Ik had een maand of twee geleden nog een kort binnenlands vluchtje gemaakt in Indonesië met Garuda. Was goed te doen. Een entertaimentscherm met touch screen heb ik bij Singapore Airlines nog niet gezien.quote:Op maandag 22 september 2014 13:17 schreef Flylib het volgende:
En ik heb afgelopen vrijdag de oversteek naar Gatwick gemaakt met Garuda. Fijn vluchtje, en met de prijzen die ze voor deze vlucht aanbieden een prima alternatief voor weekendbreakers. Hier een video impressie:
De terugweg verliep chaotisch. Ik vloog vanaf Southend met Easyjet, maar door een megavertraging met mijn trein vanuit Londen moest ik bij aankomst voor mijn leven rennen om dat vliegtuig nog te kunnen halen (ik en ruim 20 anderen die uit die trein stapten), maar gelukkig ben je vanaf het station direct in de terminal en het boarden was gelukkig nog maar net begonnen. Met een ongelofelijk fieuw gevoel was ik binnen 40 minuutjes weer thuis.
Ik zie rijen met 4 stoelen; dus het wordt inderdaad 3-4-3 achterin de 777-200's...quote:Op maandag 22 september 2014 22:26 schreef blingbling11 het volgende:
Zoals beloofd wat foto's van PH-BQB in baai 2 in Hangar 14 voor de economy class modificatie:
Cathay gaat toch met een 777-300ER in een 3-3-3 op Amsterdam vliegen als straks de A340 eruit is. Dat maakt de keuze voor mij nog gemakkelijker.quote:Op dinsdag 23 september 2014 02:32 schreef Flylib het volgende:
Flinke IFE schermen, altijd goedAlleen een beetje jammer van de 3-4-3, maar dat was te verwachten.
Niet zeker van, maar volgens mij worden ze op de surplus markt gebracht.quote:Op dinsdag 23 september 2014 02:23 schreef flipsen het volgende:
Wat doen ze met de oude stoelen eigenlijk? Staat vast leuk op menig jongenskamer
Met die shell seats waarvan de rugleuning niet verstelbaar is, of met gewone reclinable stoelen in de Cathay 777?quote:Op dinsdag 23 september 2014 03:17 schreef Sparqq het volgende:
[..]
Cathay gaat toch met een 777-300ER in een 3-3-3 op Amsterdam vliegen als straks de A340 eruit is. Dat maakt de keuze voor mij nog gemakkelijker.
Ik vlieg nog met de 340 komende maand, wat ik zo snel lees is dat de 300ER de nieuwe stoelen heeft en dat CX is afgestapt van de fixed shell.quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:18 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Met die shell seats waarvan de rugleuning niet verstelbaar is, of met gewone reclinable stoelen in de Cathay 777?
Die fixed shell vind ik prima voor een vlucht van maximaal vier uur, zoals HK - Bali. Maar op een afstand als Amsterdam - HK wordt het toch wel oncomfortabel.quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:46 schreef Sparqq het volgende:
[..]
Ik vlieg nog met de 340 komende maand, wat ik zo snel lees is dat de 300ER de nieuwe stoelen heeft en dat CX is afgestapt van de fixed shell.
Als je een bepaalde route vliegt hou je toch maar enkele maatschappijen over; dan kun je snel zien op seatguru hoe hun seatplan eruit ziet.quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:32 schreef Flylib het volgende:
Zou wel handig als er een lijstje beschikbaar komt van luchtvaartmaatschappijen die nog gewoon een 3-3-3 configuratie in hun 777's hebben. Net zoals die site over actuele A380 vluchten. Scheelt het doorpluizen van Seatguru e.d. Dan weet je welke maatschappijen je moet vermijden als je de keus hebt
Het is UR-82007 geworden en heeft ook een andere plek gekregen, namelijk hier.quote:Op maandag 22 september 2014 18:45 schreef Iemand91 het volgende:
Voor de geïnteresseerden; onderstaande jongen komt morgen op Schiphol; vracht heeft te maken met European Space Research and Technology Centre (ESTEC). Komt van Gostomel Airport bij Kiev; de thuisbasis van Antonov.
Verwachte aankomsttijd is 10:00 uur en vertrektijd 22:00 uur. Gaat om UR-82008.
De kist komt hier op Schiphol te staan.
En nog wat gave avondshots van Scramble:quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:23 schreef Iemand91 het volgende:
Het is UR-82007 geworden en heeft ook een andere plek gekregen, namelijk hier.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met wat voor vliegtuig?quote:Op donderdag 25 september 2014 14:46 schreef Thetallguy het volgende:
Air Canada weer terug op Amsterdam binnenkort met een lijndienst naar Toronto
Op termijn wellicht wel, maar eerst met de 767quote:
't is dat ze een volledig nieuwsbericht over naar buiten brengen maar anders...quote:Op donderdag 25 september 2014 14:46 schreef Thetallguy het volgende:
Air Canada weer terug op Amsterdam binnenkort met een lijndienst naar Toronto
Wat voor toestel? Je zat niet bij het linkerraampje toevallig?quote:Op donderdag 25 september 2014 16:34 schreef Sparqq het volgende:
Vlak na take-off van HX709 een knal aan de linkerkant. Na heel wat rondjes draaien de captain die meldt dat er motor problemen zijn op links en we terug naar HK gaan. 7 uur vertraging zoals het er nu naar uit ziet.
[ afbeelding ]
Volgens Flightradar is het een A330-200 geweest, om precies te zijn de B-LND.quote:Op donderdag 25 september 2014 16:38 schreef flipsen het volgende:
[..]
Wat voor toestel? Je zat niet bij het linkerraampje toevallig?
Een A330-200. Ik zat rechts, voorin, maar ik sprak mensen die achter in economy zaten en die zeiden dat het stonk, wellicht een bird strike.quote:Op donderdag 25 september 2014 16:38 schreef flipsen het volgende:
[..]
Wat voor toestel? Je zat niet bij het linkerraampje toevallig?
Hongkongeend dus?quote:Op donderdag 25 september 2014 16:42 schreef Sparqq het volgende:
[..]
Een A330-200. Ik zat rechts, voorin, maar ik sprak mensen die achter in economy zaten en die zeiden dat het stonk, wellicht een bird strike.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |