abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143489885
Hee,
Ik zit al best een poosje ergens mee en ik hoop dat jullie je mening willen geven. Ik heb het idee dat ik zelf namelijk een beetje roze bril op heb..
Al bijna een jaar heb ik een hele lieve vriend, hij is 23. Hij heeft nooit een opleiding afgemaakt en ook geen midelbare school diploma. Hij woont nog bij zijn vader thuis (waar ik ook bijna altijd ben) en werkt af en toe. Zijn inkomen is nog geen 300 euro per maand. Ik wist dit allemaal al toen ik met hem begon: ik was/ben gewoon zo verliefd op hem dat ik niet naar andere dingen heb gekeken en ik wil ook niet bij hem weg eigenlijk. Maar er komt geen vooruitgang. Ik wil samen wonen, ik wil dat hij meer werkt of nog beter een studie gaat doen. Hij beloofd van alles maar doet niks. Als ik het er over heb wordt hij boos en zegt niks meer tot ik erover ophoud. Ik ben er heeeelemaal klaar mee maar ik kan niet zonder hem. Wat nu en hoe kan ik hem wel eindelijk berijken. Zo kan het niet langer hij staat stil en ik wil verder.
(:
pi_143489934
Zolang hij niets gaat "berijken", zet je de relatie ook lekker stil.
"Schattie patattiee O+ :@" - richolio
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 20:53:04 #3
430565 Florentius
Too old for this shit :)
pi_143489995
Stay at home dad.
pi_143489999
Gefeliciteerd, je gaat een leven met een lapzwans tegemoet. Als je doorzet ga je snel kindertjes krijgen en zal hij lekker uitkeringkje gaan trekken terwijl jij al het werk mag doen.
pi_143490010
Het is allemaal de schuld van de Rabobank !!!
Ik zwaai naar dieren.
pi_143490075
Ik ben inderdaad bang dat het niet beter wordt. Maar hoe lang moet ik hem nog een kans geven? Of wat voor eisen moet ik stellen? Want ik vind het zonde om zo maar op te houden en dat wil ik ook helemaal niet maar op deze manier gaat het ook niet.
(:
pi_143490088
Ik zou zeggen :W

Precies wat scorpie zegt.
pi_143490138
Zou je dat echt doen ja? Kan ik me niks bij voorstellen namelijk. Als je zo verliefd op elkaar bent dan moet je toch oplossingen zoeken in plaats van weg te gaan bij elkaar?
(:
pi_143490155
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 20:55 schreef Jeffcha het volgende:
Ik ben inderdaad bang dat het niet beter wordt. Maar hoe lang moet ik hem nog een kans geven? Of wat voor eisen moet ik stellen? Want ik vind het zonde om zo maar op te houden en dat wil ik ook helemaal niet maar op deze manier gaat het ook niet.
Je wilt samen wonen? Waarvan? Als jij 1600/1800 per maand beurt met die 300 per maand ja dan kan het wel.
Ik zwaai naar dieren.
  † In Memoriam † zaterdag 16 augustus 2014 @ 20:58:01 #10
137949 Disana
pi_143490167
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 20:55 schreef Jeffcha het volgende:
Het is nog veel meer zonde om na veel teleurstellingen en kosten spijt te krijgen.
pi_143490175
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 20:57 schreef Jeffcha het volgende:
Zou je dat echt doen ja? Kan ik me niks bij voorstellen namelijk. Als je zo verliefd op elkaar bent dan moet je toch oplossingen zoeken in plaats van weg te gaan bij elkaar?
Hoe oud ben je?
Ik zwaai naar dieren.
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 20:58:29 #12
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_143490183
It takes two to tango....
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_143490192
Waarom doet ie niks? Wil hij niet of lukt het hem niet? Of vindt ie het wel best zo?
when hatred consumes us
we perceive enemies everywhere
pi_143490213
23 werkeloos en geen diploma's klaar voor een leven lang in de bijstand, of leven van jouw salaris.
.
pi_143490218
Is toch niks mis mee?
Hij moet doen wat hij wilt jullie hebben een relatie en als dat je stoort kun je toch weg gaan.
En 300 euro per maand weinig vinden ik doe het met minder als ik werk genoeg mensen die daar jaloers op zouden zijn.

Mensen willen veranderen als hobby....
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 20:59:53 #16
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_143490231
Wat doe je zelf?
Samenwonen zou ik in deze situatie niet aan beginnen.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_143490311
Ik ben 19, hij is dus 23. Ik heb wel ambities en ben prima op weg. Hij kan het best, wij zijn even slim dat merk ik met van alles: we zitten op dezelde hoogte. Volgens mij vindt hij het wel even best zo. Hij is ook behoorlijk lui. Ik hoef niet per se vandaag nog samen te wonen maar ik wil wel het idee hebben dat het gaat gebeuren en dat heb ik niet op dit moment.
(:
pi_143490313
Ga weg, nu het nog kan... Op dit moment ben je zijn zekerheid, neukvlees, hoofdinkomen, vangnet en invulling. Als hij nu niet wilt veranderen zie ik het somber in.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_143490399
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 21:02 schreef Ridocar het volgende:
Ga weg, nu het nog kan... Op dit moment ben je zijn zekerheid, neukvlees, hoofdinkomen, vangnet en invulling. Als hij nu niet wilt veranderen zie ik het somber in.
Als je met iemand een relatie ingaat terwijl je weet dat hij zo en het wilt veranderen dat vind ik pas erg.
pi_143490446
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 20:59 schreef hmmmmmmm het volgende:
Is toch niks mis mee?
Hij moet doen wat hij wilt jullie hebben een relatie en als dat je stoort kun je toch weg gaan.
En 300 euro per maand weinig vinden ik doe het met minder als ik werk genoeg mensen die daar jaloers op zouden zijn.

Mensen willen veranderen als hobby....
Wanneer je bij pa en ma thuis woont misschien, maandlasten 1000 euro denk ik, heb ik nog geen brood om te eten.
Hoe wil je dat doen met 300 per maand?
Ik zwaai naar dieren.
pi_143490447
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 20:49 schreef Jeffcha het volgende:
Wat nu
Een komma voor "maar" gebruiken. Godverdomme. }:|
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_143490496
Dit soort mannen noem ik parasieten, die gaan heerlijk bij hun gastvrouw leven en teren op alles wat de gastvrouw doet, verdiend en bereikt.

Je hebt deze parasiet ook nog in de vrouwelijke vorm.
pi_143490582
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 21:05 schreef Geerd het volgende:

[..]

Wanneer je bij pa en ma thuis woont misschien, maandlasten 1000 euro denk ik, heb ik nog geen brood om te eten.
Hoe wil je in deze tijd nog 1000 euro per maand verdienen zonder diploma?
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 21:06 schreef LittleLady het volgende:
Dit soort mannen noem ik parasieten, die gaan heerlijk bij hun gastvrouw leven en teren op alles wat de gastvrouw doet, verdiend en bereikt.

Je hebt deze parasiet ook nog in de vrouwelijke vorm.
Als zij vantevoren wist hoe de situatie is dan niet.... als jij een relatie aangaat met iemand waar jij de levenstijl niet van ziet zitten is hij geen parasiet.
pi_143490597
@ hmmmmmmm Veranderen is niet altijd negatief hoor, je kan ook op een positieve manier veranderen. Dus nou niet weten waarom dat erg is maaar goed. En die 300,- bedoelde ik mee dat hij dat heeft voor alles. Daar kan je uiteraard niet van samen wonen, En ook niet iets leuks doen met je vriendin en dat vindt ik jammer :)
(:
pi_143490620
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 21:05 schreef Geerd het volgende:

Hij woont nu nog bij zijn vader die de rest betaalt. Straks trekt hij bij zijn vriendin in die alles mag betalen. Goed bekeken!

En TS, hij moet het toch echt zelf willen en doen. Je kan wel pushen, maar dat gaat je opbreken. Ik zou zeggen: je neemt hem zoals hij nu is of je stopt er mee voor het te laat is (lees: je al samen woont, kinderen hebt etc). Niet dat je dan niet dat je dan niet op kan stappen, maar zal veel meer gedoe geven.

En verliefdheid is een èrg slechte raadgever :D Hormonen, meer is het niet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')