Schiet niet zo op met dat gedoe over begrijpen de hele tijdquote:
quote:Op donderdag 25 september 2014 17:56 schreef 01110010 het volgende:
Schiet niet zo op met dat gedoe over begrijpen de hele tijd
http://forum.fok.nl/topic/2141974/1/999#143997835
Whut? Is het nu ineens de taak van het volk om jou voortaan beter (duidelijk & Nederlands) te leren schrijven ?quote:Op donderdag 25 september 2014 19:01 schreef 01110010 het volgende:
HET !!!! VOLK !!!! MOET !!!! AANZITTEN !!!! WAT !!!! DIT !!!! BESLUIT !!!! BETREFT !!!! EN BEDINGEN !!!! DAT !!!! DIT !!!! VOORTAAN !!!! BETER !!!! GAAT
Vandaar al dat geleuter als een dronken rus met google translate.quote:Het valt ook mee, maar ik vind dat ik niet helemaal alles kan zeggen wat ik nodig vind door de pressie die op mij gezet wordt. Als er dus op wat voor plaats dan ook iets mist, dan is dat de oorzaak. En ik ga ervan uit dat daar nog wel gelegenheid voor is.
Wanneer begint dat verhaal dan?quote:Het hele verhaal is in ieder geval op alle mogelijk denkbare of voelbare manieren helemaal acceptabel
Lul niet zo stom. Er wordt je enkel gevraagd om DUIDELIJKHEID.quote:Ik sta best een beetje te kijken van de een beetje onhartelijke houding die ik ervaar. Ook over dat begrijpen. Maar aan de andere kant zegt mijn kennis van het onderwerp dat dit op het moment helemaal niet zo vreemd is. Ikzelf kan die fout mogelijk ook hebben ergens. Mogelijk best ergens te vinden bij mij. Maar groter wordt ie er niet op bij mij. Ik ken het ook.
Opzouten dan met je PM's.quote:Ik denk dat ik daar dus in ieder geval niet vervelend mee om moet gaan.
Welk onderwerp?quote:Het onderwerp ligt gewoon erg apart. Ongeacht wat anderen misschien voelen of hoe het ook zei: ik ga bijvoorbeeld geen bittere kant op. Nu is daar ook geen sprake van.
.
.
.
.
Hier komt meer tekst. Ik verzoek om meer rust hierin. Het is heel onprettig als iemand de hele tijd in je nek hijgt over het onderwerp waarover ik meestal post.
quote:Op donderdag 25 september 2014 19:26 schreef 01110010 het volgende:
Ik weet niet wat het is met dat begrijpen, zeg er eens iets meer over.
Dat is gewoon niet goed met dat begrijpen
zeg zeg zeg zeg zeg zeg zeg zeg zeg zeg zeg z
quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:54 schreef Lavenderr het volgende:
Ik heb je tekst nu 5x gelezen maar kom er niet uit TS.
Het geestelijke is gevaarlijk en onzedelijk? Komt het daar op neer?
quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:40 schreef Molurus het volgende:
Ik kan hier ook geen touw aan vastknoppen.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:25 schreef ErwinDikkie het volgende:
wat bedoel je met punt 1? Het geestelijke functioneert prima.
Punt 2 blijkbaar is het niet algemeen bekend, anders begrepen de meeste mensen je wel.
Punt 4 welke onzedelijke zaken? Bedoel dat men aan geheel onthouding moet doen, anders raakt je geest fucked up?
quote:
quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:00 schreef R0N1N het volgende:
Met een onsamenhangende "stelling" die een niet te volgen "oplossing" bevat voor een "probleem" wat niemand begrijpt, gaan we geen topic vol krijgen met een interessante discussie over iets dat mogelijk best interessant kan zijn.
Dus: Laten we bij het begin beginnen.
Wat is het "probleem" ?
Ik vermoed ongeveer dit:
"Het geestelijke bestaat in de dagelijkse beleving o.a. uit de verschillende religies en andere groepen die zich met het geestelijke bezighouden.
Ondertussen is er maar één (echte) geestelijke wereld. Door hoe de verschillende groepen hun leden instrueren veroorzaken en houden ze wereldwijd de verdeeldheid over wat het geestelijke is en hoe het werkt in stand."
Zit ik zo goed?
Zo ja, dan komen we bij het volgende punt:
Wat is jouw "oplossing" ?
quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:49 schreef Molurus het volgende:
Wat je bedoelt is ongetwijfeld in een paar zinnen samen te vatten op zo'n manier dat de mensen die dit topic lezen het begrijpen.
We zitten daar alleen al 100+ posts op te wachten.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:12 schreef Lavenderr het volgende:
Ok, we beginnen bij het begin. Wat is het onderwerp?
Ik ben het kotsbeu. Ga er niet meer op in. Wat een getroll.quote:
Anders ik wel. (& daarom ging ik er juist op inquote:Op donderdag 25 september 2014 20:01 schreef Lavenderr het volgende:
Ik ben het kotsbeu. Ga er niet meer op in. Wat een getroll.
Daar kan Ledje nog een puntje aan zuigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |