quote:
Dat is het 'm nou juist. Openlijk gevoelens en seksuele handelingen met kinderen propageren (lees hun topics er maar op na). Alsof dat normaal isquote:
doe ik ook hoor, niets mis meequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:47 schreef beverton het volgende:
[..]
Dat is het 'm nou juist. Openlijk gevoelens en seksuele handelingen met kinderen propageren (lees hun topics er maar op na). Alsof dat normaal is
link?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:49 schreef jantjevertonghen het volgende:
ja ik dacht even dat fok! misschien wat autisten aantrekt maar verder erg normaal.
Maar het topic over 13-jarige deed mij wel schrikken ja,
gelukkig werd het snel gesloten. Wat een mongool die ene
quote:
Dit is de eerste keer dat ik het openlijk volledig met je eens bent, dat er nog vele keren mogen volgenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:49 schreef jantjevertonghen het volgende:
ja ik dacht even dat fok! misschien wat autisten aantrekt maar verder erg normaal.
Maar het topic over 13-jarige deed mij wel schrikken ja,
gelukkig werd het snel gesloten. Wat een mongool die ene
Te laat jantje.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:51 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
KLB / Verlegen zijn bij crush
WTFquote:
Jammer dat het niet strafbaar is om daar over te schrijvenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:53 schreef beverton het volgende:
Ieder zijn eigen ding natuurlijk, maar het feit dat je al aan de dingen denkt waar die twee met hun gedachten zijn, ben je al niet helemaal fris. Laat staan dat je het openlijk propageert
Tsja.quote:
Eindelijk! Die site was ik al heeel lang kwijtquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:55 schreef De_Dorstige het volgende:
Deze paint is net wat beter:
http://rdk.deadbsd.org/electricretard/
Het hoeft niet zo zeer strafbaar te zijn, maar zo'n figuur is gewoon niet helemaal fris.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:54 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Jammer dat het niet strafbaar is om daar over te schrijven
Hahah eindelijk iemand die het opmerktquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:56 schreef Willoow het volgende:
Waarom wordt die koe meegenomen door een ufo? Wat kan die er aan doen?
Mag hopen dat de maker van deze strips niet vrij rondloopt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:55 schreef De_Dorstige het volgende:
Deze paint is net wat beter:
http://rdk.deadbsd.org/electricretard/
Nee ik vind hem nog enger dan KOORBALLEN, die gastuuh zie ik dan altijd met van die lange haarkes beetje glad lopen doen op onze kosten. Want ze lenen zoveel geld bij maar ze werreke er nie voor ofzo mongoolequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:57 schreef beverton het volgende:
[..]
Eindelijk! Die site was ik al heeel lang kwijt
[..]
Het hoeft niet zo zeer strafbaar te zijn, maar zo'n figuur is gewoon niet helemaal fris.
Volgens mij was hij hebefiel, althans dat gaf hij zelf aan.quote:
Het viel mij als eerste op bij het naar beneden scrollenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:58 schreef beverton het volgende:
[..]
Hahah eindelijk iemand die het opmerkt.
Moet er wel een ufo-koe-combinatie in zetten, anders lijkt het alsof de paint er puur op gericht is om twee users belachelijk te maken, nu is het meer voor ondersteuning van de klacht.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:58 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Nounou, die politie hier is zo om te lullen. Daar hoef ik me niet zo snel zorgen over te maken.
`quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:58 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Mag hopen dat de maker van deze strips niet vrij rondloopt.
Hebefiel, maar ik noem het liever mongolide. Want dat zijn ze namelijkquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:58 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Volgens mij was hij hebefiel, althans dat gaf hij zelf aan.
Het is een tropische puber van 13 jaar, kwa gedrag nog een kleuter.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:59 schreef BlueMage het volgende:
Wel raar dat 'n 13jarig pubertje nog zandtaartjes in de speeltuin bakt.
Erkenning voor mijn werkquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:00 schreef Willoow het volgende:
[..]
Het viel mij als eerste op bij het naar beneden scrollen![]()
Dat is geen nieuws en heeft verder ook weinig met dit topic te maken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:03 schreef deadprez het volgende:
check, er zijn meer mensen zoals ik:
R&P / Vriend staat 'stil in het leven'
Wilde het gewoon even melden ja.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:05 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Dat is geen nieuws en heeft verder ook weinig met dit topic te maken.
Tsja RIP aan je nabestaanden nu je vriendin FOK! gevonden heeft.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wilde het gewoon even melden ja. [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:06 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Tsja RIP aan je nabestaanden nu je vriendin FOK! gevonden heeft.
quote:
Dank, alles zet in werk om het topic te ondersteunenquote:
Ja, binnenkort moet ik even het vervolg maken op de avonturen van Koequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:08 schreef Willoow het volgende:
[..]![]()
Toch wel zielig voor die arme koe
Ik doe dat soort dingen nooit hier in KLB.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:15 schreef Copthorne het volgende:
Terechte klacht, veel users hier die overal nodeloze discussies starten.
En de paint is simpelweg briljant.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hallon!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |