Klopt. Precies hoe de vork in de steel zit of zoals de homo in de reet plast dus.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:16 schreef EenKriek het volgende:
Dus die vent op het bankje is de pedofiel en die in de bosjes is de pedofilofiel?
Goed idee.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:14 schreef beverton het volgende:
[..]
Ja, binnenkort moet ik even het vervolg maken op de avonturen van Koe
Heb je al wat goeds bedacht? Anders weet ik nog wel wat leuke ideeënquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:23 schreef beverton het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat de toekomst gaat brengen tussen jou, mij en het koeienverhaal
Fuck wist niet dat mijn vriendin ook op FOK! zat.. ; (quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:03 schreef deadprez het volgende:
check, er zijn meer mensen zoals ik:
R&P / Vriend staat 'stil in het leven'
What the f*ck?! Welke gestoorde gek heeft dit gemaakt?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:55 schreef De_Dorstige het volgende:
Deze paint is net wat beter:
http://rdk.deadbsd.org/electricretard/
Kijk er al naar uitquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:15 schreef beverton het volgende:
[..]
Komt binnenkort een speciale avonturenreeks voor Kroepoek de Koe
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:11 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Oh nee, daar gaan we weer
Nee beste Demon, het is meer een constatering dat die eeuwige discussie tussen jullie een beetje zinloos en dwangmatig is. Voor de rest allemaal prima hoorquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:19 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Krijg ik nou samen met Gilles-de-la-Tourette een ware FOK!-fanclub?
In dit geval ben ik het wel met Gilles eens:
[..]
Dat had ik eerder ook met Hoink518.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:20 schreef beverton het volgende:
[..]
Nee beste Demon, het is meer een constatering dat die eeuwige discussie tussen jullie een beetje zinloos en dwangmatig is. Voor de rest allemaal prima hoor
Awh Kroepoekquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:15 schreef beverton het volgende:
[..]
Komt binnenkort een speciale avonturenreeks voor Kroepoek de Koe
Kap eens mijn username veelvuldig aan te halen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:22 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Dat had ik eerder ook met Hoink518.
Die paint is trouwens spot-on... behalve dat kind dan, die mocht wel een jaar of 11 ouder. Oh en ik draag zwart, en m'n leuter is groter.
Dat heeft hij dus zojuist gedaan. Ik zou het niet pikken als ik jou wasquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kap eens mijn username veelvuldig aan te halen.
Als jij kapt met fantaseren over mijn leuterquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kap eens mijn username veelvuldig aan te halen.
Stop jij eens met het fantaseren over de leuters van 13-jarige kinderen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:27 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Als jij kapt met fantaseren over mijn leuter
Lekker he zo'n vast stramien.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:27 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Als jij kapt met fantaseren over mijn leuter
Stop jij eens met het zo obsessief bezig zijn met mijn seksualiteit, volgens mij wil je me gewoon, want je loopt me al net zo lang als Hoink te "bashen" over m'n seksualiteit. De hint is duidelijk!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Stop jij eens met het fantaseren over de leuters van 13-jarige kinderen.
Je kan jezelf dit wel voor blijven houden, dat iedereen die je een walgelijke freak vindt je eigenlijk wil, maar dat maakt het niet waar. Mafkees.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:30 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Stop jij eens met het zo obsessief bezig zijn met mijn seksualiteit, volgens mij wil je me gewoon, want je loopt me al net zo lang als Hoink te "bashen" over m'n seksualiteit. De hint is duidelijk!
Er zijn een heleboel mensen die me een walgelijke freak vinden, maar die zijn niet zo obsessief met mij bezig als Gilles, Hoink en jij.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je kan jezelf dit wel voor blijven houden, dat iedereen die je een walgelijke freak vindt je eigenlijk wil, maar dat maakt het niet waar. Mafkees.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |