. Google ook achter wat ik nou eigenlijk met mijn hiel heb.
Achilles Tendinitis
Dus ik ga eerst terug naar de winkel, nog een keer naar de schoenen laten kijken. (Ik had het al met mijn vorige paar en vandaar dat ik nieuwe schoenen wilde)
Dan misschien kijken of zooltjes wat kunnen verlichten?
In ieder geval is verder doorrennen eigenlijk niet aan te raden... maar als ik lees 6 tot 8 weken rust wordt ik daar niet blij van. Betwijfel of dat wel echt de oorzaak kan wegnemen, het lijkt mij zonder juiste oefeningen toch terug te komen.
Proberen misschien om met mijzelf af te spreken dat ik de komende 3 weken niet langer loop dan 3 kwartier.. of misschien maar 5 km per keer?
Ik las ook nog een goede stretchoefening, met traptreden.
Zijn er nog andere hier met achilis klachten of bekend hiermee?Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Miscchien een keer bij de fysio langs?
Dan weet je zeker of het dat is, en die heeft vast ook wat oefeningen.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Mr. B kom er maar inquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:43 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik ben er met dank aan Dr. Google ook achter wat ik nou eigenlijk met mijn hiel heb.
Achilles Tendinitis
[ afbeelding ]
Dus ik ga eerst terug naar de winkel, nog een keer naar de schoenen laten kijken. (Ik had het al met mijn vorige paar en vandaar dat ik nieuwe schoenen wilde)
In ieder geval is verder doorrennen eigenlijk niet aan te raden... maar als ik lees 6 tot 8 weken rust wordt ik daar niet blij van. Betwijfel of dat wel echt de oorzaak kan wegnemen, het lijkt mij zonder juiste oefeningen toch terug te komen.
Proberen misschien om met mijzelf af te spreken dat ik de komende 3 weken niet langer loop dan 3 kwartier.. of misschien maar 5 km per keer?
Zijn er nog andere hier met achilis klachten of bekend hiermee?![]()
Even wat gas terugnemen lijkt me verstandig (), dan ben je snel weer het mannetje
@Jero, mooi verslagje. Leuk om de race zo te volgen. Ik denk overigens dat co.uk gesneuveld is na een overdosis La Chouffe.![]()
Ik heb je verslag met plezier gelezen, jero_nimo. Ik vind het wel heel wonderlijk dat je in training nauwelijks tot de helft bent gekomen van de afstand die je gisteren moest afleggen. Helemaal bijzonder is het omdat het parkoers zo zwaar was, met beklimmingen en valpartijen. Ik geef al op als ik er aan denk.
Jouw verslag doet me ook aan iets anders denken. Als iemand namelijk aanstekelijk kan vertellen over zijn passie, dan maakt het onderwerp al niet eens meer uit. Tijdens mijn vroege studentenjaren stapte er op Gouda altijd een groepje theologiestudenten in de trein. Ik kende ze niet, maar vaak kwamen ze in dezelfde wagon terecht. Een van die kerels struinde ieder weekend boekenmarkten af en vertelde dan aan zijn reisgenoten op maandag over zijn nieuwste veroveringen. Ik weet zeker dat ik die boeken doodsaai zou vinden, maar hij vertelde altijd zo smakelijk dat ik er iedere week weer naar uitkeek of dat groepje bij mij in de wagon zou gaan zitten.
Zo ook met jouw verhaal. Het is echt leuk om te lezen en tegelijkertijd weet ik ook dat het niets met mijn eigen hardloopbeleving te maken heeft. Vanuit het oogpunt van heroïsche sport is het prachtig, ongekend knap en heb ik bewondering voor iedereen die eraan meedoet. Toch denk ik als ik de uitslagenlijst bekijk dat het zeker in de onderste regionen een veredelde vorm van hiking met zware hindernissen is. Snelheden van 5 km/uur hebben natuurlijk niets meer met lopen te maken, de enige nog tragere sport in dit segment is bergbeklimmen (naar boven toe althans, naar beneden kan heel snel).
Ik ben vreselijk benieuwd wat jij zou presteren op een vlakke marathon zonder overwoekerd parkoers en blubber. Want als je dit al kunt... Ik heb het gevoel dat je trailen echter het aller leukst vindt en iedereen staat nu al in de starthouding om heel hard te roepen dat "je dat dan moet doen", maar ik wil je ook met klem aanraden om ook een beetje aan mij te denken en iets meer asfaltwedstrijden te gaan doen. Ik word daar wellicht nog nederiger van dan ik al ben, bovendien is het leuk om te lezen over prestaties die voor mij in andere dimensie afspelen. Ik reken op je.
Maar wellicht ten overvloede: ook van dit verhaal heb ik genoten.![]()
quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:43 schreef De_kluizenaar het volgende:
Achilles Tendinitis
[ afbeelding ]
![]()
Ik heb vorig jaar een ernstige achillespeesblessure opgelopen. De eerste klachten had ik genegeerd en ben er een hele tijd mee doorgelopen. Uiteindelijk was een wedstrijd de bekende druppel en heb ik 2 maanden niet gelopen, daarna beetje bij beetje weer wat opbouwen. Pas vrij recent ben ik pijnvrij aan het lopen, dus het kan behoorlijk lang duren.
Die oefening op de trap is zeker aan te raden. Als je last blijft houden (mn 's ochtends na het opstaan) dan zou ik toch eens bij een fysio langsgaan.![]()
@Zwabberhark: Ik sluit me bij je verhaal aan. En verder heeft Jero_nimo laten doorschemeren mij te gaan vernederen tijdens de M van Spijkenisse...Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Heb je niet nog wat fysio bezoekjes in je verzekerpakket? Dan zou ik daar gewoon ff langs.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:43 schreef De_kluizenaar het volgende:
Achilles Tendinitis
[ afbeelding ]
Zijn er nog andere hier met achilis klachten of bekend hiermee?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik denk dat hij 2:59:59 gaat lopen...quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:56 schreef Corniel het volgende:
@Zwabberhark: Ik sluit me bij je verhaal aan. En verder heeft Jero_nimo laten doorschemeren mij te gaan vernederen tijdens de M van Spijkenisse...![]()
Zo langzaam? Lekker vertrouwen heb je...quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:59 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik denk dat hij 2:59:59 gaat lopen...![]()
![]()
Mooi geschreven, jij kan dat het allerbest, zelfs al gaat het over andermans verslag!![]()
![]()
Ja, sneller dan 2:59:59 moet zeker kunnen. 2:52:15 ook wel, maar sneller echt niet!quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:01 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Zo langzaam? Lekker vertrouwen heb je...![]()
![]()
Mooi geschreven, jij kan dat het allerbest, zelfs al gaat het over andermans verslag!![]()
![]()
Verslagjes, je hebt voor- en tegenstanders. Toch kan ik het niet laten om even mijn ervaring van vanmorgen te delen. Het was mooi kneuterig namelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Quoi op 17-08-2014 18:14:11 ]![]()
quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:07 schreef Quoi het volgende:
Verslagjes, je hebt voor- en tegenstanders. Toch kan ik het niet laten om even mijn ervaring van vanmorgen te delen. Het was mooi kneuterig namelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een groot voorstander en liefhebber van kneuterige loopjes!
![]()
Jij en Mr B. zijn de enigen in dit topic die in staat zijn om een sub3 te lopen op de marathon. Met die 2:59:59 geef ik dat feitelijk aan.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:01 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Zo langzaam? Lekker vertrouwen heb je...![]()
![]()
Ik begin op Zwabber te lijken, voor wat betreft weersvoorspellingen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:52 schreef pijll het volgende:
Toptitel, mossel!
De lucht breekt hier open, ik ga ook eens een stukkie lopen vanmiddag.
Ik ging weg voor een stukje van 5 km. Op de fiets gestapt, om een keertje ergens anders te gaan lopen. Het eerste stuk was zwaar, omdat ik al een hele tijd niet gelopen had. En toen ging het na 1,5 km ook nog wat druppelen. Geen probleem, want ik liep onder de bomen.
Maar na 3 km begon het echt te hozen, net toen ik het bos uitliep. Volledig natgeregend. Maar na een kilometer of 4 ging ik wel steeds soepeler lopen, en aan het eind had ik het gevoel dat ik nog wel een stukje eraan vast had kunnen plakken.
Op de fiets terug naar huis, waar ik tot op het vel doorweekt aankwam. Brrrr. Toch lekker gelopen. Niet veel last van mijn enkel; volgens mij helpen die zooltjes wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@pijll: goed nieuws (dat van je enkel). Ik had al een vermoeden dat je een nat pak zou gaan halen en heb daar stiekem ook wel om gelachen.
@Quoi: is dat die groep van lekkergelopen? Die route klinkt wel heel leuk, zo langs de Berkelse Zwet. Ik moet dat straks eens opzoeken op de kaart om er wellicht ook eens te lopen. In dat kader is het ook wel leuk om de zogenaamde Groenzoom in de gaten te houden. Ze zijn bezig met de aanleg van een nieuw natuurgebied tussen de wijk waar ik woon en Pijnacker/Berkel. Dit worden op termijn weer allemaal nieuwe paadjes die ik nog niet heb en nog niet eens bestaan. In 2015 zou het allemaal opgeleverd moeten gaan worden. Momenteel is het vooral gras. modder en sloot, zie ook www.degroenzoom.nl![]()
In mei, juni heb ik er aardig last van gehad. Eerst een weekje rust gedaan. Het werd minder en het leek goed te gaan. Mijn schoenen heb ik iets aangepast mijn 4 mm drop schoenen ben ik even niet meer gaan gebruiken. Voor de LDL die toch echt moet gaan lopen voor berlijn nieuwe schoenen gehaald met voor mijn doen veel demping en drop. Helaas kwam het weer terug. 2 weken rust gehouden voor de ekiden. Hier ging alles prima en sindsdien is het weg. Deze week 70+ km gelopen en nergens last van. In het begin heb ik veel gekoeld met een icepack en dat leek goed te werken.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:43 schreef De_kluizenaar het volgende:
Achilles Tendinitis
[ afbeelding ]
Verslagje typt wat lastig op mobiel, maar jullie hebben de samenvatting al ongeveer gehad van Stream, Guard en Jero.
Conclusies voor mij na de TdF:
- Als ik meer had kunnen trainen dan had ik redelijk eenvoudig met Guard en Stream mee kunnen lopen. Ik moet dus op herhaling.
- De beruchte 'muur' viel mij juist mee, ik had meer moeite met de korte steile klimmetjes en de grote stappen omhoog.
- Mentaal was 3u32m goed te doen...
- Op naar de volgende uitdaging!
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Yep.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:13 schreef Zwabberhark het volgende:
@pijll: goed nieuws (dat van je enkel). Ik had al een vermoeden dat je een nat pak zou gaan halen en heb daar stiekem ook wel om gelachen.
@Quoi: is dat die groep van lekkergelopen? Die route klinkt wel heel leuk, zo langs de Berkelse Zwet. Ik moet dat straks eens opzoeken op de kaart om er wellicht ook eens te lopen. In dat kader is het ook wel leuk om de zogenaamde Groenzoom in de gaten te houden. Ze zijn bezig met de aanleg van een nieuw natuurgebied tussen de wijk waar ik woon en Pijnacker/Berkel. Dit worden op termijn weer allemaal nieuwe paadjes die ik nog niet heb en nog niet eens bestaan. In 2015 zou het allemaal opgeleverd moeten gaan worden. Momenteel is het vooral gras. modder en sloot, zie ook www.degroenzoom.nl
Prachtig daar zeg! Laat maar weten als je eens gaat lopen, doe ik graag mee. Langs het onderste slurfje van de aan te leggen Groenzoom zijn we gelopenZe zijn bezig, is nu nog schelppad.
![]()
Quoi en pijll! Lekker bezig allebei!![]()
Frsh ook erg goed gedaan, was een gezellig weekendje zo met z'n allen!Ook in de 'Kwak' !
![]()
![]()
Klinkt als een lekker loopje Q! Een stuk beter dan wat die "trainers" bij je standaardgroepje steeds bedenken.
Hier al 2 dagen op een dieet van soep en crackers. En een uur of 15 per dag slapen. Stiekeme hoop dat het na even uitzieken ook gewoon weer beter gaat qua algehele fitheid, en ik weer gewoon lekker kan hobbelen ipv dat gekut van de afgelopen maanden.![]()
had je maar vaker dat heuveltje in schoorl moeten nemen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:18 schreef Frsh het volgende:
Verslagje typt wat lastig op mobiel, maar jullie hebben de samenvatting al ongeveer gehad van Stream, Guard en Jero.
Conclusies voor mij na de TdF:
- Als ik meer had kunnen trainen dan had ik redelijk eenvoudig met Guard en Stream mee kunnen lopen. Ik moet dus op herhaling.
- De beruchte 'muur' viel mij juist mee, ik had meer moeite met de korte steile klimmetjes en de grote stappen omhoog.
- Mentaal was 3u32m goed te doen...
- Op naar de volgende uitdaging!![]()
![]()
Ik sprak nog 1 clubgenootje en 1 ex-clubgenootje en zij herkenden mijn frustratie overigens. Dat sterkt me wel, voortaan ga ik nog meer mijn poot stijf houden. Bij een duurloop ca 1 min/km boven wedstrijdtempo van de wedstrijd waarvoor ik train. Punt.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:27 schreef hatsaflats het volgende:
Klinkt als een lekker loopje Q! Een stuk beter dan wat die "trainers" bij je standaardgroepje steeds bedenken.
Hier al 2 dagen op een dieet van soep en crackers. En een uur of 15 per dag slapen. Stiekeme hoop dat het na even uitzieken ook gewoon weer beter gaat qua algehele fitheid, en ik weer gewoon lekker kan hobbelen ipv dat gekut van de afgelopen maanden.
Knap je al een beetje op?![]()
Bedankt he?quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:13 schreef Zwabberhark het volgende:
Quoi goed gelopen! Ik zal daar ook eens kijken wat voor leuke paadjes daar nog te lopen zijn, het klinkt leuk.![]()
Hier ben ik het mee eens, je had het prima bij kunnen houden.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:18 schreef Frsh het volgende:
Die herhaling dat weet ik dan weer niet, ik ben bang dat de TdF een beetje ten onder gaat aan haar eigen succes.
Ik vond het niet erg om af en toe stil te staan in de file, maar er zijn volgens mij genoeg andere mooie trails daar in de buurt waar het minder druk is.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: