Je wilt samen wonen? Waarvan? Als jij 1600/1800 per maand beurt met die 300 per maand ja dan kan het wel.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:55 schreef Jeffcha het volgende:
Ik ben inderdaad bang dat het niet beter wordt. Maar hoe lang moet ik hem nog een kans geven? Of wat voor eisen moet ik stellen? Want ik vind het zonde om zo maar op te houden en dat wil ik ook helemaal niet maar op deze manier gaat het ook niet.
Het is nog veel meer zonde om na veel teleurstellingen en kosten spijt te krijgen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:55 schreef Jeffcha het volgende:
Ik ben inderdaad bang dat het niet beter wordt. Maar hoe lang moet ik hem nog een kans geven? Of wat voor eisen moet ik stellen? Want ik vind het zonde om zo maar op te houden en dat wil ik ook helemaal niet maar op deze manier gaat het ook niet.
Hoe oud ben je?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:57 schreef Jeffcha het volgende:
Zou je dat echt doen ja? Kan ik me niks bij voorstellen namelijk. Als je zo verliefd op elkaar bent dan moet je toch oplossingen zoeken in plaats van weg te gaan bij elkaar?
Als je met iemand een relatie ingaat terwijl je weet dat hij zo en het wilt veranderen dat vind ik pas erg.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:02 schreef Ridocar het volgende:
Ga weg, nu het nog kan... Op dit moment ben je zijn zekerheid, neukvlees, hoofdinkomen, vangnet en invulling. Als hij nu niet wilt veranderen zie ik het somber in.
Wanneer je bij pa en ma thuis woont misschien, maandlasten 1000 euro denk ik, heb ik nog geen brood om te eten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:59 schreef hmmmmmmm het volgende:
Is toch niks mis mee?
Hij moet doen wat hij wilt jullie hebben een relatie en als dat je stoort kun je toch weg gaan.
En 300 euro per maand weinig vinden ik doe het met minder als ik werk genoeg mensen die daar jaloers op zouden zijn.
Mensen willen veranderen als hobby....
Een komma voor "maar" gebruiken. Godverdomme.quote:
Hoe wil je in deze tijd nog 1000 euro per maand verdienen zonder diploma?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:05 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wanneer je bij pa en ma thuis woont misschien, maandlasten 1000 euro denk ik, heb ik nog geen brood om te eten.
Hoe wil je dat doen met 300 per maand?
Als zij vantevoren wist hoe de situatie is dan niet.... als jij een relatie aangaat met iemand waar jij de levenstijl niet van ziet zitten is hij geen parasiet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:06 schreef LittleLady het volgende:
Dit soort mannen noem ik parasieten, die gaan heerlijk bij hun gastvrouw leven en teren op alles wat de gastvrouw doet, verdiend en bereikt.
Je hebt deze parasiet ook nog in de vrouwelijke vorm.
Hij woont nu nog bij zijn vader die de rest betaalt. Straks trekt hij bij zijn vriendin in die alles mag betalen. Goed bekeken!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:05 schreef Geerd het volgende:
Wanneer je bij pa en ma thuis woont misschien, maandlasten 1000 euro denk ik, heb ik nog geen brood om te eten.
Hoe wil je dat doen met 300 per maand?
Ik heb ook geen diploma, alleen vmbo t, Ook gewoon een goede baanquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:09 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Hoe wil je in deze tijd nog 1000 euro per maand verdienen zonder diploma?
[..]
Als zij vantevoren wist hoe de situatie is dan niet.... als jij een relatie aangaat met iemand waar jij de levenstijl niet van ziet zitten is hij geen parasiet.
Als jij iemand wilt veranderen vind ik dat niet goed hij moet het zelf willen als hij dat niet wil is hij geen ''parasiet'' of is hij het schuld dat jij er ongelukkig van word.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:09 schreef Jeffcha het volgende:
@ hmmmmmmm Veranderen is niet altijd negatief hoor, je kan ook op een positieve manier veranderen. Dus nou niet weten waarom dat erg is maaar goed. En die 300,- bedoelde ik mee dat hij dat heeft voor alles. Daar kan je uiteraard niet van samen wonen, En ook niet iets leuks doen met je vriendin en dat vindt ik jammer
Dan ben jij toch wel een uitzondering lijkt me.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:10 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik heb ook geen diploma, alleen vmbo t, Ook gewoon een goede baan
En der vriendje is natuurlijk 4 jaar ouder, dat is ook wel spannend natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij woont nu nog bij zijn vader die de rest betaalt. Straks trekt hij bij zijn vriendin in die alles mag betalen. Goed bekeken!
En TS, hij moet het toch echt zelf willen en doen. Je kan wel pushen, maar dat gaat je opbreken. Ik zou zeggen: je neemt hem zoals hij nu is of je stopt er mee voor het te laat is (lees: je al samen woont, kinderen hebt etc). Niet dat je dan niet dat je dan niet op kan stappen, maar zal veel meer gedoe geven.
En verliefdheid is een èrg slechte raadgeverHormonen, meer is het niet.
Jij praat in je eigen straatje. Misschien kun je niet zien dat het voor een serieuze relatie geen goed uitgangspunt is? Iemand van 19 zou een gezonde jonge vent van 23 niet moeten gaan onderhouden.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:11 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Als jij iemand wilt veranderen vind ik dat niet goed hij moet het zelf willen als hij dat niet wil is hij geen ''parasiet'' of is hij het schuld dat jij er ongelukkig van word.
Maar dat is mijn mening ik zit in zo'n zelfde situatie genoeg mensen die het tegenovergestelde denken.
Tja de eerste periode van relatie is ook om beetje in te schatten hoe iemand is, deze man is parasiet die vind het allemaal wel best, lekker steunen op de partnerquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:09 schreef hmmmmmmm het volgende:
Als zij vantevoren wist hoe de situatie is dan niet.... als jij een relatie aangaat met iemand waar jij de levenstijl niet van ziet zitten is hij geen parasiet.
De grootste fout die je kan maken is denken dat iemand voor jou zou veranderen. Dat doen mensen alleen voor zichzelf. Aangezien hij het allemaal wel best vind kan je best conclusies daaruit trekken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:57 schreef Jeffcha het volgende:
Zou je dat echt doen ja? Kan ik me niks bij voorstellen namelijk. Als je zo verliefd op elkaar bent dan moet je toch oplossingen zoeken in plaats van weg te gaan bij elkaar?
Daar komt het kort maar krachtig wel op neerquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:12 schreef Procella het volgende:
Als hij het wel best vind zo en niet van plan is aan z'n toekomst te gaan werken kun je idd 2 dingen doen; je legt je er bij neer of je pakt je biezen.
Precies. Accepteren als je dit wilt. Anders wegwezen. je gaat hem niet veranderen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:53 schreef Scorpie het volgende:
Gefeliciteerd, je gaat een leven met een lapzwans tegemoet. Als je doorzet ga je snel kindertjes krijgen en zal hij lekker uitkeringkje gaan trekken terwijl jij al het werk mag doen.
Volgens mij kan iedereen solliciteren bij de politie, leger, Ns heb ik gedaan, buschauffeur,quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:12 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Dan ben jij toch wel een uitzondering lijkt me.
Hey ts is dit je vriendje??quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:15 schreef LuieSurinamer het volgende:
Je bent zelf pas 19 en je denkt al aan samenwonen?
en dan intern omhoog gewerkt? Daar is veel inzet voor nodig en daar lijkt t ook aan te ontbreken bij de vriend van TS.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
Volgens mij kan iedereen solliciteren bij de politie, leger, Ns heb ik gedaan, buschauffeur,
Je kan je gewoon ook volledig op je studie gaan richten en veel minder tijd voor hem hebben. Benadrukken dat dat nu belangrijk voor je is etc.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:16 schreef Jeffcha het volgende:
En wat vinden jullie van het idee om gewoon een poosje weg te gaan bij hem en daarmee bedoel ik: niet meer dag en nacht bij hem zijn maar naar 'mijn eigen huis' en kijken of hij dan in beweging komt?
Je trekt aan een dood paard. Hij gaat jou een sleutel vragen om vervolgens de hele dag in jouw huis op jouw kosten lekker te blowen en te gamen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:16 schreef Jeffcha het volgende:
En wat vinden jullie van het idee om gewoon een poosje weg te gaan bij hem en daarmee bedoel ik: niet meer dag en nacht bij hem zijn maar naar 'mijn eigen huis' en kijken of hij dan in beweging komt?
Bedoel je bereiken of berijden?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:49 schreef Jeffcha het volgende:
Hee,
Ik zit al best een poosje ergens mee en ik hoop dat jullie je mening willen geven. Ik heb het idee dat ik zelf namelijk een beetje roze bril op heb..
Al bijna een jaar heb ik een hele lieve vriend, hij is 23. Hij heeft nooit een opleiding afgemaakt en ook geen midelbare school diploma. Hij woont nog bij zijn vader thuis (waar ik ook bijna altijd ben) en werkt af en toe. Zijn inkomen is nog geen 300 euro per maand. Ik wist dit allemaal al toen ik met hem begon: ik was/ben gewoon zo verliefd op hem dat ik niet naar andere dingen heb gekeken en ik wil ook niet bij hem weg eigenlijk. Maar er komt geen vooruitgang. Ik wil samen wonen, ik wil dat hij meer werkt of nog beter een studie gaat doen. Hij beloofd van alles maar doet niks. Als ik het er over heb wordt hij boos en zegt niks meer tot ik erover ophoud. Ik ben er heeeelemaal klaar mee maar ik kan niet zonder hem. Wat nu en hoe kan ik hem wel eindelijk berijken. Zo kan het niet langer hij staat stil en ik wil verder.
Nee maar jij vind het niet normaal dat iemand werkeloos en geen diploma heeft.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij praat in je eigen straatje. Misschien kun je niet zien dat het voor een serieuze relatie geen goed uitgangspunt is? Iemand van 19 zou een gezonde jonge vent van 23 niet moeten gaan onderhouden.
Ik vind het tot nu toe geen parasiet omdat hij zo was voor de relatie als je weinig geld heb geen diploma en je dan parasiet word genoemd omdat je een vriendin hebt vind ik ook niet kunnen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:13 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Tja de eerste periode van relatie is ook om beetje in te schatten hoe iemand is, deze man is parasiet die vind het allemaal wel best, lekker steunen op de partner
Ik heb geen diploma ook geen vmbo t dus leger/politie is onmogelijk netzoals genoeg andere functies.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
Volgens mij kan iedereen solliciteren bij de politie, leger, Ns heb ik gedaan, buschauffeur,
Kijk naar wat hij doet, niet naar wat hij zegt. Wat heeft hij in deze tijd gedaan om jou dat gevoel te geven dat hij wil veranderen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:19 schreef Jeffcha het volgende:
Volgens mij heb je voor dat soort dingen gewoon minstens een vmbo diploma nodig hoor!
@luie surinamer: ik heb al een poos op mijzelf gewoond dus voor mij is het niet raar nee. Bovendien zei ik dat ik gewoon zekerheid wil dat het wel eens gaat gebeuren. Het mag ook volgend jaar alleen dat gaat niet zomaar dan moet je wel van te voren sparen en werk/studie hebben etc
Maar waarom zit je hem zo te pushen? Kom je iets te kort ofzo? Als hij het zo prima vindt, waarom zou jij zeuren?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:19 schreef Jeffcha het volgende:
Volgens mij heb je voor dat soort dingen gewoon minstens een vmbo diploma nodig hoor!
@luie surinamer: ik heb al een poos op mijzelf gewoond dus voor mij is het niet raar nee. Bovendien zei ik dat ik gewoon zekerheid wil dat het wel eens gaat gebeuren. Het mag ook volgend jaar alleen dat gaat niet zomaar dan moet je wel van te voren sparen en werk/studie hebben etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |