Kan je nagaan hoe goed die vrije trap was als zelfs Mulder hem niet kan hebbenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:34 schreef psychosomatic het volgende:
Ik zit net die 0-1 van gisteren terug te kijken. Mulder staat in de goede hoek, anticipeert ook goed door al vroeg richting de paal te stappen en toch gaat 'ie erin.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:29 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe goed die vrije trap was als zelfs Mulder hem niet kan hebben
quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:29 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe goed die vrije trap was als zelfs Mulder hem niet kan hebben
Nee, Mulder staat in het midden.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:34 schreef psychosomatic het volgende:
Ik zit net die 0-1 van gisteren terug te kijken. Mulder staat in de goede hoek, anticipeert ook goed door al vroeg richting de paal te stappen en toch gaat 'ie erin.
Ah je hebt helemaal gelijk. Ik zat alleen het doelpunt videootje op Fox te bekijken. In de samenvatting herhalen ze het wel vanuit een betere hoek.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:55 schreef eight het volgende:
[..]
Nee, Mulder staat in het midden.
Op zich staat hij goed maar in het eerste camera standpunt van de samenvatting zie je dat hij een stom sprongetje naar voren maakt op het moment dat de vrije trap genomen wordt. Daardoor kan hij daarna niet meer tijdig bij de bal kan komen.
Dat was mij niet eens opgevallen, maar heb de herhaling teruggekeken en shot voor shot laten afspelen en dan zie je idd een sprongetje. Nu ben ik geen keeper, maar dat lijkt mij niet de beste actie om te doenquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:55 schreef eight het volgende:
[..]
Nee, Mulder staat in het midden.
Op zich staat hij goed maar in het eerste camera standpunt van de samenvatting zie je dat hij een stom sprongetje naar voren maakt op het moment dat de vrije trap genomen wordt. Daardoor kan hij daarna niet meer tijdig bij de bal kan komen.
Leuk affiche. Heel benieuwd hoe de Pel het gaat doen. Daarvoor AZ - Ajax. Prima voetbaldagje, fijn dat het allemaal weer begonnen is.quote:Op zondag 17 augustus 2014 10:24 schreef Cara het volgende:
Straks ns Liverpool Southampton kijken, een wel erg pittige pot voor de Pel.
Hebben Feyenoord en Twente hetzelfde scoutingsapparaat?quote:Op zondag 17 augustus 2014 10:59 schreef Jorwol het volgende:
Schijnbaar waren er scouts van Feyenoord en Twente bij de wedstrijd van Lech Poznan, voor wat het waard is
Gelukkig is het geen strandweer vandaagquote:Op zondag 17 augustus 2014 10:34 schreef PIETR het volgende:
[..]
Leuk affiche. Heel benieuwd hoe de Pel het gaat doen. Daarvoor AZ - Ajax. Prima voetbaldagje, fijn dat het allemaal weer begonnen is.
Heerlijk, niks mis mee. Om 17.00 uur ook nog het debuut van Janmaat tegen City. Porto en Lazio beginnen over twee weken pas weer toch? Zeker interessant om te zien hoe de oud-Feyenoorders het daar gaan doen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:10 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Gelukkig is het geen strandweer vandaag![]()
Lekker op het bankie.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:55 schreef Caland het volgende:
Meer nieuws: bron meldt me dat komst Bas Dost naar Feyenoord aannemelijker is dan terugkeer Guidetti. Zou opening in onderhandelingen zijn.
Via @Markla94
Mwah, zondag heeft Te Vrede ook gewoon een kansje of 4/5 gehad. Een type Dost had er wel eentje ingekopt denk ik.quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:15 schreef Sejt het volgende:
[..]Ben niet gecharmeerd van Dost. Te afhankelijk van aanvoer die het huidige team niet genoeg levert.
Daarom willen we een Ziyech toch ook halen. Geen enkele spits zou er in dit team veel intikken, daarom zijn er nog wijzigingen onderweg. Bilal die wat beter ingespeeld raakt, Kazim komt erbij en ze zijn met Ziyech bezig. Allemaal spelers die meer dan genoeg aan kunnen voeren. Het team wat we gezien hebben is sowieso kut met peren, welke spits daar dan ook in speeltquote:Op zondag 17 augustus 2014 12:15 schreef Sejt het volgende:
[..]Ben niet gecharmeerd van Dost. Te afhankelijk van aanvoer die het huidige team niet genoeg levert.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:15 schreef Sejt het volgende:
Ziyech.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:16 schreef PIETR het volgende:
Clasie naar Porto, tekent vandaag nog. Volgens Angel Sanchez van Valora Futbol (wie?). 9 miljoen. Prima bedrag. Zal Ziyech wel naar Feyenoord komen.
Ik hoop het. Ondertussen nemen steeds meer sites het nieuws over het vertrek van Clasie over.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:16 schreef PIETR het volgende:
Clasie naar Porto, tekent vandaag nog. Volgens Angel Sanchez van Valora Futbol (wie?). 9 miljoen. Prima bedrag. Zal Ziyech wel naar Feyenoord komen.
Angel Sanchez schijnt de Mkrabby van Portugal te zijn.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:16 schreef PIETR het volgende:
Geen idee waar hij het over heeft dus?quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Angel Sanchez schijnt de Mkrabby van Portugal te zijn.
Ok, bedankt. En onze spits?quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:16 schreef PIETR het volgende:
Yup, en straks Pelle bekijken op Anfieldquote:Op zondag 17 augustus 2014 11:35 schreef PIETR het volgende:
[..]
Heerlijk, niks mis mee. Om 17.00 uur ook nog het debuut van Janmaat tegen City. Porto en Lazio beginnen over twee weken pas weer toch? Zeker interessant om te zien hoe de oud-Feyenoorders het daar gaan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |