Je wilt samen wonen? Waarvan? Als jij 1600/1800 per maand beurt met die 300 per maand ja dan kan het wel.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:55 schreef Jeffcha het volgende:
Ik ben inderdaad bang dat het niet beter wordt. Maar hoe lang moet ik hem nog een kans geven? Of wat voor eisen moet ik stellen? Want ik vind het zonde om zo maar op te houden en dat wil ik ook helemaal niet maar op deze manier gaat het ook niet.
Het is nog veel meer zonde om na veel teleurstellingen en kosten spijt te krijgen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:55 schreef Jeffcha het volgende:
Ik ben inderdaad bang dat het niet beter wordt. Maar hoe lang moet ik hem nog een kans geven? Of wat voor eisen moet ik stellen? Want ik vind het zonde om zo maar op te houden en dat wil ik ook helemaal niet maar op deze manier gaat het ook niet.
Hoe oud ben je?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:57 schreef Jeffcha het volgende:
Zou je dat echt doen ja? Kan ik me niks bij voorstellen namelijk. Als je zo verliefd op elkaar bent dan moet je toch oplossingen zoeken in plaats van weg te gaan bij elkaar?
Als je met iemand een relatie ingaat terwijl je weet dat hij zo en het wilt veranderen dat vind ik pas erg.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:02 schreef Ridocar het volgende:
Ga weg, nu het nog kan... Op dit moment ben je zijn zekerheid, neukvlees, hoofdinkomen, vangnet en invulling. Als hij nu niet wilt veranderen zie ik het somber in.
Wanneer je bij pa en ma thuis woont misschien, maandlasten 1000 euro denk ik, heb ik nog geen brood om te eten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:59 schreef hmmmmmmm het volgende:
Is toch niks mis mee?
Hij moet doen wat hij wilt jullie hebben een relatie en als dat je stoort kun je toch weg gaan.
En 300 euro per maand weinig vinden ik doe het met minder als ik werk genoeg mensen die daar jaloers op zouden zijn.
Mensen willen veranderen als hobby....
Een komma voor "maar" gebruiken. Godverdomme.quote:
Hoe wil je in deze tijd nog 1000 euro per maand verdienen zonder diploma?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:05 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wanneer je bij pa en ma thuis woont misschien, maandlasten 1000 euro denk ik, heb ik nog geen brood om te eten.
Hoe wil je dat doen met 300 per maand?
Als zij vantevoren wist hoe de situatie is dan niet.... als jij een relatie aangaat met iemand waar jij de levenstijl niet van ziet zitten is hij geen parasiet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:06 schreef LittleLady het volgende:
Dit soort mannen noem ik parasieten, die gaan heerlijk bij hun gastvrouw leven en teren op alles wat de gastvrouw doet, verdiend en bereikt.
Je hebt deze parasiet ook nog in de vrouwelijke vorm.
Hij woont nu nog bij zijn vader die de rest betaalt. Straks trekt hij bij zijn vriendin in die alles mag betalen. Goed bekeken!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:05 schreef Geerd het volgende:
Wanneer je bij pa en ma thuis woont misschien, maandlasten 1000 euro denk ik, heb ik nog geen brood om te eten.
Hoe wil je dat doen met 300 per maand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |