Jongens, meiden, zeugen en eenden; gegroet

.
Internet is internet niet meer, dat had een tekst van Freek de Jonge kunnen zijn, maar goed. Ik zeg het toch

. Dit topic wil ik wijden aan het overmatig voeren en opdringen van discussies, gepast en ongepast. Een wijs man zei ooit: discussieren op het internet, is als mee doen aan de special olympic. Ook al win je, dan ben je nog steeds een mongool.

. En dat is waarheid als een koe.
Neem als voorbeeld de ellenlange topics van Gilles-de-la-touretteket en demon-from-heaven. (dit is niet een topic gericht op hen, maar even een voorbeeldje). Iedereen weet dat ze erg rellen tegen elkaar, zonder dat je er ook een steek mee opschiet. Zeg maar, het Israel-palestina conflict, maar dan online en ook hier gaat het nergens over

.
Klacht: stop eens met ellenlange discussies te voeren over niets, dan hoef ik er ook geen nietszeggend topic over te maken

Om de klacht te ondersteunen en ook de toekomstige discussies tussen Israel - Palestina en Gilles-de-la-tourette en deamon-from-heaven heb ik een paint gemaakt over de twee heren in kwestie, namelijk hoe zij zich profileren:
Deamon-from-heaven en gilles-de-la-tourette in hun natuurlijk gedrag