SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Dan moet je duels wat harder aangaan..quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vind het wel mooi als een club zich niet zomaar laat slachten. Daarbij gebeurde er ook helemaal niks met Gouweleeuw. Ja El Ghazi deed alsof hij geraakt werd
El Ghazi speelde vorig jaar nog bij Spartaquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over El Ghazi ging.excuus
Zouden ze ook wel willen was het niet dat hun verdediging totaal faalde en gewoon de handelingssnelheid miste. Die 1-2 was echt extreem schaamtevolquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan moet je duels wat harder aangaan..
Daarnaast naar je zelf kijken, zij falen.. moet je niet gaan knokken met de tegenstander
Oh.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over El Ghazi ging.excuus
"Ajax weer een speler uit de eigen jeugd in het veld"quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh.Die komt uit Rotterdam. Heeft in de jeugd van Feyenoord en Sparta gespeeld en toen op zijn 18e naar Ajax.
Kan je zien hoe goed iemand zich kan ontwikkelen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:30 schreef opperkleurder het volgende:
De grootste vedette van Ajax is een speler die gehaald was voor de breedte en speelde bij NEC
Utreg wint met het nieuwe aanvallende spel dit jaarquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:33 schreef Tchock het volgende:
Ik denk dat Willem II wint en Eagles ook.
Ik hoop op W2 en Exc...quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:33 schreef Tchock het volgende:
Ik denk dat Willem II wint en Eagles ook.
Ik heb het gezien tegen PEC. Als een stelletje angsthazen wegwerken en uitverdedigen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:33 schreef Paul het volgende:
[..]
Utreg wint met het nieuwe aanvallende spel dit jaarkampioenen!
Luilakquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:33 schreef DeHovenier het volgende:
Net op tijd wakker voor de wedstrijd
Je hebt een rotwedstrijd en een paar mooie doelpunten gemist.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:33 schreef DeHovenier het volgende:
Net op tijd wakker voor de wedstrijd
Dan kun je lang wachtenquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop op een boeiend verslag van jullie kant.
AZ-Ajax? Was die zo kut dan?quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je hebt een rotwedstrijd en een paar mooie doelpunten gemist.
die klapmongool van FOX doet alsof dat de reden was dat ze daarna gingen knokkenquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:28 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Die trucjes en schijnbewegingen zijn natuurlijk gewoon leuk. Maar ik snap best dat je als verdediger dan wil laten zien dat je er bent en dat je niet met je laat dollen. En nogmaals, er was helemaal niks aan de hand, geen overtreding niks, dus waar hebben we het over.
Die haat van Utrecht richting Ajax -> Royal. Sadness.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan zit het nog vol met Ajax fans bedoel je.
Heel erg slecht. Er werd dramatisch verdedigd waardoor er heel veel kansen waren maar die werden vervolgens wel allemaal verprutst door amateurs als Sigthorsson en Gudelj. Schöne en vooral El Ghazi scoorden wel prachtig.quote:
Zit het daarom dan altijd volquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan zit het nog vol met Ajax fans bedoel je.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heel erg slecht. Er werd dramatisch verdedigd waardoor er heel veel kansen waren maar die werden vervolgens wel allemaal verprutst door amateurs als Sigthorsson en Gudelj. Schöne en vooral El Ghazi scoorden wel prachtig.
Namen van clubs expres fout spellen als grap is ongeveer het kinderachtigste wat er bestaat. Als je een luier vol schijt en met eten gaat gooien schat ik je nog volwassener in.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat Stillem II maar zoveel mogelijk mag verliezen dit seizoen
Nee, dit is kinderachtigerquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Namen van clubs expres fout spellen als grap is ongeveer het kinderachtigste wat er bestaat. Als je een luier vol schijt en met eten gaat gooien schat ik je nog volwassener in.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Namen van clubs expres fout spellen als grap is ongeveer het kinderachtigste wat er bestaat. Als je een luier vol schijt en met eten gaat gooien schat ik je nog volwassener in.
woooOOooooooOoooooooooooHhhhHHhhh..... die kan meteen door naar.......quote:
quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee, dit is kinderachtiger
http://www.liveleak.com/view?i=71e_1408245830
Slechte wedstrijdenquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:45 schreef Trebo het volgende:
Wat iis het hier trouwens zeldzaam rustig..
Ja ze hebben allemaal al zitten fappen op de prestaties van 020. Dus dan doet de rest er niet meer toe!quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:45 schreef Trebo het volgende:
Bagger wedstrijden, lekker liverpool - southampton kijkenquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:45 schreef Trebo het volgende:
Beiden zitten ook niet in een gunstig district.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:46 schreef Tchock het volgende:
Excelsior is totaal Eredivisie-onwaardig qua stadion en aanhang. Net als Dordt gister hoor je alleen het uitvak
Klopt. Maar doe mij dan maar de Goffert terug (niet dat die vol zat trouwens, dat terzijde).quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beiden zitten ook niet in een gunstig district.
Dordrecht zit wat dat betreft wel in een redelijk voetballoos gebied. Rotterdam <> Dordrecht is toch altijd weer verder dan je denkt.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beiden zitten ook niet in een gunstig district.
Dordrecht heeft volgens mij maar 1x warmgelopen voor de FC en dat was in het beslissingsduel tegen Sparta.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dordrecht zit wat dat betreft wel in een redelijk voetballoos gebied. Rotterdam <> Dordrecht is toch altijd weer verder dan je denkt.
Botaka. Eagles krijgt de bal niet weg, hij staat ineens met zijn rug naar de goal met de bal aan zijn voet en in plaats van te gaan draaien rolt hij hem met zijn hak de verre hoek inquote:
Zag m net iddquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Botaka. Eagles krijgt de bal niet weg, hij staat ineens met zijn rug naar de goal met de bal aan zijn voet en in plaats van te gaan draaien rolt hij hem met zijn hak de verre hoek in
Botakaquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Botaka. Eagles krijgt de bal niet weg, hij staat ineens met zijn rug naar de goal met de bal aan zijn voet en in plaats van te gaan draaien rolt hij hem met zijn hak de verre hoek in
Doe nog eens wat tips?quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Botaka
Een van mijn vele tips voor het Eredivisieseizoen. Leuke speler.
3500 zegt wiki.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hoeveel mensen kunnen er eigenlijk in dat gedrocht van excelsior? 800?
Antonia en Houtkoop weg, dus denk het wel.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:54 schreef Trebo het volgende:
2e jaar iis altijd het lastigst. Eagles vliegen eruit.
#leukfeitjequote:Op zondag 17 augustus 2014 14:54 schreef Tchock het volgende:
Alleen Telstar, Almere en Jong Ajax hebben een kleiner thuisstadion dan Excelsior.
Houtkoopquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Antonia en Houtkoop weg, dus denk het wel.
Telstar heeft trouwens een mooie tribunequote:
Hij Schenkt de overwinningquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Eagles gaan nog wel wat thuiswedstrijden winnen. Alleen moeten ze hopen dat Schenk eens normaal gaat verdedigen, dramaat.
#leuktipjequote:Op zondag 17 augustus 2014 14:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Prima speler joh. Gratis tip
Rest van de aanval was wel leuk om te zienquote:Op zondag 17 augustus 2014 15:01 schreef Tchock het volgende:
Kolder![]()
Staat direct voor de goal, compleet ongedekt, maar in plaats van de bal het doel in te lopen/schieten/koppen maakt hij hands
Sowieso leuke wedstrijd.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Rest van de aanval was wel leuk om te zien
Zit die opnieuw te kutten? Was vorige week ook al schuld aan de nederlaag.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Eagles gaan nog wel wat thuiswedstrijden winnen. Alleen moeten ze hopen dat Schenk eens normaal gaat verdedigen, dramaat.
Ik kijk de wedstrijd niet, ik doelde ook op vorige week.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zit die opnieuw te kutten? Was vorige week ook al schuld aan de nederlaag.
De hand van Co.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:23 schreef Caland het volgende:
Utrecht weet het thuispubliek wel te vermaken zeg. Wat een armoedig voetbal.
Pure bagger. Met hun "nu gaan we aanvallend voetbal spelen".quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:23 schreef Caland het volgende:
Utrecht weet het thuispubliek wel te vermaken zeg. Wat een armoedig voetbal.
Oh.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:40 schreef Tchock het volgende:
Eagles gaan zo scoren, dus als je dat wil zien moet je even een stream aan zetten.
#hahahahahahatwitter:JanDirkStouten twitterde op zondag 17-08-2014 om 15:44:38Hahahahahahahaha 2-0 Van Mieghem. #excgae reageer retweet
quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:40 schreef Tchock het volgende:
Eagles gaan zo scoren, dus als je dat wil zien moet je even een stream aan zetten.
Kleinigheidje, het zag er ook niet echt naar uit dat het 2-0 zou worden.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik voelde een doelpunt aankomen maar had de helft verkeerd
Ik zie Eagles ook niet hier van terug komen, eigenlijk. Flinke tik gehad.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kleinigheidje, het zag er ook niet echt naar uit dat het 2-0 zou worden.
Omdat het altijd een bijzondere wedstrijd is. Op een of andere manier kunnen de mannen 400% geven van beide ploegen. Vind het sfeertje ook altijd wel leuk en de laatste jaren trekken wij vaak aan het langste eindquote:
Laatste jaren? Huh?quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Omdat het altijd een bijzondere wedstrijd is. Op een of andere manier kunnen de mannen 400% geven van beide ploegen. Vind het sfeertje ook altijd wel leuk en de laatste jaren trekken wij vaak aan het langste eind
Huh?quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Omdat het altijd een bijzondere wedstrijd is. Op een of andere manier kunnen de mannen 400% geven van beide ploegen. Vind het sfeertje ook altijd wel leuk en de laatste jaren trekken wij vaak aan het langste eind
Laatste jaren?quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wij winnen best vaak van Ajax?
Jup, ook daar is vaker gewonnen. Heb er gewoon zin in, het is gewoon een wedstrijd waar je van te voren nauwelijks over kunt speculeren.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Huh?
Het wordt in Amsterdam gespeeld he...
In Amsterdam niet vaak hoor.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, toen ze nog met Gullit speelden.quote:
De laatste jaren niet.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Jup, ook daar is vaker gewonnen.
Laatste keer dat PSV voor de competitie won in Amsterdam was in 2008.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vergis ik me nu zo enorm dan?
Dan vergiste ik me, foutjequote:Op zondag 17 augustus 2014 15:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Laatste keer dat PSV voor de competitie won in Amsterdam was in 2008.
PSV is toch heel erg zwak.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh fuck. Nouja, heb er sowieso zin in, kijken waar PSV staat
watquote:Op zondag 17 augustus 2014 15:54 schreef Tchock het volgende:
Keeper van Ealges scoort uit een uittrap
Dat welquote:Op zondag 17 augustus 2014 15:54 schreef Tchock het volgende:
Keeper van Ealges scoort uit een uittrap
Op vijf meter van zijn eigen doellijn schiet hij de bal ver naar voren, spits van Eagles gaat op zijn bek en kan niet bij de bal, keeper van Excelsior staat zo ver van zijn goal dat hij er niet meer bij kanquote:
De kans dat PSV kampioen wordt is ook niet groot nee. Ik hoop op een Top 5 plaats dit jaarquote:
Dat vraagt om een gifjequote:Op zondag 17 augustus 2014 15:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Op vijf meter van zijn eigen doellijn schiet hij de bal ver naar voren, spits van Eagles gaat op zijn bek en kan niet bij de bal, keeper van Excelsior staat zo ver van zijn goal dat hij er niet meer bij kan
Top 3 zullen jullie nog wel eindigen als Depay blijft. De rest is zowaar nog zwakker.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De kans dat PSV kampioen wordt is ook niet groot nee. Ik hoop op een Top 5 plaats dit jaar
Het is lekker goedkoop.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:56 schreef Caland het volgende:
Die goal kwam ook weer door dat pauperkunstgras.
Niet per se... Zoiets heb ik jaren terug ook al eens gezien. Min of meer dezelfde situatie. Ook een uittrap.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:56 schreef Caland het volgende:
Die goal kwam ook weer door dat pauperkunstgras.
Knotsgek weer dusquote:Op zondag 17 augustus 2014 15:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het doelpunt dat over 34 wedstrijden in de hoogtepunten van het seizoen staat
Dat was de keeper van de VS, Tim Howard.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niet per se... Zoiets heb ik jaren terug ook al eens gezien. Min of meer dezelfde situatie. Ook een uittrap.
Nope,quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat was de keeper van de VS, Tim Howard.
Utrecht mag in zijn handjes knijpen dat het voor staatquote:Op zondag 17 augustus 2014 15:57 schreef Paul het volgende:
Utrecht is niet arrogant, Utrecht is gewoon de beste
Je spelt Ajax verkeerd.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:57 schreef Paul het volgende:
Utrecht is niet arrogant, Utrecht is gewoon de beste
Kan ook wel op normaal gras. Maar pauperkunstgras dat ook nog eens nat is staat garant voor dit soort doorschietballen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niet per se... Zoiets heb ik jaren terug ook al eens gezien. Min of meer dezelfde situatie. Ook een uittrap.
Lol, je wil gewoon iets negatiefs zeggen over kunstgrasquote:Op zondag 17 augustus 2014 15:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan ook wel op normaal gras. Maar pauperkunstgras dat ook nog eens nat is staat garant voor dit soort doorschietballen.
Wat is daar mis mee?quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Lol, je wil gewoon iets negatiefs zeggen over kunstgras
Ik snap je punt op kunstgras maar dit gebeurt in de ArenA net zo goed. Keeper van Excelsior stond verkeerd en Cummins schoot perfect uit.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan ook wel op normaal gras. Maar pauperkunstgras dat ook nog eens nat is staat garant voor dit soort doorschietballen.
Is toch ook niet zo moeilijk. De KNVB zou dat gewoon moeten verbieden op het hoogste niveau. Als je als profclub met een klimaat zoals die in Nederland is geen normale mat kan neerleggen dan ben je gewoon te armoedig voor woorden.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Lol, je wil gewoon iets negatiefs zeggen over kunstgras
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |