Wordt 09:30 uur dat ze vertrekt.quote:Op zondag 21 september 2014 01:39 schreef Iemand91 het volgende:
En nog een laatste heads up; over zo'n 30/32 uur (0730z/0930lt ?) vertrekt Amy Johnson voor haar een-na-laatste vlucht. De ruim 20 jaar oude/jonge PH-KCA vertrekt op maandagmorgen als KL9865 naar Atlanta; hierna zal ze haar allerlaatste vlucht uitvoeren naar Bob Sikes Airport in Florida. ;w
En nog een van vandaagquote:[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was eigenlijk van plan om deze week nog even naar Schiphol te gaan; maar dat is helaas niet gelukt.
En van Flightradar verdwenen boven de Atlantische Oceaan. Vanmorgen bij vertrekquote:Op zondag 21 september 2014 23:40 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Wordt 09:30 uur dat ze vertrekt.
[..]
En nog een van vandaag [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sommigen maken er een hobby van om een complete vlucht te filmen.quote:Op maandag 22 september 2014 13:17 schreef Flylib het volgende:
En ik heb afgelopen vrijdag de oversteek naar Gatwick gemaakt met Garuda. Fijn vluchtje, en met de prijzen die ze voor deze vlucht aanbieden een prima alternatief voor weekendbreakers. Hier een video impressie:
De terugweg verliep chaotisch. Ik vloog vanaf Southend met Easyjet, maar door een megavertraging met mijn trein vanuit Londen moest ik bij aankomst voor mijn leven rennen om dat vliegtuig nog te kunnen halen (ik en ruim 20 anderen die uit die trein stapten ), maar gelukkig ben je vanaf het station direct in de terminal en het boarden was gelukkig nog maar net begonnen. Met een ongelofelijk fieuw gevoel was ik binnen 40 minuutjes weer thuis.
Ik had een maand of twee geleden nog een kort binnenlands vluchtje gemaakt in Indonesië met Garuda. Was goed te doen. Een entertaimentscherm met touch screen heb ik bij Singapore Airlines nog niet gezien.quote:Op maandag 22 september 2014 13:17 schreef Flylib het volgende:
En ik heb afgelopen vrijdag de oversteek naar Gatwick gemaakt met Garuda. Fijn vluchtje, en met de prijzen die ze voor deze vlucht aanbieden een prima alternatief voor weekendbreakers. Hier een video impressie:
De terugweg verliep chaotisch. Ik vloog vanaf Southend met Easyjet, maar door een megavertraging met mijn trein vanuit Londen moest ik bij aankomst voor mijn leven rennen om dat vliegtuig nog te kunnen halen (ik en ruim 20 anderen die uit die trein stapten ), maar gelukkig ben je vanaf het station direct in de terminal en het boarden was gelukkig nog maar net begonnen. Met een ongelofelijk fieuw gevoel was ik binnen 40 minuutjes weer thuis.
Ik zie rijen met 4 stoelen; dus het wordt inderdaad 3-4-3 achterin de 777-200's...quote:Op maandag 22 september 2014 22:26 schreef blingbling11 het volgende:
Zoals beloofd wat foto's van PH-BQB in baai 2 in Hangar 14 voor de economy class modificatie:
Cathay gaat toch met een 777-300ER in een 3-3-3 op Amsterdam vliegen als straks de A340 eruit is. Dat maakt de keuze voor mij nog gemakkelijker.quote:Op dinsdag 23 september 2014 02:32 schreef Flylib het volgende:
Flinke IFE schermen, altijd goed Alleen een beetje jammer van de 3-4-3, maar dat was te verwachten.
Niet zeker van, maar volgens mij worden ze op de surplus markt gebracht.quote:Op dinsdag 23 september 2014 02:23 schreef flipsen het volgende:
Wat doen ze met de oude stoelen eigenlijk? Staat vast leuk op menig jongenskamer
Met die shell seats waarvan de rugleuning niet verstelbaar is, of met gewone reclinable stoelen in de Cathay 777?quote:Op dinsdag 23 september 2014 03:17 schreef Sparqq het volgende:
[..]
Cathay gaat toch met een 777-300ER in een 3-3-3 op Amsterdam vliegen als straks de A340 eruit is. Dat maakt de keuze voor mij nog gemakkelijker.
Ik vlieg nog met de 340 komende maand, wat ik zo snel lees is dat de 300ER de nieuwe stoelen heeft en dat CX is afgestapt van de fixed shell.quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:18 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Met die shell seats waarvan de rugleuning niet verstelbaar is, of met gewone reclinable stoelen in de Cathay 777?
Die fixed shell vind ik prima voor een vlucht van maximaal vier uur, zoals HK - Bali. Maar op een afstand als Amsterdam - HK wordt het toch wel oncomfortabel.quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:46 schreef Sparqq het volgende:
[..]
Ik vlieg nog met de 340 komende maand, wat ik zo snel lees is dat de 300ER de nieuwe stoelen heeft en dat CX is afgestapt van de fixed shell.
Als je een bepaalde route vliegt hou je toch maar enkele maatschappijen over; dan kun je snel zien op seatguru hoe hun seatplan eruit ziet.quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:32 schreef Flylib het volgende:
Zou wel handig als er een lijstje beschikbaar komt van luchtvaartmaatschappijen die nog gewoon een 3-3-3 configuratie in hun 777's hebben. Net zoals die site over actuele A380 vluchten. Scheelt het doorpluizen van Seatguru e.d. Dan weet je welke maatschappijen je moet vermijden als je de keus hebt
Het is UR-82007 geworden en heeft ook een andere plek gekregen, namelijk hier.quote:Op maandag 22 september 2014 18:45 schreef Iemand91 het volgende:
Voor de geïnteresseerden; onderstaande jongen komt morgen op Schiphol; vracht heeft te maken met European Space Research and Technology Centre (ESTEC). Komt van Gostomel Airport bij Kiev; de thuisbasis van Antonov.
Verwachte aankomsttijd is 10:00 uur en vertrektijd 22:00 uur. Gaat om UR-82008.
De kist komt hier op Schiphol te staan.
En nog wat gave avondshots van Scramble:quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:23 schreef Iemand91 het volgende:
Het is UR-82007 geworden en heeft ook een andere plek gekregen, namelijk hier.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |