SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Dan moet je duels wat harder aangaan..quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vind het wel mooi als een club zich niet zomaar laat slachten. Daarbij gebeurde er ook helemaal niks met Gouweleeuw. Ja El Ghazi deed alsof hij geraakt werd
El Ghazi speelde vorig jaar nog bij Spartaquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over El Ghazi ging.excuus
Zouden ze ook wel willen was het niet dat hun verdediging totaal faalde en gewoon de handelingssnelheid miste. Die 1-2 was echt extreem schaamtevolquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan moet je duels wat harder aangaan..
Daarnaast naar je zelf kijken, zij falen.. moet je niet gaan knokken met de tegenstander
Oh.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over El Ghazi ging.excuus
"Ajax weer een speler uit de eigen jeugd in het veld"quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh.Die komt uit Rotterdam. Heeft in de jeugd van Feyenoord en Sparta gespeeld en toen op zijn 18e naar Ajax.
Kan je zien hoe goed iemand zich kan ontwikkelen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:30 schreef opperkleurder het volgende:
De grootste vedette van Ajax is een speler die gehaald was voor de breedte en speelde bij NEC
Utreg wint met het nieuwe aanvallende spel dit jaarquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:33 schreef Tchock het volgende:
Ik denk dat Willem II wint en Eagles ook.
Ik hoop op W2 en Exc...quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:33 schreef Tchock het volgende:
Ik denk dat Willem II wint en Eagles ook.
Ik heb het gezien tegen PEC. Als een stelletje angsthazen wegwerken en uitverdedigen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:33 schreef Paul het volgende:
[..]
Utreg wint met het nieuwe aanvallende spel dit jaarkampioenen!
Luilakquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:33 schreef DeHovenier het volgende:
Net op tijd wakker voor de wedstrijd
Je hebt een rotwedstrijd en een paar mooie doelpunten gemist.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:33 schreef DeHovenier het volgende:
Net op tijd wakker voor de wedstrijd
Dan kun je lang wachtenquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop op een boeiend verslag van jullie kant.
AZ-Ajax? Was die zo kut dan?quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je hebt een rotwedstrijd en een paar mooie doelpunten gemist.
die klapmongool van FOX doet alsof dat de reden was dat ze daarna gingen knokkenquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:28 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Die trucjes en schijnbewegingen zijn natuurlijk gewoon leuk. Maar ik snap best dat je als verdediger dan wil laten zien dat je er bent en dat je niet met je laat dollen. En nogmaals, er was helemaal niks aan de hand, geen overtreding niks, dus waar hebben we het over.
Die haat van Utrecht richting Ajax -> Royal. Sadness.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan zit het nog vol met Ajax fans bedoel je.
Heel erg slecht. Er werd dramatisch verdedigd waardoor er heel veel kansen waren maar die werden vervolgens wel allemaal verprutst door amateurs als Sigthorsson en Gudelj. Schöne en vooral El Ghazi scoorden wel prachtig.quote:
Zit het daarom dan altijd volquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan zit het nog vol met Ajax fans bedoel je.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heel erg slecht. Er werd dramatisch verdedigd waardoor er heel veel kansen waren maar die werden vervolgens wel allemaal verprutst door amateurs als Sigthorsson en Gudelj. Schöne en vooral El Ghazi scoorden wel prachtig.
Namen van clubs expres fout spellen als grap is ongeveer het kinderachtigste wat er bestaat. Als je een luier vol schijt en met eten gaat gooien schat ik je nog volwassener in.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat Stillem II maar zoveel mogelijk mag verliezen dit seizoen
Nee, dit is kinderachtigerquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Namen van clubs expres fout spellen als grap is ongeveer het kinderachtigste wat er bestaat. Als je een luier vol schijt en met eten gaat gooien schat ik je nog volwassener in.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Namen van clubs expres fout spellen als grap is ongeveer het kinderachtigste wat er bestaat. Als je een luier vol schijt en met eten gaat gooien schat ik je nog volwassener in.
woooOOooooooOoooooooooooHhhhHHhhh..... die kan meteen door naar.......quote:
quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee, dit is kinderachtiger
http://www.liveleak.com/view?i=71e_1408245830
Slechte wedstrijdenquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:45 schreef Trebo het volgende:
Wat iis het hier trouwens zeldzaam rustig..
Ja ze hebben allemaal al zitten fappen op de prestaties van 020. Dus dan doet de rest er niet meer toe!quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:45 schreef Trebo het volgende:
Bagger wedstrijden, lekker liverpool - southampton kijkenquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:45 schreef Trebo het volgende:
Beiden zitten ook niet in een gunstig district.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:46 schreef Tchock het volgende:
Excelsior is totaal Eredivisie-onwaardig qua stadion en aanhang. Net als Dordt gister hoor je alleen het uitvak
Klopt. Maar doe mij dan maar de Goffert terug (niet dat die vol zat trouwens, dat terzijde).quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beiden zitten ook niet in een gunstig district.
Dordrecht zit wat dat betreft wel in een redelijk voetballoos gebied. Rotterdam <> Dordrecht is toch altijd weer verder dan je denkt.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beiden zitten ook niet in een gunstig district.
Dordrecht heeft volgens mij maar 1x warmgelopen voor de FC en dat was in het beslissingsduel tegen Sparta.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dordrecht zit wat dat betreft wel in een redelijk voetballoos gebied. Rotterdam <> Dordrecht is toch altijd weer verder dan je denkt.
Botaka. Eagles krijgt de bal niet weg, hij staat ineens met zijn rug naar de goal met de bal aan zijn voet en in plaats van te gaan draaien rolt hij hem met zijn hak de verre hoek inquote:
Zag m net iddquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Botaka. Eagles krijgt de bal niet weg, hij staat ineens met zijn rug naar de goal met de bal aan zijn voet en in plaats van te gaan draaien rolt hij hem met zijn hak de verre hoek in
Botakaquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Botaka. Eagles krijgt de bal niet weg, hij staat ineens met zijn rug naar de goal met de bal aan zijn voet en in plaats van te gaan draaien rolt hij hem met zijn hak de verre hoek in
Doe nog eens wat tips?quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Botaka
Een van mijn vele tips voor het Eredivisieseizoen. Leuke speler.
3500 zegt wiki.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hoeveel mensen kunnen er eigenlijk in dat gedrocht van excelsior? 800?
Antonia en Houtkoop weg, dus denk het wel.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:54 schreef Trebo het volgende:
2e jaar iis altijd het lastigst. Eagles vliegen eruit.
#leukfeitjequote:Op zondag 17 augustus 2014 14:54 schreef Tchock het volgende:
Alleen Telstar, Almere en Jong Ajax hebben een kleiner thuisstadion dan Excelsior.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |