quote:
Ja, ik zou graag een beschuitje met haar eten. Echter haar muziek weerhoudt me ervan om daadwerkelijk de geplande date voort te zetten.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:39 schreef AdoraBelle het volgende:
Dus je vindt haar wel leuk, maar haar muziek niet? Raar....
Mooi wijf man, lekker nat ookquote:Op zondag 17 augustus 2014 15:42 schreef remlof het volgende:
Is dat weer zo'n Volendams inteeltgeval?
uiteraard. Zusje van Jantjequote:Op zondag 17 augustus 2014 15:42 schreef remlof het volgende:
Is dat weer zo'n Volendams inteeltgeval?
Ik vind dit wel een lekker nummer hoor:quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:41 schreef beverton het volgende:
[..]
Ja, ik zou graag een beschuitje met haar eten. Echter haar muziek weerhoudt me ervan om daadwerkelijk de geplande date voort te zetten.
Pleur lekker op, mafketel. Monique Smit is WOW. Zeker een 11/10quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:05 schreef roodborst het volgende:
Ik moet bij haar altijd denken aan een biggetje/zwijntje.
Fixed.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:13 schreef beverton het volgende:
[..]
Pleur lekker op, mafketel. Monique Smit is lelijk. Zeker een 1/10
Omdat je daar altijd zo lekker mee kon seksen?quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:05 schreef roodborst het volgende:
Ik moet bij haar altijd denken aan een biggetje/zwijntje.
Zij is fakking lekker iddquote:Op zondag 17 augustus 2014 16:24 schreef NotYou het volgende:
[..]
Omdat je daar altijd zo lekker mee kon seksen?
Nee ik had het over jouw twee vaders.quote:
quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:44 schreef Balo45telli het volgende:
[..]
Nee ik had het over jouw twee vaders.
Sorry man, wist niet dat boos werd.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:13 schreef beverton het volgende:
[..]
Pleur lekker op, mafketel. Monique Smit is WOW. Zeker een 11/10
quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:24 schreef NotYou het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:44 schreef NotYou het volgende:
[..]
Je hoeft je er niet voor te schamen hoor.
En toch zou ik m'n stramme henkie er wel in stekenquote:
Dat valt nog mee. Als het 25 bier is, dan moet je je echt zorgen gaan maken.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:49 schreef Henno het volgende:
[..]
En toch zou ik m'n stramme henkie er wel in steken
(na 10 bier, dat wel)
Wat een heerlijk reggaenummer.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:33 schreef beverton het volgende:
Boyz, meids.
Ik heb al jaren een crush op Monique Smit en ik zou graag willen dat ze mijn dinnie wordt.
Ze is lekker, getalenteerd en heeft een prachtig lichaam. Ook houdt ze van dieren/bevers
Bewijs:
[ afbeelding ]
FUCKING LEKKER DUS![]()
![]()
![]()
Ze maakt alleen ongelofelijke kankermuziek.
Klacht: Monique Smit is botergeil, maar maakt kutmuziek.
Klacht 2: gingerwijf in de clip is een downie![]()
![]()
Moet je klappuhquote:
Eindelijk iemand met smaakquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:53 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik vind haar ook wel wat leuks hebben.
Fapsalon, ik ben al in overleg met haar management. Echter niemand heeft nog een pimpabbotje gegund.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:08 schreef Fapsalon het volgende:
hey beverton, vraag haar anders of ze je notes wil voorlezen? dat zou wel een stunt zijn
Zij heeft een pikante bips, niet platquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:24 schreef Mark031 het volgende:
Die platte reet van haar lekker vinden
Doen alsof het er beter op is gewordenquote:
Scherp +1.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:24 schreef NotYou het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |