Zeker een gaaf vliegtuig, maar van die blauwe ster en tekst op de romp krijg ik toch spontaan jeuk..quote:Op maandag 29 september 2014 13:39 schreef Nemephis het volgende:
Gave foto die ik net tegenkwam, een restauratie-project - een F4U Corsair, naar mijn bescheiden mening een van de mooiste vliegtuigen uit de WOII:
[ afbeelding ]
Maar wel jouw eerste, positief blijvenquote:Op maandag 29 september 2014 18:12 schreef Iemand91 het volgende:
Heb de mail van de KLM MD-11 farewell vlucht binnen.
Wij gaan blijkbaar vliegen met KL9895 om 13:00 uur.
Helaas dus niet de laatste vlucht...
True en de laatste vlucht wordt dan ook wel vrij laat voor ons.quote:Op maandag 29 september 2014 20:36 schreef flipsen het volgende:
Maar wel jouw eerste, positief blijven
True, en een van de laatste paar personen in de wereld die als passagier in een MD-11 heeft gezeten.quote:Op maandag 29 september 2014 20:44 schreef Thetallguy het volgende:
En het zal altijd jouw laatste MD-11 vlucht blijven.
quote:Op donderdag 25 september 2014 14:46 schreef Thetallguy het volgende:
Air Canada weer terug op Amsterdam binnenkort met een lijndienst naar Toronto
quote:
Op termijn zeker wel. De 767-300ER's worden vervangen door de 787. De 767's gaan dan naar hun budget airline Air Canada Rouge.quote:Op donderdag 25 september 2014 14:50 schreef Thetallguy het volgende:
Op termijn wellicht wel, maar eerst met de 767
Goh, dat zagen we in ruim een jaar geleden écht niet aankomen toen ze nog zeiden dat bagage gratis was als je bij Flying Blue zou melden.quote:Op de meeste Europese KLM-vluchten geboekt per 1 oktober 2014 zullen Flying Blue Ivory-deelnemers alleen handbagage gratis kunnen meenemen. Voor EUR 7,50 of 1500 Miles kunnen Ivory deelnemers dan een koffer inchecken – wanneer vooraf op KLM.com geregeld.
Tot nu toe mochten alle Flying Blue-deelnemers gratis minimaal 1 koffer meenemen op alle KLM-vluchten.
Om onze vliegtickets laaggeprijsd te houden, zullen Ivory Flying Blue-deelnemers op Europese vluchten geboekt op of na 1 oktober op KLM.com alleen handbagage gratis kunnen meenemen. Een koffer inchecken kan dan voor slechts EUR 7,50 per enkele reis, wanneer dit vooraf geregeld is op KLM.com. Betalen met Miles is dan ook mogelijk.
De regels gelden voor tickets die op of na 1 oktober uitgegeven worden, dus als u voor die datum via een reisagent boekt, vraag deze hiernaar.
quote:Veel passagiers binnen Europa reizen immers licht - met alleen handbagage. En waarom zou je betalen voor iets wat je niet gebruikt?
En deze staat nu in Brussel voor problemen met een van de motoren.quote:Op zaterdag 27 september 2014 04:08 schreef Sunri5e het volgende:
De 787 van Arke heeft hier (CUR) bijna een dag gestaan nadat hij in aanrijding was gekomen met een truck op Hato airport....
Het kats vergeten?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 06:12 schreef Viezze het volgende:
Ik vraag me gewoon ineens af wat je doet op schrikkeldag, terwijl het geen schrikkeljaar is
En wat ik direct zag...en hoe heet de 747?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:25 schreef boriq het volgende:
KL556 (de PH-BFN welke uit Nairobi kwam) is vanochtend naast de Polderbaan beland.
KLM-toestel komt naast Polderbaan
De foto van nu:
[ afbeelding ]
Coincidence? I think not!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:07 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
En wat ik direct zag...en hoe heet de 747?
Juist...
[ afbeelding ]
Mooi hè. Zal het missen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:10 schreef boriq het volgende:
[..]
Coincidence? I think not!
Verder hele gave foto's en vooral die in de mist!
Voor de rest hier waar ze het over heeft:quote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:32 schreef valentijn101 het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/6619330/8a4e8935 kan iemand me uitleggen wat hier gebeurt? Heeft dit met wind of zo te maken?
Dan toch wel in het kader van "Zij die gaan sterven, groeten u"quote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:39 schreef Iemand91 het volgende:
De piloot schijnt dit expres gedaan te hebben. Soort van groet.
Watquote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:39 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Voor de rest hier waar ze het over heeft:
Zag het filmpje ook net.
De piloot schijnt dit expres gedaan te hebben. Soort van groet.
Beste kans dat - als dat het geval was - het ook hun laatste vlucht voor Cargolux wordt op deze manier, tering...
Even checken of de lading goed vast ligtquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:19 schreef Me_Wesley het volgende:
Wat
Wings rocken is vrij 'normaal' als groet inderdaad, maar dit slaat echt nergens op
En of alle stall-alarmen nog werkenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:27 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Even checken of de lading goed vast ligt
En hun livery op de genoemde 787:quote:Op donderdag 25 september 2014 22:18 schreef Iemand91 het volgende:
En vandaag was de roll-out van Etihad's eerste A380 en hiermee werd ook de nieuwe livery van Etihad onthuld. Weinig verrassend (de staart was allang bekend; de romp is nagenoeg gelijk gebleven).
Zaterdag volgt hun eerste Boeing 787-9 in Seattle.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |